Gevaar herkenning ging in ieder geval. Alleen dat ene foutje bij de restquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:51 schreef Nebo het volgende:
Ik vind dat Ritse in de TT moet vanwege zijn zakken voor de theorie!
Maar zonde Ritse! Ik weet nog wel dat ik precies het aantal fouten had op beide onderdelen dat nog toegestaan was...
Ik voor 4 maartquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:57 schreef Nebo het volgende:
Ik moet ervoor zorgen dat ik voor 16 april examen doe en haal, anders kan ik mijn theorie opnieuw halen
Fucking briljant deze week
Dat geeft hoop voor de toekomstquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef Poit het volgende:
Hee Ritse, balen man! Anyhow, zelfs deze baas heeft er 2 keer over gedaan
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kut van je examen, maar zelfs DEZE baas had 1 foutje teveel de eerste keer!
Hoeft niet Ritse, ik had namelijk alles in één keer. 2 x 1 fout (A EN B).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze proberen me gewoon hoop in te praten ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hoeft niet Ritse, ik had namelijk alles in één keer. 2 x 1 fout (A EN B).
Is A lastiger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Vond ik wel, maar volgens mij is het sowieso wat strenger geworden. Zat wel 9 jaar tussen namelijk.quote:
Patsbak.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:35 schreef Poit het volgende:
2e keer trouwens 0 fout
Oeeh nieuwe heroes downloaden hoop ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben er ook al aan begonnen jagelukkig deel 1 wel eerst uit
!
En nu is het tijd voor Heroes en 24
Krijg je thuis niet genoeg aandacht?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh nieuwe heroes downloaden hoop ik
Gaan we die samen kijken??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die PMquote:
Ik heb altijd m'n eigen muziek aanstaan...quote:
Tja, als je het er niet voor over hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n eigen muziek aanstaan...
Gaan we zo beginnen miss scardypants!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, als je het er niet voor over hebt
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen miss scardypants!!
Hoezo hoop je? Dat bepaal jij toch zelf of je de nieuwe downloadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje jammer.... Ben teleurgesteld in je.. Cocktease...quote:
Ik wist toen ik dat poste nog niet of de nieuwe uit wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoezo hoop je? Dat bepaal jij toch zelf of je de nieuwe download
Cocktease zelfs.. zo ben ik nog nooit genoemdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:23 schreef Poit het volgende:
Beetje jammer.... Ben teleurgesteld in je.. Cocktease...
Hop hop dan!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist toen ik dat poste nog niet of de nieuwe uit was
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cocktease zelfs.. zo ben ik nog nooit genoemd
Hij is al bezigquote:
Je bent nog altijd welkom hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]Ja, beetje lonken met je ogen, geile praat naar oude mannen en vervolgens laten zitten..
Piemelteaser..
Nee sorry, gemiste kans.. Kom jij nu maar hier heen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is al bezig![]()
[..]
Je bent nog altijd welkom hoor
Maybe ooitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef Poit het volgende:
Nee sorry, gemiste kans.. Kom jij nu maar hier heen.
Ik zie de PM wel verschijnen..quote:
I'll rememberquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie de PM wel verschijnen..
P.s. Loopafstand van station Gouda
quote:
quote:
quote:
Weet je waarom er zaad in komkommers zit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Weet je waarom er zaad in komkommers zit?Ik vind em niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef Misan het volgende:
kogel is door de kerk: ik ga een spijkerbroek kopen
Ja, wat dan kerel?quote:
Wat denk je van Braid kopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja, wat dan kerel?
Ik heb nog nooit echt iets gekocht. Heb nu nog ruim 1500 punten liggen ofzo.
Ik ga nu, sorry kokquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:13 schreef De_Kok het volgende:
Ik moet eerst een heel topic doorlezen omdat ik net thuis ben en vervolgens is iedereen al naar bed
ik heb met pijn en moeite alle puzzelstukjes van de eerste drie werelden bij elkaar gesprokkeldquote:
Nee hoor, was onder de douchequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:13 schreef De_Kok het volgende:
Ik moet eerst een heel topic doorlezen omdat ik net thuis ben en vervolgens is iedereen al naar bed
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:20 schreef RitseB het volgende:
Ander keer nog maar proberen. Eerst Star Trek Online:9
Dat was geweldig als je dat paard krijgtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:18 schreef RitseB het volgende:
Kok Darksiders is trouwens awesome, Kom alleen niet voorbij die eerste worm. Als je net je paard hebt
Word de hele tijd vermoord door die wormquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:28 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Dat was geweldig als je dat paard krijgt
Ik ben er nu net achter wie "the destroyer" is dus daar ga ik nu achter aan. Vet spel inderdaad
Waarom kom je niet verder dan?
Wist ik ja, ben alleen de hele tijd te langzaam met opzij springenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:31 schreef De_Kok het volgende:
Je moet em schieten in z'n bek(maar dat wist je waarschijnlijk al)
iTunesquote:
En dan iTunes de schuld gevenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
iTunes
(de enige reden dat ik mijn iPod Touch nog heb is dat het kleinood een agenda heeft)
iTunes is resources vretende bullcrap die zelfs bij syncen al helemaal vast kan lopen en bij elke actie loopt te bitchen. Ik wil godverdomme ZELF bepalen hoe ik mijn muziek op een MP3 speler mik. Mapjes kopiëren, plakken, luisteren.
ik was toch blij dat ik met me ipod nano helemaal geen fuck te maken had met iTunesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:45 schreef e97073 het volgende:
[..]
En dan iTunes de schuld geven
Jij hebt de MP3 speler gekocht, iTunes is daar een onderdeel van. Eigen domme schuld als je er niet mee om kan gaan
gastquote:
Sowieso. Mensen die 'me' gebruiken.quote:
Nee dat klopt, ik raad dan ook aan om een alternatief programma te gebruiken, vooral op een Windows machine.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gast, lekker mierenneuken!
Kom maar gewoon met een antwoord edwin, want itunes is dus absoluut niet nodig voor een ipod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Hoe kom je daarbij? Je hebt die software nodig om:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gast, lekker mierenneuken!
Kom maar gewoon met een antwoord edwin, want itunes is dus absoluut niet nodig voor een ipod
Hmm lastig te zeggen. Ik blijf het zelf een erg toffe serie vinden. De eerste volume van seizoen 3 gaat eigenlijk nergens over op enkele stukken na, maar de tweede volume is zeker erg tof! De eerste volume van dit seizoen heeft een beetje een trage opbouw en het lijkt in de eerste instantie niet echt ergens heen te gaan, maar het einde is wel erg tofquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef De_Kok het volgende:
Ik ben gestopt nadat seizoen 2 stopte.... Misschien moet ik het weer oppikken, is het de moeite waard?
Ik ben als comicfanaat zijnde zelf best wel geďnteresseerd in het comic-achtige concept. Heb ooit op RTL5 (geloof ik) 2 afleveringen gekeken die me erg tof leken. Wou hem echter in één ruk op DVD gaan kijken, is er echter nooit van gekomen (box te duur of geen tijd)quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm lastig te zeggen. Ik blijf het zelf een erg toffe serie vinden. De eerste volume van seizoen 3 gaat eigenlijk nergens over op enkele stukken na, maar de tweede volume is zeker erg tof! De eerste volume van dit seizoen heeft een beetje een trage opbouw en het lijkt in de eerste instantie niet echt ergens heen te gaan, maar het einde is wel erg tof
Download één afleveringquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:12 schreef De_Kok het volgende:
Queued: 44110.92MB. Dat wordt vandaag niet meer kijken denk ik
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:01 schreef Nebo het volgende:
De nieuwe Heroes is fucking nice!dit was de laatste van season 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker trollen sigmundquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sowieso. Mensen die 'me' gebruiken.
"Me fiets, me schoenen, me huis, me spullen"
En ja, er is ook een optie dat je de Winamp Plugin gebruikt voor de iPod. Maar die wordt weer niet herkend bij nieuwe firmware-versiesTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Kom op gast, heeft niks met trollen te maken, het komt gewoon dom over als mensen "me ipod" gebruiken.quote:
Ik kon alleen de nzb voor 1 seizoen vinden. Ik ga nu wel iets anders kijken en dan naar bed, ziet er niet naar uit dat Cue nog iets postquote:
eerst op jou post reageren en daarna pas op de mijnequote:Op woensdag 10 februari 2010 00:22 schreef e97073 het volgende:
[..]
Kom op gast, heeft niks met trollen te maken, het komt gewoon dom over als mensen "me ipod" gebruiken.
Zie het eerder als een tip
Dat was bijna het eerste wat ik poste nadat ik deze kloon had gemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
maak maar weer een nieuwe kloon aan, want iedereen weet dat jij het bent edje
Laat hemquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:34 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dat was bijna het eerste wat ik poste nadat ik deze kloon had gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
oh sorry, ik let niet op je postgeschiedenisquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:34 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dat was bijna het eerste wat ik poste nadat ik deze kloon had gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
snik snikquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Laat hem
Hij wil nou zelf eenmaal trollen en dom doen. "DERP! Kijk mij eens maf doen!"
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Laat hem
Hij wil nou zelf eenmaal trollen en dom doen. "DERP! Kijk mij eens maf doen!"
Alsof het niet duidelijk genoeg is dat ik Edwinuss benquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh sorry, ik let niet op je postgeschiedenis
no shit sherlockquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:53 schreef e97073 het volgende:
[..]
Alsof het niet duidelijk genoeg is dat ik Edwinuss ben
Begin er dan ook niet overquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
no shit sherlock! Maar goed, ik laat deze avond verder aan jou en sigmund
Avond? Het is inmiddels middernacht, en over 2 uur is het zelfs ochtend. Ik moest maar eens gaan slapen om morgen mieren te zoeken in het bos om te neuken. De vuurmieren hebben pijnlijke wondjes bezorgdquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
no shit sherlock! Maar goed, ik laat deze avond verder aan jou en sigmund
Ga One Piece kijkenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:53 schreef e97073 het volgende:
[..]
Alsof het niet duidelijk genoeg is dat ik Edwinuss ben
Dat wordt een driedubbele kraag ter compensatie!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef Misan het volgende:
kogel is door de kerk: ik ga een spijkerbroek kopen
HELD!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
Zo, ik heb m'n padvinderswerk weer gedaan voor vandaag.. Ging een wat oudere dame op d'r smuigeltje, kan gebeuren, sneu zelfs, maar wat het trieste ervan was, was dat de auto's haar nogal in de weg vonden liggen en door aan het drukken waren.. Dus ik, held als ik ben, mijn musculaire torso in de strijd door mijn gestalte voor de auto's te plaatsen en deze om te leiden terwijl ik simultaan de oudere dame assistentie bood.
Een glimlach en een ferme handdruk van de dankbare dame in kwestie maken mijn dag goed
Sorry!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:23 schreef De_Kok het volgende:
ziet er niet naar uit dat Cue nog iets post
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
Zo, ik heb m'n padvinderswerk weer gedaan voor vandaag.. Ging een wat oudere dame op d'r smuigeltje, kan gebeuren, sneu zelfs, maar wat het trieste ervan was, was dat de auto's haar nogal in de weg vonden liggen en door aan het drukken waren.. Dus ik, held als ik ben, mijn musculaire torso in de strijd door mijn gestalte voor de auto's te plaatsen en deze om te leiden terwijl ik simultaan de oudere dame assistentie bood.
Een glimlach en een ferme handdruk van de dankbare dame in kwestie maken mijn dag goed
ja of ik takel afquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat wordt een driedubbele kraag ter compensatie!!!
Batman wil ik misschien wel een keer gaan zien maar Superman?? Nee.. Doe maar nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Nolan heeft getekend voor een derde Batmanen hij gaat de reboot van de reboot van Superman overzien
Een duisterdere Supes die niet vrolijk rondhuppelt in z'n homocape, maar gewoon ass kickt alsof er geen morgen komt, HELL YEAH!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Batman wil ik misschien wel een keer gaan zien maar Superman?? Nee.. Doe maar niet
Aint gonna happenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een duisterdere Supes die niet vrolijk rondhuppelt in z'n homocape, maar gewoon ass kickt alsof er geen morgen komt, HELL YEAH!
Je weet niet of je oma er nog is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Fipotje het volgende:
Ik ga denk is maar de atari bij me oma ophalen (als die er nog is ergens)
+1 scherpquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je weet niet of je oma er nog is?
quote:
Ja nooit contact met haar... en ze is al oud natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je weet niet of je oma er nog is?
Ross!!! Hij noemt je gewoon een fucking FLAPDROL JONGUH!! KLAP EM!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:18 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja nooit contact met haar... en ze is al oud natuurlijk
NEEEE die atari natuurlijk jij flapdrol!
Succes. Dan heb je nog precies 325 afleveringen te kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:16 schreef De_Kok het volgende:
Ik heb nog zoveel afleveringen te gaan.... ben pas bij 110 ergens ofzo, ik weet niet eens meer waar ik ben gebleven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
1 seizoen per dag is goed te doen als je flink doorkijktquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Succes. Dan heb je nog precies 325 afleveringen te kijken
(heb 1 tot 150 in 1 week zitten kijken)
Het leukste was toen nog dat ik de eerste tien afleveringen zat te kijken, dat ik zo werd aangegrepen dat de rest er niet meer of minder toe deed. Huiswerk had ik zo af, avondeten was binnen 5 minuten op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 seizoen per dag is goed te doen als je flink doorkijkt
Dat had ik met Prison Break eerste seizoen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het leukste was toen nog dat ik de eerste tien afleveringen zat te kijken, dat ik zo werd aangegrepen dat de rest er niet meer of minder toe deed. Huiswerk had ik zo af, avondeten was binnen 5 minuten op.
En dan hoppa: Achter de PC en kijken die handel.
Alleen werkt One Piece niet echt met seizoenen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 seizoen per dag is goed te doen als je flink doorkijkt
True Bloodquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik met Prison Break eerste seizoen.![]()
En met lost ook eerste 2 seizoenen.
one Piece? dat ken ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen werkt One Piece niet echt met seizoenen..
En bij zijn is kut.. Gisteren aflevering 437 gekeken.. IK WIL MEER!!!!
* Poit ligt nu in de foetushouding te schuimbekken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Only the best serie EVER!!!
[ afbeelding ]Dat ziet eruit als Dragonball ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, ben niet helemaal van de japanse shitquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Sigmund666 het volgende:
One Piece niet kennen?!Heiligschennis!
Het is een iets sterkere vorm van Dragonball Z zonder het eeuwige rekken en fillen met piraten, op zoek naar een geheimzinnige schat, in een fictieve wereld waarin sommige mensen speciale krachten hebben.
In de kont!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
En al was S03 al uitgezonden, dan wou je S04 kijken.. and so on.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Grrr, gisteravond Lost S06E01+E02 gekeken... was S06E03 nog niet uitgezonden... DAMMIT IK WIL WETEN HOE HET VERDER GAAT!!!! Weird shit has hit the fan in a massive way!
So true, daarom kijk ik meestal pas series als het hele seizoen afgelopen is, maar met Lost kon ik me gewoon niet inhouden (net als SB, trouwens).quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En al was S03 al uitgezonden, dan wou je S04 kijken.. and so on.
John Locke is de bom, maarquote:Al moet ik wel weer even inkomen hoor!Al die vreemde verhalen. vooral met die kale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
So true, daarom kijk ik meestal pas series als het hele seizoen afgelopen is, maar met Lost kon ik me gewoon niet inhouden (net als SB, trouwens).
[..]
John Locke is de bom, maarVolgens mij heb ik gister ook al eens gevraagd wat SB wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet lezen als je het nog moet kijken allemaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
So true, daarom kijk ik meestal pas series als het hele seizoen afgelopen is, maar met Lost kon ik me gewoon niet inhouden (net als SB, trouwens).
[..]
John Locke is de bom, maarVanavond S06E03 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond S06E03 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gister ook al eens gevraagd wat SB was![]()
![]()
Niet lezen als je het nog moet kijken allemaal:Zoek in de OP naar SummerBreeze.. Daar staat een gedetailleerde beschrijving van d'r.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond S06E03 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]En dan japanse meuk te fictief vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Niet lezen als je de eerste twee afleveringen van serie 6 van Lost nog niet gezien hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijk frustrerende serie is Lost toch
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
Ik vind lost ook wel wat ver gaan vanaf seizoen 4/5 hoorquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]Die heb ik half gezien ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt echt geen flauw idee waar je over praatquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Mystery-series die het van dingen met 'smoke' moeten hebben. X-files had ook zoiets als de Cigarette Smoking Man
HIJ HAPT NOG OOKquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw idee waar je over praat
X-files had niks met mysterieuze rook te maken. En het was Cancer Man overigens
Hooguit irritant, lastig en quasi-grappig.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vervelend, irritant, lastig en niet grappig.
(zelfkennis FTW)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
Te lui om er IMG tags aan te hangenquote:
ik verwacht niets anders van jouquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Te lui om er IMG tags aan te hangen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik verwacht niets anders van jou
Op sommige vlakken uiterst.quote:
Vroeger! Toen Lindsey Lohan nog echt lekker was..quote:
Goed ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:36 schreef Poit het volgende:
Vroeger! Toen Lindsey Lohan nog echt lekker was..
Vanavond maar eens Mean Girls kijken
Spanken is prima zolang er ook maar over de zere wonden gewreven wordtquote:
Ze is weer op de weg terug!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Op sommige vlakken uiterst.
Maar ik heb zo m'n uitzonderingen
[..]
Vroeger! Toen Lindsey Lohan nog echt lekker was..
Vanavond maar eens Mean Girls kijken
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet precies waarom maar ik vind m'n bovenstaande uitspraak een beetje nasty...
behoorlijk jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet precies waarom maar ik vind m'n bovenstaande uitspraak een beetje nasty...
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze is weer op de weg terug!
[ afbeelding ]
quote:SpankmasterC: Ik heb nog eens een banaan gegeten uit de flamoes van een 50 jarige surinaamse
En terecht!quote:
potver, waar ken ik haar ookalweer van?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee
Emma Stone heeft haar al lang vervangen
[ afbeelding ]
Die ogen!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Nolan heeft getekend voor een derde Batmanen hij gaat de reboot van de reboot van Superman overzien
Zombieland? Oh en op die foto lijkt ze op Melinda Clarke vind ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Misan het volgende:
[..]
potver, waar ken ik haar ookalweer van?
Zombieland en The Rocker sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Misan het volgende:
[..]
potver, waar ken ik haar ookalweer van?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Vraag mij af of dit soort uitspraken alleen door gamers(nerds?)MANNEN! kan worden gedaan
quote:
Borsten zijn overrated!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
als we dan toch prettig ogende dames gaan posten:
[ afbeelding ]
DAMN! die...
ogen.
Yes you did!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
Alleen jammer dat Mad Men zo'n zaadserie is
Ik voel mij beledigd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Vraag mij af of dit soort uitspraken alleen door gamers(nerds?) kan worden gedaan
Wat vraag je eigenlijk allemaal voor je verjaardag behalve some sweet lovin' van mij?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk er genoeg meisjes zijn geweest die dat soort uitspraken gedaan hebben
Zoiets hadden wij in mijn oud studentenhuis hangen in de woonkamerquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Borsten zijn overrated!!!
BILLEN!
[ afbeelding ]
Gezelschapquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat vraag je eigenlijk allemaal voor je verjaardag behalve some sweet lovin' van mij?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij in mijn oud studentenhuis hangen in de woonkamer
Moeten we dan maar zo snel mogelijk inhalenquote:
Werk ze kerel!quote:
Oeh, bewaar er een paar voor mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:26 schreef De_Kok het volgende:
Thanks, jij ook! (niet te veel op het forum hangen anders heb ik weer zoveel te lezen als ik thuis kom)
Ik heb paar dagen geleden een nieuw boek gekocht, ga nu proberen bonbons te maken.
quote:
Wil je echt die foto's van je zusje hebben??quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:28 schreef De_Kok het volgende:
Ik regel de chocolade als jij de foto's regelt
Nu ben ik echt weg moet nog wat kopen in de stad.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga zo voor een heerlijke witte tijgerboterham met pindakaas en jam.
pindakaas met hagelslag op een bedje van witbrood besmeerd met margarinequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef Poit het volgende:
Wat zal ik vandaag eens op m'n boterhammetje smeren? Eiersalade? Van de scharrelkip natuurlijk he!!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:41 schreef Misan het volgende:
[..]
pindakaas met hagelslag op een bedje van witbrood besmeerd met margarine
the oc ook gekeken met het vrouwtjequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zombieland? Oh en op die foto lijkt ze op Melinda Clarke vind ik
[ afbeelding ]
quote:
Nope, maar Melinda Clarke speelt in zoveel seriesquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
the oc ook gekeken met het vrouwtje?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, maar Melinda Clarke speelt in zoveel seriesEn in elke serie is't een lekker ding voor d'r leeftijd
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef Poit het volgende:
Pindakaas!!
Boter!!
Krabasalade
Eiersalade![]()
Chocopasta![]()
![]()
![]()
Melk
Sinaasappelsap
Poit![]()
zwangere vrouwen bij jullie ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Geen aardbeienjam, alleen maar cranberry-compote
dan maar Filet Americain genomen
Lijkt me niet met Filet Americain... Rauw vlees bij zwangere vrouwen, hoe durf jequote:
neeee ging meer om de cranberry-compotequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me niet met Filet Americain... Rauw vlees bij zwangere vrouwen, hoe durf je
JONGUH!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:36 schreef Misan het volgende:
[..]
neeee ging meer om de cranberry-compote
ik zat fout trouwens, cranberry is goed tegen blaasontsteking en is niet nuttig bij zwangerschapquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ik zat fout trouwens, cranberry is goed tegen blaasontsteking en is niet nuttig bij zwangerschap
Feliquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:42 schreef Flodder450 het volgende:
ik ben aangenomen op Noorderpoort![]()
ik begin op 1 maart
ICT opleidingquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Feli
Wat is het eigenlijk voor iets?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Mogen ze meteen beginnen met Nederlands
Iets met computers, dat snap je toch welquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is een breed begrip
Wat voor ICT opleiding?
nja ken der uit the oc , en dan is ze idd af en toe wel goed te doen!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, maar Melinda Clarke speelt in zoveel seriesEn in elke serie is't een lekker ding voor d'r leeftijd
Ja. Maar je hebt dus ICT servicemedewerker of ICT netwerk/systeembeheer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets met computers, dat snap je toch wel
ja, maar kan bij wijze van spreken van kabels knijpen tot ontwerpen van architecturen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets met computers, dat snap je toch wel
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Maar je hebt dus ICT servicemedewerker of ICT netwerk/systeembeheer.
Oh ECHT??quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:11 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, maar kan bij wijze van spreken van kabels knijpen tot ontwerpen van architecturen zijn natuurlijk
ik ga wel naar school in de stadquote:
Bekend. Ik ben brakkie brakkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |