Dat wist ik, maar dacht dat het bij jou ook al zo rampzalig wasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:37 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik woon niet in V.
Mijn ex woont daar.
Als het goed is, is hier niks aan de hand nog op zaterdag. Behalve alweer sneeuw
Heb daar laatst een geweldig dienblad gekocht. Donkerbruin hout, vierkant, met handvatten. Vier tegels erin (met kippies erop!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Dienbladen voor kaarsen (hout) hebben ze niet bij de Action? Ik heb wel dienbladen gezien, maar die waren voor pasen (lees, geel, blauw, groen en andere pastelkleuren)
Dank je. Dan ga ik volgende week eens kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Heb daar laatst een geweldig dienblad gekocht. Donkerbruin hout, vierkant, met handvatten. Vier tegels erin (met kippies erop!) dus perfect voor kaarsen!
Goed dat ik dit weet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:52 schreef Asgard het volgende:
Die luchtjes voor in de auto (met 4 navullingen en 2 ventilators aan de zijkanten) zijn trouwens niet aan te raden, die werken echt voor geen meter
Voor de rest topwinkel.
Vertel ons je geheim!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
Ah hier zijn we gebleven...
Al veel te lang niet meer geweest. Al kom ik nooit met echt veel te veel naar buiten
(gelukkig)
Grappige dingen idd maar niet echt voor volwassenen hoor, zeker die liedjes niet tik tak lalalala poetsenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Mylene het volgende:
Die 2 minuten wekker met geluidjes en lichtjes voor kinderen zodat ze weten hoe lang ze moeten tanden poetsen is tof zeg. Ik heb spijt dat ik er niet twee heb meegenomen.
Is ook leuk voor volwassen mensen.
wat ik al zei, ik heb ze gezien en gehoord en het is echt alleen leuk voor kleuters...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |