Die hadden ze hier niet en ik wou echt voor vanochtend een thermosfles hebben ivm de verwachte kou, daarom ben ik niet meer naar de andere Action in Arnhem geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef Mylene het volgende:
Bij de Action kost die thermosfles 4 euro.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef FP128 het volgende:
Waar ik woon is geen Action winkel hier in Amsterdam maar zo te zien hebben ze daar wel
veel voor weinig geld. Ik ben erg benieuwd of iemand kan aangeven wat je daar echt heel
goedkoop kan kopen en wat nou niet(omdat de kwaliteit zo slecht is dat het uit elkaar valt
na verloop van tijd) Iemand?
Die dus niet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Koop er geen insteekhoezen voor in een multomap of ordner! Die vallen echt bij het eerste gebruik al van ellende uit elkaar. Ter compensatie kosten ze iets van 55 cent voor 25 stuks. Maar dan nog steeds!
Misschien gewoon een slechte batch? Ik haal mijn insteekhoezen altijd bij de action & ik heb nog nooit gehad dat ze uit elkaar vallen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Koop er geen insteekhoezen voor in een multomap of ordner! Die vallen echt bij het eerste gebruik al van ellende uit elkaar. Ter compensatie kosten ze iets van 55 cent voor 25 stuks. Maar dan nog steeds!
Ze hebben het hele jaar door houten dienbladen. Met een bloem er middenop geschilderd. De kleuren zijn wel pastel ja, al meen ik dat er ook bruin bij zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Dienbladen voor kaarsen (hout) hebben ze niet bij de Action? Ik heb wel dienbladen gezien, maar die waren voor pasen (lees, geel, blauw, groen en andere pastelkleuren)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef Linnie20v het volgende:
@ Syrena, waag jij je op vastelaoveszaterdag nog in de stad?
Dat wist ik, maar dacht dat het bij jou ook al zo rampzalig wasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:37 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik woon niet in V.
Mijn ex woont daar.
Als het goed is, is hier niks aan de hand nog op zaterdag. Behalve alweer sneeuw
Heb daar laatst een geweldig dienblad gekocht. Donkerbruin hout, vierkant, met handvatten. Vier tegels erin (met kippies erop!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Dienbladen voor kaarsen (hout) hebben ze niet bij de Action? Ik heb wel dienbladen gezien, maar die waren voor pasen (lees, geel, blauw, groen en andere pastelkleuren)
Dank je. Dan ga ik volgende week eens kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Heb daar laatst een geweldig dienblad gekocht. Donkerbruin hout, vierkant, met handvatten. Vier tegels erin (met kippies erop!) dus perfect voor kaarsen!
Goed dat ik dit weet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:52 schreef Asgard het volgende:
Die luchtjes voor in de auto (met 4 navullingen en 2 ventilators aan de zijkanten) zijn trouwens niet aan te raden, die werken echt voor geen meter
Voor de rest topwinkel.
Vertel ons je geheim!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
Ah hier zijn we gebleven...
Al veel te lang niet meer geweest. Al kom ik nooit met echt veel te veel naar buiten
(gelukkig)
Grappige dingen idd maar niet echt voor volwassenen hoor, zeker die liedjes niet tik tak lalalala poetsenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Mylene het volgende:
Die 2 minuten wekker met geluidjes en lichtjes voor kinderen zodat ze weten hoe lang ze moeten tanden poetsen is tof zeg. Ik heb spijt dat ik er niet twee heb meegenomen.
Is ook leuk voor volwassen mensen.
wat ik al zei, ik heb ze gezien en gehoord en het is echt alleen leuk voor kleuters...quote:
Ik heb ook van die ziki hipsters gehaald, de setjes met hemdje er bij. Ik draag eigenlijk nooit hemden als ondergoed maar ze zijn ook erg leuk om gewoon in de zomer te dragen. (¤2.99 per setje)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Action![]()
Vandaag nog even geweest. Die lelijke ziki-hipsters zitten trouwens goed!!
En nog een legging gehaald, en handschoenen en tandenstokers en nog wat meer zooi...
volgens mij hebben ze die wel hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Vergeet ik helemaal m'n vraag![]()
Ik las een paar maanden terug ook over gereedschap hier, weet iemand of de Action ook inbussleutels
Thanks voor de tip! Ik ga eerst bij Wibra kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 09:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die wel hoor.
maar bij wibra zijn ze goedkoper
ja, mijn zadel zit er al een tijdje opquote:Op maandag 15 februari 2010 15:17 schreef tralalala het volgende:
Verkoopt de Action ook zadels?![]()
Kan er me iets vaags van herinneren...(kom er nooit)
Heb ik er niet gezien. Kijk anders eens bij de Kijkshop. Daar zijn ze ook niet duur.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze er ook digitale keukenweegschaaltjes? Ik zoek gewoon een simpel ding dat brieven weegt, maar die bij de Hema is takkeduur en bij de Blokker hier hadden ze alleen voor personen.
Oja, die hadden we ook nogquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik er niet gezien. Kijk anders eens bij de Kijkshop. Daar zijn ze ook niet duur.
Hier in Rotterdam heb ik die wel zien staan vanmorgen. Geen idee hoe duur ze waren trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die hadden we ook nogBedankt voor de tip!
Hier geen sneeuwschuiversquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen of ik even naar de Action ga dadelijk. Voor die sneeuwschuivert.
Maar volgens mij is hij haske gesloten, met carnaval en zo.
Hier ook niet, nu ik het zo na ga. Ze waren wel volop alles aan het bijvullen, dus misschien hebben ze ze ondertussen wel.quote:
Iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
Die hoedenopbergdozen, cute!
[ afbeelding ]
Ik pas daar de leggings/panty's en maillots ook nooit, zelfs niet als ik de allergrootste maat neemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Opdekop het volgende:
Pfff, ik heb er afgelopen week een legging gehaald. Maat L. Veel te klein. Zit totaal geen rek op en veel te korte been stukken. Raar en zonde ook. Zat ook nog eens een gat in. Stomme Action.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg altijd wazige allergische reacties op dove, maar voor mijn oude moedertje is het wel fijn! Binnenkort eens een karrevrachtje halenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:42 schreef Mylene het volgende:
Die Duitse Dove haarcrème blijf ik een toppertje vinden. In tube is ie het meest hygiënisch. In zo'n blauwe tube of potje.
Ik vind die Dove douche olie ook zo lekker.
En je kunt ze nog navullen ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:53 schreef caspergf1 het volgende:
Gister ook naar action geweest
4 aanstekers gehaald voor............. ¤0,78
Das toch goedkoop nietwaar?
Oeeeh, ik heb er sinds vanmiddag 3 stuks in de kast staanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
die met peterselie? die heb ik namelijk van de week gekochtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb vandaag croutons gekocht, erg lekker!
Wat was je kwijt voor die mooie opbergdozen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef Miam het volgende:
[..]
Oeeeh, ik heb er sinds vanmiddag 3 stuks in de kast staan
Heb al m`n schoeisel erin gestopthaske handig!
Die zijn nu in de aanbiedingquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat was je kwijt voor die mooie opbergdozen?
Ja en dan weet ik toch nog steeds de prijs niet?quote:
dat scheeuwt om een fotooooooo !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een doosje knutselspul gehaald daar. Twee vilten figuurtjes die je kunt naaien en dan opvullen met kussenvulling. Mijn neefje en nichtje van 4 en 5 waren helemaal enthousiast. En dat voor een euro.
Hm, ik dacht dat de prijs bij het plaatje stond. Beetje scheel gekeken dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan weet ik toch nog steeds de prijs niet?Zag het ook niet op de site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |