Oh shit zeg, 2009 was echt jouw jaar niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!
Die hoorde vorig jaar dat ze borstkanker had. Precies in een tijd dat het met mezelf ook niet zo lekker ging.
Maar alles lijkt een stuk beter te gaanZe heeft alleen veel last van de medicijnen die ze krijgt.
Daar moet op gedronken worden!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat was mijn eerste FIPO ooit.
Ze zégt van wel jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh shit zeg, 2009 was echt jouw jaar niet.![]()
Fijn dat het nu een stuk beter gaat!
Zijn de vooruitzichten ook gunstig?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat was mijn eerste FIPO ooit.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!
[ afbeelding ]
Moeders liegen niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:@ TT!
[..]
Ze zégt van wel ja
Dus daar ga ik gewoon van uit. Al is het wel het type dat vaak positiever doet 'om anderen geen zorgen te bezorgen'. Maar alles sal reg kom, dat moet gewoon
Ik kwam sowieso wel vaker loeren bij jullie hoorquote:
Ohquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zwaai nog elke dag naar je hoor, als ik met de trein langszoef
Ik heb gehoord dat 2010 een topjaar wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
En wat lief dat jullie het allemaal vragen enzo of het goed gaat![]()
Het gaat hier zelf ook wel een stuk beter hoor. Wil 2009 zo gauw mogelijk vergeten en 2010 kan eigenlijk op alle vlakken alleen maar beter worden
Ik eet het echt nooit meer!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
En ik denk nog steeds bij elke hap appeltaartmeuk aan jou
Waarom nietquote:
Ik zal het proberen, dat moet wel na zo een warm onthaal he?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef Phaidra het volgende:
Greys!!![]()
Fijn dat het beter gaat met jou en je mams!! Vaker meeposten hoor, ook als je niet bijgelezen bent. Vindt niemand erg...
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat 2010 een topjaar wordt.
Lekkere dingen op je lijstje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh zal gelijk maar even een lijstje posten:
o: 2 bruine boterhammen met rosbief, glas karnemelk en kiwi
t: chai thee met chocomelk
l: spinaziebagel met tonijn en gesmolten kaas
t: grote mok soja koffie verkeerd
t: klein kopje champignonsoep
d: kip pizza (diepvries)
t: vanilleyoghurt met sinaasappel
s: uurtje lopen
misschien zo nog een appel
Ons bezatten in de kroeg met onze Bekkiequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:59 schreef conleche het volgende:
Ik doe ook even mijn herziene lijstje:
O: 1x geroosterd brood met Ardennerpaté en 1x met osseworst met peper
T: piccolientje
L: omelet van 3 eieren, scheut melk, zoete paprika, sjalot, ham, een schep champignons uit mijn soufflé van gisterenavond en platte peterselie.
T: piccolientje
T: appel
T: 3 blokjes kaas
T: wodka, ovenzoutjes
D: restje varkenshaas, met restje champignonsoufflé en groene salade met tomaat/paprika/ui. Rauwkost (paprika)Toe kwark of chocomousse
Wat gaan jullie morgen voor gezelligs doen GBeetje en Greys??
Is Bekkie niet die puber die ook in de FF post???quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ons bezatten in de kroeg met onze BekkieOh nee, Greys is de BOB hihihihihi
Uhuhquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Bekkie niet die puber die ook in de FF post???
Zeg oma, ik ben geen puberquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Bekkie niet die puber die ook in de FF post???
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Co, aangezien ik toch nog een soort van officieel maar dan toch nog net niet je dochter ben, vind ik dat je me best mee kan nemen op je vakanties
Altijd klein beginnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net genaaid. Zelf met de hand een klittenbandje waarvan de naden los waren vastgezet. En trots joh
.
Primaquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef conleche het volgende:
Da's goed GB, gezellig! Ik zal je je reisbescheiden doen toekomen!!!
Dankje! ja vond het ook wel wat weinig, was ook eerst niet de bedoeling om pizza te eten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lekkere dingen op je lijstje!Wel wat weinig vitamientjes misschien, maarja. Hoewel, met sinaasappel en kiwi schiet het wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |