Hi! Tof om Greys weer te zien, je verdient het dat 2010 alleen maar mooie dingen met zich mee brengt.
Ff geen fut om andere browser op te starten of om te loggen en de laatste paar dagen bij te lezen, dus maar even zo. Ben gaar terug van vakantie, maar was wel heel lekker. Eerste paar dagen was ik in m'n upje en wat Nynke zei over alleen eten in een restaurant was heeeel herkenbaar. Mobiel internet werkt wel om te lezen, maar niet om te posten en ik kon geen internetcafe vinden. Anders had ik wel 'hoi' gezegd. Morgen en overmorgen cursus en nog een avondje werken, dus tot zondag ofzo
Lau, nog heel bedankt voor de naai-tips, heb er veel aan gehad en laat het resultaat binnenkort wel zien.
Zijn de (gecencureerde) foto's van de meet al ge-PMd? Ik ben heel benieuwd.
An, welkom, ik moet nog steeds een afspraak bij je maken voor foto's. Alleen weet ik niet of je weet van wie ik een kloon ben, maar daar kom je snel genoeg achter
Jump op het moment nog even van de caffeine, want heb een veel te lange rit achter de kiezen met idioot veel sneeuw op de weg en ik wilde eigenlijk een hotelovernachting nemen ipv door te rijden naar huis, maar toen was ik naar het verkeerde (=te dure) hotel gereden. En om 95 euro te betalen voor 5 uur slaap... dan slaap ik thuis wel 4 uurtjes. Hoop ik.
/caffeine