Ik vlieg waarschijnlijk vanaf kleine vliegvelden (Ryanair), dus ik ga het te vermijden. Het lijkt me niet echt een ideale situatie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat zou geen probleem hoeven te zijn. Ik zou wel een zo groot mogelijk vliegveld opzoeken, schiphol of Dusseldorf ofzo. Op andere vliegvelden lijkt me dat geen pretje..Sowieso niet, trouwens..
Ja je hebt wel een beetje gelijk, qua calorieen stelt het niet zo heel veel voor. Maar anders moet ik mezelf echt dwingen om te eten, meer trek heb ik gewoon niet echt...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Shinyface, lekker lijstje maar volgens mij ook niet superveel, non? Koffie, thee en appel/sinaasappel tikt niet echt aan natuurlijk!
Aw NynkeLekker even bankhangen met een kop thee en chocola klinkt als een goed plan.
tuurlijk mag dat!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat valt vast mee..Tis in ieder geval even afleiding.
Oh, en ik post hier niet om zoveel mogelijk kusjekroel te krijgen, maar omdat ik het even een beetje van me af probeer te schrijven, wil nu nog niet huilend m'n moeder of een vriendin bellen, maar er wel een beetje afstand proberen van te krijgen. Ik hoop dat niemand dat erg vindt, en zal er niet teveel over schrijven. Het zal de komende dagen wel spelen, want we hebben afgesproken er vandaag geen belissing over te nemen, maar in de loop van volgende week. Morgen gaan we een dagje wat leuks doen, en eigenlijk kijk ik daar wel naar uit, hoe gek de situatie ook is.
Ik zou een korte sollicitatie (of motivatie) in de mail zelf zetten en alleen je CV als bijlage.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wie o wie helpt mij even
Ik heb een sollicitatiebrief geschreven, en die moet per mail ingediend worden. Stuur je de brief dan als attachment mee? En wat zet je dan in de mail????
Eh ja maar daarvoor zijn we toch een beetje? Dat doet iedereen wel eens toch, lekker van zich afschrijven. En wij leven mee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat valt vast mee..Tis in ieder geval even afleiding.
Oh, en ik post hier niet om zoveel mogelijk kusjekroel te krijgen, maar omdat ik het even een beetje van me af probeer te schrijven, wil nu nog niet huilend m'n moeder of een vriendin bellen, maar er wel een beetje afstand proberen van te krijgen. Ik hoop dat niemand dat erg vindt, en zal er niet teveel over schrijven. Het zal de komende dagen wel spelen, want we hebben afgesproken er vandaag geen belissing over te nemen, maar in de loop van volgende week. Morgen gaan we een dagje wat leuks doen, en eigenlijk kijk ik daar wel naar uit, hoe gek de situatie ook is.
Precies!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eh ja maar daarvoor zijn we toch een beetje? Dat doet iedereen wel eens toch, lekker van zich afschrijven. En wij leven mee!
Ik heb ook pas net ontbeten hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het was half 1![]()
Maar ja, kroketten kun je me voor wakker maken
Online vrienden zijn fijn! Want ik wil het er echt nog niet met echte vrienden over hebben, dan wordt het zo 'echt'...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eh ja maar daarvoor zijn we toch een beetje? Dat doet iedereen wel eens toch, lekker van zich afschrijven. En wij leven mee!
Als een pdf-je openen een eeuw duurt, moet je hoog nodig bij je baas gaan zeuren om een nieuwe pc!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zou een korte sollicitatie (of motivatie) in de mail zelf zetten en alleen je CV als bijlage.
Ik heb een hekel aan solli's als bijlagen omdat het een eeuw duurt voor de PDF opent en Word vaak van layout veranderd is of in verkeerd (docx) formaat wordt gestuurd.
Volgens mij is een echte sollicitatiebrief ook niet meer zo van deze tijd, zou ik niet doen bij een vlot en informeel bedrijf, dan zou ik eerder een motivatie doen en de CV wat meer uitbreiden.
Whehehe, ik ben geschokt. En oud prbly. Ik begin ieder schrijven aan een onbekende met geachte daarna ga ik aan de hand van de toon van het antwoord wel snel over op beste, maar in het begin niet dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik was inmiddels spuit elf, moet eens leren te refreshen voor ik post.![]()
Maar goed, Geachte zou ik echt nooit gebruiken in een sollicitatie want in een bedrijf dat dusdanig formeel is wil ik niet werken.
Beste mevrouw / mijnheer dus.
Nynke:
Gevoelig voor... eh... geen conserveermiddelen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben geschokt. En oud prbly. Ik begin ieder schrijven aan een onbekende met geachte daarna ga ik aan de hand van de toon van het antwoord wel snel over op beste, maar in het begin niet dus.
AArrrrgghh.........Ik word gek van alle mogelijkheden: welke plekken, welke hotels, welke campings. Gisteravond tot half 2 dingen (uit)gezocht en nu weer. Ja. Ik ben me ervan bewust dat het een luxe-probleem is.
En on-topic: ik ben een beetje misselijk, denk dat de biologische pindakaas geen conserveringsmiddelen in zich had.
Oei Nynkequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Getuige de hoeveelheid chocola in m'n lijstje, nee. We hebben vanmorgen een heel open gesprek gehad, maar t kan nog alle kanten op gaan.
Eerder dat de pindakaas niet bederft.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gevoelig voor... eh... geen conserveermiddelen?
De conserveermiddelen in je eten zorgen er normaal voor dat je zelf een beetje goed geconserveerd blijft?
Kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Jullie hebben het allemaal over "bedrijf" maar het gaat om een sollicitatie voor een museum, die misschien beoordeeld wordt door mensen die dat echt niet elke dag/week doen en ook niet de hele dag achter een computer zitten.
way to go Moblo!! en waren dat allemaal eerste-kans tentamens? dan ben je helemaal een ster!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
yay!
laatste tentamen binnen!
een 8!!
dat houdt in dat ik maar 2 herkansingen heb van de 12!
Goed man!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
yay!
laatste tentamen binnen!
een 8!!
dat houdt in dat ik maar 2 herkansingen heb van de 12!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |