Mooi klote is dat ja!! Ik heb er ook zo een die regelmatig op een fieldtrip moet, en dan een paar dagen of zelfs een hele week weg is. 17 tot en met 21 zit ie weer op een symposium in Belfastquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:18 schreef Chanty het volgende:
Huiswerk is weer gemaakt, nu nog even afwassen dan slapen. Helemaal alleenRob is voor een conferentie naar Lissabon vier dagen. Afgelopen nacht schrok ik elk uur wakker om vervolgens te constateren dat ik alleen in bed lag
bah
Die staat al op 300 postsquote:
Ja, en?quote:
Ja, ik ken die discussies. Ik wil de RAWs wel eens zien van zulke lui. Ik geloof er geen zak van dat ze niet bewerken namelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, niet waar, althans volgens de genen die niet weten hoe je een fotobewerkingsprogramma gebruikt dan.![]()
Vroeger zagen mensen de fotograaf als kunstenaar als ie iets moois uit zijn doka toverde, nu zien ze het als cheaten als je een foto ook maar enigszins bewerkt in de digitale doka. Tenzij je ze weer dusdanig bewerkt dat het kunst wordt.
hi5!quote:
Niksquote:
of je hebt een veel te duur stuk software verkocht of je hebt een foto verkocht...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niks
Ik krijg mijn mail niet meer aan de gang. Werkte perfect vanmiddag en nu niet meer, ik kan wel verzenden maar niet ontvangen
En ik heb een download van 800 dollar gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je goed. Ik merkte op de 1e meters van de training dat m'n benen nog vol zitten van de wedstrijd van gisteren.quote:
Ik mag niet zeuren, Rob is hooguit twee keer per jaar weg een paar daagjes. Maar t is gewoon heel raar als je al jaren naast iemand in slaap valt en ernaast wakker wordt en diegene is dan ineens een paar dagen foetsiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi klote is dat ja!! Ik heb er ook zo een die regelmatig op een fieldtrip moet, en dan een paar dagen of zelfs een hele week weg is. 17 tot en met 21 zit ie weer op een symposium in Belfast
Nah, ik heb een hekel aan laat op de avond trainen. Normaliter proberen we rond een uurtje of 4/5 te trainen dan daarna kunnen eten werkt veel beter voor mijn lichaam.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik merkte op de 1e meters van de training dat m'n benen nog vol zitten van de wedstrijd van gisteren.
Ja, een van mijn foto's is gedownload voor commercieel gebruik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
of je hebt een veel te duur stuk software verkocht of je hebt een foto verkocht...
Voor mij niet. Ik ren liever niet direct na het werk door naar de training. Sowieso zijn zowat alle wedstrijden redelijk laat op de avond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, ik heb een hekel aan laat op de avond trainen. Normaliter proberen we rond een uurtje of 4/5 te trainen dan daarna kunnen eten werkt veel beter voor mijn lichaam.
maar helaas de dinsdag is altijd een latertje, morgen maar weer om 11:00
Matig uw snelheid!quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:55 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Kan vandaag de auto van mams lenen, maar ik heb nog nooit in sneeuw gereden?Tof, 3e ritje gelijk in de sneeuw
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Hier ligt nog geen sneeuw hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:39 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Matig uw snelheid!
En vooral geen abrupte bewegingen.
quote:Verder is het een eitje (net als rijexamen).
quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh....
Net een verschrikkelijk ongeluk gehad.kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer licht uitgedruktquote:
Je had raar opgekeken als we vannacht ineens met zijn allen bij jou in de slaapkamer hadden gestaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:57 schreef Chanty het volgende:
Ik ga slapen, ik zie jullie wel in mijn slaapkamer verschijnen
Hamer & tang?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer licht uitgedrukt
Maar nu de hamvraag, wat kan ik doen om er voor te zorgen dat er weer een filter opgeschroeft kan worden.
Tang durf ik niet goed, ben bang dat ik de schroefdraad molquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hamer & tang?
Of professionele hulp?
(psych)
Lijkt me dat er dan niks anders op zit dan terug te buigen? Ergens een stevige, platte tang opduikelen die niet te breed is (want knijpt anders ronde rand recht) en dan stukje bij beetje alles weer terugbuigen. Mooi blijven hevelen, zodat je de rand rechtbuigt en niet wegtrekt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer licht uitgedrukt
Maar nu de hamvraag, wat kan ik doen om er voor te zorgen dat er weer een filter opgeschroeft kan worden.
Ik probeerde het gistere nog een keer, maar kreeg doodleuk een 'not authorized' meldingquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:47 schreef RonaldV het volgende:
Zou iemand even kunnen regelen dat de winter vandaag afgelopen is? Ik ben wel een beetje klaar met vriezen en sneeuwen en files en zo.
En dan een graadje of 12-15 graag, dat lijkt me een aardige start.
Zoek de warmte van je vriendje opquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef Puala het volgende:de kachel is kapot hier
het is een graad of 16 hier
dat is koud
Die is hovenier. Nee dankjequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zoek de warmte van je vriendje op
Euh, die met die groene broekquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Welke van de twee?
[ afbeelding ]
lol gelukkig zit ik hier alleen, en vraagt niemand zich af waarom ik opeens lachquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Welke van de twee?
[ afbeelding ]
* Timmos knuffelt Pualaquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef Puala het volgende:de kachel is kapot hier
het is een graad of 16 hier
dat is koud
* Puala knuffelt terugquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Timmos het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen, we zijn weer beter![]()
Oh, en sneeuw![]()
[ afbeelding ]
[..]
* Timmos knuffelt Puala![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:02 schreef Puala het volgende:
ik heb al 3 Windows 2003 servers verneukt vandaag
Cokins aanschaffenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer licht uitgedrukt
Post eens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij geeft de ene na de andere onverklaarbare foutmelding
This thread is ofcourse worthless without the picsquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij geeft de ene na de andere onverklaarbare foutmelding
Lekker dagje dus vandaag.. Mijn laptop dacht vanochtend ook al, zoek het zelf maar uit, en gaf een heel mooi blauw scherm met witte letters...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef HMaster-II het volgende:Mijn pc had ook fijne kuren vandaag.
- Outlook weigerde mijn account
- NTUser.dat over de zeik
- Systeemprofiel over de zeikblij om van te worden
Het vervelende is, dat mijn PC vanmorgen braaf stond te wachten op een nieuwe log-in na een reboot door een MS-update. Vermoed dat het daarin ligtquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lekker dagje dus vandaag.. Mijn laptop dacht vanochtend ook al, zoek het zelf maar uit, en gaf een heel mooi blauw scherm met witte letters...
Die heb ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:21 schreef Marco001 het volgende:
uhmmmm.. pas....
Staat het niet ergens in een MCSE boek? (Of heb je die niet?)
Technet kent hem niet eensquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:21 schreef Marco001 het volgende:
uhmmmm.. pas....
Staat het niet ergens in een MCSE boek? (Of heb je die niet?)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh....
Net een verschrikkelijk ongeluk gehad.Hoe doe je dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Huilen dan.
VMWare is zelfs fail, vergeleken met Sun virtual box...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Technet kent hem niet eens![]()
Maar ze werken ook met VirtualPC van Microsoft zelf ipv VMWareDat is natuurlijk al een dikke FAIL
Hmm, vreemd... Ik zou het zo ook niet weten.. Ben hem eigenlijk ook nog nooit tegengekomen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef Puala het volgende:
Ik heb gewoon geklikt op links onder, add/remove windows components. Niets meer, niets minder. En ik heb de AD geinstalleerd. Dus in zoverre is het gewoon nog een redelijk kale installatie. Ben nu al bezig met een nieuwe installatie, maar ik vind het apart dat niemand de melding kent
quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:10 schreef Chanty het volgende:
Weer een baggernacht. En ik voer allemaal vage dingen uit zoals mijjn kussen op robs kussen leggen en vervolgens wakker worden omdat ik mijn kussen kwijt ben
Was bezig om lens vervangen, 70-200 zat op m'n camera en wilde m'n 24-70 erop hebben.quote:
Vind ik ook, maar ik mis een klein stukkie gebruikersgemak. Puala, als ik je website binnenga, bijvoorbeeld naar het schrijven gedeelte, is er geen knop meer die me terugverwijst naar je beginpagina, of naar de rest van je site, ik moet dus de back button op mijn browser gebruiken, en dat vind ik persoon dus minder gebruikersvriendelijk. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Het is geen kritiek, maar een opmerking.quote:
Ah, die had ik vaker gehoord. Alleen heb ik verrekt weinig tijd om echt nog een keer er wat aan te veranderen. 45 uur school per week beperkt redelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik mis een klein stukkie gebruikersgemak. Puala, als ik je website binnenga, bijvoorbeeld naar het schrijven gedeelte, is er geen knop meer die me terugverwijst naar je beginpagina, of naar de rest van je site, ik moet dus de back button op mijn browser gebruiken, en dat vind ik persoon dus minder gebruikersvriendelijk. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Het is geen kritiek, maar een opmerking.
Je site ziet er gaaf uit!! Heel leuk ontwerp zo.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, die had ik vaker gehoord. Alleen heb ik verrekt weinig tijd om echt nog een keer er wat aan te veranderen. 45 uur school per week beperkt redelijk![]()
Bedankt, post het volgende keer voordat ik van huis gaquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:39 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Matig uw snelheid!
En vooral geen abrupte bewegingen.
meer dan genoeg om even een extra navigatiebalkje toe te voegenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb je met 8 uur slaap per dag nog 67 uur per week over om te websitesbouwen/repareren
Sorry.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bedankt, post het volgende keer voordat ik van huis ga
Ik ben dus even flink in de slip geraakt vanochtend in een bocht en kwam uiteindelijk dwars over twee rijstroken tot stilstand. Gelukkig alle paaltjes kunnen vermijdenRemde kennelijk net iets te hard toen ik de bocht doorging.
Maar we leven nog
Ik vertrok 4 minuten voordat jij dat bericht posttequote:
Ik zie trouwens ook nog steeds randjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, die had ik vaker gehoord. Alleen heb ik verrekt weinig tijd om echt nog een keer er wat aan te veranderen. 45 uur school per week beperkt redelijk![]()
Misschien moet ik het even inzichtelijk maken met een plaatjequote:Op woensdag 10 februari 2010 15:01 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoeveel mensen hebben (en wie dan) eigenlijk plaatjes geschoten in Grevenbroich / Garzweiler? Ik zie toch regelmatig plaatjes die me daaraan doen denken.
Ja, want ze woont in de school, boodschappen komen vanzelf binnen, en koken kan ze toch niet...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb je met 8 uur slaap per dag nog 67 uur per week over om te websitesbouwen/repareren
Dat laatste geloof ik directquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, want ze woont in de school, boodschappen komen vanzelf binnen, en koken kan ze toch niet...
Ze zal je nog verbazen.quote:
Nou....ze kan best lekker koken hoorquote:
Randjes??quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook nog steeds randjes
Nee, randjes op de homepage om de plaatjes heen. In firefox wel te verstaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Randjes??
Bedoel je het kleurverschil tussen de achtergrond en het frame ofzo?? Ik dacht namelijk dat dat zo hoorde.
In InternetExplorer 8 het zelfde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, randjes op de homepage om de plaatjes heen. In firefox wel te verstaan.
Dat is hier gelukkig niet zo (Den Haag). Vanmorgen was het een ramp op de weg. Terug ging prima vanmiddag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:55 schreef Omniej het volgende:
Pfff, hier begint het ook weer wit te worden.(of eigenlijk is het dat sinds een uurtje ofzo al)
Ben er nou wel klaar mee.
En zo simpel op te lossen, even het volgende toevoegen aan style.css:quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
In InternetExplorer 8 het zelfde.
1 2 3 4 | { border: none; } |
Stuur haar dat even in PM. De kans dat ze het vandaag nog leest is heel klein, voor morgen maar ietsje groter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En zo simpel op te lossen, even het volgende toevoegen aan style.css:
[ code verwijderd ]
Het heeft geen haast, toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Stuur haar dat even in PM. De kans dat ze het vandaag nog leest is heel klein, voor morgen maar ietsje groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |