abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:11:08 #226
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77918949
AKnynke, sterkte!
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, dat zou geen probleem hoeven te zijn. Ik zou wel een zo groot mogelijk vliegveld opzoeken, schiphol of Dusseldorf ofzo. Op andere vliegvelden lijkt me dat geen pretje..Sowieso niet, trouwens..
Ik vlieg waarschijnlijk vanaf kleine vliegvelden (Ryanair), dus ik ga het te vermijden. Het lijkt me niet echt een ideale situatie.

Vorig jaar zat ik rond deze tijd in Edinburgh. Zou dit jaar ook graag een weekje op vakantie zijn gegaan, maar helaas, ik heb gewoon college .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77919020
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Shinyface, lekker lijstje maar volgens mij ook niet superveel, non? Koffie, thee en appel/sinaasappel tikt niet echt aan natuurlijk!

Aw Nynke Lekker even bankhangen met een kop thee en chocola klinkt als een goed plan.
Ja je hebt wel een beetje gelijk, qua calorieen stelt het niet zo heel veel voor. Maar anders moet ik mezelf echt dwingen om te eten, meer trek heb ik gewoon niet echt...

Maar misschien neem ik nog ergens een bakje yoghurt met honing ofzo tussendoor!
pi_77919047
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:09 schreef neen het volgende:
Kroketten bij het ontbijt
Het was half 1
Maar ja, kroketten kun je me voor wakker maken
pi_77919190
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Dat valt vast mee..Tis in ieder geval even afleiding.

Oh, en ik post hier niet om zoveel mogelijk kusjekroel te krijgen, maar omdat ik het even een beetje van me af probeer te schrijven, wil nu nog niet huilend m'n moeder of een vriendin bellen, maar er wel een beetje afstand proberen van te krijgen. Ik hoop dat niemand dat erg vindt, en zal er niet teveel over schrijven. Het zal de komende dagen wel spelen, want we hebben afgesproken er vandaag geen belissing over te nemen, maar in de loop van volgende week. Morgen gaan we een dagje wat leuks doen, en eigenlijk kijk ik daar wel naar uit, hoe gek de situatie ook is.
tuurlijk mag dat! doe niet zo gek!!!

En ik hoop dat jullie een mooie leuke dag hebben samen en er wat minder gespannen tegenover staan daarna
Ja doei.
pi_77919200
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wie o wie helpt mij even

Ik heb een sollicitatiebrief geschreven, en die moet per mail ingediend worden. Stuur je de brief dan als attachment mee? En wat zet je dan in de mail????
Ik zou een korte sollicitatie (of motivatie) in de mail zelf zetten en alleen je CV als bijlage.
Ik heb een hekel aan solli's als bijlagen omdat het een eeuw duurt voor de PDF opent en Word vaak van layout veranderd is of in verkeerd (docx) formaat wordt gestuurd.
Volgens mij is een echte sollicitatiebrief ook niet meer zo van deze tijd, zou ik niet doen bij een vlot en informeel bedrijf, dan zou ik eerder een motivatie doen en de CV wat meer uitbreiden.
pi_77919315
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Dat valt vast mee..Tis in ieder geval even afleiding.

Oh, en ik post hier niet om zoveel mogelijk kusjekroel te krijgen, maar omdat ik het even een beetje van me af probeer te schrijven, wil nu nog niet huilend m'n moeder of een vriendin bellen, maar er wel een beetje afstand proberen van te krijgen. Ik hoop dat niemand dat erg vindt, en zal er niet teveel over schrijven. Het zal de komende dagen wel spelen, want we hebben afgesproken er vandaag geen belissing over te nemen, maar in de loop van volgende week. Morgen gaan we een dagje wat leuks doen, en eigenlijk kijk ik daar wel naar uit, hoe gek de situatie ook is.
Eh ja maar daarvoor zijn we toch een beetje? Dat doet iedereen wel eens toch, lekker van zich afschrijven. En wij leven mee!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:22:23 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77919354
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Eh ja maar daarvoor zijn we toch een beetje? Dat doet iedereen wel eens toch, lekker van zich afschrijven. En wij leven mee!
Precies!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77919360
Ik was inmiddels spuit elf, moet eens leren te refreshen voor ik post.

Maar goed, Geachte zou ik echt nooit gebruiken in een sollicitatie want in een bedrijf dat dusdanig formeel is wil ik niet werken.
Beste mevrouw / mijnheer dus.

Nynke:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:22:53 #234
236335 neen
schone schijn
pi_77919373
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Het was half 1
Maar ja, kroketten kun je me voor wakker maken
Ik heb ook pas net ontbeten hoor en ik heb dit jaar nog niet eens een kroket gehad

Ik viel vanochtend in de trein in slaap en toen was ik uiteraard m'n station voorbij straks ga ik maar weer in de trein slapen want ik moet toch 2x tot het eindstation. Als ik tenminste een zitplek heb

En vanavond eet ik lasagna! (kant en klaar hoor ik )
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:23:13 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77919388
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Online vrienden zijn fijn! Want ik wil het er echt nog niet met echte vrienden over hebben, dan wordt het zo 'echt'...

Thanks meiden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77919511
Jullie hebben het allemaal over "bedrijf" maar het gaat om een sollicitatie voor een museum, die misschien beoordeeld wordt door mensen die dat echt niet elke dag/week doen en ook niet de hele dag achter een computer zitten.

Nynke: wat de rest zegt, daar zijn we toch voor. Hopelijk wordt jullie dagje uit leuk!
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:26:52 #237
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77919530
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik zou een korte sollicitatie (of motivatie) in de mail zelf zetten en alleen je CV als bijlage.
Ik heb een hekel aan solli's als bijlagen omdat het een eeuw duurt voor de PDF opent en Word vaak van layout veranderd is of in verkeerd (docx) formaat wordt gestuurd.
Volgens mij is een echte sollicitatiebrief ook niet meer zo van deze tijd, zou ik niet doen bij een vlot en informeel bedrijf, dan zou ik eerder een motivatie doen en de CV wat meer uitbreiden.
Als een pdf-je openen een eeuw duurt, moet je hoog nodig bij je baas gaan zeuren om een nieuwe pc!

Ik doe alles eigenlijk altijd met pdf'jes. Tenzij het echt de bedoeling is dat de ontvanger er wat aan moet bewerken. En ja, als je een document mailt, moet er natuurlijk wel een fatsoenlijke begeleidende tekst bij zitten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_77919662
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik was inmiddels spuit elf, moet eens leren te refreshen voor ik post.

Maar goed, Geachte zou ik echt nooit gebruiken in een sollicitatie want in een bedrijf dat dusdanig formeel is wil ik niet werken.
Beste mevrouw / mijnheer dus.

Nynke:
Whehehe, ik ben geschokt. En oud prbly. Ik begin ieder schrijven aan een onbekende met geachte daarna ga ik aan de hand van de toon van het antwoord wel snel over op beste, maar in het begin niet dus.

AArrrrgghh.........Ik word gek van alle mogelijkheden: welke plekken, welke hotels, welke campings. Gisteravond tot half 2 dingen (uit)gezocht en nu weer. Ja. Ik ben me ervan bewust dat het een luxe-probleem is.

En on-topic: ik ben een beetje misselijk, denk dat de biologische pindakaas geen conserveringsmiddelen in zich had.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:32:57 #239
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77919777
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Whehehe, ik ben geschokt. En oud prbly. Ik begin ieder schrijven aan een onbekende met geachte daarna ga ik aan de hand van de toon van het antwoord wel snel over op beste, maar in het begin niet dus.

AArrrrgghh.........Ik word gek van alle mogelijkheden: welke plekken, welke hotels, welke campings. Gisteravond tot half 2 dingen (uit)gezocht en nu weer. Ja. Ik ben me ervan bewust dat het een luxe-probleem is.

En on-topic: ik ben een beetje misselijk, denk dat de biologische pindakaas geen conserveringsmiddelen in zich had.
Gevoelig voor... eh... geen conserveermiddelen?
De conserveermiddelen in je eten zorgen er normaal voor dat je zelf een beetje goed geconserveerd blijft?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:45:12 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77920237
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Getuige de hoeveelheid chocola in m'n lijstje, nee. We hebben vanmorgen een heel open gesprek gehad, maar t kan nog alle kanten op gaan.
Oei Nynke . Ik hoop dat het goed komt...

Mijn taartbodem staat nu in de koelkast en over 10 minuutjes mag het mengsel erover. En waar ik nog het meest naar uitkijk: beslagkom uitlikken! . Soms ben ik net een klein kind .
Niet meer actief op Fok!
pi_77920301
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Gevoelig voor... eh... geen conserveermiddelen?
De conserveermiddelen in je eten zorgen er normaal voor dat je zelf een beetje goed geconserveerd blijft?
Eerder dat de pindakaas niet bederft.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:59:02 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77920803
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Jullie hebben het allemaal over "bedrijf" maar het gaat om een sollicitatie voor een museum, die misschien beoordeeld wordt door mensen die dat echt niet elke dag/week doen en ook niet de hele dag achter een computer zitten.
Klopt Wat niet wegneemt dat ik de basisregels wel in acht wil blijven houden. Heb dus wel geachte gebruikt... Ik ben een groot voorstander van een eigen informele schrijfstijl, maar de gangbare korte zinnen vind ik verschrikkelijk dus dat doe ik niet.

Oh well, hij is toch de deur al uit, dus ik zie wel

Nynke, ik zeg ook: schrijf het vooral van je af, dat kan zo opluchten! En inderdaad, maak er een fijn dagje van morgen
pi_77922234
yay!

laatste tentamen binnen!

een 8!!

dat houdt in dat ik maar 2 herkansingen heb van de 12!
Ja doei.
pi_77922548
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
yay!

laatste tentamen binnen!

een 8!!

way to go Moblo!! en waren dat allemaal eerste-kans tentamens? dan ben je helemaal een ster!
Kwak
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:45:23 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77922580
Goed zo, mootje. Je kúnt het wel! .
* Viking84 zal vanavond een stukje kwarktaart bewaren voor mo .
Niet meer actief op Fok!
pi_77922746
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
yay!

laatste tentamen binnen!

een 8!!

Goed man!!
En heb je de tentamens allemaal gehaald, die je in eerste instantie had gemist, wegens trip naar Rome?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:51:47 #247
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77922788
Moblo wat goed!! Je harde leren wordt beloond.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77922863
Moblo, dat is zeker wel een jompel waard . Echt goed!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:59:20 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77923077
voor mo

En voor nynke. Gewoon van je afschrijven hoor. Doen we allemaal en het leidt ons weer af van onze eigen sores Nee, serieus, ik vind het echt balen voor je en hoop dat jullie er uit komen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:01:27 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77923150
Ik heb trouwens de potten thee herontdekt tegen het snoepen. Nu al 1,5 liter gedronken vandaag, voel me een stuk fitter én snoep een stuk minder.
Kan je trouwens pukkels krijgen van koffie?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')