Oh shit zeg, 2009 was echt jouw jaar niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!
Die hoorde vorig jaar dat ze borstkanker had. Precies in een tijd dat het met mezelf ook niet zo lekker ging.
Maar alles lijkt een stuk beter te gaanZe heeft alleen veel last van de medicijnen die ze krijgt.
Daar moet op gedronken worden!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat was mijn eerste FIPO ooit.
Ze zégt van wel jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh shit zeg, 2009 was echt jouw jaar niet.![]()
Fijn dat het nu een stuk beter gaat!
Zijn de vooruitzichten ook gunstig?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat was mijn eerste FIPO ooit.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!
[ afbeelding ]
Moeders liegen niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:@ TT!
[..]
Ze zégt van wel ja
Dus daar ga ik gewoon van uit. Al is het wel het type dat vaak positiever doet 'om anderen geen zorgen te bezorgen'. Maar alles sal reg kom, dat moet gewoon
Ik kwam sowieso wel vaker loeren bij jullie hoorquote:
Ohquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zwaai nog elke dag naar je hoor, als ik met de trein langszoef
Ik heb gehoord dat 2010 een topjaar wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
En wat lief dat jullie het allemaal vragen enzo of het goed gaat![]()
Het gaat hier zelf ook wel een stuk beter hoor. Wil 2009 zo gauw mogelijk vergeten en 2010 kan eigenlijk op alle vlakken alleen maar beter worden
Ik eet het echt nooit meer!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
En ik denk nog steeds bij elke hap appeltaartmeuk aan jou
Waarom nietquote:
Ik zal het proberen, dat moet wel na zo een warm onthaal he?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef Phaidra het volgende:
Greys!!![]()
Fijn dat het beter gaat met jou en je mams!! Vaker meeposten hoor, ook als je niet bijgelezen bent. Vindt niemand erg...
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat 2010 een topjaar wordt.
Lekkere dingen op je lijstje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh zal gelijk maar even een lijstje posten:
o: 2 bruine boterhammen met rosbief, glas karnemelk en kiwi
t: chai thee met chocomelk
l: spinaziebagel met tonijn en gesmolten kaas
t: grote mok soja koffie verkeerd
t: klein kopje champignonsoep
d: kip pizza (diepvries)
t: vanilleyoghurt met sinaasappel
s: uurtje lopen
misschien zo nog een appel
Ons bezatten in de kroeg met onze Bekkiequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:59 schreef conleche het volgende:
Ik doe ook even mijn herziene lijstje:
O: 1x geroosterd brood met Ardennerpaté en 1x met osseworst met peper
T: piccolientje
L: omelet van 3 eieren, scheut melk, zoete paprika, sjalot, ham, een schep champignons uit mijn soufflé van gisterenavond en platte peterselie.
T: piccolientje
T: appel
T: 3 blokjes kaas
T: wodka, ovenzoutjes
D: restje varkenshaas, met restje champignonsoufflé en groene salade met tomaat/paprika/ui. Rauwkost (paprika)Toe kwark of chocomousse
Wat gaan jullie morgen voor gezelligs doen GBeetje en Greys??
Is Bekkie niet die puber die ook in de FF post???quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ons bezatten in de kroeg met onze BekkieOh nee, Greys is de BOB hihihihihi
Uhuhquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Bekkie niet die puber die ook in de FF post???
Zeg oma, ik ben geen puberquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Bekkie niet die puber die ook in de FF post???
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Co, aangezien ik toch nog een soort van officieel maar dan toch nog net niet je dochter ben, vind ik dat je me best mee kan nemen op je vakanties
Altijd klein beginnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net genaaid. Zelf met de hand een klittenbandje waarvan de naden los waren vastgezet. En trots joh
.
Primaquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef conleche het volgende:
Da's goed GB, gezellig! Ik zal je je reisbescheiden doen toekomen!!!
Dankje! ja vond het ook wel wat weinig, was ook eerst niet de bedoeling om pizza te eten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lekkere dingen op je lijstje!Wel wat weinig vitamientjes misschien, maarja. Hoewel, met sinaasappel en kiwi schiet het wel op.
En morgen gewoon langs de Macquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:Ewelina! En An! En Mariaaaaaaaaaaa!
Ik zat net nog in de F&F SC tips te geven om magere dipsausjes te maken
Pfffffff.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
.... voor een McFlurry stroopwafel!
JOUW!
SCHULD!
Je kunt ook gewoon stroopwafelijs van Hertog kopen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
JOUW!
SCHULD!
Oh die wil ik ook, maar iedere keer dat ik langs de Mac kom vind ik het veel te koud om aan ijs te denkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
JOUW!
SCHULD!
Neem een sundae ijsje met warme caramelsausquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook, maar iedere keer dat ik langs de Mac kom vind ik het veel te koud om aan ijs te denken.
Hahaha, beter van niet. Dat is veul meer ijs dan zo'n mcflurry geval. Hoe moet ik het me voorstellen trouwens? Echt ijs met stukjes stroopwafel erin?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon stroopwafelijs van Hertog kopen.
Ja maar dat is geen McFlurry stroopwafelquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neem een sundae ijsje met warme caramelsaus
Het gaat morgen getest worden, ik heb geen ideequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, beter van niet. Dat is veul meer ijs dan zo'n mcflurry geval. Hoe moet ik het me voorstellen trouwens? Echt ijs met stukjes stroopwafel erin?.
Jep.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, beter van niet. Dat is veul meer ijs dan zo'n mcflurry geval. Hoe moet ik het me voorstellen trouwens? Echt ijs met stukjes stroopwafel erin?.
Wel een uitgebreide review van het Fok! smaakpanel met foto's dan aubquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het gaat morgen getest worden, ik heb geen ideeMaar ik heb al van verschillende kanten gehoord dat ie lekker is!
Computer uit en bankhangen dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb morgen college. Dat moet ik voorbereiden. Alleen is de literatuur nog niet beschikbaar.
Hoe kan ik dat dan in godesnaam voorbereiden?
Wat een eisenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel een uitgebreide review van het Fok! smaakpanel met foto's dan aub.
Het is niet de docent die dit regelt maar de commissie... het gaat om de excursiegroep. En ik heb er een pleurishekel aan om onvoorbereid naar college te komen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Computer uit en bankhangen dus.
Een docent die niet minstens een dag van tevoren z'n literatuur online pleurt hoeft er niet op te rekenen dat ik voorbereid naar het college kom. Niemand (behalve jij dan) gaat 's avonds zitten F5'en in BB/Nestor
.
Betekent dat "nee"?quote:
Je vergeet jolijtquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaiiii!
Baaidewee: ik mag 26 maart voor kiesje 1 en 2 naar den kaakchirurgJoechei ende joepie.
Iets met een andere friettent soms?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Betekent dat "nee"?. En dat terwijl ik net, toen jij over de Mac begon, een niet zo'n lieve opmerking heb ingeslikt
.
Anyway, computer gaat uit en ik ga naar droomland.
Nee, want Vik houdt helemaaaal niet van friet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iets met een andere friettent soms?
Wel van patat van 't Hoekje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens jolijt ende vertier uiteraard!
[..]
Nee, want Vik houdt helemaaaal niet van friet!
het komt vast goed!! echt waar, dan ben je er maar vanaf!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaiiii!
Zumba ging superfijn!Mijn avondeten (stukje vlees + grilled veggies) is goedgekeurd voor pre-sport-voer!
Hoeraaaa.
En An, wat goed! Ik zal duimen voor de 29e maart!*begint vast*
En hoera voor je kilo eraf!
Baaidewee: ik mag 26 maart voor kiesje 1 en 2 naar den kaakchirurgJoechei ende joepie.
Ja ik vind het nu nog niet zo eng!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het komt vast goed!! echt waar, dan ben je er maar vanaf!
Ja, dat dus. En hoooi naar Greysquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hai! Wel bijgelezen maar er is zo'n hoop gebeurd dat ik een beetje kwijt ben waar op ik wilde reageren. In ieder geval een hoop jompels voor een hoop mensen, volgens mij!.
Hehe, erg he? Daim-snoepjes koop je bij de Ikea dus ontwijk de foodcorner als je daar bent!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oi! Gedeelde smart krijgt ook gedeelde moed-inspreek-acties: het komt vast wel goed, Anna en KwakjeLeuk is het natuurlijk nooit. Mwehe, which reminds me: maandag gaatje laten vullen!
![]()
Indrukwekkende avondlijst trouwens Anna, al weet ik niet wat Daimsnoepjes zijn - zo te zien kan ik dat maar beter zo houden!
ik ook. maar tegelijk is dat hetgene waar ik het meeste bang voor ben. beetje naaldenfobie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef anna82 het volgende:
oh bah Kwak, ik ben echt blij dat verdoving is uitgevonden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die Daimdingen zijn me een partij smerig!.
Mijn mevroi zei dat Optimel-dingen slecht zijn. En dat ik gewoon beter halfvolle dingen kon nemen. En nu vind ik optimel en magere drinkyoghurt / kwark / etc ook niet meer zo lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik eet het soms wel eens van een ander merk
Met meer calorietjes![]()
Ik kom nooit bij Ikea, dus ik ben veilig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hehe, erg he? Daim-snoepjes koop je bij de Ikea dus ontwijk de foodcorner als je daar bent!
Hoe gaat het bij jou? Werpt de Zumba al z'n vruchten af?
Wat zei ze dan dat er slecht aan is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn mevroi zei dat Optimel-dingen slecht zijn. En dat ik gewoon beter halfvolle dingen kon nemen. En nu vind ik optimel en magere drinkyoghurt / kwark / etc ook niet meer zo lekker.
Ja die is het jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
En brocco. Ik heb een vermoeden wie je bent,maar weet het niet 100% zeker. Ben je de grote voorvechster van de broccoli ?
En, alweer aanspraak?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef Merel het volgende:
Ik zit nu in de trein op weg naar werk, met een kroonluchterlamp voor PF!
Veel fietsen? Had ik altijd toen ik nog naar school fietste 2x per dag a 7 kmquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat probleem heeft mijn vriend bij alle spijkerbroeken, en die heeft echt geen dikke benen. We begrijpen ook echt niet hoe het komt.
Ja, dat dacht ik ook! Bij mij gaan m'n broeken daar ook stuk, gewoon door het contact met m'n fietszadel. Ik heb geen dikke benen, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Veel fietsen? Had ik altijd toen ik nog naar school fietste 2x per dag a 7 km
Dat denk ik altijd hoor in zo'n situatie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nouja ik denk wel eens stiekem: "Whoo, dat scheelt werk want hier kan ik niks aan doen"
En, wat wordt het? Succesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En, alweer aanspraak?
Ik moet zo voor het bevolkingsonderzoeken ik zie er vreselijk tegenop. Gelukkig mag ik daarna een cadeautje!
Nee, ken ik niet! We zijn er ook niet geweest, trouwens. Maar over bakery's gesproken, ik ben wel erg tevreden over het boek van Hummingbird Bakery!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En, wat wordt het? SuccesDe zenuwen vooraf zijn vrijwel altijd erger dan het onderzoek zelf
DaD, ken jij dit boek? We hebben zo lekker gegeten bij die tentIk zit te twijfelen of ik 'm zal kopen.
Way to go, Kwak! Da's gewoon weer een kilo minder dan in het lijstjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:08 schreef kwakz0r het volgende:
hier vanochtend 102.8maar ik update het lijstje pas weer als ik mn gewicht van de dietiste maandag hoor.
Ik krijg honger als ik hun website bekijk!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Wel geinig, we kwamen er pas later achter dat het een 'bekende' bakker was; het zat gewoon vlakbij ons hotel.
Volgens mij voel je er gewoon minder van als je valt als je dronken bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Owjee, MoBlo, het is dus niet waar dat dronken mensen altijd zacht vallen?
Edinburgh, tof, daar wil ik ook nog wel eens heen!!
Vast wel meer dan bekijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:43 schreef Wolve000 het volgende:
Alles!
Nou ja, we zullen wel zien. We hebben veel geocache-informatie, dus we hebben genoeg mogelijkheden om van alles te bekijken. En tussendoor de nodige pubs bekijken natuurlijk.
we hebben 47 pagina's aan geochache informatie! Veel historische en culturele meuk, ook natuur en uiteraard ook Arthur's Seat!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Oh MoBlo, wat zaligEdinburgh is zo'n leuke stad, vind ik! Heeft echt karakter! En ik vond die brug over de Firth of Forth echt geweldig
Wat gaan jullie allemaal bekijken? Arthur's Seat?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij voel je er gewoon minder van als je valt als je dronken bent.. De broer van m'n vriend is eens met z'n dronken hoofd over een paaltje gevallen, kaak gebroken, niets gemerkt en gewoon gaan slapen.
.
ik maak me wel een beetje druk om morgen, mn moeder viert haar verjaardag. ik sta nu een truffeltaart te bakken omdat ze daar om gevraagd heeft...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Way to go, Kwak! Da's gewoon weer een kilo minder dan in het lijstje![]()
![]()
Ik vind het tof om te lezen dat je zo goed en gemotiveerd bezig bent
Wasda een verdingsprobleem??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een heel slecht humeur. Verdingsproblemen met computer, mensen die niet antwoorden of telefoon niiet opnemen, teringzooi in huis....
Bah.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Wel geinig, we kwamen er pas later achter dat het een 'bekende' bakker was; het zat gewoon vlakbij ons hotel.
Misschien een idee om van te voren al te beslissen wat je neemt? Dus bv een halve portie taart en 1 lekker hapje tussendoor. En dan neem je dus alleen het lekkerste van het lekkerste en omdat je dat dan hebt 'afgesproken' hoef je je er voor de rest niet meer mee bezig te houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik maak me wel een beetje druk om morgen, mn moeder viert haar verjaardag. ik sta nu een truffeltaart te bakken omdat ze daar om gevraagd heeft...
ik weet dat er heel veel aanbod gaat zijn morgen en ik wil heel erg mn best doen om goed te kiezen en niet teveel en niet alles te pakken... maar ik zie er heel erg tegen op om tegen mezelf te moeten vechten. maar wie weet valt het wel mee... zijn er veel dingen die ik níet lekker vind, of wil ik niet alles hebben...
wel mn eerste confrontatie met chips/nootjes in twee weken - die heb ik veiligheidshalve ontweken...
Ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast wel meer dan bekijken.
Maar leuk hoor. Ik wil ook een weekendje weg. Ik wil sws een paar dagen naar Brugge als het beter weer is.
Verbindingsproblemen.quote:
fantastische scones en zoete broodjes, johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb m gemist! en ik zat op de hoek van eighth avenue en west 48th street - echt om de hoek dus!!!
Zolang je hoofd nog bij hele andere zaken (en bijbehorende stress zit, zal je er neit zo gauw zin in kunnen opbouwen. Dat komt de laatste dagen/bij vertrek vast nog wel helemaal goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil ook op vakantie. Naar ergens waar het warm is. En in tegenstelling tot conleche verheug ik me helemaal niet op de VS en we vliegen al over 5 weken. Is dat niet vreselijk triest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |