Niet doen, FOK!kers kunnen daar niet zo goed mee omgaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een filmpje uploaden op youtube.![]()
I see.quote:
Wel, hoor. Heb al meerdere yt-filmpjes van wd gezien. Doen we ook geen rare dingen mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet doen, FOK!kers kunnen daar niet zo goed mee omgaan.
Nietquote:
Die titel is omdat zo een jongen uit me klas papiertjes had gescheurd en ze niet wilde opruimen omdat die leraar dat zei. Dus toen zei iemand zo: JIJ HOUDT HEM BEET EN IK TRAP!quote:
Ja maar. Too late.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet doen, FOK!kers kunnen daar niet zo goed mee omgaan.
Zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanwaar de titel?
Ik heb misschien iets gemist
aha!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die titel is omdat zo een jongen uit me klas papiertjes had gescheurd en ze niet wilde opruimen omdat die leraar dat zei. Dus toen zei iemand zo: JIJ HOUDT HEM BEET EN IK TRAP!
Dus Pascalle zegt ineens zo: "MAG IK IN ZIJN BEK SPUGEN?!"![]()
Ik zag net het filmpje dat jij maakte met je mobiel.quote:
Oh, hij valt mee gelukkig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet![]()
[..]
Die titel is omdat zo een jongen uit me klas papiertjes had gescheurd en ze niet wilde opruimen omdat die leraar dat zei. Dus toen zei iemand zo: JIJ HOUDT HEM BEET EN IK TRAP!
Dus Pascalle zegt ineens zo: "MAG IK IN ZIJN BEK SPUGEN?!"![]()
[..]
Ja maar. Too late.
Ik ben niet leuk in filmpjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aha!
En ik vind je ook wel leuk in dat filmpje hoor
"Ik heb hem in zwart-wit" .... "njjjjjjjjjjjjjj" .... "Ik ben al klaar"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, hij valt mee gelukkig.
Ik kan je niet verstaan.
En pijnlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft wel je hele leven bij je
Dus genant en vervelend
Ja, maar dat wist je al.quote:
Dat ookquote:
Zijkant van je buik is ook een aanraderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook
Maar wel maar tijdelijkMaar goed, iedereen ziet het wel als je je uitkleedt.
Ik zou t in de lies doen, doet erg veel pijn en zien ze ook met pijpen
Neequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist je al.![]()
En nou genoeg incrowd-posting over een PM'tje.
Las ik net nou 'bek' in plaats van 'ben'?
Doen we er gewoon tweequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zijkant van je buik is ook een aanrader
De gedachte van alle mannelijke lurkertjes, die geen kleurenbeeldscherm hebben in 3 zinnen beschreven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ik heb hem in zwart-wit" .... "njjjjjjjjjjjjjj" .... "Ik ben al klaar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |