quote:
quote:
Ja, speciaal omdat we jou willen horen zingen.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ach, we kunnen misschien ook Pierre Kartner wel vragen anders
Zo, de eerste legt de lat meteen lekker hoog!quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, de eerste legt de lat meteen lekker hoog!
Er gaat nu niemand anders meer meedoenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks!Tof dat mensen zo reageren
nou zegquote:
Oh goed, je durft nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou zeg![]()
ik heb iig 2009 op mijn naam staan
heb eindelijk de kabel binnen, dus ben nu aan het kloten hoe of wat...
Tuurlijk durf ik nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh goed, je durft nog. Doe Josephine van Tori
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er gaat nu niemand anders meer meedoen
Once upon a decemberquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Damn dan moet ik wel even met een pareltje komen
Leuk gezongen alleen krijg ik er een beetje een raar gevoel bij. Weet niet of dat op een goede manier is..quote:
Ohjeequote:Op woensdag 10 februari 2010 16:54 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Leuk gezongen alleen krijg ik er een beetje een raar gevoel bij. Weet niet of dat op een goede manier is..
Geweldige performance!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks!Tof dat mensen zo reageren
quote:
Ik vind jouw begin jammer. Daar doe jij me weinig en word ik steeds afgeleid naar het origineel. En dat is zonde, want later ga je wat harder en mooier enquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
prettyyyy![]()
klinkt heel erg goed
![]()
Thanks voor je opmerkingquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind jouw begin jammer. Daar doe jij me weinig en word ik steeds afgeleid naar het origineel. En dat is zonde, want later ga je wat harder en mooier en.
Nu ja, wie het dan ook maar moge zingenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Thanks voor je opmerking. Dat terwijl je het origineel niet eens hoort :p
Dat ben ik zelfquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, wie het dan ook maar moge zingen.
Gewaagd...quote:
Niet okayquote:
Ik bedoelde het niet boos mevrouw Harajukuquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet okay. Ik bedoel dat jij wat zacht begint en ik dan afgeleid wordt door de andere stem, wat jij blijkt te zijn maar dat boeit niet, en dat is zonde
want later hoor je jou wel goed en wat je kan.
Zij ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet boos mevrouw Harajuku![]()
![]()
2e + 3e stem.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Rauzer het volgende:
Maar waarom heb je jezelf als achtergrond dan?
I knowquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zij ook niet.Ze wilde alleen maar een tippen dat je niet moet wegvallen in de achtergrondmuziek, wanneer je een live-opname van je stem wilt registreren.
Die moet dan goed en duidelijk de boventoon voeren.
Ja, zo had het ook gekund inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zij ook niet.Ze wilde alleen maar een tippen dat je niet moet wegvallen in de achtergrondmuziek, wanneer je een live-opname van je stem wilt registreren.
Die moet dan goed en duidelijk de boventoon voeren.
Maar ondanks dat, pik ik de kwaliteit er wel uit hoor... loepzuiver gezongen. Je zingt niet zomaar wat, maar doet het met nuance en gevoel. Af en toe bespeur ik een mooie vibrato bij een lange noot, dat moet je maar kunnen!quote:
Daarom juist zo zondequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar ondanks dat, pik ik de kwaliteit er wel uit hoor... loepzuiver gezongen. Je zingt niet zomaar wat, maar doet het met nuance en gevoel. Af en toe bespeur ik een mooie vibrato bij een lange noot, dat moet je maar kunnen!![]()
Hahaha ik zal er iig zeker wat mee doen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom juist zo zondeEn nu zal ik erover ophouden
Klinkt net als het ESF qua afwisseling.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Pluis_Konijn is ookal zo goed! En o.us inzending vond ik grappig
.
Jouw filmpje is overigens echt baas :p Ik moest lachen ^_^quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Klinkt net als het ESF qua afwisseling.
Iets op de melody van keyboardcat!quote:
Jij kan ook goed zingen hoor, mijn complimenten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Jouw filmpje is overigens echt baas :p Ik moest lachen ^_^
Je hebt nog anderhalve maand, dus je kunt nog wat langer doorgaan tot je WEL tevreden bent?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:28 schreef laforest het volgende:
Hmm ben niet tevreden met wat ik heb
Ohhh okquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt nog anderhalve maand, dus je kunt nog wat langer doorgaan tot je WEL tevreden bent?
Een duet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:41 schreef RTGER89 het volgende:
Ik doe mee samen met m'n supertalent Denise!
Zorg voor de juiste instellingen bij je audio-opname/afspeelapparaten-panel (windows, in je taakbalk, naast je klokje, rechtsklikken op het volume-icoontje). Gratis programma's zijn te vinden op http://www.freewarefiles.com/category_6_229.html en www.filehippo.comquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand mij helpen?
ik zoek een programmatje, downloadbaar, waarmee ik muziek kan opnemen. De gewone geluidsrecorder pakt mijn usb aangesloten microfoon nieten ik wil testen of hij het in een ander programma wel doet
heb wat gevonden, Audacity..
enige vervelende is, dat mijn geluid het niet doet zodra de mic is ingepluggedmoet dus elke keer ontpluggen om terug te luisteren
oh, en karaoke wordt ook lastig
Komt door mijn stemverneukerijquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik voel trouwens enige afkeur bij Rauzer of is het toevallig dat dat pluizige konijntje als enige géen positieve PI heeft?!
Tros-complot
NEIN! Je gaat namelijk winnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ok dan trek ik mijn inzending wel in!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:52 schreef Rauzer het volgende:
Jawel, je moet meedoen! Vond je twee jaar terug al goed, en vorig jaar deed je ook al niet mee
!
Nou ik zou er m'n geld niet op zettenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
NEIN! Je gaat namelijk winnen:p
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet joh!
Misschien...is volgende week de hele week weg, dus ik kan naar hartenlust zingen in huis, dat wel... ik zal er nog eens over nadenken
Tuurlijk kan dat ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Musicalnummers. Dat kan natuurlijk ook.
Gelukkig hoef je niet te kunnen lezen om te kunnen zingen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef GuidooH het volgende:
Tot wanneer kan je meedoen?
En je kop hoeft er niet op toch?
Ik had hem al ge-edit, bedacht opeens dat dat wel in de OP zou staan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te kunnen lezen om te kunnen zingen.
Allebei ja.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik had hem al ge-edit, bedacht opeens dat dat wel in de OP zou staan.
Jep, ik ga m'n best doen om wat te prutsen op de gitaar voor die tijd..quote:
Met zo'n veelbelovende nickname moet je dat gewoon doen joh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even over nadenken of ik mn inzending van vorig jaar dit jaar wel durf in te sturen
Wanneer kunnen we jouw inzending verwachtenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Met zo'n veelbelovende nickname moet je dat gewoon doen joh!![]()
Ik wilde dit jaar eigenlijk inderdaad wel een serieuze inzending doen. Maar, opnamekwaliteit is echt bagger en opnemen kan alleen 's ochtends heel vroeg, omdat mijn stem dan nog laag en rauw is. Maar als ik nu alvast de prijs krijg, dan is de opnamekwaliteit natuurlijk geen issue meer en belet niets me om mee te doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jouw inzending verwachten
Ik stel dit lied voor, met uiteraard een remake van de clipquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even over nadenken of ik mn inzending van vorig jaar dit jaar wel durf in te sturen
Dan luistert niemand natuurlijk meer naar mijn engelenstemquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik stel dit lied voor, met uiteraard een remake van de clip
Doe jij ook weer mee?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Met zo'n veelbelovende nickname moet je dat gewoon doen joh!![]()
En dat! Wil ik horen en zien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Ja, doe eens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 07:40 schreef Ellatjuh het volgende:
misschien moet ik ook maar eens meedoen
Moet ze dan zelf even insturen, zie OP.quote:
ZE?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet ze dan zelf even insturen, zie OP.
En zo origineel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:08 schreef Rauzer het volgende:
Wat ongelooflijk irritant die groetjes steeds juicyhill
Ja dag, meedoen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Yikes, ik haat mijn stem. In mijn hoofd klonk ik mooier. Ik neem mijn deelname weer in heroverweging
.
Jajajaa maar ik stel het inzenden nog uit hoorquote:
Neequote:Op zondag 14 februari 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
Je doet toch wel een Songfestivalnummer he?
Erik, douze points!
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Oh
Wheeeere are you nohohowwwwwwwwwwww.
Of Charlotte. En Hara en ik dan in het filmpje op de achtergrond in een Bollywood outfit gaan hupsen
Sorry. Ik draaf door.
Paultjuhhh had dat gedaanquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Oeh ik maak nu al geen kans meer hoor ik.Vooral Pluis_Konijn zingt erg mooi zeg! Whoo.
Aangepast plus nieuwe inzendingquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik voel trouwens enige afkeur bij Rauzer of is het toevallig dat dat pluizige konijntje als enige géen positieve PI heeft?!
Tros-complot
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]waow, bedankt
^_^. Wel inzenden hoor!
Tof nummer!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:42 schreef Lindytje het volgende:
Nummer gekozen!
Sober- P!nk it 'll be!
Gewoon doen johquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
GoedverdoemmeDie inzendingen zijn echt goed. Ik dacht voor de fun met iets mee te doen (ik kan dus echt niet zingen), maar dat kan ik beter achterwege laten zo denk ik
Ik zal er eens over denkenquote:
Had ik ook bedacht, maar ik vind het inderdaad ook niet zo grappig meer naast deze inzendingenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zal er eens over denkenGewoon als couterweight ten opzichte van die anderen die wel kunnen zingen zullen we maar zeggen
Anderen mensen moeten vooral inzenden no matter what... en dan zelf...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had ik ook bedacht, maar ik vind het inderdaad ook niet zo grappig meer naast deze inzendingen
Ach pssh, ik deed vorig jaar mee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Anderen mensen moeten vooral inzenden no matter what... en dan zelf...![]()
You did? Linkje in de doubeliedoo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach pssh, ik deed vorig jaar mee.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
You did? Linkje in de doubeliedoo?
[..]![]()
Dat heb ik natuurlijk allang van Youtube gehaald weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
You did? Linkje in de doubeliedoo?
[..]![]()
Ik ken dat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk allang van Youtube gehaald weer
Dat jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
What the flying fuck, ben jij dat echt Lonker?
Niet alleen dat, ik wil verkering met diegene op dat filmpjequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat ja
Het klinkt hartstikke nice man!![]()
Ik kan wel inpakken
![]()
hahahah ^^quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik wil verkering met diegene op dat filmpje
Nice!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Zooo, ik heb mijn inzending zonet verstuurd! Dus hij zal er vast snel bij staan.
Aha, ik dacht al. Er gaat iets fout! Hahaha.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:23 schreef Rauzer het volgende:
Alleen nog even wachten op een FA die de HTML aanvinkt.
Dankje!quote:
QFTquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef GuidooH het volgende:
Damn, waarom zijn jullie inzendingen zo goed....
Maar ja, er moet ook iemand laatste worden he.
Jij hebt daar geen last van, jij bent een van de goeie..quote:
Dank jequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef shiznuts het volgende:
Deze editie heeft echt verrassend veel talent/kwaliteit.![]()
Aardig van jequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen last van, jij bent een van de goeie..Jij hebt een reële kans om te winnen... Ik heb de twijfels bij mijn kans, maar dan om niet laatste te worden.
quote:
Denk wel iets hoger...quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Aardig van jeMaar als ik het zo hoor denk ik dat mijn kans 0.0
Sure thing, try http://www.avs4you.com/quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een lumineus idee waarmee ik mijn .mov bestand in windows moviemaker kan bewerken? AKA, weet iemand een goede (gratis) converter om het in een passend bestand voor WMM te toveren?
Quicktime Proquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een lumineus idee waarmee ik mijn .mov bestand in windows moviemaker kan bewerken? AKA, weet iemand een goede (gratis) converter om het in een passend bestand voor WMM te toveren?
Handbrake!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
omg jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik wil verkering met diegene op dat filmpje
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al een eeuwigheid pogingen aan het doen om mijn bestand te converteren, eigenlijk alleen om een stukje begin en eind er af te knippen
... Misschien maar gewoon helemaal ongeknipt uploaden.
Ik kan hem wel even voor je verknippen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al een eeuwigheid pogingen aan het doen om mijn bestand te converteren, eigenlijk alleen om een stukje begin en eind er af te knippen
... Misschien maar gewoon helemaal ongeknipt uploaden.
Aha. I see what you did there.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik kan hem wel even voor je verknippen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speel niet zo met me en laat het horen.
Nee, ik laat het wel, het gaat serieus alleen maar om de onintelligente blik uit mijn ogen als ik de camera aan/uit zetquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik kan hem wel even voor je verknippen.
Oké, staat ie er al op?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik laat het wel, het gaat serieus alleen maar om de onintelligente blik uit mijn ogen als ik de camera aan/uit zet.
Waaaaarom doe ik mee!!!
We have ID-confirmation.quote:
Daarom deed ik ook niet voor de prijs mee, alleen om te kijken hoe waterdicht deze wedstrijd isquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We have ID-confirmation.
http://www.youtube.com/user/TheWonkyBoys
From the UK. 28-year-old WonkyBoy.
Vink deze beter...
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
Daarom deed ik ook niet voor de prijs mee, alleen om te kijken hoe waterdicht deze wedstrijd is
Omg, jij held. Ik kon niets vinden en ik heb heel Youtube afgezocht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We have ID-confirmation.
Vink deze beter...
Bekijk deze YouTube-video
Ik was benieuwd of je je zomaar kon opgeven en kon weglopen met de toch wel dure prijs, en gelukkig kan dat niet . Ik had in mijn inzending per PM vermeld dat ik alleen voor de fun mee wilde doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]Het is dat ik je langer ken dan vandaag.
Maar je redde het toch tot de kandidatenlijst. Waar ik niet voor insta.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg, jij held. Ik kon niets vinden en ik heb heel Youtube afgezocht.
Ja, dat deed ik ook. Ik heb 50 walgelijke versies gehoord van dit nummer, bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
gewoon de titel van het liedje
?
Youtube upload niet goed. Of althans, het balkje is volgelopen, maar hij lijkt nu "vast" te zittenquote:
Kinda sad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
Daarom deed ik ook niet voor de prijs mee, alleen om te kijken hoe waterdicht deze wedstrijd is
Via YouTube kreeg ik het dan ook niet zo snel voor elkaar, had ik een andere bron voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
gewoon de titel van het liedje
?
En nu ga je de echte stalkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook. Ik heb 50 walgelijke versies gehoord van dit nummer, bedankt nog daarvoor
Denk dat dit het origineel is maar dat ie er een leuker filmpje bij wilde en zichzelf maar ging playbacken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
En hoe zit het nou met die echte gozer die dat zou zingen op dat filmpje, want op 4.50 gaat ie behoorlijk de mist in met playback namelijk
Filmpjes die ik via pm binnenkrijg post ik direct in het topic, het nakijken gebeurt later, en zoals je ziet met veel succesquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of je je zomaar kon opgeven en kon weglopen met de toch wel dure prijs, en gelukkig kan dat niet . Ik had in mijn inzending per PM vermeld dat ik alleen voor de fun mee wilde doen
Al gelukt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Youtube upload niet goed. Of althans, het balkje is volgelopen, maar hij lijkt nu "vast" te zitten!
Shiz! Waarom kan jij dat vinden en niemand anders!?
Juist, hij had de prijs dus sowieso niet gewonnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:07 schreef GuidooH het volgende:
Maar ook al hadden we het niet door gehad, dan had je nog een probleem bij het tweede nummer...
Nee, want hij was sowieso niet de beste...quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist, hij had de prijs dus sowieso niet gewonnen
Daar ging het hem ook niet om.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist, hij had de prijs dus sowieso niet gewonnen
Ja, dat is makkelijk praten achterafquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daar ging het hem ook niet om.
Ik ben nu aan de wodka!quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk praten achteraf
Ik wil als boetedoening nu een van jezelf. Ben benieuwd wat het verschil is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef Lonker het volgende:
Nou, sorry jongens, en niet boos zijn heDan ga ik nu naar bedje, en kom ik gezellig terug wanneer de stem ronde is, toedelssss
Doe maar, ik kan 't ook voor geen meter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:17 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hmm, kan t voor geen meter.
Maarja, ik neem wel wat voor de lol op.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:![]()
XD Lonker.. -1 xD
Je stond zo hoog op mn want-to-have-lijst
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Erik heeft Sjalalie ingezonden?
* shiNinG_staR boekt ticket naar Engelandquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We have ID-confirmation.
Vink deze beter...
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Heb er wel een karaokeversie van gevonden, maar ik kan niet aan het origineel tippen en dat vind ik dan zonde van het nummer...
Waarom doe jij niet meequote:
Omdat we ons gehoor willen behouden?quote:
tsk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat we ons gehoor willen behouden?
Pas op hè, jij bent degene die zo zingend op FOK staatquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And boy are you right!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! We missen alleen nog iemand die zwanger blijkt te zijn en een moderator die diegene dan uit gaat schelden waardoor we een filmpje krijgen te zien van de zwangere persoon, keihard huilend voor de camera met een speech dat ze heeeeeeeeeel graag een carrieré op internet wil als zangeres..quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:14 schreef RTGER89 het volgende:
Haha, dat playbacken viel mij gister ook al op.![]()
Maargoed, wat is nou een wedstrijd zonder schandaal!
Okay! Ben je wel een beetje gemeen en harteloos dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, dan wil ik die moderator wel zijn.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien worden wel meer mensen ontmaskerd.
Oei, dan ben ik blij dat ik niet zwanger ben.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan gruwelijk meedogenloos zijn. Niet voor de poes...
Yay.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn ook mensen waar ik niet boos op kan worden hoor.
Ik kan hem nie zien ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Aww Tha_Erik zingt schattig zeg. Lief stemmetje!
Moet nog even aangepast worden door een FA die htmlrechten heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:33 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ik kan hem nie zien ?
Rare code
Ik vind jou zo stoer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Doen Vaduz. Geef het goede voorbeeld voor je forum.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, ik ga nu serieus twijfelen om ook wat te proberen. Alleen het opnemen, ik ben zo'n enorme noob.
haha... tja.. wat een inzending weer zeg...quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:42 schreef M2theC het volgende:
[..]
haha... tja.. wat een inzending weer zeg...
Pluis en Menno
Ik doe tenminste meequote:
whehe, idem hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, ik ga nu serieus twijfelen om ook wat te proberen. Alleen het opnemen, ik ben zo'n enorme noob.
Hier hetzelfde, ding is ook van Bart Smit kwaliteit en het lijkt alsof m'n mobiel nog betere kwaliteit levert.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, idem hoorheb wel die mic aangesloten nu, maar kan er nog steeds niet echt iets mee
nou, ik heb wel een goeie mic, maar geen goede opnameverwerking enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ding is ook van Bart Smit kwaliteit en het lijkt alsof m'n mobiel nog betere kwaliteit levert.![]()
Of zou het gewoon aan m'n - gebrek aan - zangkwaliteiten liggen?
Ik ook!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:
SpannendBen benieuwd wie er nog meer gaat inzenden
Als winnaar van het afgelopen jaar verwachten we natuurlijk wel een kleine comebackquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ik heb wel een goeie mic, maar geen goede opnameverwerking enzo
Ik ben ook benieuwd!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:14 schreef Yuki het volgende:
Ben bezig met filmpje maken en liedje opnemen
Alleen heb ik echt CRAP-apparatuur, dus ben benieuwd of het een beetje gaat klinken
Zo nou!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ik doe ook mee, zal wel in de prijzen vallen denk ik
en hier heb ik ook nog een topicquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Zo nou!
Als jij niet wint, dan weet ik het ook niet hoor! Wat een geweldig goed nummer. Heb je dat zelf geschreven?
Eigenlijk valt het best mee. Gek genoeg is mijn headsetje beter qua microfoon dan m'n losse (geen serieuze audio, ook voor de computer).quote:
Nou nou, druk heb je het ermee! Wat knap dat je meerdere talen spreekt zeg. Misschien dat we een keer een duet op moeten nemen, ik kan namelijk heel goed miauwen! I shit you not.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nou ik heb er nog meer van, ben ook bezig aan een langere versie maar die komt nog
En een cover van dat shalalie_liedje, maar die is nog niet af
Denk je dat ik wel een kans maak?
Zou graag bekent worden hier in Leeuwarden en omstreken.......
en uh ja de tekst en zo heb ik zelf gedaan ( spreek meerdere talen)
Niet zo bitchen hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Nou nou, druk heb je het ermee! Wat knap dat je meerdere talen spreekt zeg. Misschien dat we een keer een duet op moeten nemen, ik kan namelijk heel goed miauwen! I shit you not.
Ik denk zeker dat je een kans maakt! Vooral omdat je ook een eigen topic hebt hier, best slim gedaan!
Ik zou voor wereldroem gaan trouwens, Leeuwarden is vast klein. (geen idee)
xxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |