En zijn ze nou warm of koudbloedig?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er wordt steeds gesproken over koninklijke bloedlijnen, die met die van de reptillians vermengd zouden zijn.. maar reptielen leggen eieren en mensen zijn zoogdieren..
Hoe moet ik me dat voorstellen? Bezwangerde vrouwen die eieren leggen en daarna hun half-reptiele kinderkens nog eens gaan zogen, ofzo?
En hoe werden ze überhaupt zwanger?
quote:Op zondag 21 februari 2010 18:53 schreef Mocro_fever het volgende:
wat is een reptilian? das toch zown beest uit oblivion?
Bedoel je Argonian?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:53 schreef Mocro_fever het volgende:
wat is een reptilian? das toch zown beest uit oblivion?
jawel toch? zown beest dat eruit ziet als reptiel maar loopt en handelt als een mens? en een staart met een punt trouwens heeft.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me ff geen reptillian in dat spel herinneren, maar lees de berichten ff in dit topic en bekijk de filmpjes ff.
* Altmer (a.k.a. High Elves)quote:Op zondag 21 februari 2010 19:38 schreef Mocro_fever het volgende:
[..]
kan wel je hebt bretons, noord-negers, orken en zo heb je nog wel een hoop
Nou ja, wat is toeval? Men wil in het christelijke kamp nog wel eens met idiote vergelijkingen komen als: "evolutie is net zo onmogelijk als dat de wind ervoor zorgt dat er vanuit allerlei onderdelen ineens een Boeing 747 tevoorschijn komt".quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:55 schreef Idiota het volgende:
[..]
En dat al die ontwikkelingen toevallig gebeurt zijn?
Dat we allemaal toevallig anders in elkaar zitten?
Sorry, maar dat kan ik niet geloven.
Bwhahahah. Wat is dit voor een 'bewijs'?quote:
Zelfs dan.. geloven dat een boeing 747 spontaan ontstaat is niet absurder dan geloven in een schepper, die altijd bestaan heeft, met als 'bewijs' voor zijn bestaan dat het universum niet altijd bestaan kan hebben..quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, wat is toeval? Men wil in het christelijke kamp nog wel eens met idiote vergelijkingen komen als: "evolutie is net zo onmogelijk als dat de wind ervoor zorgt dat er vanuit allerlei onderdelen ineens een Boeing 747 tevoorschijn komt".
We praten over een onvoorstelbaar grote tijdspanne, waarin niet alles 'toevallig' evolueert, maar volgens het principe survival of the fittest.
Dit dus..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zelfs dan.. geloven dat een boeing 747 spontaan ontstaat is niet absurder dan geloven in een schepper, die altijd bestaan heeft, met als 'bewijs' voor zijn bestaan dat het universum niet altijd bestaan kan hebben..
Hm, ja. Al is het ontstaan van die schepper natuurlijk wel vanzelfsprekend. Maar ik zou het nog sterker willen stellen: het lijkt wel een gebrek aan verwondering en ontzag om in een schepper te geloven die dit alles 'zomaar even' geschapen heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zelfs dan.. geloven dat een boeing 747 spontaan ontstaat is niet absurder dan geloven in een schepper, die altijd bestaan heeft, met als 'bewijs' voor zijn bestaan dat het universum niet altijd bestaan kan hebben..
T'is de symbologie die weer voor de beeldspraak spreekt. Telkens de slang.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef Flammie het volgende:
Ik vind het meer een soort van worm met reptielenkop ofzo![]()
Ook best een eng gezicht imo.. die koningin zelf dus
http://www.theosofie.net/(...)2/slangendraken.htmlquote:Op zondag 7 maart 2010 01:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
T'is de symbologie die weer voor de beeldspraak spreekt. Telkens de slang.
Ik beweer hier tevens niet mee dat we nu met reptilians te maken hebben. Maar ik hoor vaak dat het verhaal niet zo bekend zou zijn, maar dat is dus niet waar. Het verband met de slang, of de orde van de slang of het symbool van de slang is een repeterend symbool. Ook in de bijbel natuurlijk, en daar is het niet veel goeds.
4e?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:31 schreef Ticker het volgende:
‘De slangen die weer neerdaalden . . . die het vijfde Ras leerden en onderrichtten'
Het vijfde ras, zijn wij dat niet nu? Of zijn wij het vierde?
Juist ja, het vierde inderdaad. Het 5e staat op het punt zijn entree te maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
4e?
http://gnostiek-marc.skyn(...)het-vierde-mensenras
Helpt slangengif tegen kanker?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[ afbeelding ]
Hermes
en Medusa
[ afbeelding ]
Slang staat ook voor genezing!
[ afbeelding ]
http://www.rijnrijkers.nl/Griekse%20mythologie%202.html
Esculaap
[ afbeelding ]
Dus niet altijd negatief denken mensen!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Esculaap
Buiten het feit dat de schilderijen van Elizabeth I er zelf al wat redelijk 'spooky' uitzien, is haar geschiedenis als koningin van een land net zo beangstigend en curieus.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:17 schreef Flammie het volgende:
Ik vind dat schilderi nog steeds engKijk dat hoofd
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Deequote:John Dee (13 July 1527–1608 or 1609) was a noted mathematician, astronomer, astrologer, occultist, navigator, imperialist,[4] and consultant to Queen Elizabeth I of England. He devoted much of his life to the study of alchemy, divination, and Hermetic philosophy.
Dee straddled the worlds of science and magic just as they were becoming distinguishable
Nee.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:52 schreef Ticker het volgende:
Zou het tevens weleens leuk vinden als mensen eens reageren op dergelijke info.
Wat vinden jullie hier nou van? Wisten jullie dit?
Jezelf afvragen waarom zulke praktijken destijds door koningshuizen werd beoefent, en nu enkele honderden jaren later dus ineens niet meer gebruikt zou worden.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee.Maar oké, leuk! Alleen, wat moet ik met die informatie?
Seal of God/Seal Of Truthquote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil wel eens weten waar dit voor gebruikt werd.
Het lijkt hier op.
Het is wel interessant ik ga eens kijken of er wat over te lezen is.
heb je dat hier weg? http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22806 Mysterious snake appears on old painting of Queen Elizabeth Iquote:Op zondag 7 maart 2010 01:18 schreef Ticker het volgende:
The Queen's loyal serpent: 400 years on, a painted-over snake reappears on portrait of Elizabeth I
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vragen?
Zelfs als ze nog gebruikt worden, wat dan nog?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jezelf afvragen waarom zulke praktijken destijds door koningshuizen werd beoefent, en nu enkele honderden jaren later dus ineens niet meer gebruikt zou worden.
Occultisme is voor de elite? Met allerlei laffe zijsporen van het occultisme die je vandaag her en der tegenkomt ben ik het daar sowieso niet mee eens. Verder verschilt het niet zo gek veel van religie, occultisme is alleen een stuk 'mysterieuzer'. What's the big deal?quote:Deze methodes zijn namelijk duizenden jaren oud, atrologie, occultisme, geheime leer etc, waarom zou de perceptie zo veranderd zijn? Door de komst van wetenschap? Maar wetenschap is destijds ontstaan, juist in dit tijdperk van begin 1500 tot vandaag de dag (niemand tegen het borst stoten, over de Grieken). Nog mooier, de grondleggers van wetenschap zoals Francis Bacon (ook een bekende van Elizabeth I) waren juist erg bedreven leergierig naar het occulte.
Zoals al vaker verteld, ook de WWII heeft een ontzettend verborgen occulte laag, waar men dus ook over een super-ras, inner-aarde en theosofisch visies mag praten. Dat is 60 jaar geleden.. het is nooit opgehouden, het wordt je alleen niet verteld op de scholen omdat het wetenschap is voor de elite.
Iets of iemand die zo'n attribuut heel interessant vindt, tja...quote:Zo betaald men ook nog grof geld om een attribuut uit een museum te plunderen mbt. occultisme:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article401766.ece
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef quirina het volgende:
Ik heb meer met de Maya's.. en ja die hadden ook wat met slangen
Cracking the Maya code
Het heeft mijn nieuwsgierigheid wel gewekt in ieder geval.
22 april gaat hij wat onthullen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=[img]http://college.belrem.free.fr/dieuxrom/esculape/caducee.jpg]afbeelding[/url] ]
Circled dot= oud symbool van de zon
[ afbeelding ]
En hier nog wat leuke info over de slang
Nee, nee, nee!quote:
http://www.hermetics.org/(...)e-1_Cosmogenesis.pdfquote:PAGES FROM A PRE-HISTORIC PERIOD.
AN Archaic Manuscript -- a collection of palm leaves made impermeable to water, fire, and air, by some specific unknown process -- is before the writer's eye. On the first page is an immaculate white disk within a dull black ground. On the following page, the same disk, but with a central point. The first, the student knows to represent Kosmos in Eternity, before the re-awakening of still slumbering Energy, the emanation of the Word in later systems. The point in the hitherto immaculate Disk, Space and Eternity in Pralaya,
denotes the dawn of differentiation. It is the Point in the Mundane Egg (see Part II., "The Mundane Egg"), the germ within the latter which will become the Universe, the ALL, the boundless, periodical Kosmos, this germ being latent and active, periodically and by turns. The one circle is divine Unity, from which all proceeds, whither all returns. Its circumference -- a forcibly limited symbol, in view of the limitation of the human mind -- indicates the abstract, ever incognisable PRESENCE, and its plane, the Universal Soul,
although the two are one. Only the face of the Disk being white and the ground all around black, shows clearly that its plane is the only knowledge, dim and hazy though it still is, that is attainable by man. It is on this plane that the Manvantaric manifestations begin; for it is in this SOUL that slumbers, during the Pralaya, the Divine Thought,* wherein lies concealed the plan of every future
Cosmogony and Theogony.
Maar wiki kan je wel weer aanpassen.. ( tevens een nadeel)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee, nee, nee!
[..]
http://www.hermetics.org/(...)e-1_Cosmogenesis.pdf
Zo, dat is de betere uitleg van de 'circled dot'.
Heeft dus niet te maken met de zon, maar met de kosmos.
Echt.. wiki, soms![]()
Het symbool van de kosmische slang was in de oudheid het symbool voor de creatie van leven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef quirina het volgende:
Ik heb meer met de Maya's.. en ja die hadden ook wat met slangen
Cracking the Maya code
Het heeft mijn nieuwsgierigheid wel gewekt in ieder geval.
22 april gaat hij wat onthullen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=[img]http://college.belrem.free.fr/dieuxrom/esculape/caducee.jpg]afbeelding[/url] ]
Circled dot= oud symbool van de zon
[ afbeelding ]
En hier nog wat leuke info over de slang
Ik vraag me af of er door de slachtoffers van deze filmer toestemming is gegeven om deze beelden op Youtube te zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:44 schreef Copycat het volgende:
Je zal maar door zo'n mafkees gestalkt worden.
Dat mens is stokoud, en wellicht niet helemaal zuiver op de graat. Dan gaat het lichaam aftakelen en krijg je vlekken.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:52 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Dat mens is stokoud, en wellicht niet helemaal zuiver op de graat. Dan gaat het lichaam aftakelen en krijg je vlekken.
Leuk gifje. Kan ik niks mee.quote:
Oude vrouwen en vlekken symboliseert haar reactie vervolgens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:55 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Leuk gifje. Kan ik niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |