quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond S06E03 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]En dan japanse meuk te fictief vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
SPOILER: Niet lezen als je de eerste twee afleveringen van serie 6 van Lost nog niet gezien hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijk frustrerende serie is Lost toch
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ik vind lost ook wel wat ver gaan vanaf seizoen 4/5 hoorquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]Die heb ik half gezien ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Je hebt echt geen flauw idee waar je over praatquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Mystery-series die het van dingen met 'smoke' moeten hebben. X-files had ook zoiets als de Cigarette Smoking Man
HIJ HAPT NOG OOKquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw idee waar je over praat
X-files had niks met mysterieuze rook te maken. En het was Cancer Man overigens
Hooguit irritant, lastig en quasi-grappig.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vervelend, irritant, lastig en niet grappig.
(zelfkennis FTW)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Te lui om er IMG tags aan te hangenquote:
ik verwacht niets anders van jouquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Te lui om er IMG tags aan te hangen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik verwacht niets anders van jou
Op sommige vlakken uiterst.quote:
Vroeger! Toen Lindsey Lohan nog echt lekker was..quote:
Goed ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:36 schreef Poit het volgende:
Vroeger! Toen Lindsey Lohan nog echt lekker was..
Vanavond maar eens Mean Girls kijken
Spanken is prima zolang er ook maar over de zere wonden gewreven wordtquote:
Ze is weer op de weg terug!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Op sommige vlakken uiterst.
Maar ik heb zo m'n uitzonderingen
[..]
Vroeger! Toen Lindsey Lohan nog echt lekker was..
Vanavond maar eens Mean Girls kijken
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet precies waarom maar ik vind m'n bovenstaande uitspraak een beetje nasty...
behoorlijk jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet precies waarom maar ik vind m'n bovenstaande uitspraak een beetje nasty...
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze is weer op de weg terug!
[ afbeelding ]
quote:SpankmasterC: Ik heb nog eens een banaan gegeten uit de flamoes van een 50 jarige surinaamse
En terecht!quote:
potver, waar ken ik haar ookalweer van?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee
Emma Stone heeft haar al lang vervangen
[ afbeelding ]
Die ogen!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Nolan heeft getekend voor een derde Batmanen hij gaat de reboot van de reboot van Superman overzien
Zombieland? Oh en op die foto lijkt ze op Melinda Clarke vind ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Misan het volgende:
[..]
potver, waar ken ik haar ookalweer van?
Zombieland en The Rocker sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Misan het volgende:
[..]
potver, waar ken ik haar ookalweer van?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Vraag mij af of dit soort uitspraken alleen door gamers(nerds?)MANNEN! kan worden gedaan
quote:
Borsten zijn overrated!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
als we dan toch prettig ogende dames gaan posten:
[ afbeelding ]
DAMN! die...
ogen.
Yes you did!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
Alleen jammer dat Mad Men zo'n zaadserie is
Ik voel mij beledigd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Vraag mij af of dit soort uitspraken alleen door gamers(nerds?) kan worden gedaan
Wat vraag je eigenlijk allemaal voor je verjaardag behalve some sweet lovin' van mij?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk er genoeg meisjes zijn geweest die dat soort uitspraken gedaan hebben
Zoiets hadden wij in mijn oud studentenhuis hangen in de woonkamerquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Borsten zijn overrated!!!
BILLEN!
[ afbeelding ]
Gezelschapquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat vraag je eigenlijk allemaal voor je verjaardag behalve some sweet lovin' van mij?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij in mijn oud studentenhuis hangen in de woonkamer
Moeten we dan maar zo snel mogelijk inhalenquote:
Werk ze kerel!quote:
Oeh, bewaar er een paar voor mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:26 schreef De_Kok het volgende:
Thanks, jij ook! (niet te veel op het forum hangen anders heb ik weer zoveel te lezen als ik thuis kom)
Ik heb paar dagen geleden een nieuw boek gekocht, ga nu proberen bonbons te maken.
quote:
Wil je echt die foto's van je zusje hebben??quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:28 schreef De_Kok het volgende:
Ik regel de chocolade als jij de foto's regelt
Nu ben ik echt weg moet nog wat kopen in de stad.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga zo voor een heerlijke witte tijgerboterham met pindakaas en jam.
pindakaas met hagelslag op een bedje van witbrood besmeerd met margarinequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef Poit het volgende:
Wat zal ik vandaag eens op m'n boterhammetje smeren? Eiersalade? Van de scharrelkip natuurlijk he!!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:41 schreef Misan het volgende:
[..]
pindakaas met hagelslag op een bedje van witbrood besmeerd met margarine
the oc ook gekeken met het vrouwtjequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zombieland? Oh en op die foto lijkt ze op Melinda Clarke vind ik
[ afbeelding ]
quote:
Nope, maar Melinda Clarke speelt in zoveel seriesquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
the oc ook gekeken met het vrouwtje?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, maar Melinda Clarke speelt in zoveel seriesEn in elke serie is't een lekker ding voor d'r leeftijd
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef Poit het volgende:
Pindakaas!!
Boter!!
Krabasalade
Eiersalade![]()
Chocopasta![]()
![]()
![]()
Melk
Sinaasappelsap
Poit![]()
zwangere vrouwen bij jullie ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Geen aardbeienjam, alleen maar cranberry-compote
dan maar Filet Americain genomen
Lijkt me niet met Filet Americain... Rauw vlees bij zwangere vrouwen, hoe durf jequote:
neeee ging meer om de cranberry-compotequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me niet met Filet Americain... Rauw vlees bij zwangere vrouwen, hoe durf je
JONGUH!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:36 schreef Misan het volgende:
[..]
neeee ging meer om de cranberry-compote
ik zat fout trouwens, cranberry is goed tegen blaasontsteking en is niet nuttig bij zwangerschapquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ik zat fout trouwens, cranberry is goed tegen blaasontsteking en is niet nuttig bij zwangerschap
Feliquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:42 schreef Flodder450 het volgende:
ik ben aangenomen op Noorderpoort![]()
ik begin op 1 maart
ICT opleidingquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Feli
Wat is het eigenlijk voor iets?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Mogen ze meteen beginnen met Nederlands
Iets met computers, dat snap je toch welquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is een breed begrip
Wat voor ICT opleiding?
nja ken der uit the oc , en dan is ze idd af en toe wel goed te doen!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, maar Melinda Clarke speelt in zoveel seriesEn in elke serie is't een lekker ding voor d'r leeftijd
Ja. Maar je hebt dus ICT servicemedewerker of ICT netwerk/systeembeheer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets met computers, dat snap je toch wel
ja, maar kan bij wijze van spreken van kabels knijpen tot ontwerpen van architecturen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets met computers, dat snap je toch wel
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Maar je hebt dus ICT servicemedewerker of ICT netwerk/systeembeheer.
Oh ECHT??quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:11 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, maar kan bij wijze van spreken van kabels knijpen tot ontwerpen van architecturen zijn natuurlijk
ik ga wel naar school in de stadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |