quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Chanty het volgende:
OMG ik snap er geen flikker mee van. Een derde jaen ook nog een zekere ja
6 klassen VMBO
Dat betekent dat ik mijn VMBO respondenten allemaal binnen heb (meer dan genoeg zelfs
), nu VWO nog.
Gewoon drie keer ja achter elkaar, ik geloof het niet![]()
Oh dat zou ik even na moeten kijken voor je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Het fort van Chartreuse moet voor mij nog wat dichterbij zijn. Ik kon alleen geen exact adres vinden, is dat soms tegenover het kerkhof van Robermont?
Outremeuse, uitkijkend op de monding van de Ourthe? Daar zou heel goed een fort kunnen liggen. Ook twee straatnamen die zoiets aanduiden. Als dat klop tis het voor mij anderhalf uur fietsen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat zou ik even na moeten kijken voor je.
Ik PM je even.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Outremeuse, uitkijkend op de monding van de Ourthe? Daar zou heel goed een fort kunnen liggen. Ook twee straatnamen die zoiets aanduiden. Als dat klop tis het voor mij anderhalf uur fietsen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:09 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gelukkig niet koud in ons lokaal
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bij jou gaat het ook goed las ik
sterktequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:36 schreef Kremers het volgende:
Ik heb besloten dat ik genoeg heb van het wachten op minder koud weer en dat ik vanavond gewoon nachtfotografie ga proberen
Nu maar hopen dat ik niet verander in een ijsklomp
The hell with mother naturequote:
Sterktequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
The hell with mother nature
Ach ja, gewoon een goede winterjas, das en fotografische handschoenen aandoen en er is niets aan de hand
Feliquote:
Vergeet je fotovest niet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
The hell with mother nature
Ach ja, gewoon een goede winterjas, das en fotografische handschoenen aandoen en er is niets aan de hand
Het werd wel eens tijdquote:
Ik wil die 1.4 versiequote:
Ja daar heb ik ook nog even aangetwijfeld, maar voor die 100 euro kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. En eerst hier maar eens lekker mee aanmodderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil die 1.4 versieEerst maar eens wat sparen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |