Die hadden ze hier niet en ik wou echt voor vanochtend een thermosfles hebben ivm de verwachte kou, daarom ben ik niet meer naar de andere Action in Arnhem geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef Mylene het volgende:
Bij de Action kost die thermosfles 4 euro.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef FP128 het volgende:
Waar ik woon is geen Action winkel hier in Amsterdam maar zo te zien hebben ze daar wel
veel voor weinig geld. Ik ben erg benieuwd of iemand kan aangeven wat je daar echt heel
goedkoop kan kopen en wat nou niet(omdat de kwaliteit zo slecht is dat het uit elkaar valt
na verloop van tijd) Iemand?
Die dus niet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Koop er geen insteekhoezen voor in een multomap of ordner! Die vallen echt bij het eerste gebruik al van ellende uit elkaar. Ter compensatie kosten ze iets van 55 cent voor 25 stuks. Maar dan nog steeds!
Misschien gewoon een slechte batch? Ik haal mijn insteekhoezen altijd bij de action & ik heb nog nooit gehad dat ze uit elkaar vallen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Koop er geen insteekhoezen voor in een multomap of ordner! Die vallen echt bij het eerste gebruik al van ellende uit elkaar. Ter compensatie kosten ze iets van 55 cent voor 25 stuks. Maar dan nog steeds!
Ze hebben het hele jaar door houten dienbladen. Met een bloem er middenop geschilderd. De kleuren zijn wel pastel ja, al meen ik dat er ook bruin bij zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Dienbladen voor kaarsen (hout) hebben ze niet bij de Action? Ik heb wel dienbladen gezien, maar die waren voor pasen (lees, geel, blauw, groen en andere pastelkleuren)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef Linnie20v het volgende:
@ Syrena, waag jij je op vastelaoveszaterdag nog in de stad?
Dat wist ik, maar dacht dat het bij jou ook al zo rampzalig wasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:37 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik woon niet in V.
Mijn ex woont daar.
Als het goed is, is hier niks aan de hand nog op zaterdag. Behalve alweer sneeuw
Heb daar laatst een geweldig dienblad gekocht. Donkerbruin hout, vierkant, met handvatten. Vier tegels erin (met kippies erop!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Dienbladen voor kaarsen (hout) hebben ze niet bij de Action? Ik heb wel dienbladen gezien, maar die waren voor pasen (lees, geel, blauw, groen en andere pastelkleuren)
Dank je. Dan ga ik volgende week eens kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Heb daar laatst een geweldig dienblad gekocht. Donkerbruin hout, vierkant, met handvatten. Vier tegels erin (met kippies erop!) dus perfect voor kaarsen!
Goed dat ik dit weet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:52 schreef Asgard het volgende:
Die luchtjes voor in de auto (met 4 navullingen en 2 ventilators aan de zijkanten) zijn trouwens niet aan te raden, die werken echt voor geen meter
Voor de rest topwinkel.
Vertel ons je geheim!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
Ah hier zijn we gebleven...
Al veel te lang niet meer geweest. Al kom ik nooit met echt veel te veel naar buiten
(gelukkig)
Grappige dingen idd maar niet echt voor volwassenen hoor, zeker die liedjes niet tik tak lalalala poetsenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Mylene het volgende:
Die 2 minuten wekker met geluidjes en lichtjes voor kinderen zodat ze weten hoe lang ze moeten tanden poetsen is tof zeg. Ik heb spijt dat ik er niet twee heb meegenomen.
Is ook leuk voor volwassen mensen.
wat ik al zei, ik heb ze gezien en gehoord en het is echt alleen leuk voor kleuters...quote:
Ik heb ook van die ziki hipsters gehaald, de setjes met hemdje er bij. Ik draag eigenlijk nooit hemden als ondergoed maar ze zijn ook erg leuk om gewoon in de zomer te dragen. (¤2.99 per setje)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Action![]()
Vandaag nog even geweest. Die lelijke ziki-hipsters zitten trouwens goed!!
En nog een legging gehaald, en handschoenen en tandenstokers en nog wat meer zooi...
volgens mij hebben ze die wel hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Vergeet ik helemaal m'n vraag![]()
Ik las een paar maanden terug ook over gereedschap hier, weet iemand of de Action ook inbussleutels
Thanks voor de tip! Ik ga eerst bij Wibra kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 09:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die wel hoor.
maar bij wibra zijn ze goedkoper
ja, mijn zadel zit er al een tijdje opquote:Op maandag 15 februari 2010 15:17 schreef tralalala het volgende:
Verkoopt de Action ook zadels?![]()
Kan er me iets vaags van herinneren...(kom er nooit)
Heb ik er niet gezien. Kijk anders eens bij de Kijkshop. Daar zijn ze ook niet duur.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze er ook digitale keukenweegschaaltjes? Ik zoek gewoon een simpel ding dat brieven weegt, maar die bij de Hema is takkeduur en bij de Blokker hier hadden ze alleen voor personen.
Oja, die hadden we ook nogquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik er niet gezien. Kijk anders eens bij de Kijkshop. Daar zijn ze ook niet duur.
Hier in Rotterdam heb ik die wel zien staan vanmorgen. Geen idee hoe duur ze waren trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die hadden we ook nogBedankt voor de tip!
Hier geen sneeuwschuiversquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen of ik even naar de Action ga dadelijk. Voor die sneeuwschuivert.
Maar volgens mij is hij haske gesloten, met carnaval en zo.
Hier ook niet, nu ik het zo na ga. Ze waren wel volop alles aan het bijvullen, dus misschien hebben ze ze ondertussen wel.quote:
Iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
Die hoedenopbergdozen, cute!
[ afbeelding ]
Ik pas daar de leggings/panty's en maillots ook nooit, zelfs niet als ik de allergrootste maat neemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Opdekop het volgende:
Pfff, ik heb er afgelopen week een legging gehaald. Maat L. Veel te klein. Zit totaal geen rek op en veel te korte been stukken. Raar en zonde ook. Zat ook nog eens een gat in. Stomme Action.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg altijd wazige allergische reacties op dove, maar voor mijn oude moedertje is het wel fijn! Binnenkort eens een karrevrachtje halenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:42 schreef Mylene het volgende:
Die Duitse Dove haarcrème blijf ik een toppertje vinden. In tube is ie het meest hygiënisch. In zo'n blauwe tube of potje.
Ik vind die Dove douche olie ook zo lekker.
En je kunt ze nog navullen ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:53 schreef caspergf1 het volgende:
Gister ook naar action geweest
4 aanstekers gehaald voor............. ¤0,78
Das toch goedkoop nietwaar?
Oeeeh, ik heb er sinds vanmiddag 3 stuks in de kast staanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
die met peterselie? die heb ik namelijk van de week gekochtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb vandaag croutons gekocht, erg lekker!
Wat was je kwijt voor die mooie opbergdozen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef Miam het volgende:
[..]
Oeeeh, ik heb er sinds vanmiddag 3 stuks in de kast staan
Heb al m`n schoeisel erin gestopthaske handig!
Die zijn nu in de aanbiedingquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat was je kwijt voor die mooie opbergdozen?
Ja en dan weet ik toch nog steeds de prijs niet?quote:
dat scheeuwt om een fotooooooo !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een doosje knutselspul gehaald daar. Twee vilten figuurtjes die je kunt naaien en dan opvullen met kussenvulling. Mijn neefje en nichtje van 4 en 5 waren helemaal enthousiast. En dat voor een euro.
Hm, ik dacht dat de prijs bij het plaatje stond. Beetje scheel gekeken dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan weet ik toch nog steeds de prijs niet?Zag het ook niet op de site
In Amsterdam zitten twee actions. ;p Ben maandag nog langs die in de Pijnacker straat geweest. Kom in Den Helder ook vaak bij de action en ik hoorde dat ze er in Amstelveen ook één gaan settelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef FP128 het volgende:
Waar ik woon is geen Action winkel hier in Amsterdam maar zo te zien hebben ze daar wel
veel voor weinig geld. Ik ben erg benieuwd of iemand kan aangeven wat je daar echt heel
goedkoop kan kopen en wat nou niet(omdat de kwaliteit zo slecht is dat het uit elkaar valt
na verloop van tijd) Iemand?
*zoomt 30 km in met camera*quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat scheeuwt om een fotooooooo !![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:32 schreef Miam het volgende:
2,98 ofzo... geloof ik.
Hehe, kan gebeurenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat de prijs bij het plaatje stond. Beetje scheel gekeken dus![]()
dankzij jou nu ook startkabelsquote:Op maandag 22 februari 2010 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag sinds lange tijd weer eens langs geweest
en voor 4 euro startkabels gekochtGeweldig winkelen daar
Ik vind ze puik. Heb er meteen ook van die badstof hoezen bij gekochtquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
vandaag ook weer even geweest. voor 6 euro een tas met rommel ingeslagen. verder vond ik er niet zoveel aan vandaag. het was niet zo druk, dat scheelt!
ze hebben wel mooie tuin/camping stoelen voor 14 euro. kent iemand die? zijn die kwalitatief een beetje ok? zit er aan te denken om een paar te halen voor onzelf, hoeven we niet meer elke vakantie van onze ouders te lenen...
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dankzij jou nu ook startkabels
verder wat koek gehaald, shampoo, diepvrieszakjes, bandenspanningsmeter en nog wat (vergeten)
was 10,40 kwijt
goede tipquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die bandenspanningsmeter trouwens met je even eiken bij een tankstation... In die zin, even kijken hoeveel die afwijkt, want dat doen ze
Oeooeeh hoe is het ligbed?? Mijn collega woont in Belgie, vertelde haar vandaag van het bedje en ze wilde er al eentje voor me gaan halenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef sproetjes het volgende:
buit van net:
het ligbedje wat volgende week in de aanbieding komt in NL
gevlochtend armbandjes, een lading van die elastieken haarbandjes, 2x 2 scrubhandschoentjes 2 gevlochten schaaltjes en van die opvulling (om cadeautjes in te doen, ik heb nog van die spa setjes die ze laatst hadden thuis, zo heb je voor ongeveer 5 euro een heel leuk cadeausetje)
fijn dat er hier 5km verderop een belgische action ligt, waar de aanbiedingen al op donderdag in gaan
Wanneer ze bevoorraad worden bij jouw Action?quote:
ik vind em zeer stevig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oeooeeh hoe is het ligbed?? Mijn collega woont in Belgie, vertelde haar vandaag van het bedje en ze wilde er al eentje voor me gaan halenmaar ik ga maandagochtend zelf ff snel
Zou ik er drie in 1 keer kunnen meeslepen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik vind em zeer stevig!
denk dat het zelfs wel een optie is om op te slapen op solar deze zomer
ze wegen echt niks en er zitten handvaten aan de zijkant, dus het zou moeten kunnen opzichquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zou ik er drie in 1 keer kunnen meeslepen?Ben dan lopend
![]()
(Ik voorzie nl. ruzie in de zomer tussen pa en moe. Staat zij even op om wat te drinken te halen, gaat hij snel erop liggen).
Het is natuurlijk ook een leuk cadeau voor m'n zus, die is pas verhuisd (groot balkon) en bijna jarig.
Ehm....twee tripjes maken dan maar I guessTja, ik zoek al een paar zomers naar zo'n bedje, maar vond ze altijd veel te duur (minstens 30 euro).
die hebben ze wel gehad, maar of dat nog zo is, weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Norbert704 het volgende:
Weet één van jullie Action fanatiekelingen of ze bij de Action bij jullie in de buurt nog van die sirene's verkopen die je op een 12v accu kunt aansluiten. Dit stond bij mijn Action in Enschede bij de fiets en auto onderdelen. Als iemand die ziet, wil ik hem graag overkopen.
Als ik weer eens bij de Action kom zal ik even voor je spiekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Norbert704 het volgende:
Weet één van jullie Action fanatiekelingen of ze bij de Action bij jullie in de buurt nog van die sirene's verkopen die je op een 12v accu kunt aansluiten. Dit stond bij mijn Action in Enschede bij de fiets en auto onderdelen. Als iemand die ziet, wil ik hem graag overkopen.
Kijk eens in Glanerbrug volgens mij hoorde ik die gisteren daar , Ik heb ze niet gezien maar wel gehoord denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Norbert704 het volgende:
Action in Glanerbrug? Zal er eens kijken, bedankt voor de tip! En waar komt de nieuwe in Enschede dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef rac het volgende:
[..]
Kijk eens in Glanerbrug volgens mij hoorde ik die gisteren daar , Ik heb ze niet gezien maar wel gehoord denk ik.
Ben benieuwd hoe de nieuwe Action in Enschede wordt , groter meer producten of meer aanbod van hetzelfde??
In Sittard wel nog.quote:
Je kunt alleen het hoofdeinde omhoogzetten zodat je daar met je rug tegen kan leunen, je kunt er geen stoel van maken. En hij heeft hengsels, dus makkelijk te dragenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Ik zag ze tijdens de actie in Almere niet staan en toen dacht ik: o jammer!
Ik wil ook 2 zonnebedjes voor bij mijn ouders! Kun je er ook een stoel van maken?
@missx, zie plaatje!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh die grote is gewoon precies wat ik zoek al maanden, de kleure niet helemaal, maar daar kan ik best mee leven. Hmmm is zien waneer ik tijd voor de Action kan maken, hij ligt zo uit de route voor mij. En hopen dat ze ze in Amsterdam nog hebben.quote:
bij mij in de buurt wel. Met zaden bijgeleverdquote:Op maandag 8 maart 2010 11:37 schreef Klare het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action ook kweekkastjes verkopen? Om zaden in op de te kweken, ze mogen ook gewoon van plastic zijn (de kastjes dan...)
oeh, leukquote:Op maandag 8 maart 2010 11:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij mij in de buurt wel. Met zaden bijgeleverd
Of het wat is weet ik niet
1 bedje zou moeten lukken op de fiets, als je 'm in je hand houdt. Zal 'm straks eens op de weegschaal zettenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef MissX het volgende:
Hoe groot zijn de bedjes opgevouwen, kan je ze mee op de fiets nemen? Ik fiets altijd naar het strand
En hoedendozen hebben ze die bij de actionGrote ronde? Ik ben al maanden op zoek en overal geweest en nergens hebben ze ronde dozen van minimaal 20cm hoog. Bij de Hema kreeg ik zelfs het antwoord dat ze te veel ruimte in beslag namen en daarom geen ronde dingen verkopen
Dat was ik volgens mij. En ik heb inderdaad die brooddoos bij de blokker gehaald. En 2 dagen later stond een soortgelijike bij de Lidl of Aldi in de folder voor de helft. Zul je altijd zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
er was laatst iemand hier die vroeg of ze bij action zo'n brood bewaar trommel hadden. dat hebben ze niet, maar ik zag net bij blokker een hele leuke staan voor 15 euro. is in de aanbieding nu denk ik.
Oeh das wel handig, waar ongeveer komen ze dan? Vanuit R'dam zuid naar waar ze nu zitten is best irritant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was ik volgens mij. En ik heb inderdaad die brooddoos bij de blokker gehaald. En 2 dagen later stond een soortgelijike bij de Lidl of Aldi in de folder voor de helft. Zul je altijd zien.
En op de site van Action zag ik dan ze in het 2e kwartaal ook in Rotterdam-Zuid komen
Dat is nog niet bekend. Ik las op hyves bij plein 1953, maar dat is nog niet zeker. Het wordt per half aprill bekend gemaakt in ieder geval.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef Asgard het volgende:
[..]
Oeh das wel handig, waar ongeveer komen ze dan? Vanuit R'dam zuid naar waar ze nu zitten is best irritant.
Oude pand Megapool naast de "fit for free" net buiten het centrum bij alphatorenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Action in Glanerbrug? Zal er eens kijken, bedankt voor de tip! En waar komt de nieuwe in Enschede dan?
Waar zit die dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:29 schreef Norbert704 het volgende:
Is er al iemand bij de nieuwe Action in Enschede geweest?
Is een mooie winkel geworden, lekker groot dus ruim assortiment!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Norbert704 het volgende:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar zit die dan?
Die oude is echt een k*t winkel...
En is die "oude" dan nu ook gesloten?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef rac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Oude pand Megapool naast de "fit for free" net buiten het centrum bij alphatoren
van die lichte strandstoelen voor 13 of 14 euroquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:53 schreef E.T. het volgende:
Hebben ze kunstof tuinstoelen bij de Action? Van die blauwe chaepe verstelbare?
dan moet ik van het weekend ff heen.. anders kan ik de action overslaan (beter voor m'n portemonnee)
goed dat ik niet geweest benquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
van die lichte strandstoelen voor 13 of 14 euro
heeft leen bakker niks? die heeft toch meestal ook van dat jardin achtige spul?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
goed dat ik niet geweest ben![]()
Ik zoek van die 'jardin'-stoelen. Zal wel weer ff de nieuwe produkten op de site in de gaten houden
die zit niet op de veluwequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heeft leen bakker niks? die heeft toch meestal ook van dat jardin achtige spul?
Wel jammer dat ie uit het centrum weg is dan, vond altijd wel leuk om daar even binnen te lopen als je toch al in de stad bent... in de omliggende steden zit ie ook al niet in het centrum...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En is die "oude" dan nu ook gesloten?
quote:
Nja als ik het goed begrijp zit de nieuwe action niet heel ver van het centrum af... (als in 100m)quote:Op zondag 21 maart 2010 00:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie uit het centrum weg is dan, vond altijd wel leuk om daar even binnen te lopen als je toch al in de stad bent... in de omliggende steden zit ie ook al niet in het centrum...
Het is toch nog een eind lopen. Het is als je vanuit het centrum komt 80 meter achter het grootste flatgebouw.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja als ik het goed begrijp zit de nieuwe action niet heel ver van het centrum af... (als in 100m)
Komt er niet een andere in de buurt dan? Ik had het idee dat de action juist enorm aan het groeien isquote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik heb net een lijstje gemaakt, want de action sluit per 1 april hier
Ik ga geloof ik de action leegkopen als ik zo naar mn lijstje kijk
Heh? In Den Helder?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik heb net een lijstje gemaakt, want de action sluit per 1 april hier
Ik ga geloof ik de action leegkopen als ik zo naar mn lijstje kijk
Jup.quote:
Hm wat jammerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup.
Ze willen naar het ravalijncenter.. maar dat wil de gemeente en HOB niet. En op nhd.nl stond een bericht dat de action per 1 april a.s de huur van het huidig pand op gezegd heeft.
Dichtstbijzijnde is dan schagen
quote:den helder -
De Action in de Wezenstraat heeft de huur van het pand opgezegd. Personeel meldt haar klanten dat de vestiging per 1 april dicht gaat. Financieel directeur Boris Deen verzekert desgevraagd dat de winkel pas sluit wanneer zich een nieuwe huurder aandient.
,,We vertrekken uit het pand zodra zich een nieuwe huurder aandient'', verzekert Deen desgevraagd. Het pand in de Wezenstraat staat al te huur.
Al langer is bekend dat Action naar een ruimer pand uitkijkt. De locatie in de binnenstad is te klein geworden. De winkelketen heeft al een nieuwe stek op het oog op het Ravelijncenter. De gemeente wil alleen niet dat de Action daar naar toe verhuist.
Ja, ik baal er ook flink vanquote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm wat jammerhet was er altijd erg drukbezocht.
Ja en helemaal naar Schagen kost je alweer zoveel benzine dat het niet echt aantrekkelijk meer isquote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik baal er ook flink vanMoet je nu helemaal naar fucking Schagen. Das 20 min verderop met de auto!
Ik haalde vet vaak bij de action
kut gemeente en HOBquote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en helemaal naar Schagen kost je alweer zoveel benzine dat het niet echt aantrekkelijk meer is.. Ik woon nu in Groningen, dus heb hier gewoon een (hele grote) Action
maar hier zit 'ie behoorlijk buiten het centrum.. In Den Helder loop je er zo even naar binnen!
Ik ben er ook geweest, het is wel even zoeken naar de bekende spulletjes. Maar wel lekker ruim daar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:29 schreef Norbert704 het volgende:
Is er al iemand bij de nieuwe Action in Enschede geweest?
Is een mooie winkel geworden, lekker groot dus ruim assortiment!
Hahaha ja dat klinkt bekendquote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, het is wel even zoeken naar de bekende spulletjes. Maar wel lekker ruim daar.
Ging er vooral heen voor een simpele klok om te kunnen pimpen, maar eenmaal daar helemaal vergeten om een klok te kopen. Dus nou moet ik weer terug, balen
nee die volgens mij niet. wel van die aluminium stoelen. die je in standen kan verstellen voor niet heel veel geld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:53 schreef E.T. het volgende:
Hebben ze kunstof tuinstoelen bij de Action? Van die blauwe chaepe verstelbare?
dan moet ik van het weekend ff heen.. anders kan ik de action overslaan (beter voor m'n portemonnee)
mooi! ik heb van die foutje felgekleurde eitjes gekocht bij de xenos voor in mijn takken omdat ik ze bij de action eerst niet kon vinden.. ik was denk ik te vroeg, mijn takken staan al een week of twee :pquote:Op maandag 22 maart 2010 20:18 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb hele mooi paaseitjes gekocht voor in mijn takken
[ afbeelding ]
Ja, ik was eigenlijk een beetje laat, het meeste paasspul was al bijna op bij mijn Actionquote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
mooi! ik heb van die foutje felgekleurde eitjes gekocht bij de xenos voor in mijn takken omdat ik ze bij de action eerst niet kon vinden.. ik was denk ik te vroeg, mijn takken staan al een week of twee :p
1.59 of zo zie ik, werken die dan op zonne energie en is het voor in de tuin? Kan toch bijna niet kloppen dan die prijs?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef Qwea het volgende:
ik was 35 nog wat kwijt
Die solarstenen waren alweer op man
Ja! die werken op zonne energie. Ik baal man. Ik wilde ze zooooo graagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:22 schreef Samson het volgende:
[..]
1.59 of zo zie ik, werken die dan op zonne energie en is het voor in de tuin? Kan toch bijna niet kloppen dan die prijs?
Bwehehequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:50 schreef GimmeGore het volgende:
ow shit, ik moet zo weer naar de Action.
ik durf haast niet
Whuh wat is dat dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! die werken op zonne energie. Ik baal man. Ik wilde ze zooooo graag
Het zijn stenen, met een lamp erin.Die lamp laad via de zon op en als het donker is gaan ze schijnen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Whuh wat is dat dan?
En ja, action staat erom bekend dat je bij veel dingen denkt: dat kan toch niet kloppen bij de prijs?:P
Ja, die verkopen ze wel, maar ik vraag me af wat je er aan zult hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:27 schreef P.F het volgende:
Verkopen ze ook fietskettingen? En voor hoeveel?
Oh, hahahaha, ik dacht meteen aan een kettingslotquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef maok het volgende:
Ik neem aan dat ze de ketting bedoeld als in:
[ afbeelding ]
Die heb ik namelijk nog nooit gezien bij de action
Het leek me ook wel wat, voor dat geld koop je net een gewone lamp nl... maar als het toch bagger is...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zijn stenen, met een lamp erin.Die lamp laad via de zon op en als het donker is gaan ze schijnen.
Collega zegt net dat het troep is. Hun hebben ze ook gehad. Die gaan snel stuk.
Die in anna paulowna is dichterbijquote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik baal er ook flink vanMoet je nu helemaal naar fucking Schagen. Das 20 min verderop met de auto!
Ik haalde vet vaak bij de action
Vlakbij de Amsterdamsestraatweg (een zijstraat/pleintje van die weg) zit een Action, vanaf het centraal station ongeveer 5 minuutjes met de bus (al is dat afhankelijk van het verkeer en de stoplichtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef Crientj het volgende:
Waarom heeft Utrecht (Dus centraal Utrecht, niet overvecht) geen action.
Voor zover ik weet niet, maar als je zoiets zoekt zou je (als ze het echt niet hebben) ook vanuit Hongkong oid kunnen halen, kost geen drol daarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand een idee of ze bij de Action ook iPhone hoesjes verkopen die om je arm gaan? Voor tijdens het sporten dus?
Ja, of anders eBay of Focalprice (daar is het soms nog goedkoperquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
Dealextreme bedoel je, da's een heeeeeele goede tip. Thanks!
nopequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand een idee of ze bij de Action ook iPhone hoesjes verkopen die om je arm gaan? Voor tijdens het sporten dus?
Misschien moet je je verwachtingen vwb dit soort winkels een beeeeeetje bijstellen. Het is gewoon een soort Aldi/Lidl he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:34 schreef Sulley02 het volgende:
Huu, ik heb me een paar dagen terug weer een keer in de Action gewaagd, resultaat: sta ik daar met mijn zeem in de rij, staat er een vrouw met zo'n scootmobiel voor me (reed iedere keer zo ver vooruit dat je net geen stap kon zettenl) en komt er eentje in een scootmobiel gevaarlijk achteruit rijden die ook de rij in wilde (rij van minimaal 7 man of zo). Die vrouw zit me daar een partij te steken met dat ding omdat ze te belabberd was om om te rijden, vraagt ze ook nog eens 'sta jij ook in de rij?' Nee iedereen staat hier voor zijn lol. Vervolgens wordt je toegesnauwd hoeveel je moet betalen, om daarna bijna weggeduwd te worden door degene achter je omdat ze er bij moet.. Vervelende winkel met een nog erger publiek, pff
Waarom hebben ze eigenlijk altijd iets van 7 kassa's terwijl er nooit meer dan 2 open zijn?
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Asgard het volgende:
Hebben ze bij de Action (in Rotterdam) misschien nog zaadjes voor vruchtenboompjes? En staat er uitleg op die verpakkingen?(Ik wil beginnen met een bescheiden "moestuintje" op mn balkon
en heb 0,0 verstand van planten).
'k heb bij de action waar ik vorige week was (Weert) wel potjes gezien waar geloof ik tomaat en aardbei inzaten. 2 potjes per verpakking, met een wit karton er omheen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Asgard het volgende:
Hebben ze bij de Action (in Rotterdam) misschien nog zaadjes voor vruchtenboompjes? En staat er uitleg op die verpakkingen?(Ik wil beginnen met een bescheiden "moestuintje" op mn balkon
en heb 0,0 verstand van planten).
ik ga eens kijkenquote:
Ze hebben enorme glazen vazen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:10 schreef liiszle het volgende:
weten jullie of ze bij de Action ook iets van een Vissenkom hebben of een grote glazen bak/vaas?
Oja, thanks helemaal niet aangedacht. Ga daar zeker even kijken dan!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.
Aardbeien / tomaten / asperges / heel veel kruiden / bloemen. Kost echt niks, de zakjes voor kruiden waren 0.29 ct....
Ik ga nl ook een "moestuin" op mn balkon maken of voor mn keukenraam....
Ook jij bedankt, zal ook ff langsgaan danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'k heb bij de action waar ik vorige week was (Weert) wel potjes gezien waar geloof ik tomaat en aardbei inzaten. 2 potjes per verpakking, met een wit karton er omheen.
Zou ik van die bakken aan de buitenkant van mijn balkon kunnen hangen? Of worden die planten heeeeeel groot?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.
Aardbeien / tomaten / asperges / heel veel kruiden / bloemen. Kost echt niks, de zakjes voor kruiden waren 0.29 ct....
Ik ga nl ook een "moestuin" op mn balkon maken of voor mn keukenraam....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Zou ik van die bakken aan de buitenkant van mijn balkon kunnen hangen? Of worden die planten heeeeeel groot?
bus 3, halte plantage als ik me niet vergis!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vlakbij de Amsterdamsestraatweg (een zijstraat/pleintje van die weg) zit een Action, vanaf het centraal station ongeveer 5 minuutjes met de bus (al is dat afhankelijk van het verkeer en de stoplichten) Die is nog best groot ook, dus als je in Utrecht woont dan zou je daar maar ietsjes voor om moeten reizen/fietsen
Ik bedacht me later, paprika's kun je ook heel gemakkelijk zelf zaadjes voor krijgen: de volgende keer dat je verse paprika's gebruikt in een gerecht, wat zaadjes achter houden en laten drogen op een keukenpapiertje!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:24 schreef GimmeGore het volgende:
Ze hebben ook kleine potjes met chilipepers en paprika's en kleine potjes kruiden bij de Action
Chilipepers, paprika's, tomaten en aardbeien staan hier allemaal in de vensterbank
Wel raar spul btw. Ik verwacht er niet veel van
Wel bus 3, maar ik dacht de halte Concordiastraat, maar kan me ook vergissenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
bus 3, halte plantage als ik me niet vergis!
juistem :p ik weet de halte naam niet precies, het zit op de plantage in ieder geval. Maar ik ga lekker met het fietsie altijd, fietstassen volgeladen..quote:Op maandag 29 maart 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel bus 3, maar ik dacht de halte Concordiastraat, maar kan me ook vergissenHoe dan ook, de eerste halte na het viaduct
Als ik dat kon zou ik het ook doenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
juistem :p ik weet de halte naam niet precies, het zit op de plantage in ieder geval. Maar ik ga lekker met het fietsie altijd, fietstassen volgeladen..
nu denk ik ineens aan fietstassen.. Die hadden ze laatst ook liggen bij action. is dat wat? kan ik die halen voor vriendlief of vallen ze al uit elkaar als je ernaar kijkt?
Ik heb die laatst gehaald. Van het weekend heb ik 'm vastgemaakt aan m'n fiets. Ze lijken me vrij stevig.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
juistem :p ik weet de halte naam niet precies, het zit op de plantage in ieder geval. Maar ik ga lekker met het fietsie altijd, fietstassen volgeladen..
nu denk ik ineens aan fietstassen.. Die hadden ze laatst ook liggen bij action. is dat wat? kan ik die halen voor vriendlief of vallen ze al uit elkaar als je ernaar kijkt?
Die tassen kunnen heel veel hebben, vele kilo's. Ze gaan zeker geen geen jaren mee, mja voor dat geld haal je zo weer nieuwe.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb die laatst gehaald. Van het weekend heb ik 'm vastgemaakt aan m'n fiets. Ze lijken me vrij stevig.
Maar er hebben nog geen kilo's boodschappen in gezeten
Bij de Aldi heb ik geen last van dat soort volk hoor. De Action bij mijn ouders in het dorp is toch een stuk beter geregeld. Het type volk wat er komt is typerend, maar dan nog.. Zet er dan gewoon geen 7 kassa's neerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien moet je je verwachtingen vwb dit soort winkels een beeeeeetje bijstellen. Het is gewoon een soort Aldi/Lidl he?
dank!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die tassen kunnen heel veel hebben, vele kilo's. Ze gaan zeker geen geen jaren mee, mja voor dat geld haal je zo weer nieuwe.
niet zeker, maar ze hebben wel n hoop van dat spul, dus grote kans van welquote:Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dank!
weet iemand of ze ook afzuigkaplampjes hebben? als ik toch ga.. kom er net tijdens het koken achter dat hij weer eens stuk is..
Yep, hebben ze. Vandaag gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet zeker, maar ze hebben wel n hoop van dat spul, dus grote kans van wel
getverquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef portabel het volgende:
Ik zag vandaag slakkenslijmcreme, 5 euro. Ervaringen?
Werkt (bij mij) helemaal niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef portabel het volgende:
Ik zag vandaag slakkenslijmcreme, 5 euro. Ervaringen?
ik krijg er een erg fijne gladde huid van en onefffenheden trekken sneller wegquote:
jaaa?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik krijg er een erg fijne gladde huid van en onefffenheden trekken sneller weg
Wibra had ze eerst.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Verkopen ze er regenponcho's toevallig? Of iemand die weer waar wel (geen Xenos daar woon ik niet bij in de buurt)
Spoed!!!!
Blokker heeft ze ook gehad, in de 1 euro bakken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Verkopen ze er regenponcho's toevallig? Of iemand die weer waar wel (geen Xenos daar woon ik niet bij in de buurt)
Spoed!!!!
Hier zit de Xenos naast de Action dat is wel handig als je op zoek bent naar troepquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoed!!!!
Gevonden! 1,49quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Blokker heeft ze ook gehad, in de 1 euro bakken.
Yep, die hebben ze wel. Ik heb onlangs een lading ingeslagen toen we naar Disneyland Parijs gingen (gelukkig niet nodig gehadquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoed!!!!
hij is al dagcreme te gebruiken, zelf doe ik het niet, want ik vind hem te weinig hydrateren. maar savonds opdoen voor het slapen werkt wel erg goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
jaaa?![]()
is dat gewoon een creme, of ook gewoon een dagcreme?((die hydrateerd;))
Zeker naar Paaspop?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoed!!!!
haha inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier zit de Xenos naast de Action dat is wel handig als je op zoek bent naar troep.
Overigens is mijn ervaring bij de Action dat ze heel veel hebben maar dat je nooit met een doel erheen moet gaan want dan hebben ze nooit wat je zoekt
Paaspop is hierlangs in het dorp.. Iedereen is daarheen (vriendinnen moeten er werken) maar ik dacht mwah ik ga niet (niet zo mijn muziek).. Nu zit ik alleen thuis op de bank me te vervelen.. bahquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:48 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Zeker naar Paaspop?
[..]
haha inderdaad
jups paaspop (schijndel) geweest haha.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:48 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Zeker naar Paaspop?
[..]
haha inderdaad
dat probleem heb ik ook al gehad in Utrecht!quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:58 schreef Puala het volgende:
Zijn overal de collegeblokken uit de handel gehaald oid? Ik grijp nu al in 2 winkels mis?![]()
Verkopen ze ze niet nog gewoon bij de HEMA? Volgens mij heb ik ze daar namelijk nog zien liggenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:29 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook al gehad in Utrecht!
Was het leuk?quote:Op zondag 4 april 2010 16:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
jups paaspop (schijndel) geweest haha.
had mijn poncho nog op tijd binnen, was wel nuttig met dat weer.
Dat denk ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkopen ze ze niet nog gewoon bij de HEMA? Volgens mij heb ik ze daar namelijk nog zien liggen
Maakt eigenlijk niet zo heel veel uitquote:
valt wel mee hoor, bij de HEMA en V&D heb je ook een redelijk budget collegeblok voor 1 euro (bij HEMA wit met gele kaft, bij v&d met groene kaft). Aangezien ze bij action 80 of 90 cent waren scheelt het niet zoveel.. maar nu moest ik weer om voor mijn collegeblokken en daarom vond ik het irritant :pquote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat denk ik welmaar jammer dat ze die niet meer bij de Action hebben..scheelt heel wat in de centen denk ik..
Xenos is met dingen ook duurder dan de Action. Een voorbeeld zijn die warmtekussens met tarwe die je in de magnetron moet doen, zijn bij de Action geloof ik 1,79 en bij de Xenos tegen de 4 euro. Die blikken voor Senseo pads zijn daar ook 2 keer zo duur.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef straatmadelief het volgende:
Bij de action zijn die ledlampjes voor op je fiets echt heel veel goedkoper dan bij bijvoorbeeld de hema.
en helaas ook veel slechter van kwaliteit.. heb laatst 3 setjes meegenomen, eerste setje vloog al bij de eerste keer gebruik uit elkaar, tweede is na 2 weken gebruik op.. en zo kan ik wel even doorgaan.. volgende keer weer gewoon bij hema inslaan als ze in de aanbieding zijn!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef straatmadelief het volgende:
Bij de action zijn die ledlampjes voor op je fiets echt heel veel goedkoper dan bij bijvoorbeeld de hema.
Ik heb precies hetzelfde gekocht een tijdje geleden, maar bij de eerste fatsoenlijke regenbui werkte niks meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik gebruik niet die mini-lampjes voor op de fiets, maar een slagje groter. Die doen het leuk, maar worden wel snel minder fel.
Inmiddels heb ik bij de Action een voorlamp met led gehaald die je op je fiets kan monteren (als een gewone koplamp) zodat je niet met die lampjes hoeft te zeulen. Aan de achterkant heb ik zo'n ding dat je vast kan zetten wat van oorsprong een bewegingssensor moet hebben en automatisch aan moet gaan. Dat werkt natuurlijk niet, maar het licht kan met de hand gewoon aan en uit. Doordat het langer licht is heb ik ze nog niet veel getest, maar voorlopig werkt het prima, was die 6 euro voor de hele set meer dan waard
ik heb de gewone en als je de naden goed afplakt met isolatietape oid gaat het precies een winterseizoen mee.quote:Op zaterdag 10 april 2010 04:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gekocht een tijdje geleden, maar bij de eerste fatsoenlijke regenbui werkte niks meer
Ik had die plantenkas laatst ook bijna gekocht, maar alle kassen die ze daar hadden sloten niet goed af en dan werkt het net niet helemaal... Dus ik heb het bij potjes met huishoudfolie erover gehoudenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:33 schreef stef040 het volgende:
Net een kleine plantenkas gekocht en 2 potjes met zaadjes (tomaten& aardbeien)![]()
3,90.
Volgens mij is die dan best groot of niet? En is die voor buiten of binnen?quote:Op maandag 12 april 2010 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb bij de gamma een grote plantekas gekocht voor 12,50 euro soort rek met 4 plankjes met een plastic hoes eroverheen met ritsen.
goed stevig en lekker ruim. geweldig ding
hij is voor buiten. ik zal dr even een fotootje van makenquote:Op maandag 12 april 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is die dan best groot of niet? En is die voor buiten of binnen?
Zat dat in die stenen bloempotjes?quote:Op maandag 12 april 2010 16:38 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn Action parikaatjes en chilipepertjes komen op!
Ik heb ook precies dezelfde, 2 maanden geleden gekocht ofzo en inmiddels toch zeker alweer een paar weken maar half werkend en op het randje van stukquote:Op zaterdag 10 april 2010 04:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gekocht een tijdje geleden, maar bij de eerste fatsoenlijke regenbui werkte niks meer
Hebben ze wel gehad in ieder geval!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ga morgen middag weer even. weet iemand of ze ook van die leather look (glimmend zwarte) leggings hebben? vind ze verschrikkelijk maar heb het nodig om iemand te plagen! haha
hebben ze wel gehad, maar vandaag waren ze er niet. Wel zijn er gewone leggings in aanbieding(A)quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ga morgen middag weer even. weet iemand of ze ook van die leather look (glimmend zwarte) leggings hebben? vind ze verschrikkelijk maar heb het nodig om iemand te plagen! haha
Ledlampjes van de hema zijn wel anders, heel groot verschil, in levensduur EN lichtopbrengt, zitten namelijk maar 1 batterijtje in die van de action.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:16 schreef straatmadelief het volgende:
Het is inderdaad zo dat veel spullen van de Action veel slechter zijn dan van andere winkels, want de Action koopt ook veel partijen op die niet goedgekeurd zijn geloof ik. Toch vind ik vaak dat het niet zo veel uitmaakt omdat de prijzen zo laag zijn. Een voorbeeld is van die hele grote verpakkingen batterijen, met wel 18 batterijen erin ofzo. Die kosten echt geen drol, en ze zijn ook heel snel leeg. Maar omdat je voor dat geld nog niet eens 4 batterijen hebt bij een andere winkel ben je toch veel goedkoper uit..je moet alleen je batterijen wat vaker wisselen.
hetzelfde vind ik met de ledlampjes. Nou hoor ik hier hele slechte verhalen, zo erg zijn ze bij mij nog nooit geweest. Maar bij de Hema zijn ze gemakkelijk 4x zo duur terwijl ze niet 4x langer meegaan (bij mij dan). Dan haal je t er toch uit.
[..]
Hebben ze wel gehad in ieder geval!
geloof ik niet meer. ze waren er een jaartje geleden voor 30 cnt. maar ik kan ze niet meer vindenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:23 schreef eva-diva het volgende:
weet iemand of ze bij de action hoesje voor digitale camera verkopen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |