Vlakbij de Amsterdamsestraatweg (een zijstraat/pleintje van die weg) zit een Action, vanaf het centraal station ongeveer 5 minuutjes met de bus (al is dat afhankelijk van het verkeer en de stoplichtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef Crientj het volgende:
Waarom heeft Utrecht (Dus centraal Utrecht, niet overvecht) geen action.
Voor zover ik weet niet, maar als je zoiets zoekt zou je (als ze het echt niet hebben) ook vanuit Hongkong oid kunnen halen, kost geen drol daarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand een idee of ze bij de Action ook iPhone hoesjes verkopen die om je arm gaan? Voor tijdens het sporten dus?
Ja, of anders eBay of Focalprice (daar is het soms nog goedkoperquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
Dealextreme bedoel je, da's een heeeeeele goede tip. Thanks!
nopequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand een idee of ze bij de Action ook iPhone hoesjes verkopen die om je arm gaan? Voor tijdens het sporten dus?
Misschien moet je je verwachtingen vwb dit soort winkels een beeeeeetje bijstellen. Het is gewoon een soort Aldi/Lidl he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:34 schreef Sulley02 het volgende:
Huu, ik heb me een paar dagen terug weer een keer in de Action gewaagd, resultaat: sta ik daar met mijn zeem in de rij, staat er een vrouw met zo'n scootmobiel voor me (reed iedere keer zo ver vooruit dat je net geen stap kon zettenl) en komt er eentje in een scootmobiel gevaarlijk achteruit rijden die ook de rij in wilde (rij van minimaal 7 man of zo). Die vrouw zit me daar een partij te steken met dat ding omdat ze te belabberd was om om te rijden, vraagt ze ook nog eens 'sta jij ook in de rij?' Nee iedereen staat hier voor zijn lol. Vervolgens wordt je toegesnauwd hoeveel je moet betalen, om daarna bijna weggeduwd te worden door degene achter je omdat ze er bij moet.. Vervelende winkel met een nog erger publiek, pff
Waarom hebben ze eigenlijk altijd iets van 7 kassa's terwijl er nooit meer dan 2 open zijn?
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Asgard het volgende:
Hebben ze bij de Action (in Rotterdam) misschien nog zaadjes voor vruchtenboompjes? En staat er uitleg op die verpakkingen?(Ik wil beginnen met een bescheiden "moestuintje" op mn balkon
en heb 0,0 verstand van planten).
'k heb bij de action waar ik vorige week was (Weert) wel potjes gezien waar geloof ik tomaat en aardbei inzaten. 2 potjes per verpakking, met een wit karton er omheen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Asgard het volgende:
Hebben ze bij de Action (in Rotterdam) misschien nog zaadjes voor vruchtenboompjes? En staat er uitleg op die verpakkingen?(Ik wil beginnen met een bescheiden "moestuintje" op mn balkon
en heb 0,0 verstand van planten).
ik ga eens kijkenquote:
Ze hebben enorme glazen vazen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:10 schreef liiszle het volgende:
weten jullie of ze bij de Action ook iets van een Vissenkom hebben of een grote glazen bak/vaas?
Oja, thanks helemaal niet aangedacht. Ga daar zeker even kijken dan!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.
Aardbeien / tomaten / asperges / heel veel kruiden / bloemen. Kost echt niks, de zakjes voor kruiden waren 0.29 ct....
Ik ga nl ook een "moestuin" op mn balkon maken of voor mn keukenraam....
Ook jij bedankt, zal ook ff langsgaan danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'k heb bij de action waar ik vorige week was (Weert) wel potjes gezien waar geloof ik tomaat en aardbei inzaten. 2 potjes per verpakking, met een wit karton er omheen.
Zou ik van die bakken aan de buitenkant van mijn balkon kunnen hangen? Of worden die planten heeeeeel groot?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.
Aardbeien / tomaten / asperges / heel veel kruiden / bloemen. Kost echt niks, de zakjes voor kruiden waren 0.29 ct....
Ik ga nl ook een "moestuin" op mn balkon maken of voor mn keukenraam....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Zou ik van die bakken aan de buitenkant van mijn balkon kunnen hangen? Of worden die planten heeeeeel groot?
bus 3, halte plantage als ik me niet vergis!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vlakbij de Amsterdamsestraatweg (een zijstraat/pleintje van die weg) zit een Action, vanaf het centraal station ongeveer 5 minuutjes met de bus (al is dat afhankelijk van het verkeer en de stoplichten) Die is nog best groot ook, dus als je in Utrecht woont dan zou je daar maar ietsjes voor om moeten reizen/fietsen
Ik bedacht me later, paprika's kun je ook heel gemakkelijk zelf zaadjes voor krijgen: de volgende keer dat je verse paprika's gebruikt in een gerecht, wat zaadjes achter houden en laten drogen op een keukenpapiertje!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:24 schreef GimmeGore het volgende:
Ze hebben ook kleine potjes met chilipepers en paprika's en kleine potjes kruiden bij de Action
Chilipepers, paprika's, tomaten en aardbeien staan hier allemaal in de vensterbank
Wel raar spul btw. Ik verwacht er niet veel van
Wel bus 3, maar ik dacht de halte Concordiastraat, maar kan me ook vergissenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
bus 3, halte plantage als ik me niet vergis!
juistem :p ik weet de halte naam niet precies, het zit op de plantage in ieder geval. Maar ik ga lekker met het fietsie altijd, fietstassen volgeladen..quote:Op maandag 29 maart 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel bus 3, maar ik dacht de halte Concordiastraat, maar kan me ook vergissenHoe dan ook, de eerste halte na het viaduct
Als ik dat kon zou ik het ook doenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
juistem :p ik weet de halte naam niet precies, het zit op de plantage in ieder geval. Maar ik ga lekker met het fietsie altijd, fietstassen volgeladen..
nu denk ik ineens aan fietstassen.. Die hadden ze laatst ook liggen bij action. is dat wat? kan ik die halen voor vriendlief of vallen ze al uit elkaar als je ernaar kijkt?
Ik heb die laatst gehaald. Van het weekend heb ik 'm vastgemaakt aan m'n fiets. Ze lijken me vrij stevig.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
juistem :p ik weet de halte naam niet precies, het zit op de plantage in ieder geval. Maar ik ga lekker met het fietsie altijd, fietstassen volgeladen..
nu denk ik ineens aan fietstassen.. Die hadden ze laatst ook liggen bij action. is dat wat? kan ik die halen voor vriendlief of vallen ze al uit elkaar als je ernaar kijkt?
Die tassen kunnen heel veel hebben, vele kilo's. Ze gaan zeker geen geen jaren mee, mja voor dat geld haal je zo weer nieuwe.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb die laatst gehaald. Van het weekend heb ik 'm vastgemaakt aan m'n fiets. Ze lijken me vrij stevig.
Maar er hebben nog geen kilo's boodschappen in gezeten
Bij de Aldi heb ik geen last van dat soort volk hoor. De Action bij mijn ouders in het dorp is toch een stuk beter geregeld. Het type volk wat er komt is typerend, maar dan nog.. Zet er dan gewoon geen 7 kassa's neerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien moet je je verwachtingen vwb dit soort winkels een beeeeeetje bijstellen. Het is gewoon een soort Aldi/Lidl he?
dank!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die tassen kunnen heel veel hebben, vele kilo's. Ze gaan zeker geen geen jaren mee, mja voor dat geld haal je zo weer nieuwe.
niet zeker, maar ze hebben wel n hoop van dat spul, dus grote kans van welquote:Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dank!
weet iemand of ze ook afzuigkaplampjes hebben? als ik toch ga.. kom er net tijdens het koken achter dat hij weer eens stuk is..
Yep, hebben ze. Vandaag gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet zeker, maar ze hebben wel n hoop van dat spul, dus grote kans van wel
getverquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef portabel het volgende:
Ik zag vandaag slakkenslijmcreme, 5 euro. Ervaringen?
Werkt (bij mij) helemaal niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef portabel het volgende:
Ik zag vandaag slakkenslijmcreme, 5 euro. Ervaringen?
ik krijg er een erg fijne gladde huid van en onefffenheden trekken sneller wegquote:
jaaa?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik krijg er een erg fijne gladde huid van en onefffenheden trekken sneller weg
Wibra had ze eerst.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Verkopen ze er regenponcho's toevallig? Of iemand die weer waar wel (geen Xenos daar woon ik niet bij in de buurt)
Spoed!!!!
Blokker heeft ze ook gehad, in de 1 euro bakken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Verkopen ze er regenponcho's toevallig? Of iemand die weer waar wel (geen Xenos daar woon ik niet bij in de buurt)
Spoed!!!!
Hier zit de Xenos naast de Action dat is wel handig als je op zoek bent naar troepquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoed!!!!
Gevonden! 1,49quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Blokker heeft ze ook gehad, in de 1 euro bakken.
Yep, die hebben ze wel. Ik heb onlangs een lading ingeslagen toen we naar Disneyland Parijs gingen (gelukkig niet nodig gehadquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoed!!!!
hij is al dagcreme te gebruiken, zelf doe ik het niet, want ik vind hem te weinig hydrateren. maar savonds opdoen voor het slapen werkt wel erg goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
jaaa?![]()
is dat gewoon een creme, of ook gewoon een dagcreme?((die hydrateerd;))
Zeker naar Paaspop?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoed!!!!
haha inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier zit de Xenos naast de Action dat is wel handig als je op zoek bent naar troep.
Overigens is mijn ervaring bij de Action dat ze heel veel hebben maar dat je nooit met een doel erheen moet gaan want dan hebben ze nooit wat je zoekt
Paaspop is hierlangs in het dorp.. Iedereen is daarheen (vriendinnen moeten er werken) maar ik dacht mwah ik ga niet (niet zo mijn muziek).. Nu zit ik alleen thuis op de bank me te vervelen.. bahquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:48 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Zeker naar Paaspop?
[..]
haha inderdaad
jups paaspop (schijndel) geweest haha.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:48 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Zeker naar Paaspop?
[..]
haha inderdaad
dat probleem heb ik ook al gehad in Utrecht!quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:58 schreef Puala het volgende:
Zijn overal de collegeblokken uit de handel gehaald oid? Ik grijp nu al in 2 winkels mis?![]()
Verkopen ze ze niet nog gewoon bij de HEMA? Volgens mij heb ik ze daar namelijk nog zien liggenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:29 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook al gehad in Utrecht!
Was het leuk?quote:Op zondag 4 april 2010 16:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
jups paaspop (schijndel) geweest haha.
had mijn poncho nog op tijd binnen, was wel nuttig met dat weer.
Dat denk ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkopen ze ze niet nog gewoon bij de HEMA? Volgens mij heb ik ze daar namelijk nog zien liggen
Maakt eigenlijk niet zo heel veel uitquote:
valt wel mee hoor, bij de HEMA en V&D heb je ook een redelijk budget collegeblok voor 1 euro (bij HEMA wit met gele kaft, bij v&d met groene kaft). Aangezien ze bij action 80 of 90 cent waren scheelt het niet zoveel.. maar nu moest ik weer om voor mijn collegeblokken en daarom vond ik het irritant :pquote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat denk ik welmaar jammer dat ze die niet meer bij de Action hebben..scheelt heel wat in de centen denk ik..
Xenos is met dingen ook duurder dan de Action. Een voorbeeld zijn die warmtekussens met tarwe die je in de magnetron moet doen, zijn bij de Action geloof ik 1,79 en bij de Xenos tegen de 4 euro. Die blikken voor Senseo pads zijn daar ook 2 keer zo duur.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef straatmadelief het volgende:
Bij de action zijn die ledlampjes voor op je fiets echt heel veel goedkoper dan bij bijvoorbeeld de hema.
en helaas ook veel slechter van kwaliteit.. heb laatst 3 setjes meegenomen, eerste setje vloog al bij de eerste keer gebruik uit elkaar, tweede is na 2 weken gebruik op.. en zo kan ik wel even doorgaan.. volgende keer weer gewoon bij hema inslaan als ze in de aanbieding zijn!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef straatmadelief het volgende:
Bij de action zijn die ledlampjes voor op je fiets echt heel veel goedkoper dan bij bijvoorbeeld de hema.
Ik heb precies hetzelfde gekocht een tijdje geleden, maar bij de eerste fatsoenlijke regenbui werkte niks meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik gebruik niet die mini-lampjes voor op de fiets, maar een slagje groter. Die doen het leuk, maar worden wel snel minder fel.
Inmiddels heb ik bij de Action een voorlamp met led gehaald die je op je fiets kan monteren (als een gewone koplamp) zodat je niet met die lampjes hoeft te zeulen. Aan de achterkant heb ik zo'n ding dat je vast kan zetten wat van oorsprong een bewegingssensor moet hebben en automatisch aan moet gaan. Dat werkt natuurlijk niet, maar het licht kan met de hand gewoon aan en uit. Doordat het langer licht is heb ik ze nog niet veel getest, maar voorlopig werkt het prima, was die 6 euro voor de hele set meer dan waard
ik heb de gewone en als je de naden goed afplakt met isolatietape oid gaat het precies een winterseizoen mee.quote:Op zaterdag 10 april 2010 04:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gekocht een tijdje geleden, maar bij de eerste fatsoenlijke regenbui werkte niks meer
Ik had die plantenkas laatst ook bijna gekocht, maar alle kassen die ze daar hadden sloten niet goed af en dan werkt het net niet helemaal... Dus ik heb het bij potjes met huishoudfolie erover gehoudenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:33 schreef stef040 het volgende:
Net een kleine plantenkas gekocht en 2 potjes met zaadjes (tomaten& aardbeien)![]()
3,90.
Volgens mij is die dan best groot of niet? En is die voor buiten of binnen?quote:Op maandag 12 april 2010 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb bij de gamma een grote plantekas gekocht voor 12,50 euro soort rek met 4 plankjes met een plastic hoes eroverheen met ritsen.
goed stevig en lekker ruim. geweldig ding
hij is voor buiten. ik zal dr even een fotootje van makenquote:Op maandag 12 april 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is die dan best groot of niet? En is die voor buiten of binnen?
Zat dat in die stenen bloempotjes?quote:Op maandag 12 april 2010 16:38 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn Action parikaatjes en chilipepertjes komen op!
Ik heb ook precies dezelfde, 2 maanden geleden gekocht ofzo en inmiddels toch zeker alweer een paar weken maar half werkend en op het randje van stukquote:Op zaterdag 10 april 2010 04:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gekocht een tijdje geleden, maar bij de eerste fatsoenlijke regenbui werkte niks meer
Hebben ze wel gehad in ieder geval!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ga morgen middag weer even. weet iemand of ze ook van die leather look (glimmend zwarte) leggings hebben? vind ze verschrikkelijk maar heb het nodig om iemand te plagen! haha
hebben ze wel gehad, maar vandaag waren ze er niet. Wel zijn er gewone leggings in aanbieding(A)quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ga morgen middag weer even. weet iemand of ze ook van die leather look (glimmend zwarte) leggings hebben? vind ze verschrikkelijk maar heb het nodig om iemand te plagen! haha
Ledlampjes van de hema zijn wel anders, heel groot verschil, in levensduur EN lichtopbrengt, zitten namelijk maar 1 batterijtje in die van de action.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:16 schreef straatmadelief het volgende:
Het is inderdaad zo dat veel spullen van de Action veel slechter zijn dan van andere winkels, want de Action koopt ook veel partijen op die niet goedgekeurd zijn geloof ik. Toch vind ik vaak dat het niet zo veel uitmaakt omdat de prijzen zo laag zijn. Een voorbeeld is van die hele grote verpakkingen batterijen, met wel 18 batterijen erin ofzo. Die kosten echt geen drol, en ze zijn ook heel snel leeg. Maar omdat je voor dat geld nog niet eens 4 batterijen hebt bij een andere winkel ben je toch veel goedkoper uit..je moet alleen je batterijen wat vaker wisselen.
hetzelfde vind ik met de ledlampjes. Nou hoor ik hier hele slechte verhalen, zo erg zijn ze bij mij nog nooit geweest. Maar bij de Hema zijn ze gemakkelijk 4x zo duur terwijl ze niet 4x langer meegaan (bij mij dan). Dan haal je t er toch uit.
[..]
Hebben ze wel gehad in ieder geval!
geloof ik niet meer. ze waren er een jaartje geleden voor 30 cnt. maar ik kan ze niet meer vindenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:23 schreef eva-diva het volgende:
weet iemand of ze bij de action hoesje voor digitale camera verkopen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |