Oh shit zeg, 2009 was echt jouw jaar niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!
Die hoorde vorig jaar dat ze borstkanker had. Precies in een tijd dat het met mezelf ook niet zo lekker ging.
Maar alles lijkt een stuk beter te gaanZe heeft alleen veel last van de medicijnen die ze krijgt.
Daar moet op gedronken worden!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat was mijn eerste FIPO ooit.
Ze zégt van wel jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh shit zeg, 2009 was echt jouw jaar niet.![]()
Fijn dat het nu een stuk beter gaat!
Zijn de vooruitzichten ook gunstig?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat was mijn eerste FIPO ooit.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!
[ afbeelding ]
Moeders liegen niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:@ TT!
[..]
Ze zégt van wel ja
Dus daar ga ik gewoon van uit. Al is het wel het type dat vaak positiever doet 'om anderen geen zorgen te bezorgen'. Maar alles sal reg kom, dat moet gewoon
Ik kwam sowieso wel vaker loeren bij jullie hoorquote:
Ohquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zwaai nog elke dag naar je hoor, als ik met de trein langszoef
Ik heb gehoord dat 2010 een topjaar wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
En wat lief dat jullie het allemaal vragen enzo of het goed gaat![]()
Het gaat hier zelf ook wel een stuk beter hoor. Wil 2009 zo gauw mogelijk vergeten en 2010 kan eigenlijk op alle vlakken alleen maar beter worden
Ik eet het echt nooit meer!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
En ik denk nog steeds bij elke hap appeltaartmeuk aan jou
Waarom nietquote:
Ik zal het proberen, dat moet wel na zo een warm onthaal he?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef Phaidra het volgende:
Greys!!![]()
Fijn dat het beter gaat met jou en je mams!! Vaker meeposten hoor, ook als je niet bijgelezen bent. Vindt niemand erg...
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat 2010 een topjaar wordt.
Lekkere dingen op je lijstje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh zal gelijk maar even een lijstje posten:
o: 2 bruine boterhammen met rosbief, glas karnemelk en kiwi
t: chai thee met chocomelk
l: spinaziebagel met tonijn en gesmolten kaas
t: grote mok soja koffie verkeerd
t: klein kopje champignonsoep
d: kip pizza (diepvries)
t: vanilleyoghurt met sinaasappel
s: uurtje lopen
misschien zo nog een appel
Ons bezatten in de kroeg met onze Bekkiequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:59 schreef conleche het volgende:
Ik doe ook even mijn herziene lijstje:
O: 1x geroosterd brood met Ardennerpaté en 1x met osseworst met peper
T: piccolientje
L: omelet van 3 eieren, scheut melk, zoete paprika, sjalot, ham, een schep champignons uit mijn soufflé van gisterenavond en platte peterselie.
T: piccolientje
T: appel
T: 3 blokjes kaas
T: wodka, ovenzoutjes
D: restje varkenshaas, met restje champignonsoufflé en groene salade met tomaat/paprika/ui. Rauwkost (paprika)Toe kwark of chocomousse
Wat gaan jullie morgen voor gezelligs doen GBeetje en Greys??
Is Bekkie niet die puber die ook in de FF post???quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ons bezatten in de kroeg met onze BekkieOh nee, Greys is de BOB hihihihihi
Uhuhquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Bekkie niet die puber die ook in de FF post???
Zeg oma, ik ben geen puberquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Bekkie niet die puber die ook in de FF post???
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Co, aangezien ik toch nog een soort van officieel maar dan toch nog net niet je dochter ben, vind ik dat je me best mee kan nemen op je vakanties
Altijd klein beginnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net genaaid. Zelf met de hand een klittenbandje waarvan de naden los waren vastgezet. En trots joh
.
Primaquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef conleche het volgende:
Da's goed GB, gezellig! Ik zal je je reisbescheiden doen toekomen!!!
Dankje! ja vond het ook wel wat weinig, was ook eerst niet de bedoeling om pizza te eten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lekkere dingen op je lijstje!Wel wat weinig vitamientjes misschien, maarja. Hoewel, met sinaasappel en kiwi schiet het wel op.
En morgen gewoon langs de Macquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:Ewelina! En An! En Mariaaaaaaaaaaa!
Ik zat net nog in de F&F SC tips te geven om magere dipsausjes te maken
Pfffffff.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
.... voor een McFlurry stroopwafel!
JOUW!
SCHULD!
Je kunt ook gewoon stroopwafelijs van Hertog kopen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
JOUW!
SCHULD!
Oh die wil ik ook, maar iedere keer dat ik langs de Mac kom vind ik het veel te koud om aan ijs te denkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
JOUW!
SCHULD!
Neem een sundae ijsje met warme caramelsausquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook, maar iedere keer dat ik langs de Mac kom vind ik het veel te koud om aan ijs te denken.
Hahaha, beter van niet. Dat is veul meer ijs dan zo'n mcflurry geval. Hoe moet ik het me voorstellen trouwens? Echt ijs met stukjes stroopwafel erin?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon stroopwafelijs van Hertog kopen.
Ja maar dat is geen McFlurry stroopwafelquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neem een sundae ijsje met warme caramelsaus
Het gaat morgen getest worden, ik heb geen ideequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, beter van niet. Dat is veul meer ijs dan zo'n mcflurry geval. Hoe moet ik het me voorstellen trouwens? Echt ijs met stukjes stroopwafel erin?.
Jep.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, beter van niet. Dat is veul meer ijs dan zo'n mcflurry geval. Hoe moet ik het me voorstellen trouwens? Echt ijs met stukjes stroopwafel erin?.
Wel een uitgebreide review van het Fok! smaakpanel met foto's dan aubquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het gaat morgen getest worden, ik heb geen ideeMaar ik heb al van verschillende kanten gehoord dat ie lekker is!
Computer uit en bankhangen dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb morgen college. Dat moet ik voorbereiden. Alleen is de literatuur nog niet beschikbaar.
Hoe kan ik dat dan in godesnaam voorbereiden?
Wat een eisenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel een uitgebreide review van het Fok! smaakpanel met foto's dan aub.
Het is niet de docent die dit regelt maar de commissie... het gaat om de excursiegroep. En ik heb er een pleurishekel aan om onvoorbereid naar college te komen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Computer uit en bankhangen dus.
Een docent die niet minstens een dag van tevoren z'n literatuur online pleurt hoeft er niet op te rekenen dat ik voorbereid naar het college kom. Niemand (behalve jij dan) gaat 's avonds zitten F5'en in BB/Nestor
.
Betekent dat "nee"?quote:
Je vergeet jolijtquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaiiii!
Baaidewee: ik mag 26 maart voor kiesje 1 en 2 naar den kaakchirurgJoechei ende joepie.
Iets met een andere friettent soms?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Betekent dat "nee"?. En dat terwijl ik net, toen jij over de Mac begon, een niet zo'n lieve opmerking heb ingeslikt
.
Anyway, computer gaat uit en ik ga naar droomland.
Nee, want Vik houdt helemaaaal niet van friet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iets met een andere friettent soms?
Wel van patat van 't Hoekje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens jolijt ende vertier uiteraard!
[..]
Nee, want Vik houdt helemaaaal niet van friet!
het komt vast goed!! echt waar, dan ben je er maar vanaf!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaiiii!
Zumba ging superfijn!Mijn avondeten (stukje vlees + grilled veggies) is goedgekeurd voor pre-sport-voer!
Hoeraaaa.
En An, wat goed! Ik zal duimen voor de 29e maart!*begint vast*
En hoera voor je kilo eraf!
Baaidewee: ik mag 26 maart voor kiesje 1 en 2 naar den kaakchirurgJoechei ende joepie.
Ja ik vind het nu nog niet zo eng!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het komt vast goed!! echt waar, dan ben je er maar vanaf!
Ja, dat dus. En hoooi naar Greysquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hai! Wel bijgelezen maar er is zo'n hoop gebeurd dat ik een beetje kwijt ben waar op ik wilde reageren. In ieder geval een hoop jompels voor een hoop mensen, volgens mij!.
Hehe, erg he? Daim-snoepjes koop je bij de Ikea dus ontwijk de foodcorner als je daar bent!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oi! Gedeelde smart krijgt ook gedeelde moed-inspreek-acties: het komt vast wel goed, Anna en KwakjeLeuk is het natuurlijk nooit. Mwehe, which reminds me: maandag gaatje laten vullen!
![]()
Indrukwekkende avondlijst trouwens Anna, al weet ik niet wat Daimsnoepjes zijn - zo te zien kan ik dat maar beter zo houden!
ik ook. maar tegelijk is dat hetgene waar ik het meeste bang voor ben. beetje naaldenfobie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef anna82 het volgende:
oh bah Kwak, ik ben echt blij dat verdoving is uitgevonden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die Daimdingen zijn me een partij smerig!.
Mijn mevroi zei dat Optimel-dingen slecht zijn. En dat ik gewoon beter halfvolle dingen kon nemen. En nu vind ik optimel en magere drinkyoghurt / kwark / etc ook niet meer zo lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik eet het soms wel eens van een ander merk
Met meer calorietjes![]()
Ik kom nooit bij Ikea, dus ik ben veilig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hehe, erg he? Daim-snoepjes koop je bij de Ikea dus ontwijk de foodcorner als je daar bent!
Hoe gaat het bij jou? Werpt de Zumba al z'n vruchten af?
Wat zei ze dan dat er slecht aan is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn mevroi zei dat Optimel-dingen slecht zijn. En dat ik gewoon beter halfvolle dingen kon nemen. En nu vind ik optimel en magere drinkyoghurt / kwark / etc ook niet meer zo lekker.
Ja die is het jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
En brocco. Ik heb een vermoeden wie je bent,maar weet het niet 100% zeker. Ben je de grote voorvechster van de broccoli ?
En, alweer aanspraak?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef Merel het volgende:
Ik zit nu in de trein op weg naar werk, met een kroonluchterlamp voor PF!
Veel fietsen? Had ik altijd toen ik nog naar school fietste 2x per dag a 7 kmquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat probleem heeft mijn vriend bij alle spijkerbroeken, en die heeft echt geen dikke benen. We begrijpen ook echt niet hoe het komt.
Ja, dat dacht ik ook! Bij mij gaan m'n broeken daar ook stuk, gewoon door het contact met m'n fietszadel. Ik heb geen dikke benen, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Veel fietsen? Had ik altijd toen ik nog naar school fietste 2x per dag a 7 km
Dat denk ik altijd hoor in zo'n situatie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nouja ik denk wel eens stiekem: "Whoo, dat scheelt werk want hier kan ik niks aan doen"
En, wat wordt het? Succesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En, alweer aanspraak?
Ik moet zo voor het bevolkingsonderzoeken ik zie er vreselijk tegenop. Gelukkig mag ik daarna een cadeautje!
Nee, ken ik niet! We zijn er ook niet geweest, trouwens. Maar over bakery's gesproken, ik ben wel erg tevreden over het boek van Hummingbird Bakery!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En, wat wordt het? SuccesDe zenuwen vooraf zijn vrijwel altijd erger dan het onderzoek zelf
DaD, ken jij dit boek? We hebben zo lekker gegeten bij die tentIk zit te twijfelen of ik 'm zal kopen.
Way to go, Kwak! Da's gewoon weer een kilo minder dan in het lijstjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:08 schreef kwakz0r het volgende:
hier vanochtend 102.8maar ik update het lijstje pas weer als ik mn gewicht van de dietiste maandag hoor.
Ik krijg honger als ik hun website bekijk!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Wel geinig, we kwamen er pas later achter dat het een 'bekende' bakker was; het zat gewoon vlakbij ons hotel.
Volgens mij voel je er gewoon minder van als je valt als je dronken bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Owjee, MoBlo, het is dus niet waar dat dronken mensen altijd zacht vallen?
Edinburgh, tof, daar wil ik ook nog wel eens heen!!
Vast wel meer dan bekijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:43 schreef Wolve000 het volgende:
Alles!
Nou ja, we zullen wel zien. We hebben veel geocache-informatie, dus we hebben genoeg mogelijkheden om van alles te bekijken. En tussendoor de nodige pubs bekijken natuurlijk.
we hebben 47 pagina's aan geochache informatie! Veel historische en culturele meuk, ook natuur en uiteraard ook Arthur's Seat!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Oh MoBlo, wat zaligEdinburgh is zo'n leuke stad, vind ik! Heeft echt karakter! En ik vond die brug over de Firth of Forth echt geweldig
Wat gaan jullie allemaal bekijken? Arthur's Seat?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij voel je er gewoon minder van als je valt als je dronken bent.. De broer van m'n vriend is eens met z'n dronken hoofd over een paaltje gevallen, kaak gebroken, niets gemerkt en gewoon gaan slapen.
.
ik maak me wel een beetje druk om morgen, mn moeder viert haar verjaardag. ik sta nu een truffeltaart te bakken omdat ze daar om gevraagd heeft...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Way to go, Kwak! Da's gewoon weer een kilo minder dan in het lijstje![]()
![]()
Ik vind het tof om te lezen dat je zo goed en gemotiveerd bezig bent
Wasda een verdingsprobleem??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een heel slecht humeur. Verdingsproblemen met computer, mensen die niet antwoorden of telefoon niiet opnemen, teringzooi in huis....
Bah.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Wel geinig, we kwamen er pas later achter dat het een 'bekende' bakker was; het zat gewoon vlakbij ons hotel.
Misschien een idee om van te voren al te beslissen wat je neemt? Dus bv een halve portie taart en 1 lekker hapje tussendoor. En dan neem je dus alleen het lekkerste van het lekkerste en omdat je dat dan hebt 'afgesproken' hoef je je er voor de rest niet meer mee bezig te houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik maak me wel een beetje druk om morgen, mn moeder viert haar verjaardag. ik sta nu een truffeltaart te bakken omdat ze daar om gevraagd heeft...
ik weet dat er heel veel aanbod gaat zijn morgen en ik wil heel erg mn best doen om goed te kiezen en niet teveel en niet alles te pakken... maar ik zie er heel erg tegen op om tegen mezelf te moeten vechten. maar wie weet valt het wel mee... zijn er veel dingen die ik níet lekker vind, of wil ik niet alles hebben...
wel mn eerste confrontatie met chips/nootjes in twee weken - die heb ik veiligheidshalve ontweken...
Ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast wel meer dan bekijken.
Maar leuk hoor. Ik wil ook een weekendje weg. Ik wil sws een paar dagen naar Brugge als het beter weer is.
Verbindingsproblemen.quote:
fantastische scones en zoete broodjes, johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb m gemist! en ik zat op de hoek van eighth avenue en west 48th street - echt om de hoek dus!!!
Zolang je hoofd nog bij hele andere zaken (en bijbehorende stress zit, zal je er neit zo gauw zin in kunnen opbouwen. Dat komt de laatste dagen/bij vertrek vast nog wel helemaal goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil ook op vakantie. Naar ergens waar het warm is. En in tegenstelling tot conleche verheug ik me helemaal niet op de VS en we vliegen al over 5 weken. Is dat niet vreselijk triest?
dat kan ik niet zo goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien een idee om van te voren al te beslissen wat je neemt? Dus bv een halve portie taart en 1 lekker hapje tussendoor. En dan neem je dus alleen het lekkerste van het lekkerste en omdat je dat dan hebt 'afgesproken' hoef je je er voor de rest niet meer mee bezig te houden.
Bij mij werkt het ook heel goed om dan maar helemaal niets te nemen. Maar dat is misschien wat te rigoreus.
Getuige de hoeveelheid chocola in m'n lijstje, nee. We hebben vanmorgen een heel open gesprek gehad, maar t kan nog alle kanten op gaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Getuige de hoeveelheid chocola in m'n lijstje, nee. We hebben vanmorgen een heel open gesprek gehad, maar t kan nog alle kanten op gaan.
Ach, wat rotquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Getuige de hoeveelheid chocola in m'n lijstje, nee. We hebben vanmorgen een heel open gesprek gehad, maar t kan nog alle kanten op gaan.
Maar wat is dan "lekker snoepen". Wanneer is het dan genoeg geweest? Als je zo vol zit dat je het idee hebt dat je explodeert? Dan zit je volgens zelfs met een karige hoeveelheid overdag nog altijd helemaal niet goed...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, wat rotSterkte
Kwak, ik zou zeggen, de hele dag worteltjes en yoghurt en dan 's avonds lekker snoepen, maar daar is jouw dieetmevrouw het vast niet mee eens
Ah Nynke, dat klinkt niet zo goed. Alle kanten als in "aan-uit"of iets minder drastisch? Sterkte!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is dan ook totaal geen verantwoord adviesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar wat is dan "lekker snoepen". Wanneer is het dan genoeg geweest? Als je zo vol zit dat je het idee hebt dat je explodeert? Dan zit je volgens zelfs met een karige hoeveelheid overdag nog altijd helemaal niet goed...
Nope, zo. We zitten erg op een lijn, wat het stiekem nog moeilijker maakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ah Nynke, dat klinkt niet zo goed. Alle kanten als in "aan-uit"of iets minder drastisch? Sterkte!
Ik geloof dat het over van alles ging. Reisjes waar men wel en niet zin in heeft, computerproblemen, eet-plannings-problemen. The usual dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nope, zo. We zitten erg op een lijn, wat het stiekem nog moeilijker maakt.
Anyways, eigenlijk wil ik het er nu liever niet over hebben. Ik ga even bijlezen, en dan wil ik graag meelezen met wat het gesprek van de dag is..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Nynke
Onderzoekje was bah. Nu buikpijn. Weet nog niet wat ik ga kopen.
Waar ging jij ook alweer heen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil ook op vakantie. Naar ergens waar het warm is. En in tegenstelling tot conleche verheug ik me helemaal niet op de VS en we vliegen al over 5 weken. Is dat niet vreselijk triest?
Ahwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Nynke
Onderzoekje was bah. Nu buikpijn. Weet nog niet wat ik ga kopen.
Ja, dat zou geen probleem hoeven te zijn. Ik zou wel een zo groot mogelijk vliegveld opzoeken, schiphol of Dusseldorf ofzo. Op andere vliegvelden lijkt me dat geen pretje..Sowieso niet, trouwens..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef Rituals het volgende:
Tvp.
Ik ben nog steeds zomervakantie-opties aan het nagaan. Weet iemand of je op een vliegveld mag 'overnachten/verblijven' als je vliegtuig 's ochtends vroeg vertrekt? Sommige vluchten vertrekken om 06.45 uur, als je dan één uur van te voren aanwezig moet zijn, dan red ik niet met het openbaar vervoer gok ik.
Ik zit achter m'n bureau op m'n werk. Helaas...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
AhwIt sucks, natuurlijk
Heb je tijd om op de bank te zitten met een dekentje, een pot thee en DVD's? Dat helpt, namelijk
Thanks! Ik moest gister plotseling invallen op m'n werk dus ik had geen avondeten voorbereid om mee te nemen en moest kiezen tussen de Mac, KFC of IKEA. Toen wist ik het wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
Oh DaD, wat een fraaie lijsten! Nou ja, op het Ikea-aspect na. Vanavond misschien een lekker klein toetje? Of een glas wijn?
Gewoon een hotel boeken op het vliegveld? Hebben wij een paar keer gedaan en dat is best OKquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat zou geen probleem hoeven te zijn. Ik zou wel een zo groot mogelijk vliegveld opzoeken, schiphol of Dusseldorf ofzo. Op andere vliegvelden lijkt me dat geen pretje..Sowieso niet, trouwens..
New England: Boston, New York, Niagara, het noorden van Main, hummer eten, winkelen, een paar musea, misschien walvissen en rendieren kijken als die er nog cq al zijn, een paar dagen skieen...quote:
Ik zou de mail als pdf in de attachment meesturen. In de mail zelf: Bester meneer/mevrouw ..., Graag wil ik solliciteren naar de positie van ..... Ik verwijs u graag naar mijn sollicitatiebrief en CV, bijgesloten bij deze e-mail. Met vriendelijke groet, AKnynke..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wie o wie helpt mij even
Ik heb een sollicitatiebrief geschreven, en die moet per mail ingediend worden. Stuur je de brief dan als attachment mee? En wat zet je dan in de mail????
Dank Nynke en Tinkepink!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
Bijna wat nynke zegt, maar dan zou ik Beste zonder r schrijvenen de brief in word sturen. Niet alle instellingen hebben acrobat reader geinstalleerd.
Ik stuur altijd alles als pdf. Als een instelling niet weet hoe ze met pdf om moeten gaan dan weet ik niet of ik er wel zou willen werken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
Bijna wat nynke zegt, maar dan zou ik Beste zonder r schrijvenen de brief in word sturen. Niet alle instellingen hebben acrobat reader geinstalleerd.
De keer dat ik gesolliciteerd heb per mail, heb ik de brief in de mail zelf geplakt en mijn CV als attachment meegestuurd. Ik vond het zelf een beetje raar, maar zo werd er destijds om gevraagd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wie o wie helpt mij even
Ik heb een sollicitatiebrief geschreven, en die moet per mail ingediend worden. Stuur je de brief dan als attachment mee? En wat zet je dan in de mail????
Van de lamp?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef P.F het volgende:
Ik heb net de lamp opgehaald en hij is moooooooi
Ik had ook aanspraak!
Nou je weet het, wil je een date, neem een lamp mee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef P.F het volgende:
Ik heb net de lamp opgehaald en hij is moooooooi
Ik had ook aanspraak!
En denk je dat je voor die tijd nog de foto's kunt PM'en..?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan morgen lekker naar Edinburghheb er zo'n zin in! Even lekker saampjes weg.
waarom heb je zo'n hekel aan de VS Tink? Ik had er zelf vooroordelen over, maar toen ik er eenmaal was ben ik niets dan behulpzaamheid en vriendelijkheid tegengekomen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
New England: Boston, New York, Niagara, het noorden van Main, hummer eten, winkelen, een paar musea, misschien walvissen en rendieren kijken als die er nog cq al zijn, een paar dagen skieen...
Het klinkt allemaal leuk, maar het is in de VS en dat is niet bepaald mijn favoriete land.
ja klopt, als je plakjes ongeveer 15 gram zijn. bereide kipfilet is ongeveer 120 kcal per 100 gram. rauwe kipfilet iets minder, want daar zit water in.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:00 schreef Ek-Mei het volgende:
@ anna82 ; maandag woog ik ook wel erg veel ws. weekend zout gegeten (veel chips!), ohja net na het sporten woog ik zelfs 63, 8![]()
![]()
ohja weet iemand of kipfilet echt maar 20 kcal per plakje is (broodbeleg?) ik geloof google nietheb er namelijk 4 op mn boterhammen liggen nu
dát heb ik al afgeleerd. ik gebruikte dat altijd als smoes om zelf te snoepen. nu koop ik gewoon vaak niks, gisteren fruit gegeten met mn visite. en als ik iets koop koop ik iets dat voor iedereen 1 stuks bevat, of iets wat ik niet heeeel lekker vind. geen duizend dingen waar ik trek in heb, zoals vroeger.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke![]()
En Kwak: ik ken het, als ik lekkers zie / ruik, dan wil ik hetTerwijl als ik niks in huis heb is het wel prima. Dus het is voornamelijk problematisch als ik bezoek krijg, want ik wil ze dan allemaal lekkers voorschotelen
dankje! dan valt het nog wel mee denk ik. Ohja en Kwak wat je verteld, vooral dat stuk over bij je ouders zijn en omgaan met veel lekker eten is zooo herkenbaar. Ik ga dit weekend ook naar mn ouders en ik maak me al druk om hetzelfdequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja klopt, als je plakjes ongeveer 15 gram zijn. bereide kipfilet is ongeveer 120 kcal per 100 gram. rauwe kipfilet iets minder, want daar zit water in.
Zeg, hee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.
O: bak havermoutpap
T: -
L: bruin broodje met tonijnsalade
D: waarschijnlijk gaan we pizza bestellen.
Ik snap nog niet zo goed hoe ik hem aan moet sluitenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef Merel het volgende:
[..]
En denk je dat je voor die tijd nog de foto's kunt PM'en..?voor Nynke. En PF, nu willen we natuurlijk wel snel foto's van hoe de lamp in je kamer hangt!
Nope. Probeer het nog eens een keertje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.
O: bak havermoutpap
L: bruin broodje met tonijnsalade
D: waarschijnlijk gaan we pizza bestellen.
Ik zal een pizza met fruit nemenquote:
ik heb gepland om zondag naar mijn ouders te gaan...misschien wordt dat wel eerder, maar ik kijk er nu al naar uit om daar heerlijk lekker te eten. En ik heb zo'n zin in een kroket!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
dankje! dan valt het nog wel mee denk ik. Ohja en Kwak wat je verteld, vooral dat stuk over bij je ouders zijn en omgaan met veel lekker eten is zooo herkenbaar. Ik ga dit weekend ook naar mn ouders en ik maak me al druk om hetzelfde
Zeg, ik ben niet van de fruit-gestapo, wel van de vreet-es-wat-meer-gestapo!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal een pizza met fruit nemen.
Dat was inderdaad ook het enige dat wij konden bedenken, maar de laatste tijd fietst hij echt nooit en hij heeft het nog steeds.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Veel fietsen? Had ik altijd toen ik nog naar school fietste 2x per dag a 7 km
Haha spannend he, solliciteren. Ik moet eigenlijk ook weer beginnen, anders komt er nooit een andere baanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Dank voor het meedenken!! Hij is inmiddels verzonden, en ik schijt 7 kleuren nu
Het is een totaal out-of-my-league sollicitatie (vanwege gebrek aan werkervaring) maar het is wél voor het Rijksmuseum Twenthe, vanwege de locatie een niet erg populair museum... dus misschien is er weinig concurrentie![]()
Het is ook vooral een solliciteeroefening trouwens, ik wil zelf ook niet perse terug naar Enschede [/understatement]
ik ben nog niet zover dat ik het onderscheid kan maken tussen genieten van iets lekkers/ me laten leiden door een eetimpuls waar ik helemaal niet aan toe wil geven...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb gepland om zondag naar mijn ouders te gaan...misschien wordt dat wel eerder, maar ik kijk er nu al naar uit om daar heerlijk lekker te eten. En ik heb zo'n zin in een kroket!
Op kleinere vliegvelden mag het soms niet. Op Weeze bijvoorbeeld. Daar gaat het hele vliegveld 's nachts dicht!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat zou geen probleem hoeven te zijn. Ik zou wel een zo groot mogelijk vliegveld opzoeken, schiphol of Dusseldorf ofzo. Op andere vliegvelden lijkt me dat geen pretje..Sowieso niet, trouwens..
dikke knuffel!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik zou eigenlijk vandaag hard aan m'n scriptie werken, maar dat schiet echt niet. Ik geef er maar aan toe en ga greys anatomy kijken. T vriendje komt zo gelukkig weer thuis.
Bah, wat een shit-situatie zit ik in zeg.
[/ego post].
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik zou eigenlijk vandaag hard aan m'n scriptie werken, maar dat schiet echt niet. Ik geef er maar aan toe en ga greys anatomy kijken. T vriendje komt zo gelukkig weer thuis.
[/ego post].
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef AKnynke het volgende:
[/ego post].
Nee, ik heb alleen op het oog dat ik naar Brugge wilquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ookMoet het nog even plannen; een van mijn collega's woont in de stad en is vaak weekenden weg, dus dan kunnen we daar slapen
Maar misschien gaan we met z'n zessen en dan ga ik een leuke B&B zoeken. Heb jij wat op het oog?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:nog een tentamen gehaald!
Nu heb ik er 11 van de 12 terug, en 9 voldoende!
QFT.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nope. Probeer het nog eens een keertje.
Dat valt vast mee..Tis in ieder geval even afleiding.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm......Greys A........word je daar niet nóg ongelukkiger van, of kan je dan ongegeneerd brullen en zeggen dat het aan McDreamy ligt??
Ik vlieg waarschijnlijk vanaf kleine vliegvelden (Ryanair), dus ik ga het te vermijden. Het lijkt me niet echt een ideale situatie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een beetje gelijk, qua calorieen stelt het niet zo heel veel voor. Maar anders moet ik mezelf echt dwingen om te eten, meer trek heb ik gewoon niet echt...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Shinyface, lekker lijstje maar volgens mij ook niet superveel, non? Koffie, thee en appel/sinaasappel tikt niet echt aan natuurlijk!
Aw NynkeLekker even bankhangen met een kop thee en chocola klinkt als een goed plan.
tuurlijk mag dat!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat valt vast mee..Tis in ieder geval even afleiding.
Oh, en ik post hier niet om zoveel mogelijk kusjekroel te krijgen, maar omdat ik het even een beetje van me af probeer te schrijven, wil nu nog niet huilend m'n moeder of een vriendin bellen, maar er wel een beetje afstand proberen van te krijgen. Ik hoop dat niemand dat erg vindt, en zal er niet teveel over schrijven. Het zal de komende dagen wel spelen, want we hebben afgesproken er vandaag geen belissing over te nemen, maar in de loop van volgende week. Morgen gaan we een dagje wat leuks doen, en eigenlijk kijk ik daar wel naar uit, hoe gek de situatie ook is.
Ik zou een korte sollicitatie (of motivatie) in de mail zelf zetten en alleen je CV als bijlage.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wie o wie helpt mij even
Eh ja maar daarvoor zijn we toch een beetje? Dat doet iedereen wel eens toch, lekker van zich afschrijven. En wij leven mee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat valt vast mee..Tis in ieder geval even afleiding.
Oh, en ik post hier niet om zoveel mogelijk kusjekroel te krijgen, maar omdat ik het even een beetje van me af probeer te schrijven, wil nu nog niet huilend m'n moeder of een vriendin bellen, maar er wel een beetje afstand proberen van te krijgen. Ik hoop dat niemand dat erg vindt, en zal er niet teveel over schrijven. Het zal de komende dagen wel spelen, want we hebben afgesproken er vandaag geen belissing over te nemen, maar in de loop van volgende week. Morgen gaan we een dagje wat leuks doen, en eigenlijk kijk ik daar wel naar uit, hoe gek de situatie ook is.
Precies!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eh ja maar daarvoor zijn we toch een beetje? Dat doet iedereen wel eens toch, lekker van zich afschrijven. En wij leven mee!
Ik heb ook pas net ontbeten hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het was half 1![]()
Maar ja, kroketten kun je me voor wakker maken
Online vrienden zijn fijn! Want ik wil het er echt nog niet met echte vrienden over hebben, dan wordt het zo 'echt'...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eh ja maar daarvoor zijn we toch een beetje? Dat doet iedereen wel eens toch, lekker van zich afschrijven. En wij leven mee!
Als een pdf-je openen een eeuw duurt, moet je hoog nodig bij je baas gaan zeuren om een nieuwe pc!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zou een korte sollicitatie (of motivatie) in de mail zelf zetten en alleen je CV als bijlage.
Ik heb een hekel aan solli's als bijlagen omdat het een eeuw duurt voor de PDF opent en Word vaak van layout veranderd is of in verkeerd (docx) formaat wordt gestuurd.
Volgens mij is een echte sollicitatiebrief ook niet meer zo van deze tijd, zou ik niet doen bij een vlot en informeel bedrijf, dan zou ik eerder een motivatie doen en de CV wat meer uitbreiden.
Whehehe, ik ben geschokt. En oud prbly. Ik begin ieder schrijven aan een onbekende met geachte daarna ga ik aan de hand van de toon van het antwoord wel snel over op beste, maar in het begin niet dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik was inmiddels spuit elf, moet eens leren te refreshen voor ik post.![]()
Maar goed, Geachte zou ik echt nooit gebruiken in een sollicitatie want in een bedrijf dat dusdanig formeel is wil ik niet werken.
Beste mevrouw / mijnheer dus.
Nynke:
Gevoelig voor... eh... geen conserveermiddelen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben geschokt. En oud prbly. Ik begin ieder schrijven aan een onbekende met geachte daarna ga ik aan de hand van de toon van het antwoord wel snel over op beste, maar in het begin niet dus.
AArrrrgghh.........Ik word gek van alle mogelijkheden: welke plekken, welke hotels, welke campings. Gisteravond tot half 2 dingen (uit)gezocht en nu weer. Ja. Ik ben me ervan bewust dat het een luxe-probleem is.
En on-topic: ik ben een beetje misselijk, denk dat de biologische pindakaas geen conserveringsmiddelen in zich had.
Oei Nynkequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eerder dat de pindakaas niet bederft.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gevoelig voor... eh... geen conserveermiddelen?
De conserveermiddelen in je eten zorgen er normaal voor dat je zelf een beetje goed geconserveerd blijft?
Kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Jullie hebben het allemaal over "bedrijf" maar het gaat om een sollicitatie voor een museum, die misschien beoordeeld wordt door mensen die dat echt niet elke dag/week doen en ook niet de hele dag achter een computer zitten.
way to go Moblo!! en waren dat allemaal eerste-kans tentamens? dan ben je helemaal een ster!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
yay!
laatste tentamen binnen!
een 8!!
dat houdt in dat ik maar 2 herkansingen heb van de 12!
Goed man!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
yay!
laatste tentamen binnen!
een 8!!
dat houdt in dat ik maar 2 herkansingen heb van de 12!
alle tentamens die ik gehaald heb, heb ik in 1 keer gehaald jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
way to go Moblo!! en waren dat allemaal eerste-kans tentamens? dan ben je helemaal een ster!
meh, je snapte best wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alle tentamens die ik gehaald heb, heb ik in 1 keer gehaald jaal waren het dan herkansingen, het waren wel de eerste keren dat ik 'm maakte, door Rome
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meh, je snapte best wat ik bedoeldeof je je eerstekans herren had gehaald
fijn!
Happies is goods! And holidays is toooo!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I can go happies on them holidays!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Happies is goods! And holidays is toooo!![]()
Cans I haz holidays too nau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
staatie al online?
end yez, joe can haz also!Ja doei.
Niet druk om maken Greys. Je probeert toch niet af te vallen? Dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
Nynke, ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd, maar sterkte
En XM, je lijstje, wat doe je?![]()
(Ok, dat voelt dus nu helemaal fout, commentaar op iemands lijstje gaan zitten hebben hier als ik er zelf geen postIk moet er nog een beetje inkomen zeg maar
)
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet druk om maken Greys. Je probeert toch niet af te vallen? Dus.
Idd en we zijn veuls te blij dat je terug bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet druk om maken Greys. Je probeert toch niet af te vallen? Dus.
De Lidl is te ver weg. Maar, de koekjes waren ook lekker!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Tinkepink het volgende:
De Lidl heeft nog Rittersport met speculaas! Hup, naar de Lidl jij. Troostvoedsel mag best soms.
Maar lange afstandsrelaties zijn lastig hè? Het eerste jaar van ons huwelijk en tot na de geboorte van onze eerste woonden wij ook nog apart. Hij in D en ik in NL. Eén van de twee zal toch wat op moeten geven voor de ander en dat kan heel lastig zijn. Heb het er soms nog best moeilijk mee dat ik een goedlopende carriere opgegeven heb voor mijn Duitser. Ik hoop dat jullie er uit komen
Nu wel!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]leuk!
staatie al online?
end yez, joe can haz also!
Wow. Wat lekker klinkt dat!! Ik zou bijna jouw homostel willen zijn!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef An24 het volgende:
Nynke: sterkte met je bui!
Mo: feli met je cijfers, klinkt goed allemaal![]()
Vandaag ff rustig aan gedaan, want ik ga zo voor de onderbuurvrouwen (lees eigenlijk homostel, maar buurvrouwen klinkt zo grappig) koken. Gezellig met zijn viertjes!
Lijstje tot nu toe:
o: boterham met pindakaas (energie want moest solliciteren...pff was pittig)
t: -
L: broccoli-courgettesoep en broodje kipfilet met komkommer
t: chocolaatje
Diner![]()
Op op te warmen:
Aubergine met knoflook en munt op stokbrood
Voorgerecht:
loempiaatjes van langoustines (worden garnaaltjes waarschijnlijk) met tomaat- basilicumpesto
Hoofdgerecht:
Kip massala met salie en truffelpasta en salade
nagerecht:
Panna cotta met sinaasappel en muntsiroop en appelecrumble (van die kleine hapjes op een rij)
En morgen moet ik nog uit eten![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:35 schreef Brocco_Li het volgende:
An, welkom, ik moet nog steeds een afspraak bij je maken voor foto's. Alleen weet ik niet of je weet van wie ik een kloon ben, maar daar kom je snel genoeg achter![]()
hihi!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow. Wat lekker klinkt dat!! Ik zou bijna jouw homostel willen zijn!!
Tijd voor een gezamelijke kookcursus-eetdingesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi!
maak daar maar een homotrio vannom!
Zo doe ik het altijd jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
Uhm......Greys A........word je daar niet nóg ongelukkiger van, of kan je dan ongegeneerd brullen en zeggen dat het aan McDreamy ligt??
En dat vind ik ook heel herkenbaar! Jullie weten op sommige vlakken soms meer dan mijn vrienden en vriendinnen IRL, omdat ik met hen gewoon niet altijd alles kan bespreken, juist omdat ze er zo dicht bovenop zitten. Dit topic is heel fijn wat dat betreftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
Online vrienden zijn fijn! Want ik wil het er echt nog niet met echte vrienden over hebben, dan wordt het zo 'echt'...
Thanks meiden!
En sesamzaad!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ieder zijn lol inderdaad![]()
Ga zo experimenteren met zeekraal. Ik denk dat ik het vandaag maar eens meng met rijst, pepertje, zalm en sojasaus.
Pilateschquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:38 schreef 11_Dreams het volgende:
Ik denk dat ik hier wel op de juiste plek ben voor mijn vraag:
Sinds een paar maanden heb ik van die kussentjes op mijn onderrug zeg maar, terwijl ik voor de rest amper vet heb. Prima dat er wat bijgekomen is maar in dit geval is het heel plaatselijk en daardoor niet echt mooi, daarnaast zit mijn broek gewoon niet fijn daar. Wie heeft er een idee qua oefeningen hoe ik het een beetje weg kan krijgen?
Dan ben je toch niet meteen anti-sociaal?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen bal van, dat jij zo anti-sociaal bent als dat je zelf zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meesa happy![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
En da's het belangrijkste!quote:
Nee, maar Uniekhoorn meldt wel vaker dat ze niet gezellig is niet sociaal isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet meteen anti-sociaal?
Ik ken dat hele concept van 'vriendinnengroepjes' ook niet, hoor (omdat ik beter functioneer in 1 op 1-situaties, denk ik) en er zijn maar weinig mensen die ik tot mijn vriendenkring wil rekenen. Maar ik zou mezelf niet anti-sociaal willen noemen. Ik heb gewoon geen behoefte aan veel verschillende contacten.
Dat klinkt veelbelovendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe oefeningen met een terraband tijdens het tandenpoetsen (30 seconden rechterbeen naar rechts, 30 seconden linkerbeen naar links, 30 seconden rechterbeen naar voren of achter, 30 seconden linkerbeen naar voren of achter) en heb nu geen heup meer over
Ja, zo'n uit z'n voegen gegroeide elastiek.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:01 schreef 11_Dreams het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovendIs een terraband hetzelfde als een theraband? Ik weet neit wat het is
Aha, en daar train je dus je benen mee, mooi, die dingen kosten ook niet zoveelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, zo'n uit z'n voegen gegroeide elastiek.
Hm als je het zo bekijkt valt het wel tegen ja. Was juist trots op mn gezonde beleg vandaag, en verder kijk ik niet dan mn neus lang isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:03 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, jij bent ook niet echt van de eterij vandaag Maria! Pas je op dat je niet te weinig gaat eten? In principe heb je alleen ontbijt, lunch en diner gegeten en de tussendoortjes overgeslagen.
XM: als je het figuur er voor hebt zijn die spullen van Marlies prachtigBij mij dus niet
AHA! Ahaha! Zie je wel, het levende bewijs dat ik niet gek ben!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:48 schreef sigme het volgende:Verdeeld over kantoordag: 9 roggebrood met pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |