Zinnige antwoorden krijgen is een kwestie van de juiste vragen stellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat je zinnige antwoorden gaat krijgen
Ja dat weet ik, maar ik heb liever wat meer werk dan een onderzoek dat eigenlijk nietszeggend is omdat de onderzoeksgroep stiekem toch heel erg klein is (komt vaak voor in de criminologie maar ik vind het een groot punt van kritiek. Mijn onderzoek zal nog niet representatief zijn met 400 leerlingen voor heel nederland, maar als ik ze in regio haaglanden kan vinden wel voor deze regio).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet wel hoe veel werk 360 leerlingen in totaal is he?
En ik mag voor jou hopen dat je die enquette (oid?) digitaal afneemt. Want dan kan je alles gelijk al uit laten zoeken enz. Schriftelijk lijkt me een rotwerk
 Als ik de enquetes een beetje kan verdelen in afname is het echt wel te overleven
 Als ik de enquetes een beetje kan verdelen in afname is het echt wel te overleven  

Dat is verplichtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef Kremers het volgende:
Maak dan gebruik van een echte statistische tool: SPSS.
 Daar moet ik alles in gaan inkloppen straks
 Daar moet ik alles in gaan inkloppen straks  

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is verplichtDaar moet ik alles in gaan inkloppen straks
 oh help de herinneringen aan SPSS in DOS tijdens de HEAO. Zat je daar met je klasgenoot de resultaten van een enquete in te kloppen. "3 2 2 2 3 1 3 2 1 2 3 2 1 1 1 2 3 2....."
 oh help de herinneringen aan SPSS in DOS tijdens de HEAO. Zat je daar met je klasgenoot de resultaten van een enquete in te kloppen. "3 2 2 2 3 1 3 2 1 2 3 2 1 1 1 2 3 2....."  

Dat is nu nog niet echt andersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]

Vast wel maar a) heb ik daar geen verstand van en b) moeten de scholen dan of een pc regelen voor alle leerlingen (en daar hebben ze echt geen trek in want het mag niet teveel tijd kosten. Een half uur vinden velen al teveel). Of kinderen zouden thuis de enquete moeten invullen waardoor ik een enorme nonrespons krijg en dan is het de grote vraag hoe selectief die uitval is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef Kremers het volgende:
Wou net zeggen, met een PHP site kun je natuurlijk wel de data ophalen, maar die moet dan nog wel geïnterperteerd worden.
Zijn er geen gratis tools waarmee je online survey's kunt afnemen? Vaak bieden die de mogelijkheid om op te slaan in een formaat dat leesbaar is voor programma's als SPSS.

400 I hopequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Kremers het volgende:
Pff, 350 enquêtes met de hand invoeren

Maar kan altijd nog besluiten om minder enquetes te verwerken en heb wat helpende handen. Het invoeren van de data kan iedereen wel.
 Maar kan altijd nog besluiten om minder enquetes te verwerken en heb wat helpende handen. Het invoeren van de data kan iedereen wel.

Nee ik wil gewoon een goed onderzoek opzetten. Maar de methode zal zeker nog ter sprake komen. Maar weet nu al voor 90 procent zeker dat de begeleiders ook geen voorstander zullen zijn van digitale afname.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:12 schreef Puala het volgende:
Aha. Dat is een gevalletje 'ik heb niets te doen dus verzin werk'

Voor mij de reden destijds om statistiek direct te schrappen.
  Voor mij de reden destijds om statistiek direct te schrappen. 

Ik zou niets liever doen dan dat, maar dan had ik de opleiding niet kunnen volgenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef ultra_ivo het volgende:
SPSSVoor mij de reden destijds om statistiek direct te schrappen.
Carnaval is hier al sinds gisteren aan de gang, aw wieverbal.

Wel mooi dat ze het dan met je eens zijn, maar ik mag het nog wel veel werk vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon een goed onderzoek opzetten. Maar de methode zal zeker nog ter sprake komen. Maar weet nu al voor 90 procent zeker dat de begeleiders ook geen voorstander zullen zijn van digitale afname.
 en zinloos werk vinden
  en zinloos werk vinden   

Dat mag. Ik vind het ook veel werk (het hele afstuderen trouwensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze het dan met je eens zijn, maar ik mag het nog wel veel werk vindenen zinloos werk vinden

Oh en carnaval is hier ook al begonnen. Wat een malloten
 ). Zinloos is discutabel ja
). Zinloos is discutabel ja 

Ik geloof dat ik wat verkeerds gegeten heb of niet helemaal fris ben
 Ik geloof dat ik wat verkeerds gegeten heb of niet helemaal fris ben  Ben niet helemaal lekker, heb het zuur, zit een beetje te rillen. En vooral dat laatste heb ik echt nooit last van
 Ben niet helemaal lekker, heb het zuur, zit een beetje te rillen. En vooral dat laatste heb ik echt nooit last van  

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:35 schreef PdeHoog het volgende:Ik geloof dat ik wat verkeerds gegeten heb of niet helemaal fris ben
Ben niet helemaal lekker, heb het zuur, zit een beetje te rillen. En vooral dat laatste heb ik echt nooit last van

Hey! ben jij met mijn man op stap geweest ofzo? Die heeft precies hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:35 schreef PdeHoog het volgende:Ik geloof dat ik wat verkeerds gegeten heb of niet helemaal fris ben

Netsplitter

Netsplitter

quote:
Ben alweer aan de betere hand gelukkigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey! ben jij met mijn man op stap geweest ofzo? Die heeft precies hetzelfde!!!
Ik hoop maar dat het snel overgaat, bij alletwee!
 Denk dat ik toch iets verkeerds gegeten heb vanmiddag. Morgen iig naar een interessante workshop over fotografie en zakelijkheid
 Denk dat ik toch iets verkeerds gegeten heb vanmiddag. Morgen iig naar een interessante workshop over fotografie en zakelijkheid  

OMG IT'S JEDWARD!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
Groot nieuws hier vandaag, Jedward heeft handtekeningen uit staan delen bij HMV in Dundrum shopping centre, aan 400 fans, en die stonden de avond ervoor al aan te schuiven bij de winkel. Nummer 401 flipte, want mocht niet binnen en kreeg bij de Gerry Ryan show alsnog haar armbandje om binnen te komen
Da's dus al sinds 3 uur vanmiddag op de radio elk uur. En het is niet eens komkommertijd.

Bizar inderdaad. Op het moment dat je de klap hoort weet je dat het goed fout is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nog steeds onder de indruk van die crash van die rodelaar.

Netsplitter

Netsplitter

140- > 0 in 0,01sec.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Op het moment dat je de klap hoort weet je dat het goed fout is.

Gewoon vol met z'n rug tegen die paal geknald, moet er niet aan denken. (sowieso een rare plek voor zo'n rij palen trouwens)
 Gewoon vol met z'n rug tegen die paal geknald, moet er niet aan denken. (sowieso een rare plek voor zo'n rij palen trouwens)

Netsplitter

Netsplitter

Wat ik heb begrepen is men er van uit gegaan dat het gros geen problemen zou hebben met die bocht.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef Omniej het volgende:
Flinke klap inderdaad, bah bah.
Die laatste foto ook...Gewoon vol met z'n rug tegen die paal geknald, moet er niet aan denken. (sowieso een rare plek voor zo'n rij palen trouwens)

Proestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:49 schreef Marco001 het volgende:
Geweldige nacht gehad zeg:
Na een goed optreden, naar de bushalte, alwaar een dronken finse vrouw tegen ons begon te schelden en doen. toen ze eindelijk weer rustig was(dank je daarvoor, lieve finse meisjes) kwam haar, nog dronkener, echtgenoot eraan. Die begon mij echt van zo dicht bij uit te schelden, dat ik toen hij weer weg was, eerst mijn hele gezicht schoon kon maken.. hij sputterde nogal.
En wij maar blijven zeggen: we don't speak Finnish..
Njah, toen we daarna(zonder die dronken mensen) bij onze eindhalte waren waren de busdeuren(of in ieder geval achter) vastgevroren... En de busschauffeur ons maar allerlei dingen toeroepen, waar we geen snars van begrepen.. Na 2 minuten gelukkig wel de deur opengekregen.. waarna hij niet meer dicht wou
 Lekker dan. Vooral dat je geen Fins kunt maakt het niet makkelijk
 Lekker dan. Vooral dat je geen Fins kunt maakt het niet makkelijk  Waarom zit je daar eigenlijk?
 Waarom zit je daar eigenlijk?

) ook in Rijswijk woont
) ook in Rijswijk woont  Lekker nuttig dat we straks dan allebei naar Amsterdam reizen om daar de boel te bespreken
 Lekker nuttig dat we straks dan allebei naar Amsterdam reizen om daar de boel te bespreken  

) eens lopen kloten me diafragma en sluitertijden. Als ik de diafragma op het laagst zet, en Baloe (hond) op de foto zet... dan is alles wazig. Dus niet enkel de achtergrond, maar ook Baloe.
 ) eens lopen kloten me diafragma en sluitertijden. Als ik de diafragma op het laagst zet, en Baloe (hond) op de foto zet... dan is alles wazig. Dus niet enkel de achtergrond, maar ook Baloe. die zat enkel te zitten
 die zat enkel te zitten 

Netsplitter

Netsplitter

[Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 19quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:15 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier even inbreken
Ik vind het ook zo stom om een nieuw topic te openen.
Ik wil een spiegelreflex.. maar ik weet aan de ene kant niet of het een goed idee is. Ik heb zojuist met mn finepix s5700 () eens lopen kloten me diafragma en sluitertijden. Als ik de diafragma op het laagst zet, en Baloe (hond) op de foto zet... dan is alles wazig. Dus niet enkel de achtergrond, maar ook Baloe.
Idemdito met de laagste sluitertijd. Alhoewel dat wel te verklaren is, want Baloe was niet in actiedie zat enkel te zitten
Kortom, hoe weet ik nou of een spiegelreflex echt wat voor me is. Voordat ik weer 600 a 700 euro door de plee spoel
Tot zover mijn inbreuk op jullie SC

quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:15 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier even inbreken
Ik vind het ook zo stom om een nieuw topic te openen.
Ik wil een spiegelreflex.. maar ik weet aan de ene kant niet of het een goed idee is. Ik heb zojuist met mn finepix s5700 () eens lopen kloten me diafragma en sluitertijden. Als ik de diafragma op het laagst zet, en Baloe (hond) op de foto zet... dan is alles wazig. Dus niet enkel de achtergrond, maar ook Baloe.
Idemdito met de laagste sluitertijd. Alhoewel dat wel te verklaren is, want Baloe was niet in actiedie zat enkel te zitten
Kortom, hoe weet ik nou of een spiegelreflex echt wat voor me is. Voordat ik weer 600 a 700 euro door de plee spoel
Tot zover mijn inbreuk op jullie SC

Ik ben in Finland vanwege een stageperiode, waarvoor ik de kans kreeg om hem hier)in Jyväskylä te doen..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
ProestLekker dan. Vooral dat je geen Fins kunt maakt het niet makkelijk
Waarom zit je daar eigenlijk?

Mja dan is het ook niet de moeite om fins te lerenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ben in Finland vanwege een stageperiode, waarvoor ik de kans kreeg om hem hier)in Jyväskylä te doen..
Dus vandaar..
De band waar ik heen was, heette trouwens Francine.. Goede band welv

van mij welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Mag je nog mogguh zeggen als je pas 's middags wakker wordt?
 Maar ja wie ben ik
 Maar ja wie ben ik

Twee jaar geleden Quinty de poes in moeten laten slapen (dikke 18+ jaar), vanmorgen was oudje #2 Pluis (ook 18+) aan de beurt. Niet geheel onverwacht, ze was al een poosje ziek, maar toch niet leuk om te moeten doen.
 Twee jaar geleden Quinty de poes in moeten laten slapen (dikke 18+ jaar), vanmorgen was oudje #2 Pluis (ook 18+) aan de beurt. Niet geheel onverwacht, ze was al een poosje ziek, maar toch niet leuk om te moeten doen.  ), dus ik wil haar het niet aandoen om er een kitten naast te zetten.
 ), dus ik wil haar het niet aandoen om er een kitten naast te zetten.

das toch altijd wel naar met huisdieren idd. Ondanks dat je weet dat 't ooit gebeurd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:21 schreef RonaldV het volgende:
Het wordt steeds een beetje stiller in huis.Twee jaar geleden Quinty de poes in moeten laten slapen (dikke 18+ jaar), vanmorgen was oudje #2 Pluis (ook 18+) aan de beurt. Niet geheel onverwacht, ze was al een poosje ziek, maar toch niet leuk om te moeten doen.
Nu nog één poes (Tijger) over, de zus van Pluis. Hollands welvaren als je haar ziet, maar doof, en ook nog eens seniel aan het worden (ze loopt bij je weg, en gaat dan in de gang zitten mauwen omdat ze niet weet waar je bent), dus ik wil haar het niet aandoen om er een kitten naast te zetten.

Een zwik?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das toch altijd wel naar met huisdieren idd. Ondanks dat je weet dat 't ooit gebeurd.
Als Tijger nu ook komt te overlijden... Dan komen er wel een zwik nieuwe binnen?
 Dat hangt van je definitie van 'een zwik' af!
 Dat hangt van je definitie van 'een zwik' af!  

Ze moet eerst maar even wennen dat haar zus er niet meer is. En wij ook trouwens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:54 schreef Erasmo het volgende:
En als je er een beetje volwassenere kat bij neemt? Ik denk dat Tijger een beetje gezelschap wel prettig vindt

2-3 zat ook in mijn hoofdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een zwik?Dat hangt van je definitie van 'een zwik' af!
Ik denk dat het er twee worden. Met onderhandelingsruimte naar mijn vrouw en dochter voor een derde.

Uiteraard maar katten zijn sociale dieren die het liefst wel één of meerder maatjes hebben, maargoed, dat zal je ongetwijfeld zelf ook wel weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze moet eerst maar even wennen dat haar zus er niet meer is. En wij ook trouwens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |