quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:53 schreef e97073 het volgende:
[..]
Alsof het niet duidelijk genoeg is dat ik Edwinuss ben
Dat wordt een driedubbele kraag ter compensatie!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef Misan het volgende:
kogel is door de kerk: ik ga een spijkerbroek kopen
HELD!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
Zo, ik heb m'n padvinderswerk weer gedaan voor vandaag.. Ging een wat oudere dame op d'r smuigeltje, kan gebeuren, sneu zelfs, maar wat het trieste ervan was, was dat de auto's haar nogal in de weg vonden liggen en door aan het drukken waren.. Dus ik, held als ik ben, mijn musculaire torso in de strijd door mijn gestalte voor de auto's te plaatsen en deze om te leiden terwijl ik simultaan de oudere dame assistentie bood.
Een glimlach en een ferme handdruk van de dankbare dame in kwestie maken mijn dag goed
Sorry!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:23 schreef De_Kok het volgende:
ziet er niet naar uit dat Cue nog iets post
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
Zo, ik heb m'n padvinderswerk weer gedaan voor vandaag.. Ging een wat oudere dame op d'r smuigeltje, kan gebeuren, sneu zelfs, maar wat het trieste ervan was, was dat de auto's haar nogal in de weg vonden liggen en door aan het drukken waren.. Dus ik, held als ik ben, mijn musculaire torso in de strijd door mijn gestalte voor de auto's te plaatsen en deze om te leiden terwijl ik simultaan de oudere dame assistentie bood.
Een glimlach en een ferme handdruk van de dankbare dame in kwestie maken mijn dag goed
ja of ik takel afquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat wordt een driedubbele kraag ter compensatie!!!
Batman wil ik misschien wel een keer gaan zien maar Superman?? Nee.. Doe maar nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Nolan heeft getekend voor een derde Batmanen hij gaat de reboot van de reboot van Superman overzien
Een duisterdere Supes die niet vrolijk rondhuppelt in z'n homocape, maar gewoon ass kickt alsof er geen morgen komt, HELL YEAH!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Batman wil ik misschien wel een keer gaan zien maar Superman?? Nee.. Doe maar niet
Aint gonna happenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een duisterdere Supes die niet vrolijk rondhuppelt in z'n homocape, maar gewoon ass kickt alsof er geen morgen komt, HELL YEAH!
Je weet niet of je oma er nog is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Fipotje het volgende:
Ik ga denk is maar de atari bij me oma ophalen (als die er nog is ergens)
+1 scherpquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je weet niet of je oma er nog is?
quote:
Ja nooit contact met haar... en ze is al oud natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je weet niet of je oma er nog is?
Ross!!! Hij noemt je gewoon een fucking FLAPDROL JONGUH!! KLAP EM!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:18 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja nooit contact met haar... en ze is al oud natuurlijk
NEEEE die atari natuurlijk jij flapdrol!
Succes. Dan heb je nog precies 325 afleveringen te kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:16 schreef De_Kok het volgende:
Ik heb nog zoveel afleveringen te gaan.... ben pas bij 110 ergens ofzo, ik weet niet eens meer waar ik ben gebleven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
1 seizoen per dag is goed te doen als je flink doorkijktquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Succes. Dan heb je nog precies 325 afleveringen te kijken
(heb 1 tot 150 in 1 week zitten kijken)
Het leukste was toen nog dat ik de eerste tien afleveringen zat te kijken, dat ik zo werd aangegrepen dat de rest er niet meer of minder toe deed. Huiswerk had ik zo af, avondeten was binnen 5 minuten op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 seizoen per dag is goed te doen als je flink doorkijkt
Dat had ik met Prison Break eerste seizoen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het leukste was toen nog dat ik de eerste tien afleveringen zat te kijken, dat ik zo werd aangegrepen dat de rest er niet meer of minder toe deed. Huiswerk had ik zo af, avondeten was binnen 5 minuten op.
En dan hoppa: Achter de PC en kijken die handel.
Alleen werkt One Piece niet echt met seizoenen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 seizoen per dag is goed te doen als je flink doorkijkt
True Bloodquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik met Prison Break eerste seizoen.![]()
En met lost ook eerste 2 seizoenen.
one Piece? dat ken ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen werkt One Piece niet echt met seizoenen..
En bij zijn is kut.. Gisteren aflevering 437 gekeken.. IK WIL MEER!!!!
* Poit ligt nu in de foetushouding te schuimbekken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Only the best serie EVER!!!
[ afbeelding ]Dat ziet eruit als Dragonball ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, ben niet helemaal van de japanse shitquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Sigmund666 het volgende:
One Piece niet kennen?!Heiligschennis!
Het is een iets sterkere vorm van Dragonball Z zonder het eeuwige rekken en fillen met piraten, op zoek naar een geheimzinnige schat, in een fictieve wereld waarin sommige mensen speciale krachten hebben.
In de kont!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
En al was S03 al uitgezonden, dan wou je S04 kijken.. and so on.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Grrr, gisteravond Lost S06E01+E02 gekeken... was S06E03 nog niet uitgezonden... DAMMIT IK WIL WETEN HOE HET VERDER GAAT!!!! Weird shit has hit the fan in a massive way!
So true, daarom kijk ik meestal pas series als het hele seizoen afgelopen is, maar met Lost kon ik me gewoon niet inhouden (net als SB, trouwens).quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En al was S03 al uitgezonden, dan wou je S04 kijken.. and so on.
John Locke is de bom, maarquote:Al moet ik wel weer even inkomen hoor!Al die vreemde verhalen. vooral met die kale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
So true, daarom kijk ik meestal pas series als het hele seizoen afgelopen is, maar met Lost kon ik me gewoon niet inhouden (net als SB, trouwens).
[..]
John Locke is de bom, maarVolgens mij heb ik gister ook al eens gevraagd wat SB wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet lezen als je het nog moet kijken allemaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
So true, daarom kijk ik meestal pas series als het hele seizoen afgelopen is, maar met Lost kon ik me gewoon niet inhouden (net als SB, trouwens).
[..]
John Locke is de bom, maarVanavond S06E03 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond S06E03 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gister ook al eens gevraagd wat SB was![]()
![]()
Niet lezen als je het nog moet kijken allemaal:Zoek in de OP naar SummerBreeze.. Daar staat een gedetailleerde beschrijving van d'r.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |