quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil een keer zo een grote kreeft eten.
Vorig jaar was er een vrouw die haar man voor zijn verjaardag een jaar lang elke dag seks gaf!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, dat maak ik altijd heel snel duidelijk, dat dat me niet zo boeit
Ik weet alleen bij Ado nooit wat ik m moet gevenBehalve een beurt dan, haha
Handboeien leek hij wel opgewonden van te worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, dat maak ik altijd heel snel duidelijk, dat dat me niet zo boeit
Ik weet alleen bij Ado nooit wat ik m moet gevenBehalve een beurt dan, haha
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat?Ik krijg van zoute popcorn heel erg dorst en dan is mijn tweede grote bak met karamel popcorn en daar krijg ik ook dorst van. Daarna zeik ik dat allemaal weer uit.
Braaf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]Sensuele kus op je bovenlip dan
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef Bragi het volgende:
Zoet is voor watjes.
En dat zeg ik heus niet om de poll te beïnvloeden...
Lots of 'em!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:
Bt has crabs. Bt has crabs. Bt has crabs.
quote:
quote:
Ik ben niet zo moeilijk, als ie wil kan ie dat ook wel krijgen zonder jarig te zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een vrouw die haar man voor zijn verjaardag een jaar lang elke dag seks gaf!
We hebben al vanallesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Handboeien leek hij wel opgewonden van te worden.
Oeh tell me more.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, als ie wil kan ie dat ook wel krijgen zonder jarig te zijn
[..]
We hebben al vanalles
Ik vind zoet lekkerderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
Wat is dit voor faggotbende? Zout-zoet staat 3-3!
Als jij er niet bent, trekt hij zich altijd af op posts van jou over hem, dusss...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat? Ik weet niet o Ado dat wel goed vindt
Ik denk dat eigenlijk nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als jij er niet bent, trekt hij zich altijd af op posts van jou over hem, dusss...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik liever zoet, zoet als een mooi gewassen vaginaatje
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
Wat is dit voor faggotbende? Zout-zoet staat 3-3!
Wat ist? Weer t zelfde?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik nu ook even zielig doen?
Ik voel me zo tyfuskut, wat een fucking gezeik is dit.. en het enige echt het enige wat ik wil is gewoon rust
Zou 't? (quote:
quote:
Tijd hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Je kunt eigenlijk alleen maar hopen dat ie inziet dat t niet werkt...
jammer johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
[FOK] Win een levenslang FOK!abonnement!
Corruptie op FOK!! Waar gaat het heen met deze wereld?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
[FOK] Win een levenslang FOK!abonnement!
Het werkt wel.quote:
Komt wel, maar ik wil wel weer een beetje kunnen spelen eerst, en wennen aan de toetsen en de aanslag, en een stand hebben zodat ik het pedaal niet met mijn knie in hoef te drukken.quote:
juist welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Komt wel, maar ik wil wel weer een beetje kunnen spelen eerst, en wennen aan de toetsen en de aanslag, en een stand hebben zodat ik het pedaal niet met mijn knie in hoef te drukken.
En omdat ik vanaaf naar die meet ga ben ik aan t indrinken, dus nu lijkt me even geen goed moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |