Mooi klote is dat ja!! Ik heb er ook zo een die regelmatig op een fieldtrip moet, en dan een paar dagen of zelfs een hele week weg is. 17 tot en met 21 zit ie weer op een symposium in Belfastquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:18 schreef Chanty het volgende:
Huiswerk is weer gemaakt, nu nog even afwassen dan slapen. Helemaal alleenRob is voor een conferentie naar Lissabon vier dagen. Afgelopen nacht schrok ik elk uur wakker om vervolgens te constateren dat ik alleen in bed lag
bah
Die staat al op 300 postsquote:
Ja, en?quote:
Ja, ik ken die discussies. Ik wil de RAWs wel eens zien van zulke lui. Ik geloof er geen zak van dat ze niet bewerken namelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, niet waar, althans volgens de genen die niet weten hoe je een fotobewerkingsprogramma gebruikt dan.![]()
Vroeger zagen mensen de fotograaf als kunstenaar als ie iets moois uit zijn doka toverde, nu zien ze het als cheaten als je een foto ook maar enigszins bewerkt in de digitale doka. Tenzij je ze weer dusdanig bewerkt dat het kunst wordt.
hi5!quote:
Niksquote:
of je hebt een veel te duur stuk software verkocht of je hebt een foto verkocht...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niks
Ik krijg mijn mail niet meer aan de gang. Werkte perfect vanmiddag en nu niet meer, ik kan wel verzenden maar niet ontvangen
En ik heb een download van 800 dollar gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je goed. Ik merkte op de 1e meters van de training dat m'n benen nog vol zitten van de wedstrijd van gisteren.quote:
Ik mag niet zeuren, Rob is hooguit twee keer per jaar weg een paar daagjes. Maar t is gewoon heel raar als je al jaren naast iemand in slaap valt en ernaast wakker wordt en diegene is dan ineens een paar dagen foetsiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi klote is dat ja!! Ik heb er ook zo een die regelmatig op een fieldtrip moet, en dan een paar dagen of zelfs een hele week weg is. 17 tot en met 21 zit ie weer op een symposium in Belfast
Nah, ik heb een hekel aan laat op de avond trainen. Normaliter proberen we rond een uurtje of 4/5 te trainen dan daarna kunnen eten werkt veel beter voor mijn lichaam.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik merkte op de 1e meters van de training dat m'n benen nog vol zitten van de wedstrijd van gisteren.
Ja, een van mijn foto's is gedownload voor commercieel gebruik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
of je hebt een veel te duur stuk software verkocht of je hebt een foto verkocht...
Voor mij niet. Ik ren liever niet direct na het werk door naar de training. Sowieso zijn zowat alle wedstrijden redelijk laat op de avond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, ik heb een hekel aan laat op de avond trainen. Normaliter proberen we rond een uurtje of 4/5 te trainen dan daarna kunnen eten werkt veel beter voor mijn lichaam.
maar helaas de dinsdag is altijd een latertje, morgen maar weer om 11:00
Matig uw snelheid!quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:55 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Kan vandaag de auto van mams lenen, maar ik heb nog nooit in sneeuw gereden?Tof, 3e ritje gelijk in de sneeuw
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Hier ligt nog geen sneeuw hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:39 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Matig uw snelheid!
En vooral geen abrupte bewegingen.
quote:Verder is het een eitje (net als rijexamen).
quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh....
Net een verschrikkelijk ongeluk gehad.kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer licht uitgedruktquote:
Je had raar opgekeken als we vannacht ineens met zijn allen bij jou in de slaapkamer hadden gestaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:57 schreef Chanty het volgende:
Ik ga slapen, ik zie jullie wel in mijn slaapkamer verschijnen
Hamer & tang?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer licht uitgedrukt
Maar nu de hamvraag, wat kan ik doen om er voor te zorgen dat er weer een filter opgeschroeft kan worden.
Tang durf ik niet goed, ben bang dat ik de schroefdraad molquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hamer & tang?
Of professionele hulp?
(psych)
Lijkt me dat er dan niks anders op zit dan terug te buigen? Ergens een stevige, platte tang opduikelen die niet te breed is (want knijpt anders ronde rand recht) en dan stukje bij beetje alles weer terugbuigen. Mooi blijven hevelen, zodat je de rand rechtbuigt en niet wegtrekt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer licht uitgedrukt
Maar nu de hamvraag, wat kan ik doen om er voor te zorgen dat er weer een filter opgeschroeft kan worden.
Ik probeerde het gistere nog een keer, maar kreeg doodleuk een 'not authorized' meldingquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:47 schreef RonaldV het volgende:
Zou iemand even kunnen regelen dat de winter vandaag afgelopen is? Ik ben wel een beetje klaar met vriezen en sneeuwen en files en zo.
En dan een graadje of 12-15 graag, dat lijkt me een aardige start.
Zoek de warmte van je vriendje opquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef Puala het volgende:de kachel is kapot hier
het is een graad of 16 hier
dat is koud
Die is hovenier. Nee dankjequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zoek de warmte van je vriendje op
Euh, die met die groene broekquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Welke van de twee?
[ afbeelding ]
lol gelukkig zit ik hier alleen, en vraagt niemand zich af waarom ik opeens lachquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Welke van de twee?
[ afbeelding ]
* Timmos knuffelt Pualaquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef Puala het volgende:de kachel is kapot hier
het is een graad of 16 hier
dat is koud
* Puala knuffelt terugquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Timmos het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen, we zijn weer beter![]()
Oh, en sneeuw![]()
[ afbeelding ]
[..]
* Timmos knuffelt Puala![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:02 schreef Puala het volgende:
ik heb al 3 Windows 2003 servers verneukt vandaag
Cokins aanschaffenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer licht uitgedrukt
Post eens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij geeft de ene na de andere onverklaarbare foutmelding
This thread is ofcourse worthless without the picsquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij geeft de ene na de andere onverklaarbare foutmelding
Lekker dagje dus vandaag.. Mijn laptop dacht vanochtend ook al, zoek het zelf maar uit, en gaf een heel mooi blauw scherm met witte letters...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef HMaster-II het volgende:Mijn pc had ook fijne kuren vandaag.
- Outlook weigerde mijn account
- NTUser.dat over de zeik
- Systeemprofiel over de zeikblij om van te worden
Het vervelende is, dat mijn PC vanmorgen braaf stond te wachten op een nieuwe log-in na een reboot door een MS-update. Vermoed dat het daarin ligtquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lekker dagje dus vandaag.. Mijn laptop dacht vanochtend ook al, zoek het zelf maar uit, en gaf een heel mooi blauw scherm met witte letters...
Die heb ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:21 schreef Marco001 het volgende:
uhmmmm.. pas....
Staat het niet ergens in een MCSE boek? (Of heb je die niet?)
Technet kent hem niet eensquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:21 schreef Marco001 het volgende:
uhmmmm.. pas....
Staat het niet ergens in een MCSE boek? (Of heb je die niet?)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh....
Net een verschrikkelijk ongeluk gehad.Hoe doe je dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Huilen dan.
VMWare is zelfs fail, vergeleken met Sun virtual box...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Technet kent hem niet eens![]()
Maar ze werken ook met VirtualPC van Microsoft zelf ipv VMWareDat is natuurlijk al een dikke FAIL
Hmm, vreemd... Ik zou het zo ook niet weten.. Ben hem eigenlijk ook nog nooit tegengekomen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef Puala het volgende:
Ik heb gewoon geklikt op links onder, add/remove windows components. Niets meer, niets minder. En ik heb de AD geinstalleerd. Dus in zoverre is het gewoon nog een redelijk kale installatie. Ben nu al bezig met een nieuwe installatie, maar ik vind het apart dat niemand de melding kent
quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:10 schreef Chanty het volgende:
Weer een baggernacht. En ik voer allemaal vage dingen uit zoals mijjn kussen op robs kussen leggen en vervolgens wakker worden omdat ik mijn kussen kwijt ben
Was bezig om lens vervangen, 70-200 zat op m'n camera en wilde m'n 24-70 erop hebben.quote:
Vind ik ook, maar ik mis een klein stukkie gebruikersgemak. Puala, als ik je website binnenga, bijvoorbeeld naar het schrijven gedeelte, is er geen knop meer die me terugverwijst naar je beginpagina, of naar de rest van je site, ik moet dus de back button op mijn browser gebruiken, en dat vind ik persoon dus minder gebruikersvriendelijk. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Het is geen kritiek, maar een opmerking.quote:
Ah, die had ik vaker gehoord. Alleen heb ik verrekt weinig tijd om echt nog een keer er wat aan te veranderen. 45 uur school per week beperkt redelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik mis een klein stukkie gebruikersgemak. Puala, als ik je website binnenga, bijvoorbeeld naar het schrijven gedeelte, is er geen knop meer die me terugverwijst naar je beginpagina, of naar de rest van je site, ik moet dus de back button op mijn browser gebruiken, en dat vind ik persoon dus minder gebruikersvriendelijk. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Het is geen kritiek, maar een opmerking.
Je site ziet er gaaf uit!! Heel leuk ontwerp zo.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, die had ik vaker gehoord. Alleen heb ik verrekt weinig tijd om echt nog een keer er wat aan te veranderen. 45 uur school per week beperkt redelijk![]()
Bedankt, post het volgende keer voordat ik van huis gaquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:39 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Matig uw snelheid!
En vooral geen abrupte bewegingen.
meer dan genoeg om even een extra navigatiebalkje toe te voegenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb je met 8 uur slaap per dag nog 67 uur per week over om te websitesbouwen/repareren
Sorry.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bedankt, post het volgende keer voordat ik van huis ga
Ik ben dus even flink in de slip geraakt vanochtend in een bocht en kwam uiteindelijk dwars over twee rijstroken tot stilstand. Gelukkig alle paaltjes kunnen vermijdenRemde kennelijk net iets te hard toen ik de bocht doorging.
Maar we leven nog
Ik vertrok 4 minuten voordat jij dat bericht posttequote:
Ik zie trouwens ook nog steeds randjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, die had ik vaker gehoord. Alleen heb ik verrekt weinig tijd om echt nog een keer er wat aan te veranderen. 45 uur school per week beperkt redelijk![]()
Misschien moet ik het even inzichtelijk maken met een plaatjequote:Op woensdag 10 februari 2010 15:01 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoeveel mensen hebben (en wie dan) eigenlijk plaatjes geschoten in Grevenbroich / Garzweiler? Ik zie toch regelmatig plaatjes die me daaraan doen denken.
Ja, want ze woont in de school, boodschappen komen vanzelf binnen, en koken kan ze toch niet...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb je met 8 uur slaap per dag nog 67 uur per week over om te websitesbouwen/repareren
Dat laatste geloof ik directquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, want ze woont in de school, boodschappen komen vanzelf binnen, en koken kan ze toch niet...
Ze zal je nog verbazen.quote:
Nou....ze kan best lekker koken hoorquote:
Randjes??quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook nog steeds randjes
Nee, randjes op de homepage om de plaatjes heen. In firefox wel te verstaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Randjes??
Bedoel je het kleurverschil tussen de achtergrond en het frame ofzo?? Ik dacht namelijk dat dat zo hoorde.
In InternetExplorer 8 het zelfde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, randjes op de homepage om de plaatjes heen. In firefox wel te verstaan.
Dat is hier gelukkig niet zo (Den Haag). Vanmorgen was het een ramp op de weg. Terug ging prima vanmiddag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:55 schreef Omniej het volgende:
Pfff, hier begint het ook weer wit te worden.(of eigenlijk is het dat sinds een uurtje ofzo al)
Ben er nou wel klaar mee.
En zo simpel op te lossen, even het volgende toevoegen aan style.css:quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
In InternetExplorer 8 het zelfde.
1 2 3 4 | { border: none; } |
Stuur haar dat even in PM. De kans dat ze het vandaag nog leest is heel klein, voor morgen maar ietsje groter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En zo simpel op te lossen, even het volgende toevoegen aan style.css:
[ code verwijderd ]
Het heeft geen haast, toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Stuur haar dat even in PM. De kans dat ze het vandaag nog leest is heel klein, voor morgen maar ietsje groter.
Dat dus.quote:
Ah mooi we kunnen eindelijk rellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dus.
Spullen gepakt en morgen richting, jawel.. nog véél meer sneeuw.
Ben de 22e weer terug.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Feestje
Wie helpt mee om de tent af te breken?
Ik zou ook iets van een A toevoegen. Misschien heel eenvoudig, maar dan werkt het namelijk welquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En zo simpel op te lossen, even het volgende toevoegen aan style.css:
[ code verwijderd ]
Uhm, jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou ook iets van een A toevoegen. Misschien heel eenvoudig, maar dan werkt het namelijk wel![]()
En ik heb de HOME toegevoegd en wijzig nu nog eventjes de titel van de home page. Anders nog iets?
Kies mij kies mij kies mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Feestje
Wie helpt mee om de tent af te breken?
Ja en dat kan ik dus niet aanpassen geloof ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Uhm, ja
Ik weet het ik ben een zeur, maar als je even op en neer klikt tussen home en de subsites heb je ineens een hele verzameling tabjes met Puala.nl.
Wow, mooi dingetje. Klassieker neem ik aan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb gisteren een Adox Golf gekocht..
1. Das lekker.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had vandaag maar een kwartier vertraging![]()
En ik ben uit de leerlingenraad gestapt![]()
En ik heb een toets opgekregen van php over 3 hoofdstukken
Klinkt als een wijs besluit dat tweedequote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had vandaag maar een kwartier vertraging![]()
En ik ben uit de leerlingenraad gestapt![]()
En ik heb een toets opgekregen van php over 3 hoofdstukken
Ja stom dat je daar tegenwoordig blij mee bentquote:
Met schooldagen van half 9 tot 4 en 1,5 uur reistijd per dag kan dat ook gewoon niet meerquote:2. Das drastisch.![]()
Dinsdag pas. Mag nog ff zenuwen en keihard leren. Want dat zal ik wel nodig hebbenquote:3. Hoe ging het??
Ik hoop het. Vind het moeilijk om het los te laten merkte ik al tijdens het gesprek.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klinkt als een wijs besluit dat tweede
Mja maar een beetje voor jezelf kiezen en jezelf wat meer tijd en rust gunnen is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja stom dat je daar tegenwoordig blij mee bent![]()
[..]
Met schooldagen van half 9 tot 4 en 1,5 uur reistijd per dag kan dat ook gewoon niet meer![]()
![]()
[..]
Dinsdag pas. Mag nog ff zenuwen en keihard leren. Want dat zal ik wel nodig hebben![]()
[..]
Ik hoop het. Vind het moeilijk om het los te laten merkte ik al tijdens het gesprek.
Absoluut.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja maar een beetje voor jezelf kiezen en jezelf wat meer tijd en rust gunnen is ook niet verkeerd
Om het over je (geestelijke) gezondheid maar niet eens te hebben!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Absoluut.
Werk is leuk maar prive vind ik net ff iets belangrijker.
Opwarmknuffel?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:29 schreef Puala het volgende:ben goed op weg nu.
Ik hoop alleen wel dat school die verwarming snel laat makenik heb 2 truien aan en heb het nu nog steeds koud
Goedemorgen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:59 schreef RonaldV het volgende:
@ mvdlubbe, vanwaar je vraag over Garzweiler, gisteren?
@ Puala: 3x goed zo (vooral 2!)
@ iedereen: goeiemorgen!
Was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:02 schreef Marco001 het volgende:
Puala, succes met de toets!
Gelukkig kun je bij onze php toetsen altijd heel makkelijk spieken: je mocht je boek e.d, er gewoon bij hebben, en je moest dan een soort website achtig iets bouwen vaak.. dus gewoon c/p van de opdrachten die je moest maken, en klaar..
Das kut. Ik heb zo een tentamen C gehadquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk![]()
Wij moeten het met pen en papier doen
Ah, das bagger. moesten wij tijdens ons proef-hbo traject ook: 2 op php, 5 op Mysql...quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk![]()
Wij moeten het met pen en papier doen
Mwah, vorig jaar viel die wel mee. Toen hoofdstuk 1&2. Nu 3,4 en 5. Heb er wel vertrouwen in. De kennis op papier zit wel goed, maar uitvoeren lukt me nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das kut. Ik heb zo een tentamen C gehadLeuk, met al die ;'s en zo
Nou, leger...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Omdat ik de plaatjes regelmatig tegenkom en wel eens wilde weten hoe groot het leger fotografen is dat ik ben misgelopen toen ik er was.
Er is in Nederland genoeg te vinden hoor wat betreft urban exploringquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:18 schreef Marco001 het volgende:
Is dat een beetje zo'n abandoned dorpje? dat Pesch??
Jammer dat het zo ver bij me weg is, anders was ik er ook wel eens wezen kijken..
Je vorige stage of moet je weer stage gaan lopen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef Puala het volgende:
WohooooooooooMijn stage is goedgekeurd
![]()
* Puala doet rondedansje
Oh en ik heb zo'n zin om te gaan fotograferen dus ik wil lente![]()
België!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is in Nederland genoeg te vinden hoor wat betreft urban exploring
Mjah, meeste in de randstad enzo..quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is in Nederland genoeg te vinden hoor wat betreft urban exploring
De Toekomst is die oude fabriek langs de A7 bij Scheemda toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, meeste in de randstad enzo..
Bij ons heb je alleen De Toekomst(kartonfabriek, o.a. gebruikt voor Oorlogswinter) en een oude steenfabriekje, voor zover mij bekend is er in de omgeving Delfzijl/Groningen verder vrij weinig te urbexen...
Mijn vorige stagequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je vorige stage of moet je weer stage gaan lopen?
Dat geloof ik, anders had je alsnog een stage moeten lopen of een aanvullende opdracht of zo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn vorige stageDaar was wat gedoe over en twijfels enz. Dus ben super super super super super blij nu
Dan had ik een half jaar voor niets stage gelopen en dus een half jaar vertraging gehadquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat geloof ik, anders had je alsnog een stage moeten lopen of een aanvullende opdracht of zo?
Die fabriek is de enigste die ik kan vinden iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Toekomst is die oude fabriek langs de A7 bij Scheemda toch?Die ze gaan renoveren
Ik zoek ook nog goede Urban/Urbex locaties in Grönn en Drenthe.
Mijn indruk is dat er in de Randstad niet veel (lang) leeg staat. Langdurige leegstand is in Nederland sowieso niet echt aan de orde van de dag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, meeste in de randstad enzo..
Bij ons heb je alleen De Toekomst(kartonfabriek, o.a. gebruikt voor Oorlogswinter) en een oude steenfabriekje, voor zover mij bekend is er in de omgeving Delfzijl/Groningen verder vrij weinig te urbexen...
Als het al leeg staat duurt het niet lang of het wordt gekraakt, hergebruikt, of gewoon gesloopt. En met name dat laatste zijn we hier heel erg goed in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat er in de Randstad niet veel (lang) leeg staat. Langdurige leegstand is in Nederland sowieso niet echt aan de orde van de dag.
Jup, that's him.. ben der nog nooit geweest btw..quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Toekomst is die oude fabriek langs de A7 bij Scheemda toch?Die ze gaan renoveren
Ik zoek ook nog goede Urban/Urbex locaties in Grönn en Drenthe.
Dat laatste is misschien een idee.. Ik durf misschien wel voorzichtig te zeggen dat er een groepje hier welkom is van de zomer, dan zou je wat kleine locaties kunnen bezoeken.. Moet je wel even zelf googlen naar;quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zelf wil ik nog wel graag een keer een paar weken naar Frankrijk, en dan allemaal van die verlaten kastelen enzo bezoeken, en dat grote treinstation wat nooit in gebruik is genomen...
Maarjah, ik kan niemand vinden die mee wilt/durft..
Hmmzzz,, Misschien een keertje een groepje Fokkers ofzo??
Ik naar Chateau Noisy..quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef Puala het volgende:
Ik wil een keer naar de metro in Charleroi
Oeh! Vet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:23 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik naar Chateau Noisy..
[ afbeelding ]
Oh vanaf DB is dat ook maar 5 kwartierquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
Doel is wel een keertje te doen met een groep denk ikHet is van Rotterdam denk ik een uurtje (misschien 1,5) rijden
gevalletje: auto + tent + belgenland = boerencamping = mogelijkheid?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:17 schreef Cryothic het volgende:
Jullie boffen maar... vanaf hoorn is Fort de Chartreuse al 3 uur rijden.
Ik wil niet eens weten hoe ver t is naar andere kastelen.
Damnit.. En vanaf Delfzijl Naar Rotjeknor is zo'n 3 a 4 uur rijden over de neerlandse snelweg..quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh vanaf DB is dat ook maar 5 kwartier![]()
* Puala plant in in agenda
ja, maar het blijft een duur en tijdrovend "dagje weg" zeg maar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
gevalletje: auto + tent + belgenland = boerencamping = mogelijkheid?
hmmzz, uitmuntend idee.. Ik heb kampeerspullen.. Lichtgewicht kampeerspullen zelfs(nog uit de tijd dat ik zeekayackte..) Alleen de auto, dat word lichtjes problematisch...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
gevalletje: auto + tent + belgenland = boerencamping = mogelijkheid?
Dat klopt, maar misschien is er ook een mogelijkheid om een keer met zijn 2-en een weekend weg te gaan? Afijn, jouw leven, jouw mogelijkheden zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, maar het blijft een duur en tijdrovend "dagje weg" zeg maar.
En de kids lekker op de camping laten?
Nah. In mei naar duitsland, thv luxemburg. Ongetwijfeld ook wel wat mooie foto gelegenheden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Chanty het volgende:
OMG ik snap er geen flikker mee van. Een derde jaen ook nog een zekere ja
6 klassen VMBO
Dat betekent dat ik mijn VMBO respondenten allemaal binnen heb (meer dan genoeg zelfs
), nu VWO nog.
Gewoon drie keer ja achter elkaar, ik geloof het niet![]()
Oh dat zou ik even na moeten kijken voor je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Het fort van Chartreuse moet voor mij nog wat dichterbij zijn. Ik kon alleen geen exact adres vinden, is dat soms tegenover het kerkhof van Robermont?
Outremeuse, uitkijkend op de monding van de Ourthe? Daar zou heel goed een fort kunnen liggen. Ook twee straatnamen die zoiets aanduiden. Als dat klop tis het voor mij anderhalf uur fietsen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat zou ik even na moeten kijken voor je.
Ik PM je even.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Outremeuse, uitkijkend op de monding van de Ourthe? Daar zou heel goed een fort kunnen liggen. Ook twee straatnamen die zoiets aanduiden. Als dat klop tis het voor mij anderhalf uur fietsen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:09 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gelukkig niet koud in ons lokaal
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bij jou gaat het ook goed las ik
sterktequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:36 schreef Kremers het volgende:
Ik heb besloten dat ik genoeg heb van het wachten op minder koud weer en dat ik vanavond gewoon nachtfotografie ga proberen
Nu maar hopen dat ik niet verander in een ijsklomp
The hell with mother naturequote:
Sterktequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
The hell with mother nature
Ach ja, gewoon een goede winterjas, das en fotografische handschoenen aandoen en er is niets aan de hand
Feliquote:
Vergeet je fotovest niet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
The hell with mother nature
Ach ja, gewoon een goede winterjas, das en fotografische handschoenen aandoen en er is niets aan de hand
Het werd wel eens tijdquote:
Ik wil die 1.4 versiequote:
Ja daar heb ik ook nog even aangetwijfeld, maar voor die 100 euro kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. En eerst hier maar eens lekker mee aanmodderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil die 1.4 versieEerst maar eens wat sparen dus
Schemering is erg goed om nachtfotografie te proberen. Dat is ongeveer een half uur na zonsondergang, wanneer de hemel blauw kleurt. Dan is er nog wat natuurlijk licht aanwezig in de hemel wat mooi afsteekt tegen het kunstlicht van de gebouwen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:10 schreef Marco001 het volgende:
Inderdaad..
Heb het zelf eigenlijk ook nog nooit geprobeerd maar ben wel benieuwd naar wat je ervan hebt gebakken.
Hmmzz, ben benieuwd..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Schemering is erg goed om nachtfotografie te proberen. Dat is ongeveer een half uur na zonsondergang, wanneer de hemel blauw kleurt. Dan is er nog wat natuurlijk licht aanwezig in de hemel wat mooi afsteekt tegen het kunstlicht van de gebouwen.
Morgen danwel zaterdag zal ik kijken of er wat uploadbaars tussen staat
Ik heb hem nu een paar uurtjes en heb er al een boel plezier van, hij is ook zo lief en aaibaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:16 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ah! Daar ga je veel plezier aan beleven. Het is op dit moment zo goed als mijn standaard lens
Hangt ervan af wat je gaat fotograferen. Voor gebouwen is groothoek beter. Lichtsterkte maakt niet zo heel veel uit, want je zult toch een statief (moeten) gaan gebruiken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hmmzz, ben benieuwd..
Ik heb zelf namelijk een afspraak staan met een leuke jongedame die sterrenkunde studeert, om eens samen s'nachts in de polders de sterren op de foto te zetten....
Ik denk niet dat daar heel veel van gaat komen, maar je weet maar nooit.
Wat voor lens heb je trouwens gebruikt? Ik weet namelijk niet zeker of je dan het beste een lichtsterke groothoek kan nemen, of een f5.6-f7.4 (zoiets) 100-300 lens..
En waarom kan je geen flickr pro kopen met een aan paypal gekoppelde bankrekening?? wat een prutzooi..
Nouououou, veel camera's hebben een maximum van 30 seconden en als je dan ook de zwakste sterren wil vangen, is het toch wel handig een lichtsterk objectief te gebruiken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lichtsterkte maakt niet zo heel veel uit, want je zult toch een statief (moeten) gaan gebruiken.
Daar heb je dus ook een bulb setting nodig voor, want het lijkt mij dat 30 seconden niet genoeg is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:43 schreef fFarl het volgende:
[..]
Nouououou, veel camera's hebben een maximum van 30 seconden en als je dan ook de zwakste sterren wil vangen, is het toch wel handig een lichtsterk objectief te gebruiken.
Maar goed, in ons land vang je na 30 seconden waarschijnlijk toch eerder het strooilicht van de paprikakas tien kilometer verderop dan epsilon eridani en zijn vriendjes...
Helaas.quote:
Zal ik ook zeker niet doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om mee te doen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent verplicht om niet mee te doen
Ik gok dat ze in delft ook geen carnaval vierenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker niet doen.
Niet hier iig.
Helaas doen ze dat wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok dat ze in delft ook geen carnaval vieren
Hmm, stel me er een sfeerloos dronken zooitje bij voorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas doen ze dat wel.
Na ja, soort van.
Zie een tractor met aanhanger voor je met een paar boxen erop, bier en een zooitje pubers die gabber draaien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, stel me er een sfeerloos dronken zooitje bij voor![]()
* Puala gaat in Lauwe en Oeteldonk carnavallen![]()
Maandag op school met een kater
Jij wilt beweren dat dat in den bosch enz. veel meer is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zie een tractor met aanhanger voor je met een paar boxen erop, bier en een zooitje pubers die gabber draaien.
En dan 's avonds in de kroeg verder gaan met zuipen en "hossen" enzo.
Ik ben een paar keer in Bergen op Zoom geweest en daar was het veel gezelliger.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat dat in den bosch enz. veel meer is?
quote:
Kom maar langsquote:
En karreval moet nog beginnen?quote:
Fout!quote:
Wanneer is de volgende meet ook alweer??quote:
Sorry geen tijd.quote:
Euh, 1 of 2 mei dacht ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende meet ook alweer??
Het is alleen te hopen dat je zinnige antwoorden gaat krijgenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:33 schreef Chanty het volgende:
Ik heb uitgerekend dat ik circa 180 vmbo'ers heb en nu is het wachten op definitieve toezeggingen vanuit het vwo. Met een klein beetje geluk heb ik volgende week dan ook een even groot aantal vwo'ers. En dus dubbel zoveel respondenten dan geplandEn nog leuker: de docent vond 80 respondenten in totaal al goed
Ik hoop zooooooo dat dit gaat lukken
Je weet wel hoe veel werk 360 leerlingen in totaal is he?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:33 schreef Chanty het volgende:
Ik heb uitgerekend dat ik circa 180 vmbo'ers heb en nu is het wachten op definitieve toezeggingen vanuit het vwo. Met een klein beetje geluk heb ik volgende week dan ook een even groot aantal vwo'ers. En dus dubbel zoveel respondenten dan geplandEn nog leuker: de docent vond 80 respondenten in totaal al goed
Ik hoop zooooooo dat dit gaat lukken
Kun jij niet even wat in elkaar (laten) kleien, qua website?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet wel hoe veel werk 360 leerlingen in totaal is he?![]()
En ik mag voor jou hopen dat je die enquette (oid?) digitaal afneemt. Want dan kan je alles gelijk al uit laten zoeken enz. Schriftelijk lijkt me een rotwerk
Daar wil ik evt ook wel ff bij helpenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun jij niet even wat in elkaar (laten) kleien, qua website?
Zinnige antwoorden krijgen is een kwestie van de juiste vragen stellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat je zinnige antwoorden gaat krijgen
Ja dat weet ik, maar ik heb liever wat meer werk dan een onderzoek dat eigenlijk nietszeggend is omdat de onderzoeksgroep stiekem toch heel erg klein is (komt vaak voor in de criminologie maar ik vind het een groot punt van kritiek. Mijn onderzoek zal nog niet representatief zijn met 400 leerlingen voor heel nederland, maar als ik ze in regio haaglanden kan vinden wel voor deze regio).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet wel hoe veel werk 360 leerlingen in totaal is he?![]()
En ik mag voor jou hopen dat je die enquette (oid?) digitaal afneemt. Want dan kan je alles gelijk al uit laten zoeken enz. Schriftelijk lijkt me een rotwerk
Dat is verplichtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef Kremers het volgende:
Maak dan gebruik van een echte statistische tool: SPSS.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is verplichtDaar moet ik alles in gaan inkloppen straks
Dat is nu nog niet echt andersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
oh help de herinneringen aan SPSS in DOS tijdens de HEAO. Zat je daar met je klasgenoot de resultaten van een enquete in te kloppen. "3 2 2 2 3 1 3 2 1 2 3 2 1 1 1 2 3 2....."
![]()
Vast wel maar a) heb ik daar geen verstand van en b) moeten de scholen dan of een pc regelen voor alle leerlingen (en daar hebben ze echt geen trek in want het mag niet teveel tijd kosten. Een half uur vinden velen al teveel). Of kinderen zouden thuis de enquete moeten invullen waardoor ik een enorme nonrespons krijg en dan is het de grote vraag hoe selectief die uitval is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef Kremers het volgende:
Wou net zeggen, met een PHP site kun je natuurlijk wel de data ophalen, maar die moet dan nog wel geïnterperteerd worden.
Zijn er geen gratis tools waarmee je online survey's kunt afnemen? Vaak bieden die de mogelijkheid om op te slaan in een formaat dat leesbaar is voor programma's als SPSS.
400 I hopequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Kremers het volgende:
Pff, 350 enquêtes met de hand invoeren
Nee ik wil gewoon een goed onderzoek opzetten. Maar de methode zal zeker nog ter sprake komen. Maar weet nu al voor 90 procent zeker dat de begeleiders ook geen voorstander zullen zijn van digitale afname.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:12 schreef Puala het volgende:
Aha. Dat is een gevalletje 'ik heb niets te doen dus verzin werk'
Ik zou niets liever doen dan dat, maar dan had ik de opleiding niet kunnen volgenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef ultra_ivo het volgende:
SPSSVoor mij de reden destijds om statistiek direct te schrappen.
Carnaval is hier al sinds gisteren aan de gang, aw wieverbal.
Wel mooi dat ze het dan met je eens zijn, maar ik mag het nog wel veel werk vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon een goed onderzoek opzetten. Maar de methode zal zeker nog ter sprake komen. Maar weet nu al voor 90 procent zeker dat de begeleiders ook geen voorstander zullen zijn van digitale afname.
Dat mag. Ik vind het ook veel werk (het hele afstuderen trouwensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze het dan met je eens zijn, maar ik mag het nog wel veel werk vindenen zinloos werk vinden
![]()
Oh en carnaval is hier ook al begonnen. Wat een malloten
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:35 schreef PdeHoog het volgende:Ik geloof dat ik wat verkeerds gegeten heb of niet helemaal fris ben
Ben niet helemaal lekker, heb het zuur, zit een beetje te rillen. En vooral dat laatste heb ik echt nooit last van
Hey! ben jij met mijn man op stap geweest ofzo? Die heeft precies hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:35 schreef PdeHoog het volgende:Ik geloof dat ik wat verkeerds gegeten heb of niet helemaal fris ben
Ben niet helemaal lekker, heb het zuur, zit een beetje te rillen. En vooral dat laatste heb ik echt nooit last van
quote:
Ben alweer aan de betere hand gelukkigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey! ben jij met mijn man op stap geweest ofzo? Die heeft precies hetzelfde!!!
Ik hoop maar dat het snel overgaat, bij alletwee!
OMG IT'S JEDWARD!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
Groot nieuws hier vandaag, Jedward heeft handtekeningen uit staan delen bij HMV in Dundrum shopping centre, aan 400 fans, en die stonden de avond ervoor al aan te schuiven bij de winkel. Nummer 401 flipte, want mocht niet binnen en kreeg bij de Gerry Ryan show alsnog haar armbandje om binnen te komen![]()
Da's dus al sinds 3 uur vanmiddag op de radio elk uur. En het is niet eens komkommertijd.
Bizar inderdaad. Op het moment dat je de klap hoort weet je dat het goed fout is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nog steeds onder de indruk van die crash van die rodelaar.
140- > 0 in 0,01sec.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Op het moment dat je de klap hoort weet je dat het goed fout is.
Wat ik heb begrepen is men er van uit gegaan dat het gros geen problemen zou hebben met die bocht.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef Omniej het volgende:
Flinke klap inderdaad, bah bah.
Die laatste foto ook...Gewoon vol met z'n rug tegen die paal geknald, moet er niet aan denken. (sowieso een rare plek voor zo'n rij palen trouwens)
Proestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:49 schreef Marco001 het volgende:
Geweldige nacht gehad zeg:
Na een goed optreden, naar de bushalte, alwaar een dronken finse vrouw tegen ons begon te schelden en doen. toen ze eindelijk weer rustig was(dank je daarvoor, lieve finse meisjes) kwam haar, nog dronkener, echtgenoot eraan. Die begon mij echt van zo dicht bij uit te schelden, dat ik toen hij weer weg was, eerst mijn hele gezicht schoon kon maken.. hij sputterde nogal.
En wij maar blijven zeggen: we don't speak Finnish..
Njah, toen we daarna(zonder die dronken mensen) bij onze eindhalte waren waren de busdeuren(of in ieder geval achter) vastgevroren... En de busschauffeur ons maar allerlei dingen toeroepen, waar we geen snars van begrepen.. Na 2 minuten gelukkig wel de deur opengekregen.. waarna hij niet meer dicht wou
[Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 19quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:15 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier even inbreken
Ik vind het ook zo stom om een nieuw topic te openen.
Ik wil een spiegelreflex.. maar ik weet aan de ene kant niet of het een goed idee is. Ik heb zojuist met mn finepix s5700 () eens lopen kloten me diafragma en sluitertijden. Als ik de diafragma op het laagst zet, en Baloe (hond) op de foto zet... dan is alles wazig. Dus niet enkel de achtergrond, maar ook Baloe.
Idemdito met de laagste sluitertijd. Alhoewel dat wel te verklaren is, want Baloe was niet in actiedie zat enkel te zitten
Kortom, hoe weet ik nou of een spiegelreflex echt wat voor me is. Voordat ik weer 600 a 700 euro door de plee spoel
Tot zover mijn inbreuk op jullie SC
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:15 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier even inbreken
Ik vind het ook zo stom om een nieuw topic te openen.
Ik wil een spiegelreflex.. maar ik weet aan de ene kant niet of het een goed idee is. Ik heb zojuist met mn finepix s5700 () eens lopen kloten me diafragma en sluitertijden. Als ik de diafragma op het laagst zet, en Baloe (hond) op de foto zet... dan is alles wazig. Dus niet enkel de achtergrond, maar ook Baloe.
Idemdito met de laagste sluitertijd. Alhoewel dat wel te verklaren is, want Baloe was niet in actiedie zat enkel te zitten
Kortom, hoe weet ik nou of een spiegelreflex echt wat voor me is. Voordat ik weer 600 a 700 euro door de plee spoel
Tot zover mijn inbreuk op jullie SC
Ik ben in Finland vanwege een stageperiode, waarvoor ik de kans kreeg om hem hier)in Jyväskylä te doen..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
ProestLekker dan. Vooral dat je geen Fins kunt maakt het niet makkelijk
Waarom zit je daar eigenlijk?
Mja dan is het ook niet de moeite om fins te lerenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ben in Finland vanwege een stageperiode, waarvoor ik de kans kreeg om hem hier)in Jyväskylä te doen..
Dus vandaar..
De band waar ik heen was, heette trouwens Francine.. Goede band welv
van mij welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Mag je nog mogguh zeggen als je pas 's middags wakker wordt?
das toch altijd wel naar met huisdieren idd. Ondanks dat je weet dat 't ooit gebeurd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:21 schreef RonaldV het volgende:
Het wordt steeds een beetje stiller in huis.Twee jaar geleden Quinty de poes in moeten laten slapen (dikke 18+ jaar), vanmorgen was oudje #2 Pluis (ook 18+) aan de beurt. Niet geheel onverwacht, ze was al een poosje ziek, maar toch niet leuk om te moeten doen.
Nu nog één poes (Tijger) over, de zus van Pluis. Hollands welvaren als je haar ziet, maar doof, en ook nog eens seniel aan het worden (ze loopt bij je weg, en gaat dan in de gang zitten mauwen omdat ze niet weet waar je bent), dus ik wil haar het niet aandoen om er een kitten naast te zetten.
Een zwik?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das toch altijd wel naar met huisdieren idd. Ondanks dat je weet dat 't ooit gebeurd.
Als Tijger nu ook komt te overlijden... Dan komen er wel een zwik nieuwe binnen?
Ze moet eerst maar even wennen dat haar zus er niet meer is. En wij ook trouwens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:54 schreef Erasmo het volgende:
En als je er een beetje volwassenere kat bij neemt? Ik denk dat Tijger een beetje gezelschap wel prettig vindt
2-3 zat ook in mijn hoofdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een zwik?Dat hangt van je definitie van 'een zwik' af!
Ik denk dat het er twee worden. Met onderhandelingsruimte naar mijn vrouw en dochter voor een derde.
Uiteraard maar katten zijn sociale dieren die het liefst wel één of meerder maatjes hebben, maargoed, dat zal je ongetwijfeld zelf ook wel weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze moet eerst maar even wennen dat haar zus er niet meer is. En wij ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |