Ja die is het jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
En brocco. Ik heb een vermoeden wie je bent,maar weet het niet 100% zeker. Ben je de grote voorvechster van de broccoli ?
En, alweer aanspraak?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef Merel het volgende:
Ik zit nu in de trein op weg naar werk, met een kroonluchterlamp voor PF!
Veel fietsen? Had ik altijd toen ik nog naar school fietste 2x per dag a 7 kmquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat probleem heeft mijn vriend bij alle spijkerbroeken, en die heeft echt geen dikke benen. We begrijpen ook echt niet hoe het komt.
Ja, dat dacht ik ook! Bij mij gaan m'n broeken daar ook stuk, gewoon door het contact met m'n fietszadel. Ik heb geen dikke benen, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Veel fietsen? Had ik altijd toen ik nog naar school fietste 2x per dag a 7 km
Dat denk ik altijd hoor in zo'n situatie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nouja ik denk wel eens stiekem: "Whoo, dat scheelt werk want hier kan ik niks aan doen"
En, wat wordt het? Succesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En, alweer aanspraak?
Ik moet zo voor het bevolkingsonderzoeken ik zie er vreselijk tegenop. Gelukkig mag ik daarna een cadeautje!
Nee, ken ik niet! We zijn er ook niet geweest, trouwens. Maar over bakery's gesproken, ik ben wel erg tevreden over het boek van Hummingbird Bakery!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En, wat wordt het? SuccesDe zenuwen vooraf zijn vrijwel altijd erger dan het onderzoek zelf
DaD, ken jij dit boek? We hebben zo lekker gegeten bij die tentIk zit te twijfelen of ik 'm zal kopen.
Way to go, Kwak! Da's gewoon weer een kilo minder dan in het lijstjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:08 schreef kwakz0r het volgende:
hier vanochtend 102.8maar ik update het lijstje pas weer als ik mn gewicht van de dietiste maandag hoor.
Ik krijg honger als ik hun website bekijk!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Wel geinig, we kwamen er pas later achter dat het een 'bekende' bakker was; het zat gewoon vlakbij ons hotel.
Volgens mij voel je er gewoon minder van als je valt als je dronken bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Owjee, MoBlo, het is dus niet waar dat dronken mensen altijd zacht vallen?
Edinburgh, tof, daar wil ik ook nog wel eens heen!!
Vast wel meer dan bekijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:43 schreef Wolve000 het volgende:
Alles!
Nou ja, we zullen wel zien. We hebben veel geocache-informatie, dus we hebben genoeg mogelijkheden om van alles te bekijken. En tussendoor de nodige pubs bekijken natuurlijk.
we hebben 47 pagina's aan geochache informatie! Veel historische en culturele meuk, ook natuur en uiteraard ook Arthur's Seat!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Oh MoBlo, wat zaligEdinburgh is zo'n leuke stad, vind ik! Heeft echt karakter! En ik vond die brug over de Firth of Forth echt geweldig
Wat gaan jullie allemaal bekijken? Arthur's Seat?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij voel je er gewoon minder van als je valt als je dronken bent.. De broer van m'n vriend is eens met z'n dronken hoofd over een paaltje gevallen, kaak gebroken, niets gemerkt en gewoon gaan slapen.
.
ik maak me wel een beetje druk om morgen, mn moeder viert haar verjaardag. ik sta nu een truffeltaart te bakken omdat ze daar om gevraagd heeft...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Way to go, Kwak! Da's gewoon weer een kilo minder dan in het lijstje![]()
![]()
Ik vind het tof om te lezen dat je zo goed en gemotiveerd bezig bent
Wasda een verdingsprobleem??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een heel slecht humeur. Verdingsproblemen met computer, mensen die niet antwoorden of telefoon niiet opnemen, teringzooi in huis....
Bah.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Wel geinig, we kwamen er pas later achter dat het een 'bekende' bakker was; het zat gewoon vlakbij ons hotel.
Misschien een idee om van te voren al te beslissen wat je neemt? Dus bv een halve portie taart en 1 lekker hapje tussendoor. En dan neem je dus alleen het lekkerste van het lekkerste en omdat je dat dan hebt 'afgesproken' hoef je je er voor de rest niet meer mee bezig te houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik maak me wel een beetje druk om morgen, mn moeder viert haar verjaardag. ik sta nu een truffeltaart te bakken omdat ze daar om gevraagd heeft...
ik weet dat er heel veel aanbod gaat zijn morgen en ik wil heel erg mn best doen om goed te kiezen en niet teveel en niet alles te pakken... maar ik zie er heel erg tegen op om tegen mezelf te moeten vechten. maar wie weet valt het wel mee... zijn er veel dingen die ik níet lekker vind, of wil ik niet alles hebben...
wel mn eerste confrontatie met chips/nootjes in twee weken - die heb ik veiligheidshalve ontweken...
Ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast wel meer dan bekijken.
Maar leuk hoor. Ik wil ook een weekendje weg. Ik wil sws een paar dagen naar Brugge als het beter weer is.
Verbindingsproblemen.quote:
fantastische scones en zoete broodjes, johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb m gemist! en ik zat op de hoek van eighth avenue en west 48th street - echt om de hoek dus!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |