quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:53 schreef e97073 het volgende:
[..]
Alsof het niet duidelijk genoeg is dat ik Edwinuss ben
Dat wordt een driedubbele kraag ter compensatie!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef Misan het volgende:
kogel is door de kerk: ik ga een spijkerbroek kopen
HELD!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
Zo, ik heb m'n padvinderswerk weer gedaan voor vandaag.. Ging een wat oudere dame op d'r smuigeltje, kan gebeuren, sneu zelfs, maar wat het trieste ervan was, was dat de auto's haar nogal in de weg vonden liggen en door aan het drukken waren.. Dus ik, held als ik ben, mijn musculaire torso in de strijd door mijn gestalte voor de auto's te plaatsen en deze om te leiden terwijl ik simultaan de oudere dame assistentie bood.
Een glimlach en een ferme handdruk van de dankbare dame in kwestie maken mijn dag goed
Sorry!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:23 schreef De_Kok het volgende:
ziet er niet naar uit dat Cue nog iets post
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
Zo, ik heb m'n padvinderswerk weer gedaan voor vandaag.. Ging een wat oudere dame op d'r smuigeltje, kan gebeuren, sneu zelfs, maar wat het trieste ervan was, was dat de auto's haar nogal in de weg vonden liggen en door aan het drukken waren.. Dus ik, held als ik ben, mijn musculaire torso in de strijd door mijn gestalte voor de auto's te plaatsen en deze om te leiden terwijl ik simultaan de oudere dame assistentie bood.
Een glimlach en een ferme handdruk van de dankbare dame in kwestie maken mijn dag goed
ja of ik takel afquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat wordt een driedubbele kraag ter compensatie!!!
Batman wil ik misschien wel een keer gaan zien maar Superman?? Nee.. Doe maar nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Nolan heeft getekend voor een derde Batmanen hij gaat de reboot van de reboot van Superman overzien
Een duisterdere Supes die niet vrolijk rondhuppelt in z'n homocape, maar gewoon ass kickt alsof er geen morgen komt, HELL YEAH!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Batman wil ik misschien wel een keer gaan zien maar Superman?? Nee.. Doe maar niet
Aint gonna happenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een duisterdere Supes die niet vrolijk rondhuppelt in z'n homocape, maar gewoon ass kickt alsof er geen morgen komt, HELL YEAH!
Je weet niet of je oma er nog is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Fipotje het volgende:
Ik ga denk is maar de atari bij me oma ophalen (als die er nog is ergens)
+1 scherpquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je weet niet of je oma er nog is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |