Een psychische aandoening waarbij je, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Het is een soort fobie van me geworden, als ik ergens politie zie staan probeer ik op te vallen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
toeval?
ik DENK het niet.
oké, ik bedoelde eigenlijk een verslavingquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een psychische aandoening waarbij je, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties?
in pak? liever houd hij het uniform aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Gewoon vragen of de persoon met wie je date in pak wil verschijnen?
brandweermannen ik was ze vergeten, maar die zie ik haast nooitquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Sjeen het volgende:
Politie ab-so-luut niet... Als iets een anticlimax is, dan is het wel dat lullige uniform en 'ik wil wel maar ik heb geen natuurlijk overwicht'.
Doe mij maar een lekkere brandweerman
lol, maar goed ook, als er brandweermensen in de buurt zijn, is er meestal iets misquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
brandweermannen ik was ze vergeten, maar die zie ik haast nooit![]()
In sommige landen hebben ze echt stoere politieuniformen, en dat dan bij een leuke vent en voilá!!!
dit ook niet??quote:
inderdaad maar goed ook! Maar seriues ik vind uniformen echtquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Markster het volgende:
[..]
lol, maar goed ook, als er brandweermensen in de buurt zijn, is er meestal iets mis
Ik heb geluk, ben opgegroeid tussen de brandweermannen en woon nu naast eentjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
brandweermannen ik was ze vergeten, maar die zie ik haast nooit![]()
In sommige landen hebben ze echt stoere politieuniformen, en dat dan bij een leuke vent en voilá!!!
quote:
waar is het uniform?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Vrouwen in uniform daarentegen....
[ afbeelding ]
liefst ook nog met bril..
beterrr! ik hou wel van heldenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb geluk, ben opgegroeid tussen de brandweermannen en woon nu naast eentjeZie er genoeg, helaas niet allemaal even aantrekkelijk
wat voor uniform!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef laforest het volgende:
Ik draag 5 dagen per week een uniform en in het weekend regelmatig een pak
Maar hmm ik snap de kick niet
Het ziet er militair uit, maar het is wat ze noemen een douane uniformquote:
AND I KNOW IT LOOKS DAMN GOODquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het ziet er militair uit, maar het is wat ze noemen een douane uniform
Hangt van de dokter af.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef CyclingBoy het volgende:
Hebben jullie vrouwen hetzelfde met dokters, als mannen met verpleegsteren?
inderdaad, zo'n ouwe gast in een uniform doet mij niks. Maar lekker in combinatie met een uniformquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef Luxuria het volgende:
In politie-uniform vind ik ook wel erg sexy, mits er een lekker ding in zit!
Mannen in pak vind ik ook erg lekker en gelukkig loop ik stage op een kantoor waar veel mannen in pak rondlopen
héél veel soorten uniformen vind ik .quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:14 schreef NickZorz het volgende:
Piloten uniform valt dat ook in je straatje? Die draag ik namelijk een.
weet ik maar ik vind et geilquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef NickZorz het volgende:
Tis voor ons maar gewoon werkkleding hoor haha, niets meer niets minder.
wat voor werkquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij op het werk zijn alleen oude mannen in uniform
Fetish!?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
oké, ik bedoelde eigenlijk een verslaving
Politiie: Doe iets crimineels dan gaan ze je nadrukkelijk en autoritair de les voorlezen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Hoe krijg ik een date met een uniform-man![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
dan nog een vraagje:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het ziet er militair uit, maar het is wat ze noemen een douane uniform
fetish bedoel ik inderdaad, thanxx!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fetish!?
Ik vind het ook geil!! (mits het natuurlijk wel een lekkere man is).
ik ga niks stoms doen om me op te laten pakkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Politiie: Doe iets crimineels dan gaan ze je nadrukkelijk en autoritair de les voorlezen?
Mogen mannen die op vrouwen in uniform vallen ook reageren?
>>Ik werd een keer aangehouden voor met brakke licht fietsen. De agente die met mij aansprak. Ik hoorde niet meer wat ze zij, ik vond het geweldig. Ze was strak opgemaakt, lichtroze lippenstift. En ze was blond en kleinNog nooit zo dichtbij op de lippen van een mooie vrouw gestaan. De CLOSEUP! Omdat ik niet begreep dat zij mijn adres en naam wilde lulde ik maar wat. En dat klopte dus niet En toen moest ik mee voor het opgeven van valse ID..
alleen maar oude mannen? Natres zeker?quote:
Hey, niet alle Natressers zijn 40+quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
alleen maar oude mannen? Natres zeker?
Van mn vrouw moest ik ook altijd in uniform thuis komen, nu na 4 jaar doet t dr niet zoveel meer en kan ik gelukkig in burger naar huis komen.
Mmm... ik loop elke dag in pakquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij op het werk zijn alleen oude mannen in uniform
Maar dit ben jij niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Boven het volgende:
[..]
Mmm... ik loop elke dag in pak![]()
[ afbeelding ]
Nehhh, die zijn nepquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Pollewoppie het volgende:
ga carnavallen vanaaf... genoeg mannen als politie/piloot/kapitein
Eerst zeggen wat voor uniform het isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:40 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb voor me werk ook een uniform aan...
Post is een foto van je en wie weet hebben we een date
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nehhh, die zijn nepBeter gaat TS de vrijdag van de Vierdaagse langs de Annalaan staan. Dat is echt
2
wat voor uniform?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:40 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb voor me werk ook een uniform aan...
Post is een foto van je en wie weet hebben we een date
Nou, gefeliciteerdquote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Boven het volgende:
[..]
Mmm... ik loop elke dag in pak![]()
[ afbeelding ]
Door mij een PM te sturenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Vraagje voor de vrouwen (én bi/homo-mannen):
dit soort politieuniformen mogen hier ook wel, neem ik ze al wat meer serieus dan in een opvuljasjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
meld zichquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind een mooie zelfverzekerde jongen in een zwart overhemd en jeans veel mooier dan een man in een politiepak.
Vooruit, half-naakt dan..... als het staand is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er ook zeer gevoelig voor, maar naast me in bed mogen ze gewoon naakt hoor.
Dat is zeker waar! Zwarte overhemden zijn hot!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind een mooie zelfverzekerde jongen in een zwart overhemd en jeans veel mooier dan een man in een politiepak.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:51 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Zwarte overhemden zijn hot!
Ik meld mij aan :-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef bellaX het volgende:
Wauw wauw wauw helemaal gelijk, een man in uniform is gewoon heerlijk
Bouwvakker dus ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef pasopikbijt het volgende:
Doe mij maar een lekkere gozer in een versleten spijkerbroek en zonder schirt die zwaar lichamelijk werk verricht in de zon...
Uniformen doen mij niks.
Macht, is wat ik begrepen heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Dit hoor ik wel vaker van vrouwen.Geen idee waar het vandaan komt.
* Gary_Oak informeert bij Defensie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Macht, is wat ik begrepen heb.
Geef mij ook maar een lekkere kerel in uniform of pak.Ik ben btw geen nazi of sympathisant of weetikhet, maar naziuniforms stralen heeeeel veel macht uit en vind ik ook erg mooi.
Duh, zou jij dan een lelijk iemand in dat pak willen hebben?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:35 schreef Bisamrat het volgende:
Eigenlijk zeggen alle vrouwen hier dat ze een man in pak niks vinden, tenzij er een lekker ding in zit. Wat een verrassing, haal het lekkere ding uit het pak en dan willen ze hem nog steeds.
Geef mij maar een heerlijke nazi! ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Geef mij ook maar een lekkere kerel in uniform of pak.Ik ben btw geen nazi of sympathisant of weetikhet, maar naziuniforms stralen heeeeel veel macht uit en vind ik ook erg mooi.
Eyujj dat is captain price!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:48 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Epic Beard.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef mij maar een heerlijke nazi! ?
Jammer toch... Dacht net sjans te hebben met mijn neo-nazi als UIquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 05:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Liever iemand in een naziuniform ipv een echte nazi
Dat weet ik wel zeker. Afgezien daarvan, bijna elke Nederlandse militair die in de afgelopen tien jaar actieve dienst heeft gedaan is wel uitgezonden geweest. Dat er een groot verschil is tussen kamptijgers en gevechtseenheden heb je in elk leger, ook bij de Britten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:43 schreef Brannagh het volgende:
Maar de meeste Nederlandse defensie-medewerkers zijn echt pussy's hoor, behalve dan wat daadwerkelijk ook af en toe uitgezonden wordt, maar wat ik hier op de legerbasis zie rondlopen, dat zou echt wat meer mogen sporten. En niet meer door mama op de trein gezet worden, zou ook helpen
Vind de pakjes wel errug sexy, maar dan moeten de mannen die erin zitten ook wel een beetje stoer zijn. Ik heb dan ook een sterkere voorkeur voor Engelse militairen, dan voor de Nederlanders. Maar dat zal ook wel per basis verschillen. Hoop ik.
Dat klopt, maar ik vind Defensie nou niet echt spetterend om het zo maar eens te zeggen. Wat ik weet van de hondentrainers daar, is dat het voornamelijk de oudere mannen zijn die daar 'goed'presteren, en dat ze alleen maar jonge broekies aannemen omdat er gewoon heel weinig mensen zijn die nog het leger in willen. Daarbij komt dat in de basis hier vlakbij, voornamelijk mensen werken in familieverband. Opa is militair geweest? Vader en zoon ook. Moeder werkt in het magazijn, en dochter zit bij de hondentraining sectie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Afgezien daarvan, bijna elke Nederlandse militair die in de afgelopen tien jaar actieve dienst heeft gedaan is wel uitgezonden geweest. Dat er een groot verschil is tussen kamptijgers en gevechtseenheden heb je in elk leger, ook bij de Britten.
Ikke.. Denk dat het een beetje lompe vooroordelen zijn, maargoed dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind Defensie nou niet echt spetterend om het zo maar eens te zeggen. Wat ik weet van de hondentrainers daar, is dat het voornamelijk de oudere mannen zijn die daar 'goed'presteren, en dat ze alleen maar jonge broekies aannemen omdat er gewoon heel weinig mensen zijn die nog het leger in willen. Daarbij komt dat in de basis hier vlakbij, voornamelijk mensen werken in familieverband. Opa is militair geweest? Vader en zoon ook. Moeder werkt in het magazijn, en dochter zit bij de hondentraining sectie.
En ja, daar zijn ook verschillen, maar naar wat ik zelf heb gezien, vind ik de Britten toch wel een stuk stoerder eigenlijk. Op 1 dag even 80km lopen op stukken waar je niet eens een weg hebt, met 'kloven' en met een gigantisch zware tas op je rug. Dat zie ik de Nederlanders niet zo snel doen om eerlijk te zijn
Ze lopen wel altijd Nijmeegse vierdaagse met zware uitrusting. 4 dagen 50 km vind ik best wel bewonderbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind Defensie nou niet echt spetterend om het zo maar eens te zeggen. Wat ik weet van de hondentrainers daar, is dat het voornamelijk de oudere mannen zijn die daar 'goed'presteren, en dat ze alleen maar jonge broekies aannemen omdat er gewoon heel weinig mensen zijn die nog het leger in willen. Daarbij komt dat in de basis hier vlakbij, voornamelijk mensen werken in familieverband. Opa is militair geweest? Vader en zoon ook. Moeder werkt in het magazijn, en dochter zit bij de hondentraining sectie.
En ja, daar zijn ook verschillen, maar naar wat ik zelf heb gezien, vind ik de Britten toch wel een stuk stoerder eigenlijk. Op 1 dag even 80km lopen op stukken waar je niet eens een weg hebt, met 'kloven' en met een gigantisch zware tas op je rug. Dat zie ik de Nederlanders niet zo snel doen om eerlijk te zijn
Woensdrecht,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:15 schreef Vortix het volgende:
Waar woon je vlakbij als ik vragen mag? En waar baseer je je kennis over de Britten op?
Nazi uniforms, by Hugo Bossquote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ah, Luchtmacht! Daar ga je alquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:46 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Woensdrecht,
Familie, vrienden en praatjes met de militairen zelf.
Dus ik mag dat gewoon pussy's blijven noemen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:01 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ah, Luchtmacht! Daar ga je al
Nee, maar even serieus, neem eens een kijkje in Schaarsbergen of bij een Marinierskazerne. Is toch wel even andere koek.
Laat ze het niet horen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dus ik mag dat gewoon pussy's blijven noemen?
Ik kom wel een keer kijken hoor, heerlijk :Q
Ze weten het alquote:
Als er een hond van de explosieve opruimingsdienst mijn gebouw zou binnenkomen zou ik ook een rondje om lopen, en das niet omdat ik bang voor honden ben...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ze weten het al
Mijn moeder heeft er een hele tijd gewerkt, en de leidinggevenden daar lopen ook in de ó zo sexy pakjes rond, en hebben allemaal 'veld'ervaring. En wát een mietjes zeg. Komen ze met een explosievenhond naar het magazijn, en allemaal weg, doodeng zo'n hond.
Achja, ieder zo zn angst.
Het is niet van de explosieve opruimingsdienst, het is een proef, er ligt 1 buisje met wat voor een stof dan ook verstopt in dat gebouw. Die beesten doen niks, behalve een beetje in je reet duwen voor aandacht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als er een hond van de explosieve opruimingsdienst mijn gebouw zou binnenkomen zou ik ook een rondje om lopen, en das niet omdat ik bang voor honden ben...
Ontopic: waar blijven de foto's van users in uniform?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als er een hond van de explosieve opruimingsdienst mijn gebouw zou binnenkomen zou ik ook een rondje om lopen, en das niet omdat ik bang voor honden ben...
Oehh mannen in pak, zooo sexy!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook al sexy hoor.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef Luxuria het volgende:
En politiemannen vind ik ook echt sexy.
Ik heb een collega die in zijn vrije tijd bij de politie werkt, nouuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:33 schreef Insektenvernichter het volgende:
Scheelt dat ik over ca. anderhalf week elke dag in uniform moet.PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een psychische aandoening waarbij je, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Vinden jullie mannen in uniform ook zo geil?ik wel! ... heerlijk
Vooral soldaten, politie etc. Dan zie ik weer zo'n één lopen, en denk ik van wauw!
die mag mij komen arresteren. Het is een soort fobie van me geworden, als ik ergens politie zie staan probeer ik op te vallen
dan nog een vraagje:
AHHAHAHAHAHquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:46 schreef justme1234 het volgende:
Wat vind je hiervan? Vind je dit ook geil?
[ afbeelding ]
Hij heeft een kuttekop.quote:
Een walrus denk ik, of niet? Die hebben ook zo'n grote snor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:59 schreef Brannagh het volgende:
Hij doet me op een of andere vage manier denken aan een boze zeehond, geen idee waarom
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:46 schreef justme1234 het volgende:
Wat vind je hiervan? Vind je dit ook geil?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Geef maar het goeie voorbeeld danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:20 schreef TamaravdS het volgende:
Heeeerlijk, mannen in uniform!
Mijn vriend heeft ook in het leger gezeten, kleding heeft 'ie nog wel, maar natuurlijk nooit meer aan.
Heb wel een foto van een vriend van ons.
(Is nog single dames)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef oLexie het volgende:
Teleurstellend topic wel, ik verwachtte talloze plaatjes van soldaten.
Dit ja. En brandweermannen mogen er ook wel wezenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:12 schreef roannelovesjoost het volgende:
aaah ik vind een soldaat wel geil maar politie vind zooo homo
Ik vind het marine uniform echt zo niet stoer! (Sorry)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef grensganger het volgende:
6 jaar bij de Marine gezeten. In uniform de wal op, altijd succes!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vind het marine uniform echt zo niet stoer! (Sorry)
marinier?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef grensganger het volgende:
6 jaar bij de Marine gezeten. In uniform de wal op, altijd succes!
Hier moet er dan echt een lekker ding in zitten, anders is het niet bijzonder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het tropenuniform.
Ik wil het wel aantrekken als je er een voor me kunt regelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hier moet er dan echt een lekker ding in zitten, anders is het niet bijzonder.
Hehe..... cheecky cheeckyquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil het wel aantrekken als je er een voor me kunt regelen.Maar dan moet jij ook iets aan wat ik lekker vind.
uhuhquote:
Ik loop nu mobiel te fokken, van het weekend zal ik weer een laptop tot mn beschikking hebben, en dan zullen we eens zien..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Geef maar het goeie voorbeeld dan
fikstquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Vinden jullie mannen in uniform ook zo geil?ik wel! ... heerlijk
Vooral soldaten, politie etc. Dan zie ik weer zo'n één lopen, en denk ik van wauw!
die mag mij komen arresteren. Het is een soort obsessie van me geworden, als ik ergens politie zie staan probeer ik op te vallen
dan nog een vraagje:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Tegan het volgende:
Uniformen en pakken zijn alleen nice als het pak ze precies op de mm past.
Dat hoeft niet perse, het ligt eraan welk uniform het is.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:45 schreef shawtyyy het volgende:
Mmmmmmhhhh politiemannen haha, damnnn hij mag me wel meer doen dan alleen arresteren RAWR
Wat mij betreft zijn tatoeages niet nodig. Rood hoeft ook niet pesé. De rest klopt wel voor mij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:50 schreef Jelia het volgende:
Als ik voor mezelf spreek zijn het 2 dingen;
Over het algemeen het soort man; Stoer, gespierd, (En met een beetje geluk in bezit van gemillimeterd koppie en tatoeages.
En daarnaast heb ik er gewoon erg veel respect voor, en vind ik het een interessant beroep.
Dat soort types is ook het slag waar ik over het algemeen niet op val.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef PKRChamp het volgende:
Als ik wist dat er zoveel vrouwen wilt worden van zo`n legerpakje dan was ik wel het leger in gegaan.
Waarom kicken vrouwen daar zo op? Want ik persoonlijk als man vind het altijd maar een beetje voor lul die mensen in dienstuniform die onderweg zijn naar huis.
Kan me niet voorstellen dat je dat in het echt zou waarderen tbh, klinkt meer als een fantasie.quote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Rebeccaaaa het volgende:
Doe mij maar een lekkere politieagent die na wat geluidsoverlast van de buren even bij me 'langskomt'...
Haha oh oh, toch iets te aandachtig naar de film Magic Mike gekeken
Zal ik je eens uitleggen waarom die mensen in uniform lopen als ze naar huis gaan? Je kan namelijk ten alle tijden opgeroepen worden om terug te komen naar de basis. Eenmaal aangekomen op de basis heb je dus echt geen tijd om jezelf om te kleden.. of ze laten je lopen/klimmen/parcour oid met je goeie kleren aan, of je bent de lul en mag de hele nacht wc's schrobbenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef PKRChamp het volgende:
Als ik wist dat er zoveel vrouwen wilt worden van zo`n legerpakje dan was ik wel het leger in gegaan.
Waarom kicken vrouwen daar zo op? Want ik persoonlijk als man vind het altijd maar een beetje voor lul die mensen in dienstuniform die onderweg zijn naar huis.
Hmm, Vreemde uitleg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Zal ik je eens uitleggen waarom die mensen in uniform lopen als ze naar huis gaan? Je kan namelijk ten alle tijden opgeroepen worden om terug te komen naar de basis. Eenmaal aangekomen op de basis heb je dus echt geen tijd om jezelf om te kleden.. of ze laten je lopen/klimmen/parcour oid met je goeie kleren aan, of je bent de lul en mag de hele nacht wc's schrobben
Lol, dat heeft er echt niks mee te maken. Ik hou er ook niet van om in mijn uniform rond te lopen maar ik ga me echt niet eerst omkleden als ik naar huis ga na mijn werk. (Als ik met OV zou moeten reizen wel) Na 12 jaar is zo'n pak is het echt niet zo bijzonder meer hoor en ik hoef niet zo nodig op te vallen wat dat betreft.quote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat soort types is ook het slag waar ik over het algemeen niet op val.
Die zijn nogal van "Kijk mij eens."
Dan weet ik niet waar jij zit lieve vriend, Maar als er gezegd werd jullie mogen naar huis, en een uur later werd ik gebeld dat ik weer terug mocht komen, en ik was niet in me kleding was ik toch echt zwaar de lulquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Lol, dat heeft er echt niks mee te maken. Ik hou er ook niet van om in mijn uniform rond te lopen maar ik ga me echt niet eerst omkleden als ik naar huis ga na mijn werk. (Als ik met OV zou moeten reizen wel) Na 12 jaar is zo'n pak is het echt niet zo bijzonder meer hoor en ik hoef niet zo nodig op te vallen wat dat betreft.
Dat verhaal over opgeroepen kunnen worden is onzin btw.
Dan vraag ik me af waar jij zit? (zat wsl) Was dat in je initiële opleiding 20 jaar geleden ofzo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij zit lieve vriend, Maar als er gezegd werd jullie mogen naar huis, en een uur later werd ik gebeld dat ik weer terug mocht komen, en ik was niet in me kleding was ik toch echt zwaar de lul
Dat heeft er bij sommigen wel degelijk mee te makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Lol, dat heeft er echt niks mee te maken. Ik hou er ook niet van om in mijn uniform rond te lopen maar ik ga me echt niet eerst omkleden als ik naar huis ga na mijn werk. (Als ik met OV zou moeten reizen wel) Na 12 jaar is zo'n pak is het echt niet zo bijzonder meer hoor en ik hoef niet zo nodig op te vallen wat dat betreft.
Dat verhaal over opgeroepen kunnen worden is onzin btw.
Checkquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oeh ja!! Maar alleen bij militairen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |