alle tentamens die ik gehaald heb, heb ik in 1 keer gehaald jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
way to go Moblo!! en waren dat allemaal eerste-kans tentamens? dan ben je helemaal een ster!
meh, je snapte best wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alle tentamens die ik gehaald heb, heb ik in 1 keer gehaald jaal waren het dan herkansingen, het waren wel de eerste keren dat ik 'm maakte, door Rome
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meh, je snapte best wat ik bedoeldeof je je eerstekans herren had gehaald
fijn!
Happies is goods! And holidays is toooo!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I can go happies on them holidays!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Happies is goods! And holidays is toooo!![]()
Cans I haz holidays too nau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
staatie al online?
end yez, joe can haz also!Ja doei.
Niet druk om maken Greys. Je probeert toch niet af te vallen? Dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
Nynke, ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd, maar sterkte
En XM, je lijstje, wat doe je?![]()
(Ok, dat voelt dus nu helemaal fout, commentaar op iemands lijstje gaan zitten hebben hier als ik er zelf geen postIk moet er nog een beetje inkomen zeg maar
)
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet druk om maken Greys. Je probeert toch niet af te vallen? Dus.
Idd en we zijn veuls te blij dat je terug bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet druk om maken Greys. Je probeert toch niet af te vallen? Dus.
De Lidl is te ver weg. Maar, de koekjes waren ook lekker!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Tinkepink het volgende:
De Lidl heeft nog Rittersport met speculaas! Hup, naar de Lidl jij. Troostvoedsel mag best soms.
Maar lange afstandsrelaties zijn lastig hè? Het eerste jaar van ons huwelijk en tot na de geboorte van onze eerste woonden wij ook nog apart. Hij in D en ik in NL. Eén van de twee zal toch wat op moeten geven voor de ander en dat kan heel lastig zijn. Heb het er soms nog best moeilijk mee dat ik een goedlopende carriere opgegeven heb voor mijn Duitser. Ik hoop dat jullie er uit komen
Nu wel!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]leuk!
staatie al online?
end yez, joe can haz also!
Wow. Wat lekker klinkt dat!! Ik zou bijna jouw homostel willen zijn!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef An24 het volgende:
Nynke: sterkte met je bui!
Mo: feli met je cijfers, klinkt goed allemaal![]()
Vandaag ff rustig aan gedaan, want ik ga zo voor de onderbuurvrouwen (lees eigenlijk homostel, maar buurvrouwen klinkt zo grappig) koken. Gezellig met zijn viertjes!
Lijstje tot nu toe:
o: boterham met pindakaas (energie want moest solliciteren...pff was pittig)
t: -
L: broccoli-courgettesoep en broodje kipfilet met komkommer
t: chocolaatje
Diner![]()
Op op te warmen:
Aubergine met knoflook en munt op stokbrood
Voorgerecht:
loempiaatjes van langoustines (worden garnaaltjes waarschijnlijk) met tomaat- basilicumpesto
Hoofdgerecht:
Kip massala met salie en truffelpasta en salade
nagerecht:
Panna cotta met sinaasappel en muntsiroop en appelecrumble (van die kleine hapjes op een rij)
En morgen moet ik nog uit eten![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:35 schreef Brocco_Li het volgende:
An, welkom, ik moet nog steeds een afspraak bij je maken voor foto's. Alleen weet ik niet of je weet van wie ik een kloon ben, maar daar kom je snel genoeg achter![]()
hihi!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow. Wat lekker klinkt dat!! Ik zou bijna jouw homostel willen zijn!!
Tijd voor een gezamelijke kookcursus-eetdingesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi!
maak daar maar een homotrio vannom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |