Zolang je hoofd nog bij hele andere zaken (en bijbehorende stress zit, zal je er neit zo gauw zin in kunnen opbouwen. Dat komt de laatste dagen/bij vertrek vast nog wel helemaal goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil ook op vakantie. Naar ergens waar het warm is. En in tegenstelling tot conleche verheug ik me helemaal niet op de VS en we vliegen al over 5 weken. Is dat niet vreselijk triest?
dat kan ik niet zo goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien een idee om van te voren al te beslissen wat je neemt? Dus bv een halve portie taart en 1 lekker hapje tussendoor. En dan neem je dus alleen het lekkerste van het lekkerste en omdat je dat dan hebt 'afgesproken' hoef je je er voor de rest niet meer mee bezig te houden.
Bij mij werkt het ook heel goed om dan maar helemaal niets te nemen. Maar dat is misschien wat te rigoreus.
Getuige de hoeveelheid chocola in m'n lijstje, nee. We hebben vanmorgen een heel open gesprek gehad, maar t kan nog alle kanten op gaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Getuige de hoeveelheid chocola in m'n lijstje, nee. We hebben vanmorgen een heel open gesprek gehad, maar t kan nog alle kanten op gaan.
Ach, wat rotquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Getuige de hoeveelheid chocola in m'n lijstje, nee. We hebben vanmorgen een heel open gesprek gehad, maar t kan nog alle kanten op gaan.
Maar wat is dan "lekker snoepen". Wanneer is het dan genoeg geweest? Als je zo vol zit dat je het idee hebt dat je explodeert? Dan zit je volgens zelfs met een karige hoeveelheid overdag nog altijd helemaal niet goed...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, wat rotSterkte
Kwak, ik zou zeggen, de hele dag worteltjes en yoghurt en dan 's avonds lekker snoepen, maar daar is jouw dieetmevrouw het vast niet mee eens
Ah Nynke, dat klinkt niet zo goed. Alle kanten als in "aan-uit"of iets minder drastisch? Sterkte!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is dan ook totaal geen verantwoord adviesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar wat is dan "lekker snoepen". Wanneer is het dan genoeg geweest? Als je zo vol zit dat je het idee hebt dat je explodeert? Dan zit je volgens zelfs met een karige hoeveelheid overdag nog altijd helemaal niet goed...
Nope, zo. We zitten erg op een lijn, wat het stiekem nog moeilijker maakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ah Nynke, dat klinkt niet zo goed. Alle kanten als in "aan-uit"of iets minder drastisch? Sterkte!
Ik geloof dat het over van alles ging. Reisjes waar men wel en niet zin in heeft, computerproblemen, eet-plannings-problemen. The usual dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nope, zo. We zitten erg op een lijn, wat het stiekem nog moeilijker maakt.
Anyways, eigenlijk wil ik het er nu liever niet over hebben. Ik ga even bijlezen, en dan wil ik graag meelezen met wat het gesprek van de dag is..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Nynke
Onderzoekje was bah. Nu buikpijn. Weet nog niet wat ik ga kopen.
Waar ging jij ook alweer heen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil ook op vakantie. Naar ergens waar het warm is. En in tegenstelling tot conleche verheug ik me helemaal niet op de VS en we vliegen al over 5 weken. Is dat niet vreselijk triest?
Ahwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Nynke
Onderzoekje was bah. Nu buikpijn. Weet nog niet wat ik ga kopen.
Ja, dat zou geen probleem hoeven te zijn. Ik zou wel een zo groot mogelijk vliegveld opzoeken, schiphol of Dusseldorf ofzo. Op andere vliegvelden lijkt me dat geen pretje..Sowieso niet, trouwens..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef Rituals het volgende:
Tvp.
Ik ben nog steeds zomervakantie-opties aan het nagaan. Weet iemand of je op een vliegveld mag 'overnachten/verblijven' als je vliegtuig 's ochtends vroeg vertrekt? Sommige vluchten vertrekken om 06.45 uur, als je dan één uur van te voren aanwezig moet zijn, dan red ik niet met het openbaar vervoer gok ik.
Ik zit achter m'n bureau op m'n werk. Helaas...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
AhwIt sucks, natuurlijk
Heb je tijd om op de bank te zitten met een dekentje, een pot thee en DVD's? Dat helpt, namelijk
Thanks! Ik moest gister plotseling invallen op m'n werk dus ik had geen avondeten voorbereid om mee te nemen en moest kiezen tussen de Mac, KFC of IKEA. Toen wist ik het wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
Oh DaD, wat een fraaie lijsten! Nou ja, op het Ikea-aspect na. Vanavond misschien een lekker klein toetje? Of een glas wijn?
Gewoon een hotel boeken op het vliegveld? Hebben wij een paar keer gedaan en dat is best OKquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat zou geen probleem hoeven te zijn. Ik zou wel een zo groot mogelijk vliegveld opzoeken, schiphol of Dusseldorf ofzo. Op andere vliegvelden lijkt me dat geen pretje..Sowieso niet, trouwens..
New England: Boston, New York, Niagara, het noorden van Main, hummer eten, winkelen, een paar musea, misschien walvissen en rendieren kijken als die er nog cq al zijn, een paar dagen skieen...quote:
Ik zou de mail als pdf in de attachment meesturen. In de mail zelf: Bester meneer/mevrouw ..., Graag wil ik solliciteren naar de positie van ..... Ik verwijs u graag naar mijn sollicitatiebrief en CV, bijgesloten bij deze e-mail. Met vriendelijke groet, AKnynke..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wie o wie helpt mij even
Ik heb een sollicitatiebrief geschreven, en die moet per mail ingediend worden. Stuur je de brief dan als attachment mee? En wat zet je dan in de mail????
Dank Nynke en Tinkepink!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
Bijna wat nynke zegt, maar dan zou ik Beste zonder r schrijvenen de brief in word sturen. Niet alle instellingen hebben acrobat reader geinstalleerd.
Ik stuur altijd alles als pdf. Als een instelling niet weet hoe ze met pdf om moeten gaan dan weet ik niet of ik er wel zou willen werken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
Bijna wat nynke zegt, maar dan zou ik Beste zonder r schrijvenen de brief in word sturen. Niet alle instellingen hebben acrobat reader geinstalleerd.
De keer dat ik gesolliciteerd heb per mail, heb ik de brief in de mail zelf geplakt en mijn CV als attachment meegestuurd. Ik vond het zelf een beetje raar, maar zo werd er destijds om gevraagd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wie o wie helpt mij even
Ik heb een sollicitatiebrief geschreven, en die moet per mail ingediend worden. Stuur je de brief dan als attachment mee? En wat zet je dan in de mail????
Van de lamp?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef P.F het volgende:
Ik heb net de lamp opgehaald en hij is moooooooi
Ik had ook aanspraak!
Nou je weet het, wil je een date, neem een lamp mee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef P.F het volgende:
Ik heb net de lamp opgehaald en hij is moooooooi
Ik had ook aanspraak!
En denk je dat je voor die tijd nog de foto's kunt PM'en..?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan morgen lekker naar Edinburghheb er zo'n zin in! Even lekker saampjes weg.
waarom heb je zo'n hekel aan de VS Tink? Ik had er zelf vooroordelen over, maar toen ik er eenmaal was ben ik niets dan behulpzaamheid en vriendelijkheid tegengekomen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
New England: Boston, New York, Niagara, het noorden van Main, hummer eten, winkelen, een paar musea, misschien walvissen en rendieren kijken als die er nog cq al zijn, een paar dagen skieen...
Het klinkt allemaal leuk, maar het is in de VS en dat is niet bepaald mijn favoriete land.
ja klopt, als je plakjes ongeveer 15 gram zijn. bereide kipfilet is ongeveer 120 kcal per 100 gram. rauwe kipfilet iets minder, want daar zit water in.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:00 schreef Ek-Mei het volgende:
@ anna82 ; maandag woog ik ook wel erg veel ws. weekend zout gegeten (veel chips!), ohja net na het sporten woog ik zelfs 63, 8![]()
![]()
ohja weet iemand of kipfilet echt maar 20 kcal per plakje is (broodbeleg?) ik geloof google nietheb er namelijk 4 op mn boterhammen liggen nu
dát heb ik al afgeleerd. ik gebruikte dat altijd als smoes om zelf te snoepen. nu koop ik gewoon vaak niks, gisteren fruit gegeten met mn visite. en als ik iets koop koop ik iets dat voor iedereen 1 stuks bevat, of iets wat ik niet heeeel lekker vind. geen duizend dingen waar ik trek in heb, zoals vroeger.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke![]()
En Kwak: ik ken het, als ik lekkers zie / ruik, dan wil ik hetTerwijl als ik niks in huis heb is het wel prima. Dus het is voornamelijk problematisch als ik bezoek krijg, want ik wil ze dan allemaal lekkers voorschotelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |