Een psychische aandoening waarbij je, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Het is een soort fobie van me geworden, als ik ergens politie zie staan probeer ik op te vallen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
toeval?
ik DENK het niet.
oké, ik bedoelde eigenlijk een verslavingquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een psychische aandoening waarbij je, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties?
in pak? liever houd hij het uniform aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Gewoon vragen of de persoon met wie je date in pak wil verschijnen?
brandweermannen ik was ze vergeten, maar die zie ik haast nooitquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Sjeen het volgende:
Politie ab-so-luut niet... Als iets een anticlimax is, dan is het wel dat lullige uniform en 'ik wil wel maar ik heb geen natuurlijk overwicht'.
Doe mij maar een lekkere brandweerman
lol, maar goed ook, als er brandweermensen in de buurt zijn, is er meestal iets misquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
brandweermannen ik was ze vergeten, maar die zie ik haast nooit![]()
In sommige landen hebben ze echt stoere politieuniformen, en dat dan bij een leuke vent en voilá!!!
dit ook niet??quote:
inderdaad maar goed ook! Maar seriues ik vind uniformen echtquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Markster het volgende:
[..]
lol, maar goed ook, als er brandweermensen in de buurt zijn, is er meestal iets mis
Ik heb geluk, ben opgegroeid tussen de brandweermannen en woon nu naast eentjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
brandweermannen ik was ze vergeten, maar die zie ik haast nooit![]()
In sommige landen hebben ze echt stoere politieuniformen, en dat dan bij een leuke vent en voilá!!!
quote:
waar is het uniform?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Vrouwen in uniform daarentegen....
[ afbeelding ]
liefst ook nog met bril..
beterrr! ik hou wel van heldenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb geluk, ben opgegroeid tussen de brandweermannen en woon nu naast eentjeZie er genoeg, helaas niet allemaal even aantrekkelijk
wat voor uniform!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef laforest het volgende:
Ik draag 5 dagen per week een uniform en in het weekend regelmatig een pak
Maar hmm ik snap de kick niet
Het ziet er militair uit, maar het is wat ze noemen een douane uniformquote:
AND I KNOW IT LOOKS DAMN GOODquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het ziet er militair uit, maar het is wat ze noemen een douane uniform
Hangt van de dokter af.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef CyclingBoy het volgende:
Hebben jullie vrouwen hetzelfde met dokters, als mannen met verpleegsteren?
inderdaad, zo'n ouwe gast in een uniform doet mij niks. Maar lekker in combinatie met een uniformquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef Luxuria het volgende:
In politie-uniform vind ik ook wel erg sexy, mits er een lekker ding in zit!
Mannen in pak vind ik ook erg lekker en gelukkig loop ik stage op een kantoor waar veel mannen in pak rondlopen
héél veel soorten uniformen vind ik .quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:14 schreef NickZorz het volgende:
Piloten uniform valt dat ook in je straatje? Die draag ik namelijk een.
weet ik maar ik vind et geilquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef NickZorz het volgende:
Tis voor ons maar gewoon werkkleding hoor haha, niets meer niets minder.
wat voor werkquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij op het werk zijn alleen oude mannen in uniform
Fetish!?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
oké, ik bedoelde eigenlijk een verslaving
Politiie: Doe iets crimineels dan gaan ze je nadrukkelijk en autoritair de les voorlezen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Hoe krijg ik een date met een uniform-man![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
dan nog een vraagje:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het ziet er militair uit, maar het is wat ze noemen een douane uniform
fetish bedoel ik inderdaad, thanxx!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fetish!?
Ik vind het ook geil!! (mits het natuurlijk wel een lekkere man is).
ik ga niks stoms doen om me op te laten pakkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Politiie: Doe iets crimineels dan gaan ze je nadrukkelijk en autoritair de les voorlezen?
Mogen mannen die op vrouwen in uniform vallen ook reageren?
>>Ik werd een keer aangehouden voor met brakke licht fietsen. De agente die met mij aansprak. Ik hoorde niet meer wat ze zij, ik vond het geweldig. Ze was strak opgemaakt, lichtroze lippenstift. En ze was blond en kleinNog nooit zo dichtbij op de lippen van een mooie vrouw gestaan. De CLOSEUP! Omdat ik niet begreep dat zij mijn adres en naam wilde lulde ik maar wat. En dat klopte dus niet En toen moest ik mee voor het opgeven van valse ID..
alleen maar oude mannen? Natres zeker?quote:
Hey, niet alle Natressers zijn 40+quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
alleen maar oude mannen? Natres zeker?
Van mn vrouw moest ik ook altijd in uniform thuis komen, nu na 4 jaar doet t dr niet zoveel meer en kan ik gelukkig in burger naar huis komen.
Mmm... ik loop elke dag in pakquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij op het werk zijn alleen oude mannen in uniform
Maar dit ben jij niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Boven het volgende:
[..]
Mmm... ik loop elke dag in pak![]()
[ afbeelding ]
Nehhh, die zijn nepquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Pollewoppie het volgende:
ga carnavallen vanaaf... genoeg mannen als politie/piloot/kapitein
Eerst zeggen wat voor uniform het isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:40 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb voor me werk ook een uniform aan...
Post is een foto van je en wie weet hebben we een date
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nehhh, die zijn nepBeter gaat TS de vrijdag van de Vierdaagse langs de Annalaan staan. Dat is echt
2
wat voor uniform?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:40 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb voor me werk ook een uniform aan...
Post is een foto van je en wie weet hebben we een date
Nou, gefeliciteerdquote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Boven het volgende:
[..]
Mmm... ik loop elke dag in pak![]()
[ afbeelding ]
Door mij een PM te sturenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Vraagje voor de vrouwen (én bi/homo-mannen):
dit soort politieuniformen mogen hier ook wel, neem ik ze al wat meer serieus dan in een opvuljasjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
meld zichquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind een mooie zelfverzekerde jongen in een zwart overhemd en jeans veel mooier dan een man in een politiepak.
Vooruit, half-naakt dan..... als het staand is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er ook zeer gevoelig voor, maar naast me in bed mogen ze gewoon naakt hoor.
Dat is zeker waar! Zwarte overhemden zijn hot!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind een mooie zelfverzekerde jongen in een zwart overhemd en jeans veel mooier dan een man in een politiepak.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:51 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Zwarte overhemden zijn hot!
Ik meld mij aan :-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef bellaX het volgende:
Wauw wauw wauw helemaal gelijk, een man in uniform is gewoon heerlijk
Bouwvakker dus ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef pasopikbijt het volgende:
Doe mij maar een lekkere gozer in een versleten spijkerbroek en zonder schirt die zwaar lichamelijk werk verricht in de zon...
Uniformen doen mij niks.
Macht, is wat ik begrepen heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Dit hoor ik wel vaker van vrouwen.Geen idee waar het vandaan komt.
* Gary_Oak informeert bij Defensie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Macht, is wat ik begrepen heb.
Geef mij ook maar een lekkere kerel in uniform of pak.Ik ben btw geen nazi of sympathisant of weetikhet, maar naziuniforms stralen heeeeel veel macht uit en vind ik ook erg mooi.
Duh, zou jij dan een lelijk iemand in dat pak willen hebben?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:35 schreef Bisamrat het volgende:
Eigenlijk zeggen alle vrouwen hier dat ze een man in pak niks vinden, tenzij er een lekker ding in zit. Wat een verrassing, haal het lekkere ding uit het pak en dan willen ze hem nog steeds.
Geef mij maar een heerlijke nazi! ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Macht, is wat ik begrepen heb.
Geef mij ook maar een lekkere kerel in uniform of pak.Ik ben btw geen nazi of sympathisant of weetikhet, maar naziuniforms stralen heeeeel veel macht uit en vind ik ook erg mooi.
Eyujj dat is captain price!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:48 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Epic Beard.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef mij maar een heerlijke nazi! ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |