Om het over je (geestelijke) gezondheid maar niet eens te hebben!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Absoluut.
Werk is leuk maar prive vind ik net ff iets belangrijker.
Opwarmknuffel?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:29 schreef Puala het volgende:ben goed op weg nu.
Ik hoop alleen wel dat school die verwarming snel laat makenik heb 2 truien aan en heb het nu nog steeds koud
Goedemorgen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:59 schreef RonaldV het volgende:
@ mvdlubbe, vanwaar je vraag over Garzweiler, gisteren?
@ Puala: 3x goed zo (vooral 2!)
@ iedereen: goeiemorgen!
Was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:02 schreef Marco001 het volgende:
Puala, succes met de toets!
Gelukkig kun je bij onze php toetsen altijd heel makkelijk spieken: je mocht je boek e.d, er gewoon bij hebben, en je moest dan een soort website achtig iets bouwen vaak.. dus gewoon c/p van de opdrachten die je moest maken, en klaar..
Das kut. Ik heb zo een tentamen C gehadquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk![]()
Wij moeten het met pen en papier doen
Ah, das bagger. moesten wij tijdens ons proef-hbo traject ook: 2 op php, 5 op Mysql...quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk![]()
Wij moeten het met pen en papier doen
Mwah, vorig jaar viel die wel mee. Toen hoofdstuk 1&2. Nu 3,4 en 5. Heb er wel vertrouwen in. De kennis op papier zit wel goed, maar uitvoeren lukt me nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das kut. Ik heb zo een tentamen C gehadLeuk, met al die ;'s en zo
Nou, leger...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Omdat ik de plaatjes regelmatig tegenkom en wel eens wilde weten hoe groot het leger fotografen is dat ik ben misgelopen toen ik er was.
Er is in Nederland genoeg te vinden hoor wat betreft urban exploringquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:18 schreef Marco001 het volgende:
Is dat een beetje zo'n abandoned dorpje? dat Pesch??
Jammer dat het zo ver bij me weg is, anders was ik er ook wel eens wezen kijken..
Je vorige stage of moet je weer stage gaan lopen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef Puala het volgende:
WohooooooooooMijn stage is goedgekeurd
![]()
* Puala doet rondedansje
Oh en ik heb zo'n zin om te gaan fotograferen dus ik wil lente![]()
België!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is in Nederland genoeg te vinden hoor wat betreft urban exploring
Mjah, meeste in de randstad enzo..quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is in Nederland genoeg te vinden hoor wat betreft urban exploring
De Toekomst is die oude fabriek langs de A7 bij Scheemda toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, meeste in de randstad enzo..
Bij ons heb je alleen De Toekomst(kartonfabriek, o.a. gebruikt voor Oorlogswinter) en een oude steenfabriekje, voor zover mij bekend is er in de omgeving Delfzijl/Groningen verder vrij weinig te urbexen...
Mijn vorige stagequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je vorige stage of moet je weer stage gaan lopen?
Dat geloof ik, anders had je alsnog een stage moeten lopen of een aanvullende opdracht of zo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn vorige stageDaar was wat gedoe over en twijfels enz. Dus ben super super super super super blij nu
Dan had ik een half jaar voor niets stage gelopen en dus een half jaar vertraging gehadquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat geloof ik, anders had je alsnog een stage moeten lopen of een aanvullende opdracht of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |