Hahaha, ik hou van je.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
[FOK] Win een levenslang FOK!abonnement!
Zatte filmpjes zijn ook leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Komt wel, maar ik wil wel weer een beetje kunnen spelen eerst, en wennen aan de toetsen en de aanslag, en een stand hebben zodat ik het pedaal niet met mijn knie in hoef te drukken.
En omdat ik vanaaf naar die meet ga ben ik aan t indrinken, dus nu lijkt me even geen goed moment.
Insgelijks.quote:
IT'S A MINDFUCK!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd nieuwsgierig door wat de rest zei
Anders had ik niet geklikt
Er is pas nog een geweldig stoned filmpje van me gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zatte filmpjes zijn ook leuk
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is pas nog een geweldig stoned filmpje van me gemaaktkan 'm alleen niet posten want een vriend van me staat er ook op en dat vind ik lullig.
En daarna een zoutvaatje legen in de wondenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is wat subtieler
Nou ja, om te beginnen dan
Ja, of gewoon door blijven slaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
En daarna een zoutvaatje legen in de wonden
JONGE! ZIT ME DAN NIET LEKKER TE MAKEN MET JE FILMPJE!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, of gewoon door blijven slaan
Bloedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van bloed en loshangend vel?
Je hebt PMquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
JONGE! ZIT ME DAN NIET LEKKER TE MAKEN MET JE FILMPJE!
"Property of"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, dan is dit misschien beter
[ afbeelding ]
Nee, maar het blijft wel je hele leven bij jequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
"Property of"
nouja, eigenlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |