quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:20 schreef RitseB het volgende:
Ander keer nog maar proberen. Eerst Star Trek Online:9
Dat was geweldig als je dat paard krijgtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:18 schreef RitseB het volgende:
Kok Darksiders is trouwens awesome, Kom alleen niet voorbij die eerste worm. Als je net je paard hebt
Word de hele tijd vermoord door die wormquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:28 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Dat was geweldig als je dat paard krijgt
Ik ben er nu net achter wie "the destroyer" is dus daar ga ik nu achter aan. Vet spel inderdaad
Waarom kom je niet verder dan?
Wist ik ja, ben alleen de hele tijd te langzaam met opzij springenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:31 schreef De_Kok het volgende:
Je moet em schieten in z'n bek(maar dat wist je waarschijnlijk al)
iTunesquote:
En dan iTunes de schuld gevenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
iTunes
(de enige reden dat ik mijn iPod Touch nog heb is dat het kleinood een agenda heeft)
iTunes is resources vretende bullcrap die zelfs bij syncen al helemaal vast kan lopen en bij elke actie loopt te bitchen. Ik wil godverdomme ZELF bepalen hoe ik mijn muziek op een MP3 speler mik. Mapjes kopiëren, plakken, luisteren.
ik was toch blij dat ik met me ipod nano helemaal geen fuck te maken had met iTunesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:45 schreef e97073 het volgende:
[..]
En dan iTunes de schuld geven
Jij hebt de MP3 speler gekocht, iTunes is daar een onderdeel van. Eigen domme schuld als je er niet mee om kan gaan
gastquote:
Sowieso. Mensen die 'me' gebruiken.quote:
Nee dat klopt, ik raad dan ook aan om een alternatief programma te gebruiken, vooral op een Windows machine.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gast, lekker mierenneuken!
Kom maar gewoon met een antwoord edwin, want itunes is dus absoluut niet nodig voor een ipod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Hoe kom je daarbij? Je hebt die software nodig om:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gast, lekker mierenneuken!
Kom maar gewoon met een antwoord edwin, want itunes is dus absoluut niet nodig voor een ipod
Hmm lastig te zeggen. Ik blijf het zelf een erg toffe serie vinden. De eerste volume van seizoen 3 gaat eigenlijk nergens over op enkele stukken na, maar de tweede volume is zeker erg tof! De eerste volume van dit seizoen heeft een beetje een trage opbouw en het lijkt in de eerste instantie niet echt ergens heen te gaan, maar het einde is wel erg tofquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef De_Kok het volgende:
Ik ben gestopt nadat seizoen 2 stopte.... Misschien moet ik het weer oppikken, is het de moeite waard?
Ik ben als comicfanaat zijnde zelf best wel geïnteresseerd in het comic-achtige concept. Heb ooit op RTL5 (geloof ik) 2 afleveringen gekeken die me erg tof leken. Wou hem echter in één ruk op DVD gaan kijken, is er echter nooit van gekomen (box te duur of geen tijd)quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm lastig te zeggen. Ik blijf het zelf een erg toffe serie vinden. De eerste volume van seizoen 3 gaat eigenlijk nergens over op enkele stukken na, maar de tweede volume is zeker erg tof! De eerste volume van dit seizoen heeft een beetje een trage opbouw en het lijkt in de eerste instantie niet echt ergens heen te gaan, maar het einde is wel erg tof
Download één afleveringquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:12 schreef De_Kok het volgende:
Queued: 44110.92MB. Dat wordt vandaag niet meer kijken denk ik
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:01 schreef Nebo het volgende:
De nieuwe Heroes is fucking nice!dit was de laatste van season 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker trollen sigmundquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sowieso. Mensen die 'me' gebruiken.
"Me fiets, me schoenen, me huis, me spullen"
En ja, er is ook een optie dat je de Winamp Plugin gebruikt voor de iPod. Maar die wordt weer niet herkend bij nieuwe firmware-versiesTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Kom op gast, heeft niks met trollen te maken, het komt gewoon dom over als mensen "me ipod" gebruiken.quote:
Ik kon alleen de nzb voor 1 seizoen vinden. Ik ga nu wel iets anders kijken en dan naar bed, ziet er niet naar uit dat Cue nog iets postquote:
eerst op jou post reageren en daarna pas op de mijnequote:Op woensdag 10 februari 2010 00:22 schreef e97073 het volgende:
[..]
Kom op gast, heeft niks met trollen te maken, het komt gewoon dom over als mensen "me ipod" gebruiken.
Zie het eerder als een tip
Dat was bijna het eerste wat ik poste nadat ik deze kloon had gemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
maak maar weer een nieuwe kloon aan, want iedereen weet dat jij het bent edje
Laat hemquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:34 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dat was bijna het eerste wat ik poste nadat ik deze kloon had gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
oh sorry, ik let niet op je postgeschiedenisquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:34 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dat was bijna het eerste wat ik poste nadat ik deze kloon had gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
snik snikquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Laat hem
Hij wil nou zelf eenmaal trollen en dom doen. "DERP! Kijk mij eens maf doen!"
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Laat hem
Hij wil nou zelf eenmaal trollen en dom doen. "DERP! Kijk mij eens maf doen!"
Alsof het niet duidelijk genoeg is dat ik Edwinuss benquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh sorry, ik let niet op je postgeschiedenis
no shit sherlockquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:53 schreef e97073 het volgende:
[..]
Alsof het niet duidelijk genoeg is dat ik Edwinuss ben
Begin er dan ook niet overquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
no shit sherlock! Maar goed, ik laat deze avond verder aan jou en sigmund
Avond? Het is inmiddels middernacht, en over 2 uur is het zelfs ochtend. Ik moest maar eens gaan slapen om morgen mieren te zoeken in het bos om te neuken. De vuurmieren hebben pijnlijke wondjes bezorgdquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
no shit sherlock! Maar goed, ik laat deze avond verder aan jou en sigmund
Ga One Piece kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |