behoorlijk jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet precies waarom maar ik vind m'n bovenstaande uitspraak een beetje nasty...
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze is weer op de weg terug!
[ afbeelding ]
quote:SpankmasterC: Ik heb nog eens een banaan gegeten uit de flamoes van een 50 jarige surinaamse
En terecht!quote:
potver, waar ken ik haar ookalweer van?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee
Emma Stone heeft haar al lang vervangen
[ afbeelding ]
Die ogen!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Nolan heeft getekend voor een derde Batmanen hij gaat de reboot van de reboot van Superman overzien
Zombieland? Oh en op die foto lijkt ze op Melinda Clarke vind ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Misan het volgende:
[..]
potver, waar ken ik haar ookalweer van?
Zombieland en The Rocker sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Misan het volgende:
[..]
potver, waar ken ik haar ookalweer van?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Vraag mij af of dit soort uitspraken alleen door gamers(nerds?)MANNEN! kan worden gedaan
quote:
Borsten zijn overrated!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
als we dan toch prettig ogende dames gaan posten:
[ afbeelding ]
DAMN! die...
ogen.
Yes you did!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
Alleen jammer dat Mad Men zo'n zaadserie is
Ik voel mij beledigd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Vraag mij af of dit soort uitspraken alleen door gamers(nerds?) kan worden gedaan
Wat vraag je eigenlijk allemaal voor je verjaardag behalve some sweet lovin' van mij?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk er genoeg meisjes zijn geweest die dat soort uitspraken gedaan hebben
Zoiets hadden wij in mijn oud studentenhuis hangen in de woonkamerquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Borsten zijn overrated!!!
BILLEN!
[ afbeelding ]
Gezelschapquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat vraag je eigenlijk allemaal voor je verjaardag behalve some sweet lovin' van mij?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij in mijn oud studentenhuis hangen in de woonkamer
Moeten we dan maar zo snel mogelijk inhalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |