goed dat ik niet geweest benquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
van die lichte strandstoelen voor 13 of 14 euro
heeft leen bakker niks? die heeft toch meestal ook van dat jardin achtige spul?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
goed dat ik niet geweest ben![]()
Ik zoek van die 'jardin'-stoelen. Zal wel weer ff de nieuwe produkten op de site in de gaten houden
die zit niet op de veluwequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heeft leen bakker niks? die heeft toch meestal ook van dat jardin achtige spul?
Wel jammer dat ie uit het centrum weg is dan, vond altijd wel leuk om daar even binnen te lopen als je toch al in de stad bent... in de omliggende steden zit ie ook al niet in het centrum...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En is die "oude" dan nu ook gesloten?
quote:
Nja als ik het goed begrijp zit de nieuwe action niet heel ver van het centrum af... (als in 100m)quote:Op zondag 21 maart 2010 00:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie uit het centrum weg is dan, vond altijd wel leuk om daar even binnen te lopen als je toch al in de stad bent... in de omliggende steden zit ie ook al niet in het centrum...
Het is toch nog een eind lopen. Het is als je vanuit het centrum komt 80 meter achter het grootste flatgebouw.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja als ik het goed begrijp zit de nieuwe action niet heel ver van het centrum af... (als in 100m)
Komt er niet een andere in de buurt dan? Ik had het idee dat de action juist enorm aan het groeien isquote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik heb net een lijstje gemaakt, want de action sluit per 1 april hier
Ik ga geloof ik de action leegkopen als ik zo naar mn lijstje kijk
Heh? In Den Helder?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik heb net een lijstje gemaakt, want de action sluit per 1 april hier
Ik ga geloof ik de action leegkopen als ik zo naar mn lijstje kijk
Jup.quote:
Hm wat jammerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup.
Ze willen naar het ravalijncenter.. maar dat wil de gemeente en HOB niet. En op nhd.nl stond een bericht dat de action per 1 april a.s de huur van het huidig pand op gezegd heeft.
Dichtstbijzijnde is dan schagen
quote:den helder -
De Action in de Wezenstraat heeft de huur van het pand opgezegd. Personeel meldt haar klanten dat de vestiging per 1 april dicht gaat. Financieel directeur Boris Deen verzekert desgevraagd dat de winkel pas sluit wanneer zich een nieuwe huurder aandient.
,,We vertrekken uit het pand zodra zich een nieuwe huurder aandient'', verzekert Deen desgevraagd. Het pand in de Wezenstraat staat al te huur.
Al langer is bekend dat Action naar een ruimer pand uitkijkt. De locatie in de binnenstad is te klein geworden. De winkelketen heeft al een nieuwe stek op het oog op het Ravelijncenter. De gemeente wil alleen niet dat de Action daar naar toe verhuist.
Ja, ik baal er ook flink vanquote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm wat jammerhet was er altijd erg drukbezocht.
Ja en helemaal naar Schagen kost je alweer zoveel benzine dat het niet echt aantrekkelijk meer isquote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik baal er ook flink vanMoet je nu helemaal naar fucking Schagen. Das 20 min verderop met de auto!
Ik haalde vet vaak bij de action
kut gemeente en HOBquote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en helemaal naar Schagen kost je alweer zoveel benzine dat het niet echt aantrekkelijk meer is.. Ik woon nu in Groningen, dus heb hier gewoon een (hele grote) Action
maar hier zit 'ie behoorlijk buiten het centrum.. In Den Helder loop je er zo even naar binnen!
Ik ben er ook geweest, het is wel even zoeken naar de bekende spulletjes. Maar wel lekker ruim daar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:29 schreef Norbert704 het volgende:
Is er al iemand bij de nieuwe Action in Enschede geweest?
Is een mooie winkel geworden, lekker groot dus ruim assortiment!
Hahaha ja dat klinkt bekendquote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, het is wel even zoeken naar de bekende spulletjes. Maar wel lekker ruim daar.
Ging er vooral heen voor een simpele klok om te kunnen pimpen, maar eenmaal daar helemaal vergeten om een klok te kopen. Dus nou moet ik weer terug, balen
nee die volgens mij niet. wel van die aluminium stoelen. die je in standen kan verstellen voor niet heel veel geld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:53 schreef E.T. het volgende:
Hebben ze kunstof tuinstoelen bij de Action? Van die blauwe chaepe verstelbare?
dan moet ik van het weekend ff heen.. anders kan ik de action overslaan (beter voor m'n portemonnee)
mooi! ik heb van die foutje felgekleurde eitjes gekocht bij de xenos voor in mijn takken omdat ik ze bij de action eerst niet kon vinden.. ik was denk ik te vroeg, mijn takken staan al een week of twee :pquote:Op maandag 22 maart 2010 20:18 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb hele mooi paaseitjes gekocht voor in mijn takken
[ afbeelding ]
Ja, ik was eigenlijk een beetje laat, het meeste paasspul was al bijna op bij mijn Actionquote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
mooi! ik heb van die foutje felgekleurde eitjes gekocht bij de xenos voor in mijn takken omdat ik ze bij de action eerst niet kon vinden.. ik was denk ik te vroeg, mijn takken staan al een week of twee :p
1.59 of zo zie ik, werken die dan op zonne energie en is het voor in de tuin? Kan toch bijna niet kloppen dan die prijs?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef Qwea het volgende:
ik was 35 nog wat kwijt
Die solarstenen waren alweer op man
Ja! die werken op zonne energie. Ik baal man. Ik wilde ze zooooo graagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:22 schreef Samson het volgende:
[..]
1.59 of zo zie ik, werken die dan op zonne energie en is het voor in de tuin? Kan toch bijna niet kloppen dan die prijs?
Bwehehequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:50 schreef GimmeGore het volgende:
ow shit, ik moet zo weer naar de Action.
ik durf haast niet
Whuh wat is dat dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! die werken op zonne energie. Ik baal man. Ik wilde ze zooooo graag
Het zijn stenen, met een lamp erin.Die lamp laad via de zon op en als het donker is gaan ze schijnen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Whuh wat is dat dan?
En ja, action staat erom bekend dat je bij veel dingen denkt: dat kan toch niet kloppen bij de prijs?:P
Ja, die verkopen ze wel, maar ik vraag me af wat je er aan zult hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:27 schreef P.F het volgende:
Verkopen ze ook fietskettingen? En voor hoeveel?
Oh, hahahaha, ik dacht meteen aan een kettingslotquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef maok het volgende:
Ik neem aan dat ze de ketting bedoeld als in:
[ afbeelding ]
Die heb ik namelijk nog nooit gezien bij de action
Het leek me ook wel wat, voor dat geld koop je net een gewone lamp nl... maar als het toch bagger is...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zijn stenen, met een lamp erin.Die lamp laad via de zon op en als het donker is gaan ze schijnen.
Collega zegt net dat het troep is. Hun hebben ze ook gehad. Die gaan snel stuk.
Die in anna paulowna is dichterbijquote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik baal er ook flink vanMoet je nu helemaal naar fucking Schagen. Das 20 min verderop met de auto!
Ik haalde vet vaak bij de action
Vlakbij de Amsterdamsestraatweg (een zijstraat/pleintje van die weg) zit een Action, vanaf het centraal station ongeveer 5 minuutjes met de bus (al is dat afhankelijk van het verkeer en de stoplichtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef Crientj het volgende:
Waarom heeft Utrecht (Dus centraal Utrecht, niet overvecht) geen action.
Voor zover ik weet niet, maar als je zoiets zoekt zou je (als ze het echt niet hebben) ook vanuit Hongkong oid kunnen halen, kost geen drol daarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand een idee of ze bij de Action ook iPhone hoesjes verkopen die om je arm gaan? Voor tijdens het sporten dus?
Ja, of anders eBay of Focalprice (daar is het soms nog goedkoperquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
Dealextreme bedoel je, da's een heeeeeele goede tip. Thanks!
nopequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand een idee of ze bij de Action ook iPhone hoesjes verkopen die om je arm gaan? Voor tijdens het sporten dus?
Misschien moet je je verwachtingen vwb dit soort winkels een beeeeeetje bijstellen. Het is gewoon een soort Aldi/Lidl he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:34 schreef Sulley02 het volgende:
Huu, ik heb me een paar dagen terug weer een keer in de Action gewaagd, resultaat: sta ik daar met mijn zeem in de rij, staat er een vrouw met zo'n scootmobiel voor me (reed iedere keer zo ver vooruit dat je net geen stap kon zettenl) en komt er eentje in een scootmobiel gevaarlijk achteruit rijden die ook de rij in wilde (rij van minimaal 7 man of zo). Die vrouw zit me daar een partij te steken met dat ding omdat ze te belabberd was om om te rijden, vraagt ze ook nog eens 'sta jij ook in de rij?' Nee iedereen staat hier voor zijn lol. Vervolgens wordt je toegesnauwd hoeveel je moet betalen, om daarna bijna weggeduwd te worden door degene achter je omdat ze er bij moet.. Vervelende winkel met een nog erger publiek, pff
Waarom hebben ze eigenlijk altijd iets van 7 kassa's terwijl er nooit meer dan 2 open zijn?
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Asgard het volgende:
Hebben ze bij de Action (in Rotterdam) misschien nog zaadjes voor vruchtenboompjes? En staat er uitleg op die verpakkingen?(Ik wil beginnen met een bescheiden "moestuintje" op mn balkon
en heb 0,0 verstand van planten).
'k heb bij de action waar ik vorige week was (Weert) wel potjes gezien waar geloof ik tomaat en aardbei inzaten. 2 potjes per verpakking, met een wit karton er omheen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Asgard het volgende:
Hebben ze bij de Action (in Rotterdam) misschien nog zaadjes voor vruchtenboompjes? En staat er uitleg op die verpakkingen?(Ik wil beginnen met een bescheiden "moestuintje" op mn balkon
en heb 0,0 verstand van planten).
ik ga eens kijkenquote:
Ze hebben enorme glazen vazen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:10 schreef liiszle het volgende:
weten jullie of ze bij de Action ook iets van een Vissenkom hebben of een grote glazen bak/vaas?
Oja, thanks helemaal niet aangedacht. Ga daar zeker even kijken dan!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.
Aardbeien / tomaten / asperges / heel veel kruiden / bloemen. Kost echt niks, de zakjes voor kruiden waren 0.29 ct....
Ik ga nl ook een "moestuin" op mn balkon maken of voor mn keukenraam....
Ook jij bedankt, zal ook ff langsgaan danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'k heb bij de action waar ik vorige week was (Weert) wel potjes gezien waar geloof ik tomaat en aardbei inzaten. 2 potjes per verpakking, met een wit karton er omheen.
Zou ik van die bakken aan de buitenkant van mijn balkon kunnen hangen? Of worden die planten heeeeeel groot?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.
Aardbeien / tomaten / asperges / heel veel kruiden / bloemen. Kost echt niks, de zakjes voor kruiden waren 0.29 ct....
Ik ga nl ook een "moestuin" op mn balkon maken of voor mn keukenraam....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |