abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 00:45:02 #276
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_78956317
Had dit ook niet te maken met astrologie uit die tijd?
Snollebolt
pi_78990884

Dit is wel interessant zeg.
Maar ja Nostradamus.. die is zo cryptisch, van die voorspellingen kan je ook van alles maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door quirina op 10-03-2010 21:42:34 ]
pi_79251026
quote:
heb je dat hier weg? http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22806 Mysterious snake appears on old painting of Queen Elizabeth I

edit: sorry k zie t al waar jij het weghebt
ik had dus op niburu dr over gelezen
pi_79252006
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:12 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jezelf afvragen waarom zulke praktijken destijds door koningshuizen werd beoefent, en nu enkele honderden jaren later dus ineens niet meer gebruikt zou worden.
Zelfs als ze nog gebruikt worden, wat dan nog?
quote:
Deze methodes zijn namelijk duizenden jaren oud, atrologie, occultisme, geheime leer etc, waarom zou de perceptie zo veranderd zijn? Door de komst van wetenschap? Maar wetenschap is destijds ontstaan, juist in dit tijdperk van begin 1500 tot vandaag de dag (niemand tegen het borst stoten, over de Grieken). Nog mooier, de grondleggers van wetenschap zoals Francis Bacon (ook een bekende van Elizabeth I) waren juist erg bedreven leergierig naar het occulte.

Zoals al vaker verteld, ook de WWII heeft een ontzettend verborgen occulte laag, waar men dus ook over een super-ras, inner-aarde en theosofisch visies mag praten. Dat is 60 jaar geleden.. het is nooit opgehouden, het wordt je alleen niet verteld op de scholen omdat het wetenschap is voor de elite.
Occultisme is voor de elite? Met allerlei laffe zijsporen van het occultisme die je vandaag her en der tegenkomt ben ik het daar sowieso niet mee eens. Verder verschilt het niet zo gek veel van religie, occultisme is alleen een stuk 'mysterieuzer'. What's the big deal?

Daarnaast is van 'wetenschap' niet eens sprake, omdat het niet inbegrepen kan worden in deze wereld.

Alle theorieën die hier om de hoek komen kijken zijn overigens zo ontastbaar en speculatief, dat het maar een beetje praten in het luchtledige blijft. Maar goed, ieder z'n ding.
quote:
Zo betaald men ook nog grof geld om een attribuut uit een museum te plunderen mbt. occultisme:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article401766.ece
Iets of iemand die zo'n attribuut heel interessant vindt, tja...
pi_79302385
If it bleeds, I can kill it .
pi_79302399
Pics or it did not happen .
pi_79303260
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef Salvad0R het volgende:
Pics or it did not happen .

Hier het ultieme bewijs
pi_79310933
Ik heb meer met de Maya's.. en ja die hadden ook wat met slangen
Cracking the Maya code

Het heeft mijn nieuwsgierigheid wel gewekt in ieder geval.
22 april gaat hij wat onthullen.

Circled dot= oud symbool van de zon

En hier nog wat leuke info over de slang

[ Bericht 7% gewijzigd door quirina op 18-03-2010 21:20:49 ]
pi_79324313
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef quirina het volgende:
Cracking the Maya code

[ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=[img]http://college.belrem.free.fr/dieuxrom/esculape/caducee.jpg]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]

vrijdag 19 maart 2010 @ 09:02:19 #288
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79324484
quote:
Nee, nee, nee!
quote:
PAGES FROM A PRE-HISTORIC PERIOD.
AN Archaic Manuscript -- a collection of palm leaves made impermeable to water, fire, and air, by some specific unknown process -- is before the writer's eye. On the first page is an immaculate white disk within a dull black ground. On the following page, the same disk, but with a central point. The first, the student knows to represent Kosmos in Eternity, before the re-awakening of still slumbering Energy, the emanation of the Word in later systems. The point in the hitherto immaculate Disk, Space and Eternity in Pralaya,
denotes the dawn of differentiation. It is the Point in the Mundane Egg (see Part II., "The Mundane Egg"), the germ within the latter which will become the Universe, the ALL, the boundless, periodical Kosmos, this germ being latent and active, periodically and by turns. The one circle is divine Unity, from which all proceeds, whither all returns. Its circumference -- a forcibly limited symbol, in view of the limitation of the human mind -- indicates the abstract, ever incognisable PRESENCE, and its plane, the Universal Soul,
although the two are one. Only the face of the Disk being white and the ground all around black, shows clearly that its plane is the only knowledge, dim and hazy though it still is, that is attainable by man. It is on this plane that the Manvantaric manifestations begin; for it is in this SOUL that slumbers, during the Pralaya, the Divine Thought,* wherein lies concealed the plan of every future
Cosmogony and Theogony.
http://www.hermetics.org/(...)e-1_Cosmogenesis.pdf

Zo, dat is de betere uitleg van de 'circled dot'.
Heeft dus niet te maken met de zon, maar met de kosmos.
Echt.. wiki, soms
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_79326629
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:02 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee, nee, nee!
[..]

http://www.hermetics.org/(...)e-1_Cosmogenesis.pdf

Zo, dat is de betere uitleg van de 'circled dot'.
Heeft dus niet te maken met de zon, maar met de kosmos.
Echt.. wiki, soms
Maar wiki kan je wel weer aanpassen.. ( tevens een nadeel)

leuk plaatje>
  donderdag 9 september 2010 @ 20:22:55 #290
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_86254210
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mmm, geen slecht idee Flammie.
Doet mij enken aan die bril van They Live
pi_119770888
  vrijdag 30 november 2012 @ 03:27:21 #292
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_119771039
blijft dolkomisch dit _O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:28:25 #293
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_119771920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef quirina het volgende:
Cracking the Maya code

[ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=[img]http://college.belrem.free.fr/dieuxrom/esculape/caducee.jpg]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]
Het symbool van de kosmische slang was in de oudheid het symbool voor de creatie van leven.
Voor de creatie / aanpassing / verandering / het klonen van een levend organisme is DNA nodig. Elk bekend organisme op deze aardkloot bevat dan ook DNA. Het symbool van de slang zou dan ook staan voor DNA en niet letterlijk voor een slang.

Een theorie is dat wij, de mensheid (toen nog primaten?), vroeger door buitenaardse rassen genetische zouden zijn gemanipuleerd om een ras te krijgen wat een combinatie is van de primitievelingen (= de mens) en de goden (= buitenaardse, reptillians?). Om wat voor reden dan ook.
Dit staat dan weer in verband met dat er wetenschappers zijn die geloven dat mensen nog steeds delen buitenaards DNA in hun lichaam hebben zitten.

Of terwijl: Het symbool van de slang is het symbool voor menselijk DNA.

Het symbool word heden ten dage gebruikt in allerlei logo's en dergelijke in de westerse samenleving.

Ook sjamanen zien de link tussen slangen en menselijk DNA. Met name bij bepaalde spirituele (ayahuasca) sessies komen deze overeenkomsten tevoorschijn.

Enkele interessante links:

http://www.crystalinks.com/reptilians.html

http://www.crystalinks.com/uraeus.html

http://www.world-mysteries.com/newgw/cosmicserpent.htm
Gaat over het boek 'The Cosmic Serpent' van Jeremy Narby.

http://www.jornalinfinito.com.br/series.asp?cod=81
Vanuit sjamaan oogpunt.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_119775840
Ook gesignaleerd in Holland :o

linkje verwijderd want beledigend

[ Bericht 58% gewijzigd door Lavenderr op 30-11-2012 11:50:41 ]
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:44:43 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119776182
Je zal maar door zo'n mafkees gestalkt worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119776334
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:44 schreef Copycat het volgende:
Je zal maar door zo'n mafkees gestalkt worden.
Ik vraag me af of er door de slachtoffers van deze filmer toestemming is gegeven om deze beelden op Youtube te zetten.
Kan zomaar je opa of oma zijn.

Haal dus het linkje weer weg.
pi_119776417
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 02:27 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mens is stokoud, en wellicht niet helemaal zuiver op de graat. Dan gaat het lichaam aftakelen en krijg je vlekken.
That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.
pi_119776449
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:52 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

Dat mens is stokoud, en wellicht niet helemaal zuiver op de graat. Dan gaat het lichaam aftakelen en krijg je vlekken.
pi_119776491
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk gifje. Kan ik niks mee.
That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.
pi_119776671
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:55 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

Leuk gifje. Kan ik niks mee.
Oude vrouwen en vlekken symboliseert haar reactie vervolgens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')