zwangere vrouwen bij jullie ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Geen aardbeienjam, alleen maar cranberry-compote
dan maar Filet Americain genomen
Lijkt me niet met Filet Americain... Rauw vlees bij zwangere vrouwen, hoe durf jequote:
neeee ging meer om de cranberry-compotequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me niet met Filet Americain... Rauw vlees bij zwangere vrouwen, hoe durf je
JONGUH!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:36 schreef Misan het volgende:
[..]
neeee ging meer om de cranberry-compote
ik zat fout trouwens, cranberry is goed tegen blaasontsteking en is niet nuttig bij zwangerschapquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ik zat fout trouwens, cranberry is goed tegen blaasontsteking en is niet nuttig bij zwangerschap
Feliquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:42 schreef Flodder450 het volgende:
ik ben aangenomen op Noorderpoort![]()
ik begin op 1 maart
ICT opleidingquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Feli
Wat is het eigenlijk voor iets?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Mogen ze meteen beginnen met Nederlands
Iets met computers, dat snap je toch welquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is een breed begrip
Wat voor ICT opleiding?
nja ken der uit the oc , en dan is ze idd af en toe wel goed te doen!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, maar Melinda Clarke speelt in zoveel seriesEn in elke serie is't een lekker ding voor d'r leeftijd
Ja. Maar je hebt dus ICT servicemedewerker of ICT netwerk/systeembeheer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets met computers, dat snap je toch wel
ja, maar kan bij wijze van spreken van kabels knijpen tot ontwerpen van architecturen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets met computers, dat snap je toch wel
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Maar je hebt dus ICT servicemedewerker of ICT netwerk/systeembeheer.
Oh ECHT??quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:11 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, maar kan bij wijze van spreken van kabels knijpen tot ontwerpen van architecturen zijn natuurlijk
ik ga wel naar school in de stadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |