Die fabriek is de enigste die ik kan vinden iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Toekomst is die oude fabriek langs de A7 bij Scheemda toch?Die ze gaan renoveren
Ik zoek ook nog goede Urban/Urbex locaties in Grönn en Drenthe.

Mijn indruk is dat er in de Randstad niet veel (lang) leeg staat. Langdurige leegstand is in Nederland sowieso niet echt aan de orde van de dag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, meeste in de randstad enzo..
Bij ons heb je alleen De Toekomst(kartonfabriek, o.a. gebruikt voor Oorlogswinter) en een oude steenfabriekje, voor zover mij bekend is er in de omgeving Delfzijl/Groningen verder vrij weinig te urbexen...

Als het al leeg staat duurt het niet lang of het wordt gekraakt, hergebruikt, of gewoon gesloopt. En met name dat laatste zijn we hier heel erg goed in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat er in de Randstad niet veel (lang) leeg staat. Langdurige leegstand is in Nederland sowieso niet echt aan de orde van de dag.

Jup, that's him.. ben der nog nooit geweest btw..quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Toekomst is die oude fabriek langs de A7 bij Scheemda toch?Die ze gaan renoveren
Ik zoek ook nog goede Urban/Urbex locaties in Grönn en Drenthe.

Dat laatste is misschien een idee.. Ik durf misschien wel voorzichtig te zeggen dat er een groepje hier welkom is van de zomer, dan zou je wat kleine locaties kunnen bezoeken.. Moet je wel even zelf googlen naar;quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zelf wil ik nog wel graag een keer een paar weken naar Frankrijk, en dan allemaal van die verlaten kastelen enzo bezoeken, en dat grote treinstation wat nooit in gebruik is genomen...
Maarjah, ik kan niemand vinden die mee wilt/durft..
Hmmzzz,, Misschien een keertje een groepje Fokkers ofzo??

Ik naar Chateau Noisy..quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef Puala het volgende:
Ik wil een keer naar de metro in Charleroi

Oeh! Vet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:23 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik naar Chateau Noisy..
[ afbeelding ]

Oh vanaf DB is dat ook maar 5 kwartierquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
Doel is wel een keertje te doen met een groep denk ikHet is van Rotterdam denk ik een uurtje (misschien 1,5) rijden

gevalletje: auto + tent + belgenland = boerencamping = mogelijkheid?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:17 schreef Cryothic het volgende:
Jullie boffen maar... vanaf hoorn is Fort de Chartreuse al 3 uur rijden.
Ik wil niet eens weten hoe ver t is naar andere kastelen.

Damnit.. En vanaf Delfzijl Naar Rotjeknor is zo'n 3 a 4 uur rijden over de neerlandse snelweg..quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh vanaf DB is dat ook maar 5 kwartier![]()
* Puala plant in in agenda

ja, maar het blijft een duur en tijdrovend "dagje weg" zeg maar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
gevalletje: auto + tent + belgenland = boerencamping = mogelijkheid?

hmmzz, uitmuntend idee.. Ik heb kampeerspullen.. Lichtgewicht kampeerspullen zelfs(nog uit de tijd dat ik zeekayackte..) Alleen de auto, dat word lichtjes problematisch...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
gevalletje: auto + tent + belgenland = boerencamping = mogelijkheid?

Dat klopt, maar misschien is er ook een mogelijkheid om een keer met zijn 2-en een weekend weg te gaan? Afijn, jouw leven, jouw mogelijkheden zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, maar het blijft een duur en tijdrovend "dagje weg" zeg maar.
En de kids lekker op de camping laten?
Nah. In mei naar duitsland, thv luxemburg. Ongetwijfeld ook wel wat mooie foto gelegenheden.

quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Chanty het volgende:
OMG ik snap er geen flikker mee van. Een derde jaen ook nog een zekere ja
6 klassen VMBO
Dat betekent dat ik mijn VMBO respondenten allemaal binnen heb (meer dan genoeg zelfs
), nu VWO nog.
Gewoon drie keer ja achter elkaar, ik geloof het niet![]()

Oh dat zou ik even na moeten kijken voor je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Het fort van Chartreuse moet voor mij nog wat dichterbij zijn. Ik kon alleen geen exact adres vinden, is dat soms tegenover het kerkhof van Robermont?

Outremeuse, uitkijkend op de monding van de Ourthe? Daar zou heel goed een fort kunnen liggen. Ook twee straatnamen die zoiets aanduiden. Als dat klop tis het voor mij anderhalf uur fietsen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat zou ik even na moeten kijken voor je.

Ik PM je even.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Outremeuse, uitkijkend op de monding van de Ourthe? Daar zou heel goed een fort kunnen liggen. Ook twee straatnamen die zoiets aanduiden. Als dat klop tis het voor mij anderhalf uur fietsen.

quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:09 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gelukkig niet koud in ons lokaal

Jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bij jou gaat het ook goed las ik

sterktequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:36 schreef Kremers het volgende:
Ik heb besloten dat ik genoeg heb van het wachten op minder koud weer en dat ik vanavond gewoon nachtfotografie ga proberen
Nu maar hopen dat ik niet verander in een ijsklomp

The hell with mother naturequote:

Sterktequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
The hell with mother nature
Ach ja, gewoon een goede winterjas, das en fotografische handschoenen aandoen en er is niets aan de hand

Feliquote:

Vergeet je fotovest niet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
The hell with mother nature
Ach ja, gewoon een goede winterjas, das en fotografische handschoenen aandoen en er is niets aan de hand

Het werd wel eens tijdquote:

Ik wil die 1.4 versiequote:

Ja daar heb ik ook nog even aangetwijfeld, maar voor die 100 euro kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. En eerst hier maar eens lekker mee aanmodderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil die 1.4 versieEerst maar eens wat sparen dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |