abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 20:59:16 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77784711
24 uur met.....

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77784836
Normaal leuk programma, maar nu....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 8 februari 2010 @ 21:03:30 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77784956
Erben is een beetje simpele man, maar wel sympathiek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 februari 2010 @ 21:04:00 #4
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77784990
Ik vond hem wel geil op de fiets.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_77785040
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Tamashii het volgende:
Normaal leuk programma, maar nu....
Oh, ik vind het juist wel een mooie aflevering tot nu toe.
pi_77785303
Prachtig programma dit seizoen.
Keeping an eye on the world going by my window.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:17:12 #7
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77785730
Ik snap niks van dat verhaal en zijn 'trauma'.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:26:31 #8
282133 Japz_u2
A Rolling Stone
pi_77786167
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef Ringo het volgende:
Ik snap niks van dat verhaal en zijn 'trauma'.
Ik was al bang dat ik de enige was
pi_77786529
Ik heb echt helemaal niets met dit soort sportmensen, dat fanatieke, dat obsessieve en deze man is dan ook nog eens nerveus ADHDachtig druk. Ben in ieder geval blij dat ik niet met zo'n figuur hoef te leven want ik hou nu eenmaal van rustige mensen en niet van mensen die werkelijk nog geen 24 uur zonder zo'n afbeulfietsje en dus kennelijk niet zonder dwangmatig die dagelijkse portie fysieke pijn kunnen maar ik vond het uiteindelijk toch wel een leuke aflevering en Erben op belangrijke punten een heel eerlijke jongen.

Was de laatste van dit seizoen? Jammer want het is echt een leuk programma.
  Trouwste user 2022 maandag 8 februari 2010 @ 21:34:16 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_77786598
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
Erben is een beetje simpele man, maar wel sympathiek.
VWO

Heb niet gekeken trouwens.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_77786734
Ook gemist, van de week maar even terugkijken.
sig verwijderd door FA
  maandag 8 februari 2010 @ 21:39:25 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77786847
Erg leuke aflevering. Je moet er inderdaad maar tegen kunnen om met iemand met zo'n obsessieve drive samen te leven. Ik zou er totaal mesjogge van worden, maar ik vind het wel erg boeiend om naar te kijken. Mooi ook om de combinatie en het conflict te zien tussen zijn blinde ambitie en zijn gevoelige en emotionele karakter.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_77787249
Erben Eerlijke gozer!

Wilfried op de fiets: een mix tussen Pantani en Escartin.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 8 februari 2010 @ 21:48:07 #14
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_77787301
straks ff uitzendinggemist.nl dan maar
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_77787747
Ik heb de eerste helft gezien, de andere moet ik terug gaan kijken, mwah vond het ook niet denderend. Alleen maar sport, sport, sport, sport, was wel leuk geweest om ook wat meer over hem te weten te komen, dan alleen 10001 details en verhalen over sport.
Maar iemand die misschien fan van hem is en hem echt volgt vindt het ws wel weer machtig.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Trouwste user 2022 maandag 8 februari 2010 @ 22:04:20 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_77788008
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de eerste helft gezien,
0-0 ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_77788080
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

0-0 ?

Van half 9 tot 9
  maandag 8 februari 2010 @ 22:06:29 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77788093
quote:
Ik heb de eerste helft gezien, de andere moet ik terug gaan kijken, mwah vond het ook niet denderend. Alleen maar sport, sport, sport, sport, was wel leuk geweest om ook wat meer over hem te weten te komen, dan alleen 10001 details en verhalen over sport.
Maar iemand die misschien fan van hem is en hem echt volgt vindt het ws wel weer machtig.
Ik heb vooral erg veel over hem zelf gehoord, verpakt in en getriggerd verhalen vanuit zijn sport, maar het gaat over hem. Het maakt mij daarom ook nooit zoveel uit uit welke hoek de gast komt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 8 februari 2010 @ 22:08:48 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77788192
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:34 schreef tong80 het volgende:

VWO

Dat doet niets af op z'n simpelheid.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 8 februari 2010 @ 22:12:22 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_77788375
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat doet niets af op z'n simpelheid.
Ja sommige mensen hebben een doel in hun leven en laten sommige dingen achter zich.

pi_77788429
quote:
Erben = sport. Hij heeft 15 jaar niets anders gedaan dan sport, sport, sport. Het ging dan ook over hem en hoe hij dat beleefd heeft. Inderdaad, je moet een beetje sportvolger zijn om bijvoorbeeld het verhaal Orie te snappen, maar ook voor niet-sportvolgers blijft het mooi denk ik. Ging ook genoeg over zijn sportleven in relatie tot zijn gezin en ouders bijvoorbeeld.

Wel mooi om te zien hoe hij bijvoorbeeld eerst zei dat zijn gezin op 1 stond en dan de sport, en zich toen snel herstelde en toch maar zei dat sport én zijn gezien samen op 1 stonden...

Wennemars is gewoon een goeie, simpele gozer. Heb ik veel meer mee dan zo'n zweverig aangelegde Kyteman.
pi_77788998
quote:
Je moet ervan houden maar vaak hebben topsporters een zeer simpel leven waar je in feite vrijwel alleen maar over sport kan praten. Het is trainen, rusten, slapen en dat dag in dag uit. Sinds hun pubertijd hebben ze weinig spannende dingen buiten de sport om meegemaakt. Ze kunnen wel een mening vormen over onderwerpen maar of dat nu interessant is. Topsporters en zeker een figuur als Erben die weet dat hij het verschil kan maken met z'n mentaliteit moet zich focussen om te presteren. Wilfried zei het zelf ook. Je moet een tunnelvisie hebben en iemand die in de weg loopt moet oprotten.
pi_77789121
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:

Wennemars is gewoon een goeie, simpele gozer. Heb ik veel meer mee dan zo'n zweverig aangelegde Kyteman.
Ik heb liever toch een interview met Kyteman over twintig jaar dan met een Wennemars. Zoveel is toch wel zeker.
pi_77789309
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Je moet ervan houden maar vaak hebben topsporters een zeer simpel leven waar je in feite vrijwel alleen maar over sport kan praten. Het is trainen, rusten, slapen en dat dag in dag uit.

Ja dat weet ik, vandaar dat ik het al opnoemde dat het voor mensen leuk is die hem goed kennen/volgen. Dan wil je al die details horen.
Als op zijn plek een voetballer had gezeten had ik het ook een leuke aflevering gevonden, dus ik begrijp het wel
  maandag 8 februari 2010 @ 23:19:47 #25
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77793650
Hoewel ik het niet helemaal heb gekeken is het inderdaad wel een wat simpele man. Toen die over het parkeren bij het Thialf stadion begon had ik al genoeg van.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:24:07 #27
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77793956
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:11 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Hoewel ik het niet helemaal heb gekeken is het inderdaad wel een wat simpele man. Toen die over het parkeren bij het Thialf stadion begon had ik al genoeg van.
Het feit dat zoiets op tv uitgezonden wordt, zegt wel wat over de rest van de 24 uur?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_77798124
quote:
Toen die over het parkeren bij het Thialf stadion begon had ik al genoeg van.

pi_77804195
quote:
Klinkt simpel, maar dat is nu topsport. Veel mensen begrijpen niet wat voor stress er bij komt kijken. Als een of andere halve tamme van parkeerbeheer bot gaat lopen doen dan botst dat inderdaad.

Nederland kent ook geen echte sporthelden. Dat heeft met onze cultuur te maken. In Zuid-Europese landen kan alles wanneer je sporter bent of in de VS. Krijgt nergens een rekening, je kan parkeren voor de deur enzovoort. Wij kennen dat niet, zonder daar een oordeel over te vellen.
pi_77816404
Ik vond dit de minste van dit seizoen.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:34:11 #31
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77817027
quote:
Sorry, maar dit is wel erg (lees: te) makkelijk. Punt was niet het voorbeeldje over parkeren, hij illustreerde daarmee hoe een topsporter op zo'n moment met zijn prestaties en wedstrijd bezig is en moet zijn.
pi_77817422
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is wel erg (lees: te) makkelijk. Punt was niet het voorbeeldje over parkeren, hij illustreerde daarmee hoe een topsporter op zo'n moment met zijn prestaties en wedstrijd bezig is en moet zijn.
Inderdaad. Maar de meeste mensen hebben niet de capaciteit om zich in te leven in een topsporter. Zeker niet mensen die zelf nog nooit hun lichaam tot het uiterste hebben gedreven.
pi_77821582
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:43 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar de meeste mensen hebben niet de capaciteit om zich in te leven in een topsporter. Zeker niet mensen die zelf nog nooit hun lichaam tot het uiterste hebben gedreven.
En vice versa klaarblijkelijk.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:26:18 #34
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_77821692
Vorige week met Agnes Kant was wel aardig, maar dit volkse gezwam van een schaatser begon al snel erg te vervelen. Met als dieptepunt zijn gehuil over een autootje parkeren bij een stadion.
pi_77822440
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:26 schreef Morgenrood het volgende:
Met als dieptepunt zijn gehuil over een autootje parkeren bij een stadion.
Dat jij dat niet begrijpt was nou precies zijn punt.
pi_77822764
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:45 schreef marcodej het volgende:

[..]

Laat maar. Sommige mensen begrijpen dingen niet.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:52:38 #37
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_77822775
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:45 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat wanneer iemand kinderlijk in zijn eigen wereldje leeft en organisatorisch een ramp is, dat hij net voor een wedstrijd allerlei privileges wenst, maar daar kan de hele wereld geen rekening mee houden. Zeker toen hij erop terugkeek en het nog maar moeilijk leek te kunnen relativeren, bleek zijn echte domheid / bekrompenheid.

Er zijn genoeg topsporters (die vele malen meer betekenis hebben dan ene Wennemars), die dergelijke zaken veel beter voor zichzelf regelen en al nooit in dergelijke situaties terechtkomen in the first place.
pi_77822816
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:23 schreef k_man het volgende:

[..]

En vice versa klaarblijkelijk.
? Daar gaat het hier niet om. Het ging hier over een topsporter. Ik begrijp we dat mensen hem niet begrijpen. Mensen begrijpen hem niet vanwege genoemde redenen.
pi_77822892
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:52 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat wanneer iemand kinderlijk in zijn eigen wereldje leeft en organisatorisch een ramp is, dat hij net voor een wedstrijd allerlei privileges wenst, maar daar kan de hele wereld geen rekening mee houden. Zeker toen hij erop terugkeek en het nog maar moeilijk leek te kunnen relativeren, bleek zijn echte domheid.
Het moet van twee kanten komen.
pi_77824213
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:53 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

? Daar gaat het hier niet om. Het ging hier over een topsporter. Ik begrijp we dat mensen hem niet begrijpen. Mensen begrijpen hem niet vanwege genoemde redenen.
Natuurlijk gaat het daar wel om. Het is onbegrip van beide kanten.
pi_77829542
Net even teruggekeken. Wennemars was altijd mijn favoriete schaatser dus dat mocht ik niet missen natuurlijk.
Toen dat stukje begon over die parkeerwacht bij Thialf had ik wel even iets van: wat zegt ie nu weer?
Maar vond het uiteindelijk ook wel begrijpelijk... voor het begin van een grote wedstrijd is de wereld even heel klein. Gewoon de wedstrijd, spanning, focus, concentratie en stress. En dan staat daar ineens iemand die begint over het wegzetten van een auto!!
Die kleine wereld geldt natuurlijk in iets mindere mate denk ik gewoon voor de hele carriere van een topsporter. Alles moet kloppen voor een goed resultaat, daar kunnen niet teveel prikkels bijkomen.

Wilfried de Jong doet het ook erg goed trouwens. Niet teveel zeggen, kritisch luisteren en de gast laten vertellen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:57:03 #42
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_77829686
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef pietkanarie het volgende:
Net even teruggekeken. Wennemars was altijd mijn favoriete schaatser dus dat mocht ik niet missen natuurlijk.
Toen dat stukje begon over die parkeerwacht bij Thialf had ik wel even iets van: wat zegt ie nu weer?
Maar vond het uiteindelijk ook wel begrijpelijk... voor het begin van een grote wedstrijd is de wereld even heel klein. Gewoon de wedstrijd, spanning, focus, concentratie en stress. En dan staat daar ineens iemand die begint over het wegzetten van een auto!!Die kleine wereld geldt natuurlijk in iets mindere mate denk ik gewoon voor de hele carriere van een topsporter. Alles moet kloppen voor een goed resultaat, daar kunnen niet teveel prikkels bijkomen.

Wilfried de Jong doet het ook erg goed trouwens. Niet teveel zeggen, kritisch luisteren en de gast laten vertellen.
Als zogenaamde op en top professional is het natuurlijk vooral zijn taak om te zorgen dat hij al nooit in zo'n situatie terechtkomt in the first place.
pi_77830004
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:22 schreef k_man het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het daar wel om. Het is onbegrip van beide kanten.
Ja, maar een topsporter hoeft dat niet elk moment te tonen. Doordeweeks bij de bakker wel en dat doet hij ook wel, maar niet vlak voor een grote race. Dat moet zo'n parkeerwachter van Thialf ook weten.
pi_77830041
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:57 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Als zogenaamde op en top professional is het natuurlijk vooral zijn taak om te zorgen dat hij al nooit in zo'n situatie terechtkomt in the first place.
Hij is wel topsporter maar wel slechts in het schaatsen. Het is geen Federer met een paar bodyguards.
pi_77830088
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:57 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Dat zou het handigst geweest zijn natuurlijk. Niet in situaties terechtkomen waarvan je weet dat ze je gestresst maken. Waardoor je dus een conflict krijgt. Ik denk dat hij vaak zo'n hyperfocus heeft dat ie zich gewoon niet bezig houdt met zaken uit die gewone buitenwereld (auto parkeren volgens de instructies van de parkeerwachter) en er dan ook niet op voorbereid is. Dat is misschien niet goed en ook niet zo professioneel (het professioneelst is het als je voor jezelf conflictsituaties weet te vermijden) maar kan me ergens wel voorstellen dat zoiets je toch overkomt als erg gefocuste topsporter zijnde.

[ Bericht 0% gewijzigd door pietkanarie op 09-02-2010 23:56:30 (iets te snel getypt en niet doorgelezen. verbeterd) ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_77830481
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ja, maar een topsporter hoeft dat niet elk moment te tonen. Doordeweeks bij de bakker wel en dat doet hij ook wel, maar niet vlak voor een grote race. Dat moet zo'n parkeerwachter van Thialf ook weten.
Die parkeerwacht hoeft in principe niet eens te weten wie er in die auto zit. Nu is het meneer Wennemars, straks komt een of andere Pool, daarna een Rus, dan nog twee Noren, een Amerikaan en drie jonge Nederlandse talenten, hun coach en vier Japanners. Die parkeerwacht moet maar weten wie dat allemaal zijn en er begrip voor opbrengen dat die mensen helemaal hieperdepieper zijn voor de race en hun auto's op elke willekeurige plek op het terrein neerkwakken?

Als je zo opgefokt bent moet je überhaupt niet gaan autorijden. Dan zorg je dat er iemand is die jou netjes bij de ingang van de ijsbaan afzet. Wat Wilfried al zei: vermijd die situatie.
pi_77833536
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Jij kent hem persoonlijk van bij de bakker?
Ik vind het nl. allemaal geouwehoer van dat parkeren. Parkeer simpelweg waar je moet parkeren en als je dit geestelijk niet aankunt dan geef je die taak uit handen.

Overigens begrijp ik deze discussie niet want later in het interview gaf die Erben ook toe dat hij teveel heeft gedacht dat de wereld om hem draaide en hij heeft de deksel flink op zijn neus gekregen. Ik ken die jongen verder niet maar dit heb ik uit het interview begrepen en nu kan hij de komende tijd nadenken en ook nog eens normaal leren parkeren.
  woensdag 10 februari 2010 @ 01:27:12 #48
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_77833711
Het ironische aan dat hele "parkeer-verhaal" is ook dat ze normaal alles tot in de puntjes voorbereiden. Met een heel team en begeleiding gaan ze ter voorbereiding op trainingskampen, ze hebben strikte voedingsschema's, lopen hele dagen met allerlei metertjes om voor hartslag etc. Ze praten zelfs met sportpsychologen..

En dan wel net voor een wedstrijd zelf naar een druk stadion rijden en zomaar ff verwachten dat iedereen wel ff naar zijn pijpen danst. Met alle kans op conflicten van dien (Zeker als je zo'n karakter als Erben hebt).
pi_77833848
Ik noem zoiets sterallures.

Blijkbaar is er rondom dat parkeergedoe ook trammelant geweest want anders zou het geen item zijn geweest bij Wilfried. Aanname van mij want ik ben absoluut niet thuis in de sportwereld. .
Maar het is kul w.m.b.
  woensdag 10 februari 2010 @ 01:58:54 #50
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_77833902
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 01:47 schreef Stali het volgende:
Ik noem zoiets sterallures.

Blijkbaar is er rondom dat parkeergedoe ook trammelant geweest want anders zou het geen item zijn geweest bij Wilfried. Aanname van mij want ik ben absoluut niet thuis in de sportwereld. .
Maar het is kul w.m.b.
Die trammelant is er ook geweest. Volgens mij voerde Wilfried en hij zelfs nog een actje op om dat te illustreren.

Het hele punt is gewoon dat een topsporter (of zijn begeleiding) zoiets moet voorzien. Als ze het echt zo enorm belangrijk vinden om gefocust te blijven net voor een wedstrijd, dan moeten ze er maar voor zorgen dat ze keurig voor de ingang worden afgezet en dat ze direct naar binnen kunnen.

Zelf aan komen rijden en vervolgens gaan piepen als je op de normale procedures wordt gewezen gaat er bij mij niet in.
pi_77834020
Ben het helemaal met je eens.

Maar misschien speelt het een klein rolletje dat je in Nederland nogal op handen wordt gedragen wanneer je altijd zo lekker gewoon blijft. Ik noem maar wat hoor. Die gevoelige Erben komt ook uit een nuchter nest natuurlijk. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Zoiets. Dat zijn natuurlijk ook innerlijke conflicten. Beetje lullig als je presteert je moeder aan de ontbijttafel zeurt over dat je op de grond lag nadat je alles in je lijf gegeven hebt om die overwinning te behalen. Ja jong, leuk maar moest dat nou?

Vraag:
Welke gast uit dit seizoen zouden jullie over 20 jaar terug willen zien in dit programma?
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:55:38 #52
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77835533
Sterallures, de erkenning van dat fenomeen is op zichzelf al cultureel bepaald. Dat wij mensen niet willen toestaan feller te stralen dan anderen. Tenzij om het collectief te dienen.
Natuurlijk is het niet moeilijk om die auto op de juiste plek te parkeren. Net zo natuurlijk is het, echter, dat er bij het stadion iemand staat die van Wennemars de autosleutels krijgt en zegt: "Ik zet 'm wel even voor je weg, jong." Maar juist zulk privilege, zo'n voorkeursbehandeling, zou ons in het verkeerde keelgat schieten. Liever laten we onze helden rondjes rijden op een troosteloos parkeerterrein, net als iedereen, dan dat we ze als helden behandelen. Dat siert ons niet, maar zo zijn wij.
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:08:46 #53
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77835788
Als je al sporter wint in dit land weten we niet hoe snel we allemaal onderdeel van het succes moeten worden, de mensen die geen reet van sport weten en het eens per 3 jaar toevallig volgen voorop..

Maar o wee als je denkt dat je op weg naar je prestatie verwacht op een of andere manier een voorkeursbehandeling te krijgen, dan ben je natuurlijk een arrogante zak. Wat mij betreft inderdaad niet bepaald de beste eigenschap van de gemiddelde Nederlander.
pi_77843604
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:08 schreef TAV74 het volgende:
Als je al sporter wint in dit land weten we niet hoe snel we allemaal onderdeel van het succes moeten worden, de mensen die geen reet van sport weten en het eens per 3 jaar toevallig volgen voorop..

Maar o wee als je denkt dat je op weg naar je prestatie verwacht op een of andere manier een voorkeursbehandeling te krijgen, dan ben je natuurlijk een arrogante zak. Wat mij betreft inderdaad niet bepaald de beste eigenschap van de gemiddelde Nederlander.
Ik vind onszelf nogal hypocriet. We hoppen makkelijk op de trein, maar zodra iemand in de fout gaat maken we die persoon helemaal af. Dit zie je niet bij sporters in Zuid-Europese landen waar een sportcultuur heerst.

Een Richard Krajicek zou in Italië een God zijn, maar hier? Altijd gezeik over hem en z'n blessures. Deze man heeft Wimbledon gewonnen. Een Nederlander (oke van Tsjechische afkomst) die Wimbledon wint hoort onsterfelijk te zijn.

Ook de hosannastemming na de poulefase van afgelopen het EK was werkelijk beschamend. Als je zo goed bent in de poule kan het alleen maar minder worden. Dat begrijpt het domme klapvee hier echter niet. Het carnavalspubliek. Die dweilorkesten bij schaatsen hebben ook niets met sportbeleving te maken maar met carnaval. Ik hou er in ieder geval niet van.
pi_77844798
Dat 'carnaval' is niet eens zo erg, dat vind ik eigenlijk wel tof aan 'ons Nederlanders'. Wat er in Bern ontstond was gewoon mooi en de sfeer in Thialf en het Holland Heineken House is uniek.

Maar als iemand een keer een fout maakt, of een keer tegenvalt (lees: niet aan de soms onmogelijk hoge verwachtingen voldoet), dan gaat gelijk zijn kop eraf en kan hij er ineens niks meer van. Sporthelden hebben in Nederland heel weinig krediet en dat vind ik weleens jammer. Als het goed gaat zijn we het mooiste volk ter wereld, maar als het tegenvalt weten we niet hoe snel we onze handen eraf moeten trekken.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 februari 2010 @ 21:01:51 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_77860020
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ik vind onszelf nogal hypocriet. We hoppen makkelijk op de trein
Behalve in Den Bosch.

Trouwste user 2022 woensdag 10 februari 2010 @ 21:03:19 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_77860093
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef Lagrinta het volgende:

Een Nederlander (oke van Tsjechische afkomst)
Mijn biologische vader is een Italiaan. Ben ik dan van Italiaanse afkomst ?

woensdag 10 februari 2010 @ 21:26:54 #58
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77861367
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 februari 2010 @ 22:04:59 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_77863513
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja.
Vandaar mijn good looks.

pi_77871726
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Deels.
  donderdag 11 februari 2010 @ 04:15:44 #61
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_77871731
Het zal er dan wel niet om liegen wat de afkomst van Tong's moeder is...
  Trouwste user 2022 donderdag 11 februari 2010 @ 15:37:34 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_77885958
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 04:15 schreef Morgenrood het volgende:
Het zal er dan wel niet om liegen wat de afkomst van Tong's moeder is...
Wat bedoel je ?

donderdag 11 februari 2010 @ 16:01:43 #63
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77886813
Een blonde polderslet natuurlijk.
  Trouwste user 2022 donderdag 11 februari 2010 @ 16:17:35 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_77887378
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:01 schreef Ringo het volgende:
Een blonde polderslet natuurlijk.
Hij heeft mensenkennis

maandag 15 februari 2010 @ 22:56:00 #65
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_78037961
Alsnog de aflevering met Wennemars teruggezien. Viel me wat tegen.

Hoe dan ook: vast even een tvp voor een eventueel volgende serie van dit programma.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:00:35 #66
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78038196
Ik denk dat ik uiteindelijk de aflevering waarin Kyteman te gast was, het boeiendst vond. Vrij heftige en boeiende verhalen had hij. Ik kende hem qua persoon ook verder totaal niet. Heleen van Rooyen vond ik ook wel verrassend.

Gordon en Agnes Kant wisten me maar matig te boeien en die schaatser is te niveauoos voor dit concept. Althans naar mijn smaak.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:34:54 #67
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_78740571
Ik ga die aflevering met Agnes Kant nog even terugkijken.....ga je toch alles in een ander perspectief zien
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_78763784
Wilfried zag het wel aankomen inderdaad.
pi_79157021
Vanavond de uitzending met Theo Maassen en Paul de leeuw gezien maar ook de aflevering met Marijke Helwegen.

Sjeez, wat doet zij haar achternaam eer aan. Ik heb echt medelijden met die vrouw en dat zich eeuwig willen bewijzen en die gestoordheid erin. Een triest portret vond ik het en zelfs zodanig dat ik haar graag een knuffel zou willen geven. Wat kan een mens in al zijn puurheid zichzelf allemaal aandoen. Onbegrijpelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 januari 2011 @ 21:01:11 #70
862 Arcee
Look closer
pi_90950197
Vierde seizoen staat voor de deur:

10 januari: Hans Klok
17 januari: Pierre Bokma
24 januari: Fleur Agema
31 januari: Jack Wouterse
7 februari: Albert Verlinde

^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_90952843
Oh, ik dacht dat-ie niet meer wilde? Dat het te zwaar werd? zoiets had ie toch bij de vorige reeks verteld? :?
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:02:15 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90953807
Poef.....gone! ©golfer
pi_90954676
Ja, die kan dus wel op slot. Deze was eerder.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:21:01 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90955022
We gaan dus lekker hier verder. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:32:30 #75
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_90961189
Met mooie knappe Hans Klok *O* IK heb hem vanavond gezien in Oss ..leuke show.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:40:34 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90961389
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Met mooie knappe Hans Klok *O* IK heb hem vanavond gezien in Oss ..leuke show.
je weet toch wel dat ie homo is, he?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:46:18 #77
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_90961538
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:40 schreef golfer het volgende:

je weet toch wel dat ie homo is, he?
Ja weet ik..kan die nog wel knap zijn heur.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:47:23 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90961573
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:46 schreef Haaibaaike het volgende:

Ja weet ik..kan die nog wel knap zijn heur.
je valt dus op namaak blond?
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 januari 2011 @ 04:53:50 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_91014482
Dan gaan we toch hier verder :)

:P
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 januari 2011 @ 04:55:24 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_91014492
Vanaf maandag 10 januari start de VPRO met alweer de vierde reeks van 24 uur met… Interessante gesprekken, opmerkelijke ontboezemingen en veel gelanterfant. Wilfried ontvangt dit seizoen Hans Klok, Pierre Bokma, Fleur Agema, Jack Wouterse en Albert Verlinde.

Maandag 10 januari: Hans Klok
Illusionist Hans Klok (41) is terug! Na zijn avontuur in Vegas in 2008, verovert hij nu de Nederlandse theaters met zijn nieuwe show Hurricane. Leven met Hans Klok betekent leven met geheimen. Toch is Klok in 24 uur met… heel ontwapenend, eerlijk en openhartig. Hij praat over zijn imago, over de valkuilen van het ondernemerschap, over de traditie van het illusionisme en zijn grote held Harry Houdini, over God en over zijn grote droom om voor lange tijd terug te keren in Las Vegas.

Maandag 17 januari: Pierre Bokma
Pierre Bokma (55) staat al jaren bekend als één van Nederlands beste acteurs. Hij schitterde in de films Cloaca, De uitverkorene en in Komt een vrouw bij de dokter. Op het toneel werd hij onder meer geprezen voor zijn vertolkingen van Richard III en van Shylock in De Koopman van Venetië. Momenteel speelt Bokma Kootje in het Spaanse Schaep, en speelt hij in Duitsland bij de Münchner Kammerspiele. In 24 uur met… spreekt hij over zijn turbulente jeugd, over acteren, de teloorgang van ons land en waagt hij zich met Wilfried aan het bereiden van Boeuff Bourgignon.

Maandag 24 januari: Fleur Agema
Wie is Fleur Agema? Naast de nummer twee van de PVV en een sterk voorvechtster van ‘meer handen aan het bed’, kennen weinigen deze politica. Agema (34) studeerde af als ontwerper en architect, maar ze werd Statenlid in Noord-Holland en later de vicefractievoorzitter van de PVV en daarmee de rechterhand van Geert Wilders.

Maandag 31 januari: Jack Wouterse
Acteur Jack Wouterse (53) is bekend van zijn rollen in de tv-series All Stars en Grijpstra & De Gier en de films Lang en Gelukkig en De Noorderlingen. Hij is een vaste waarde van het Rotterdamse RO Theater. Wouterse heeft een ingrijpend jaar achter de rug. Afgelopen zomer vetrok hij voor zes weken naar Schotland om af te rekenen met een reeks verslavingen. In 24 uur met… is de dagelijkse worsteling hiermee nog duidelijk zichtbaar. Jack vertelt over wat er in Schotland gebeurde en vooral hoe dat zijn leven op zijn kop heeft gezet. Jack: “Iedere dag is een strijd”.

Maandag 7 februari: Albert Verlinde
Laatste gast bij Wilfried is entertainmentdeskundige en musicalproducent Albert Verlinde. Verlinde (49) wordt door zijn werk bij Boulevard geliefd en gehaat. Avond aan avond passeren de privélevens van BN-ers de revue, maar hoe open is Albert zelf?

Uitzending: vanaf maandag 10 januari, ca. 20.25 uur op Nederland 3

pi_91105742
Vanavond weer ^O^
  maandag 10 januari 2011 @ 10:36:07 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91106047
Wel zin om te kijken, goeie gasten komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Haaibaaike op 10-01-2011 10:42:49 ]
pi_91106167
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Wel zin in om te kijken goeie gasten komen.
Fraaie volzin.
pi_91107768
Jeumig wat zag Hans Klok er belabberd uit in het voorstukje, of zijn we alleen de gepoederde Hans gewend? :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 januari 2011 @ 12:18:34 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91109232
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jeumig wat zag Hans Klok er belabberd uit in het voorstukje, of zijn we alleen de gepoederde Hans gewend? :D
Ik niet :P. Maar goed ik wist waar hij woonde en in het dorp deed hij heel normaal :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91109305
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik niet :P. Maar goed ik wist waar hij woonde en in het dorp deed hij heel normaal :).
Normaal doen en er wat brak uitzien, ik mis de link even? ;)
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 januari 2011 @ 12:22:07 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91109357
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Normaal doen en er wat brak uitzien, ik mis de link even? ;)
Zonder gepoeder wil hij er nog wel eens brak uit zien ja :P.
pi_91109442
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef borisz het volgende:

[..]

Zonder gepoeder wil hij er nog wel eens brak uit zien ja :P.
Ah oke :D
Ben benieuwd, heb al zin in vanavond ^O^
  maandag 10 januari 2011 @ 13:22:43 #89
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91111633
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Pisces ben je mal ik heb hem donderdag in het theater gezien ..ik zag niks belabberd aan hem :N

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef borisz het volgende:

Hij woont in Haarlem toch :)
pi_91111852
quote:
Op maandag 10 januari 2011 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Pisces ben je mal ik heb hem donderdag in het theater gezien ..ik zag niks belabberd aan hem :N

[..]

Lees nou eens goed, het ging over dat tv stukje. In het theater is hij volledig in de make-up _O-
  maandag 10 januari 2011 @ 13:56:48 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91113046
Heb ik ook gezien dat tv stukje.. valt wel mee hoor dat ie belabberd eruit ziet. :D :D
pi_91131036
Je zag het net in het voorstukje al ja :D.

Na de reclame dus.
sig verwijderd door FA
  maandag 10 januari 2011 @ 20:22:12 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91131099
Zal je zien dat die Klok zichzelf wegtovert uit die kamer. Hij is tenslotte toch een soort Houdini. :P
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 januari 2011 @ 20:26:27 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91131305
quote:
8s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij woont in Haarlem toch :)
Nu wel. Vroeger woonde hij Driehuis. Het huis staat nog steeds te koop. Maar ja het huis kost ook 998k. :P
  maandag 10 januari 2011 @ 20:29:45 #95
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_91131496
Oh krijgen we dat verhaal over die zwevende gloeilamp weer :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_91131635
over zichzelf praten in de derde persoon :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 januari 2011 @ 20:34:10 #97
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91131714
I'm in
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_91131743
Begint vreemd. Lijkt me niet de leukste gast.
pi_91131757
Wat een ijdeltuit :')
  maandag 10 januari 2011 @ 20:35:31 #100
202348 Susi
Temple of Love
pi_91131792
Alvast een reminder om Bokma en Wouterse te kijken.
  maandag 10 januari 2011 @ 20:36:44 #101
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_91131851
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een ijdeltuit :')
Steeds even sneaky in de spiegel kijken :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 10 januari 2011 @ 20:37:08 #102
123170 alors
zlata1234
pi_91131884
Ik kijk, vond die docu over hem in Las Vegas echt interessant :Y
know'm sayin?
word? word.
pi_91131888
Saai tot nu toe.
  maandag 10 januari 2011 @ 20:37:37 #104
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_91131908
Denk dat dit wel een eerlijk gesprek wordt ^O^
Jij begrijpt _O_
pi_91131931
:') Tuurlijk sta je niet in de min Hans.
pi_91131955
Grappig dat elk stukje begint met Hans Klok die zegt: "Ik..."
pi_91132297
Gloeilamp op je kop _O-
pi_91132456
Toveren is echt
  maandag 10 januari 2011 @ 20:47:39 #109
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_91132484
Hij begint gelukkig nu wat relaxter te worden.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  maandag 10 januari 2011 @ 20:48:34 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91132549
God is illusie. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91132720
lekkere bord pasta
  maandag 10 januari 2011 @ 20:52:17 #112
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_91132767
"Oh nee hoor, dat hoerige wijf!" :D
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 10 januari 2011 @ 20:52:36 #113
123170 alors
zlata1234
pi_91132788
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Oh nee hoor, dat hoerige wijf!" :D
:D!!
know'm sayin?
word? word.
pi_91132800
Mooi programma.
  maandag 10 januari 2011 @ 20:57:11 #115
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_91133100
nog ff 2 flessen wijn erin zien we alle trucs, mislukken
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 10 januari 2011 @ 20:57:58 #116
27454 InTrePidIvity
pi_91133144
Kaartillusies _O_
pi_91133152
_O_
pi_91133156
Wow, wat een trucs. _O_
pi_91133187
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kaartillusies _O_
Dit zijn nog de simpelste :o effe oefenen een jaar of 5 :P
  maandag 10 januari 2011 @ 20:59:50 #120
123170 alors
zlata1234
pi_91133246
Zooo _O_ ik vind dat echt tof he _O_ hoe lang moet je daar wel niet op oefenen.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:00:15 #121
27454 InTrePidIvity
pi_91133279
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef StephanL het volgende:

[..]

Dit zijn nog de simpelste :o effe oefenen een jaar of 5 :P
Ik ben meteen begonnen :+
Lijkt me wel supertof om te kunnen :Y
  maandag 10 januari 2011 @ 21:01:11 #122
123170 alors
zlata1234
pi_91133330
Oh Hansie, niet doen dat roken, krijg je een ouwe kop van!
know'm sayin?
word? word.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:01:36 #123
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_91133359
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

deze is nog te koop :)

Musica Español
Come On
pi_91133371
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja is het ook, het is in principe maar één beweging.
pi_91133393
lang geslapen zeg
  maandag 10 januari 2011 @ 21:02:56 #126
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_91133439
BON JOVI! :o
Jij begrijpt _O_
  maandag 10 januari 2011 @ 21:04:36 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91133532
Zo'n kapsel hebben en geen kam bij je hebben. Wilfried heeft dat natuurlijk ook niet.
Dus maar een vork. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_91133539
Eigenlijk is hij een cover-act
  maandag 10 januari 2011 @ 21:08:37 #129
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_91133735
Jij begrijpt _O_
pi_91133761
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef henkde_j het volgende:
Dit is dus dat trucje?
Jip, zat het net ook te kijken. De originele.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:10:17 #131
201020 OutOfThisWorld
Fuori dal Mondo
pi_91133840
Lesje theater van Wilfried
  maandag 10 januari 2011 @ 21:10:44 #132
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_91133867
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Lesje theater van Wilfried
Wilfried is dan ook een baas in het theater :)
Jij begrijpt _O_
pi_91133880
Ik vind het wel een sympathieke kerel die Hans.

Wilfried denkt hem wel even uit te leggen hoe het werkt. :')
pi_91133910
Wilfried 24 uur met Wilfried wil ik eens zien
  maandag 10 januari 2011 @ 21:13:09 #135
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_91133999
Jij begrijpt _O_
  maandag 10 januari 2011 @ 21:14:37 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91134079
Ik verwacht meer inhoud en diepgang volgende week met Pierre Bokma.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 10 januari 2011 @ 21:16:54 #137
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_91134203
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht meer inhoud en diepgang volgende week met Pierre Bokma.
Heb ik ook zin in. Moeilijke man irl.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  maandag 10 januari 2011 @ 23:08:02 #138
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91141636
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef golfer het volgende:
Zo'n kapsel hebben en geen kam bij je hebben. Wilfried heeft dat natuurlijk ook niet.
Dus maar een vork. _O-
Dat was raar ja met de vork je haar doen *)
  maandag 10 januari 2011 @ 23:12:12 #139
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91141904
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef borisz het volgende:

Nu wel. Vroeger woonde hij Driehuis. Het huis staat nog steeds te koop. Maar ja het huis kost ook 998k. :P
Maar dat huis in Driehuis dan is van zijn ex en van hem toch.
pi_91143227
Blij dat 't er weer is, goede eerste uitzending, alleen Verlinde laat ik aan me voorbij gaan denk ik.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 januari 2011 @ 08:58:16 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_91150339
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Heb ik ook zin in. Moeilijke man irl.
Lijkt mij ook interessanter, maar wat is er moeilijk aan hem irl ?

Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 januari 2011 @ 09:11:10 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91150601
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Maar dat huis in Driehuis dan is van zijn ex en van hem toch.
:Y
pi_91150690
Ben ook wel benieuwd naar Fleur Agema. Of is dat 24 uur zwijgen omdat Geert de woordvoerder van de pvv is en zij niets mag zeggen
pi_91150763
Zou dit ook werken met onbekende nederlanders?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:22:01 #145
202348 Susi
Temple of Love
pi_91150851
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik denk dat daarvoor het format te mager is. Je kijkt juist omdat je de mensen van tv (oid) kent, en graag de persoon erachter wil zien.
pi_91150865
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De kracht van dit programma is dat je de persoon in de media kent, maar daar buiten weinig tot niks van hem af weet. Juist dat probeert Wilfred te ontdekken en lukt hem vaak erg goed. Het lijkt me daarom lastig om boeiende tv te maken van "normale" onbekende Nederlanders? :)
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 januari 2011 @ 09:44:01 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_91151373
Ik zou er best wel 24 in door willen brengen.

pi_91151640
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

De kracht van dit programma is dat je de persoon in de media kent, maar daar buiten weinig tot niks van hem af weet. Juist dat probeert Wilfred te ontdekken en lukt hem vaak erg goed. Het lijkt me daarom lastig om boeiende tv te maken van "normale" onbekende Nederlanders? :)
Normale nederlanders hebben toch ook een verhaal?
Tong lijkt me wel een interssant persoon. Kan hij wel 24 uur zonder internet. dan loopt zijn postcount vast te ver terug.
pi_91151756
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Normale nederlanders hebben toch ook een verhaal?
Daar heb je dat concept van 24 uur niet voor nodig. Het idee achter die lange periode is dat je als BN'er er niet in zult slagen om 24 uur lang je bekende imago op te houden. Dat er na een aantal uren een moment komt dat je je niet meer bewust bent van de camera's, dat het masker af gaat.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 januari 2011 @ 10:02:33 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_91151858
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Daar heb je dat concept van 24 uur niet voor nodig. Het idee achter die lange periode is dat je als BN'er er niet in zult slagen om 24 uur lang je bekende imago op te houden. Dat er na een aantal uren een moment komt dat je je niet meer bewust bent van de camera's, dat het masker af gaat.
Dat bleek met Heleen van Rooijen. Was op een gegeven moment zichzelf en het masker van stoere vrouw die alles in de hand heeft viel genadeloos af.

pi_91152246
Leuke uitzending :Y
  dinsdag 11 januari 2011 @ 11:37:35 #152
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91155017
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:17 schreef Urquhart het volgende:
Leuke uitzending :Y
Dat was het ook.
pi_91155327
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat bleek met Heleen van Rooijen. Was op een gegeven moment zichzelf en het masker van stoere vrouw die alles in de hand heeft viel genadeloos af.

Dat was wel een geniale uitzending ja :D
pi_91229603
Zit nu de aflevering van Heleen van Royen terug te kijken. Ze loopt weg als ze ergens niet wil over praten - tot 2 keer toe. Net een klein kind :{
¯ _(ツ)_/¯
  Trouwste user 2022 donderdag 13 januari 2011 @ 09:22:38 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_91252352
Dat bedoel ik.

donderdag 13 januari 2011 @ 14:51:31 #156
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_91264745
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook interessanter, maar wat is er moeilijk aan hem irl ?

Hij heeft het moeilijk, spoken in zijn hoofd e.d.
Je moet met Pierre geen afspraken maken bijvoorbeeld.
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:37:27 #157
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_91266920
Heb het weer gemist....
Nou doe je het weer!
pi_91476894
Vanavond weer :)
  maandag 17 januari 2011 @ 20:30:08 #159
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_91482756
begint ie
Musica Español
Come On
pi_91484128
Vermakelijk, dat koken _O-
pi_91485465
Otis _O_
  ESF Reporter maandag 17 januari 2011 @ 21:07:32 #162
87554 Cee
Welluk?
pi_91485529
Pierre Bokma worldwide trending op Twitter. :D
  maandag 17 januari 2011 @ 21:12:21 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91485825
Prachtige en intigrerende man, die Bokma. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_91486036
"verdraagzaamheid, wat doe je dan"

niets, dat is het hele punt :P
pi_91486089
Mooie aflevering :Y.
pi_91488889
Goeie aflevering.
En ik ben het volledig met hem eens wat betreft de stiltecoupé in de trein. ^O^
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_91489056
Verdulleke, gemist, snel terugkijken :Y
pi_91492735
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Felixa het volgende:
Goeie aflevering.
gemist, maar wat zei hij dan?
  maandag 17 januari 2011 @ 23:02:40 #169
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_91493230
quote:
Goeie aflevering.
Zeker ^O^
Jij begrijpt _O_
pi_91493268
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
Pierre Bokma worldwide trending op Twitter. :D
Sonja ook, dus dat zegt niet veel.

Wel even terugkijken, hoewel ik Pierre niet zo sympathiek vind overkomen.
pi_91493533
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Aalbers het volgende:

[..]

gemist, maar wat zei hij dan?
Dat hij, als hij met de trein reist, altijd eersteklas reist en dan in de stiltecoupé gaat zitten, juist omdat hij in stilte wil reizen. En dat er dan toch altijd mensen zijn die hardop gaan zitten bellen en als hij er dan iets van zegt, hij de wind van voren krijgt. Vooral als ze hem herkennen en het dan op sterallures gooien. Ook beschreef hij een aanvaring met een conducteur die -even samengevat- zei dat hij niet zo moest zeuren. :s)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_91493825
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat hij, als hij met de trein reist, altijd eersteklas reist en dan in de stiltecoupé gaat zitten, juist omdat hij in stilte wil reizen. En dat er dan toch altijd mensen zijn die hardop gaan zitten bellen en als hij er dan iets van zegt, hij de wind van voren krijgt. Vooral als ze hem herkennen en het dan op sterallures gooien. Ook beschreef hij een aanvaring met een conducteur die -even samengevat- zei dat hij niet zo moest zeuren. :s)
thanks, ik geef m ook gelijk
  maandag 17 januari 2011 @ 23:20:43 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91494332
quote:
Goeie aflevering.
:Y
pi_91502372
Vond de voorstukjes meer beloven dan het daadwerkelijk werd. De leukste stukjes had ik al gezien.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:46:46 #175
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91502471
Mooie aflevering.

Maar wat een leugenachtige montage in de vooraankondiging, :').
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:56:21 #176
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91507852
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:46 schreef Ringo het volgende:
Mooie aflevering.

Maar wat een leugenachtige montage in de vooraankondiging, :').
Hoezo leugenachtige montage?
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 januari 2011 @ 12:22:06 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_91508936
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Chiel Montange zei dat er nederlandstalige nummers zouden worden gedraaid.

dinsdag 18 januari 2011 @ 12:23:05 #178
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91508970
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Het is een bekend trucje en ze flikken het hier vaker, maar sfeer en inhoud van de uitzending kwamen niet overeen met wat in de vooraankondiging werd gesuggereerd. Bokma's uitbarsting aan het ontbijt (die hij direct relativeerde en waarvoor hij min of meer excuses aanbood) werd naar voren geplaatst, gevolgd door het moment waarop hij zei 'onhandelbaar' te zijn (in zijn vroege jeugd, zo werd al aan het begin van de uitzending duidelijk.) Alsof we de one-man-show van een labiele gek gingen zien.
Maar goed, daar is het een montage voor, :').

Overigens kreeg ik de indruk dat Bokma het te kwaad kreeg toen hij het verhaal begon over de roofoverval op de oude kruidenier, in zijn weeshuistijd. Een kop vol tranen, dacht ik te zien. Maar daar werd overheen gefastforwardet.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:28:13 #179
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91509133
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef Ringo het volgende:

Overigens kreeg ik de indruk dat Bokma het te kwaad kreeg toen hij het verhaal begon over de roofoverval op de oude kruidenier, in zijn weeshuistijd. Een kop vol tranen, dacht ik te zien. Maar daar werd overheen gefastforwardet.
En ook dat is de kracht van montage, :').
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:43:37 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91509717
Dat doen ze bij alle tv programma's die van te voren zijn opgenomen ...knippen en plakken en monteren ja.
En Tong80 klets niet uit je nek man :(
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:45:20 #181
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91509777
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat doen ze bij alle tv programma's die van te voren zijn opgenomen ...knippen en plakken en monteren ja.
Ja, liegen dus. Het valt me hier altijd erg op.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:48:36 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91509911
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef Ringo het volgende:

Ja, liegen dus. Het valt me hier altijd erg op.
klopt .Dat was destijds bij MWDL ook daar zijn wij ooit geweest..Werd opgenomen paar dagen later werd dat uitgezonden op tv, en ik zag dat ze ook wat uitgeknipt hadden.
pi_91524381
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
En Tong80 klets niet uit je nek man :(
Eigenlijk zouden ze de niet verknipte uitzending beschikbaar moeten stellen. De volle 24 uur. :P
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:47:43 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91524498
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:44 schreef k_man het volgende:

Eigenlijk zouden ze de niet verknipte uitzending beschikbaar moeten stellen. De volle 24 uur. :P
Dat is even saai als het kijken naar streams van BB ofzo. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_91524563
Ja. En je weet dat hele volksstammen dat deden.
pi_91524671
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is even saai als het kijken naar streams van BB ofzo. :{
Ik kijk nu al uit naar het stream kijken van die nieuwe reality serie op SBS :')
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:54:24 #187
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91524785
Leuke aflevering. Bijzonder persoon.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_91524916
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja. Misschien komt er nog een nieuw forum uit voort :P.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:02:05 #189
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91534483
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:51 schreef Urquhart het volgende:

Ik kijk nu al uit naar het stream kijken van die nieuwe reality serie op SBS :')
Nee ik kijk niet naar de streams en op tv ga ik ook niet volgen.
pi_91773046
Herhaling komt zo na de reclame, ik ga er voor zitten :Y
  zondag 23 januari 2011 @ 22:05:51 #191
123170 alors
zlata1234
pi_91773708
Ik heb de eerste 5 minuutjes gemist, kwam er net pas achter :)
know'm sayin?
word? word.
pi_91776488
Ik ben er nu nog niet achter wat ik er van moet vinden :D
pi_91776529
Ben zeker benieuwd naar Fleur Agema morgen ^O^
  zondag 23 januari 2011 @ 22:46:56 #194
123170 alors
zlata1234
pi_91776740
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ben zeker benieuwd naar Fleur Agema morgen ^O^
Ik ook! Heb helaas een tentamen dus moet het terug gaan kijken.
know'm sayin?
word? word.
pi_91776928
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ook! Heb helaas een tentamen dus moet het terug gaan kijken.
Ik weet nog niet of ik het red, anders moet ik ook terug gaan kijken. Wat vond je van deze herhaling? :)
  zondag 23 januari 2011 @ 23:03:10 #196
123170 alors
zlata1234
pi_91777762
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik het red, anders moet ik ook terug gaan kijken. Wat vond je van deze herhaling? :)
Ja ik vond het wel een mooie aflevering :Y Interessante gesprekken, en dat koken _O-
know'm sayin?
word? word.
pi_91778091
Dat koken idd :D
  zondag 23 januari 2011 @ 23:20:52 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91778776
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dat koken idd :D
Was wel mooi met Pierre Bokma. heb vorige week gekeken.
  maandag 24 januari 2011 @ 20:28:29 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91816498
Het begint weer. Met Fleur Agema. :r
Poef.....gone! ©golfer
pi_91816580
Ben benieuwd.
pi_91816822
Kan interessant worden.
pi_91816880
Ik ben op tijd *O*
  maandag 24 januari 2011 @ 20:35:28 #203
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_91816918
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef UncleDolan het volgende:
Kan interessant worden.
Ik zou er niet op rekenen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  maandag 24 januari 2011 @ 20:37:36 #204
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_91817058
Fleur of het Kleine Allochtonenboek
  maandag 24 januari 2011 @ 20:40:07 #205
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91817228
Wel een mooie vrouw. Jammer van de PVV though.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_91817551
Das precies zo n wijf dat ze 66 jaar geleden het hoofd hadden kaalgeschoren.

:r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_91817613
quote:
Ik zou er niet op rekenen.
Ziet er inderdaad niet naar uit...
pi_91817684
Als het over de Islam gaat wordt ze opeens 'opgefokt', verdorie zeg.

En ze erkent dat er vrouwen zijn die graag zelf een hoofddoek dragen, die ga je dus ook belasten! En dan weer niet in een maakbare samenleving geloven...
  maandag 24 januari 2011 @ 20:51:43 #209
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_91817944
Wilfried moet haar eens vragen of ze wel iets te zeggen heeft in die hele pvv. Wat een gebakken lucht en geschreeuw. Wilfried zit zich ontzettend in te houden volgens mij.

Ah nu komt ie ook wat los geloof ik
  maandag 24 januari 2011 @ 20:55:06 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91818163
Het blijft een holle frasen uitkramende domme doos. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_91818272
Het is jammer dat ze zo oprecht PVV'er is. Geloof niet dat ze op hoog niveau politieke spelletjes speelt. Zal Geert Wilders dat ook zijn? Of is dat wel een echte puppet-master op het hoogste niveau?
  maandag 24 januari 2011 @ 21:01:23 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91818579
Er komt zo weinig zinnigs uit haar mondje dat ze maar extreem vroeg voor dit programma naar bed gaan. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 januari 2011 @ 21:02:32 #213
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_91818656
Jeetje, dit loopt echt niet idd. Als je dit vergelijkt met de aflevering met Pierre. Wat een verschil...
pi_91818703
Omelet aan 2 kanten gebakken :D
  maandag 24 januari 2011 @ 21:05:56 #215
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91818888
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef golfer het volgende:
Er komt zo weinig zinnigs uit haar mondje dat ze maar extreem vroeg voor dit programma naar bed gaan. ;)
Dit moet idd de eerste keer zijn dat ze voor middernacht uitgepraat waren...
  maandag 24 januari 2011 @ 21:06:28 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91818934
Ach gos. Ze mag van Geert niet verder over een bepaald onderwerp praten. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 januari 2011 @ 21:09:55 #217
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_91819161
Het gekke is dat ik op bepaalde vlakken het absoluut met de PVV eens bent, maar ze gaan op andere punten gewoon veels te ver
  maandag 24 januari 2011 @ 21:11:03 #219
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_91819228
Wat een klein meisje dat denkt dat ze slimme dingen zegt, zo naast een rationeel pratend kale man...
  maandag 24 januari 2011 @ 21:14:13 #220
40566 Ericr
Livewrong
pi_91819471
Leeg figuur, 24 uur verspeeld door de Jong.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:14:33 #221
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91819494
Jack Wouterse _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:14:34 #222
95095 Pizzaman
pi_91819496
Kijk, volgende week wordt het interessant.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:15:47 #223
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91819577
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef Ericr het volgende:
Leeg figuur, 24 uur verspeeld door de Jong.
Klopt. Blijf het een mooie vrouw vinden.
pi_91827770
quote:
15s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef pfaf het volgende:
Brrrrr, wat is ze verschrikkelijk eng.
pi_91833383
Wat een totaal inconsequent gebrabbel. :')

Het allerbelangrijkste is dat vrouwen niet gedwongen worden een hoofddoek te dragen, zegt ze. Ja, goed, er zijn er natuurlijk ook die het vrijwillig doen, maar vrijheid is zo belangrijk dat hoofddoekjes verboden moeten worden. Eh... wat is er vrij aan gedwongen zonder hoofddoek moeten lopen?

De vrijheid om te kiezen wat je wilt is zelfs zo belangrijk dat we mensen kennelijk moeten gaan verbieden te eten wat ze willen eten (geen halal-maaltijden in de supermarkt graag), of om een zorginstelling te hebben die aansluit bij hun geloof. Dat geldt echter vast niet voor koshere maaltijden of verzorgingshuizen die zich richten op Chinese ouderen.

Moslims die hier wonen en goed meedoen hebben helemaal niets te vrezen. Nou ja, ze moeten alleen afstand doen van die vreselijke koran. Hmm... volgens mij is een Moslim die afstand doet van de koran geen Moslim meer...

En zo gaat ze maar door en door. Het is wel goed dat hij er geen wedstrijdje van wilde maken - dan waren het 24 erg onaangename uren geworden - maar hij had haar moeiteloos keer op keer 'tuk kunnen hebben', zoals over het wel of niet verdedigen van een fractiestandpunt dat ingaat tegen je eigen mening.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 01:40:57 #226
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91833669
Maar heeft ze nou nog haar tieten laten zien? M.a.w. de moeite waard om terug te kijken? :@?
pi_91833763
Ja, ze slaapt naakt. Wel goed opletten, het is maar heel eventjes te zien.
pi_91833988
Ik zag alleen een hoog gesloten blauw trainingspak :X
  dinsdag 25 januari 2011 @ 07:58:14 #229
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_91835930
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 01:30 schreef k_man het volgende:

Moslims die hier wonen en goed meedoen hebben helemaal niets te vrezen. Nou ja, ze moeten alleen afstand doen van die vreselijke koran.

Bij die opmerkingen gingen bij mij de nekharen overeind staan. Brr..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:01:58 #230
123170 alors
zlata1234
pi_91839895
Nou ik kijk het nu maar het kan me niet boeien... :{ Denk dat ik er zo maar mee kap, de commentaren hier zijn ook al niet enthousiast.

Oh bah nu komt het PVV program, doei!
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:16:30 #231
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91843389
Zag gisteravond nog een klein stukje, maar wil die met Gijs graag terug zien!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:33:24 #233
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91853211
Beetje nederlandse Sarah Palin. Weinig om over te praten, verschrikkelijk saai. :')
Niet altijd serieus
pi_91853669
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef themole het volgende:
Beetje nederlandse Sarah Palin. Weinig om over te praten, verschrikkelijk saai. :')
Is er ook een porno over haar gemaakt?
Raggen maar met Fleur Agema.
pi_91854093
Zou ze lesbisch zijn?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:02:29 #236
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_91854606
Ben nu aan het terugkijken, wat vind ik die vrouw zielig zeg. Met haar elke vrouw met een hoofddoek wordt onderdrukt en vooral het Eurabie wat hier over dertig jaar is :')

Het is wel een mooie vrouw, tot ze haar mond opentrekt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jovatov op 25-01-2011 17:08:17 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:59:00 #237
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_91857059
Mooie vrouw? Met dat pekinezenkinnetje?
pi_91857190
Vind haar ook niet heel aantrekkelijk, beetje harde kop. Op zich lijkt het me wel een tof wijf, maar echt veel zinnigs komt er niet uit.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:41:00 #239
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_91869095
Wat een verschrikkelijk dom wijf. Ze durft (en kan waarschijnlijk) niet haar eigen denkbeelden eens kritisch te onderzoeken. Als ze dat ook maar 5 minuten zou doen dan zou ze zien wat voor bullshit ze eigenlijk gelooft.

Het engste vind ik nog dat de rest waarschijnlijk net zo gehersenspoeld is door de retoriek van Wilders als zij...

En ze heeft een plat accent.
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 29 januari 2011 @ 04:32:11 #240
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92029097
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:41 schreef T3rr0r het volgende:
Wat een verschrikkelijk dom wijf. Ze durft (en kan waarschijnlijk) niet haar eigen denkbeelden eens kritisch te onderzoeken. Als ze dat ook maar 5 minuten zou doen dan zou ze zien wat voor bullshit ze eigenlijk gelooft.

Het engste vind ik nog dat de rest waarschijnlijk net zo gehersenspoeld is door de retoriek van Wilders als zij...

En ze heeft een plat accent.
Exact mijn gedachten, goed verwoord.

Ik vind die met Pierre tot nu de beste. Interessant portret. Eerlijk (over dat-ie juist helemaal niet eerlijk is, vaak, bijvoorbeeld). Dat is het mooie aan dit concept; mensen voelen zich snel zo op hun gemak dat ze allerlei dingen vertellen die ze normaliter niet zo snel in een interview zouden delen.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:03:12 #241
202348 Susi
Temple of Love
pi_92070870
De Telegraaf heeft alweer te melden wat Jack Wouterse gaat vertellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:08:22 #242
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92071072
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:03 schreef Susi het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zondag 30 januari 2011 @ 12:09:05 #243
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_92071099
quote:

SPOILER
Lijkt me best interessant. Sowieso een cultfiguur die Jack Wouterse.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 30 januari 2011 @ 13:12:17 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92073432
quote:

SPOILER
Oud nieuws.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92111325
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Klopt. Blijf het een mooie vrouw vinden.
Naakt op haar buik met een zak over haar kop misschien.

Wat een dom wijf zeg. Er kwam echt totaal NIETS intelligents uit die griet. Zelden zo'n domme politica gezien. Ongelooflijk dat die zo belangrijk is in de PVV. Dat zegt natuurlijk wel weer heel veel over de PVV.
pi_92111339
Wat moet je allemaal wel niet aangedaan zijn in je jeugd als je als jonge vrouw besluit actief te worden voor de LPF en later de PVV?
pi_92111452
quote:
15s.gif Op maandag 31 januari 2011 03:24 schreef StringsOfLife het volgende:
Wat moet je allemaal wel niet aangedaan zijn in je jeugd als je als jonge vrouw besluit actief te worden voor de LPF en later de PVV?
Ze schijnt ook actief te zijn geweest op stormfront met een 'white-power' achtige username.

Dat kind moet nodig wat manieren bijgebracht worden.
  maandag 31 januari 2011 @ 09:35:46 #248
40566 Ericr
Livewrong
pi_92113247
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 04:14 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Ze schijnt ook actief te zijn geweest op stormfront met een 'white-power' achtige username.
1 thread en het was geen 'white power' achtige username.

Als ik haar zo aanhoor bij Wilfried lijkt ze juist nu radicaler te worden. Dat missiegelul laat wel zien dat ze helemaal opgaat in de ultrazionistische PVV-strijd tegen de islam.
  Trouwste user 2022 maandag 31 januari 2011 @ 13:19:30 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_92119862
quote:

[..]

Serieus ? :{

Wat triest.

pi_92127143
Als ik haar zo hoor bazelen over 'de koran' en 'de islam' - en ook de manier waarop - dan komt ze meer over als een getraumatiseerd en gehersenspoeld persoon dan als een verstandige politica.
pi_92127521
quote:

[..]

Daar wil ik dan wel eens feiten van zien _O-
  maandag 31 januari 2011 @ 18:39:17 #252
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_92133706
quote:

[..]

Als dat van dat Stormfront gerucht waar was, was dat allang boven water gekomen in de media lijkt me.

edit: gevonden
http://www.stormfront.org/forum/t133118/#post1489616
¯ _(ツ)_/¯
pi_92134505
[quo
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:39 schreef Type-R het volgende:

[..]

Als dat van dat Stormfront gerucht waar was, was dat allang boven water gekomen in de media lijkt me.

edit: gevonden
http://www.stormfront.org/forum/t133118/#post1489616
quote:
Ik ben toch wel een beetje vereerd dat ik voor het eerst in mijn leven door een man ben betiteld als 'manwijf', immers meestal wordt ik een stuk seksueler omschreven. Als je trouwens eens goed zoekt op het net kun je de nodige foto's vinden die dat bevestigen.

..

Als je meer over me wilt weten kun je eens een kijkje nemen op mijn web-log: www.fleuragema.web-log.nl.

Veel liefs,

Fleur Agema
Wat is er mis gegaan als je op zo'n manier post @ Stormfront of all places?
  maandag 31 januari 2011 @ 18:59:17 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92134791
Dat domme wicht krijgt veel te veel aandacht hier. Laten we het lekker hebben over de volgende veel interessantere gast van vanavond: Jack Wouterse.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 31 januari 2011 @ 20:24:30 #255
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_92140199
Vet Hard. _O_ Wat een bazenfilm is dat zeg.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:33:36 #256
123170 alors
zlata1234
pi_92140817
tis begonnen *O*
know'm sayin?
word? word.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:38:47 #257
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92141192
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:24 schreef Heufd het volgende:
Vet Hard. _O_ Wat een bazenfilm is dat zeg.
Met die oude man in die rolstoel. "Hou nou eens je bek man!" en schopt ie 'm weg :D
  maandag 31 januari 2011 @ 20:47:26 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92141773
Het is na een kwartier al vele malen boeiender dan vorige week. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 31 januari 2011 @ 20:47:43 #259
123170 alors
zlata1234
pi_92141791
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef golfer het volgende:
Het is na een kwartier al vele malen boeiender dan vorige week. ^O^
Ik wilde net zeggen, dit valt me niks tegen.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:47:44 #260
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92141794
Goed gesprek. Jack ^O^
  maandag 31 januari 2011 @ 20:53:24 #261
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_92142180
Nou, hij praat er wel heel erg graag over.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:56:28 #262
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_92142366
Nou ik haak af.

Vreten, roken, zuipen, snuiven, snurken, zweten.
Het zal allemaal wel. Hij is goed op weg in ieder geval om met dingen te stoppen.
Maar een interessant voor een interview vind ik het niet.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_92142465
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef Staal het volgende:
Nou ik haak af.

Het zal allemaal wel. Hij is goed op weg in ieder geval om met dingen te stoppen.
Ik heb er ook niks mee en dit is ook precies wat ik verwachtte, dus ik was al niet enthousiast.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:58:29 #264
123170 alors
zlata1234
pi_92142509
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef Staal het volgende:
Nou ik haak af.

Wehehe ja het wordt nu wel een beetje meer van hetzelfde.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:58:55 #265
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92143085
vroeg slapen zeg
pi_92143130
Haha dat masker. Ze gaan iig op een raar tijdstip wakker worden, uurtje of half 5?
pi_92143131
Lekker op tijd pitten :D
pi_92143163
en om kwart over 5 wakker _O-
pi_92143180
lekker vroeg wakker ook pff
pi_92143291
Lol en anderhalf uur later nog in bed:p
pi_92143300
godver die gast is veelste actief zo vroeg! Blijft maar door lullen :')
  maandag 31 januari 2011 @ 21:10:11 #273
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92143327
Haha, die gesprekken over eten ook de hele tijd :P
  maandag 31 januari 2011 @ 21:10:25 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92143346
Het is jammer dat het eigenlijk alleen over z'n verslavingen gaat. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_92143499
Tja, ze kunnen het ook over die oninteressante baggerfilms hebben... :')
  maandag 31 januari 2011 @ 21:14:52 #276
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_92143659
quote:
15s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef golfer het volgende:
Tja, ze moeten toch het een en ander monteren. Het kan best dat ze het over z'n werk gehad hebben, maar dat hij daar weinig over te vertellen heeft. Van mij mag hij het best over De Noorderlingen hebben, maar goed, dit vind ik ook interessant.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_92143726
Kwalbert gaat vast de helft van de uitzending zielig doen..
  maandag 31 januari 2011 @ 21:16:18 #278
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_92143727
Uitstekende aflevering; zeker na die xenofobe domoor van vorige week.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_92143884
quote:
15s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef golfer het volgende:
Idd. Eenzijdige aflevering. Jammer.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:19:19 #280
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92143960
Inderdaad één thema, maar wel een prima aflevering wat mij betreft. Mooi openhartig gesprek.
pi_92146786
Goede aflevering.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 01:28:27 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92158238
Volgende week de laatste met Albert Verlinde.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 februari 2011 @ 01:32:46 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_92158319
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
Volgende week de laatste met Albert Verlinde.
RIP Albert

dinsdag 1 februari 2011 @ 09:26:15 #284
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92162093
Jack was een wandelend cursusboek. Als een born-again christian die net de bijbel heeft gelezen.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:40:12 #285
95095 Pizzaman
pi_92217216
Het kwam ook op mij een beetje over alsof hij zelf ook heel graag zijn verhaal kwijt wilde. Het leek net een deel van zijn afkickproces. Elke keer als Wilfried wat zei en het gesprek dreigde op een zijspoor te komen dan begon Jack weer over Schotland enzo.
pi_92237310
Wat een aandachtshoer die jack, getver... verslaafd aan coke maar je zoon weet het niet, zal wel een heftige verslaving geweest zijn, not. Btje in het weekend gebruiken, nounou... gevaarlijk hoor! Man, overmatig snuiven doen 80% van je collega's ook, en als je echt verslaafd bent en je zit compleet aan de grond, moet je het echt zelf oplossen, die mensen die naar een kliniek gaan willen alleen maar aandacht ofzo.. totaal niet boeiend en zelfs een btje irritant.. genoeg mensen met echte problemen...so stfu
pi_92238532
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef Slurrrrp het volgende:
Wat een aandachtshoer die jack, getver... verslaafd aan coke maar je zoon weet het niet, zal wel een heftige verslaving geweest zijn, not. Btje in het weekend gebruiken, nounou... gevaarlijk hoor! Man, overmatig snuiven doen 80% van je collega's ook, en als je echt verslaafd bent en je zit compleet aan de grond, moet je het echt zelf oplossen, die mensen die naar een kliniek gaan willen alleen maar aandacht ofzo.. totaal niet boeiend en zelfs een btje irritant.. genoeg mensen met echte problemen...so stfu
:') :') :')
pi_92239043
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef k_man het volgende:

[..]

:') :') :')
wow... tegen zoveel argumenten kan ik niet op hoor
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:47:48 #289
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_92239668
Ik heb toevallig die aflevering met Fleur Agema gezien en ik vond dat ze het niet slecht deed.
Wel veel opvallende tussenpozen in de gesprekken.
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:54:55 #290
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_92240040
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:35 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

wow... tegen zoveel argumenten kan ik niet op hoor
Zeggen dat iemand die nota bene daadwerkelijk iets aan zijn verslaving doet, dat alleen voor de aandacht doet, is gelukkig wel geloofwaardig.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_92274832
Albert uiteraard weer aan het janken volgende week :')
pi_92275312
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Albert uiteraard weer aan het janken volgende week :')
Nou ja lijkt me niet zo vreemd als het over de zelfmoord van z'n zwager was.
Als dat het fragment tenminste is ;)
pi_92434328
Weet iemand waarom de aflevering herhaald word? Waarom is er geen Albert?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_92434538
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Weet iemand waarom de aflevering herhaald word? Waarom is er geen Albert?
Albert komt morgen, de aflevering van afgelopen maandag wordt altijd op zondagavond herhaald
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_92434688
o hahah niet aan gedacht...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_92434760
zou hij zich niet schuldig tegenover Roef Ragas voelen?
  zondag 6 februari 2011 @ 23:28:35 #297
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92439391
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen Mister Boulevard himself *O*
zal vast ook over Antonie Kamerling gaan
pi_92449712
Vanvond ga ik niet kijken.
  maandag 7 februari 2011 @ 11:53:49 #300
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92453045
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vanvond ga ik niet kijken.
Why ;)
pi_92453707
Because.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')