quote:
quote:
Ja, speciaal omdat we jou willen horen zingen.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ach, we kunnen misschien ook Pierre Kartner wel vragen anders
Zo, de eerste legt de lat meteen lekker hoog!quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, de eerste legt de lat meteen lekker hoog!
Er gaat nu niemand anders meer meedoenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks!Tof dat mensen zo reageren
nou zegquote:
Oh goed, je durft nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou zeg![]()
ik heb iig 2009 op mijn naam staan
heb eindelijk de kabel binnen, dus ben nu aan het kloten hoe of wat...
Tuurlijk durf ik nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh goed, je durft nog. Doe Josephine van Tori
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er gaat nu niemand anders meer meedoen
Once upon a decemberquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Damn dan moet ik wel even met een pareltje komen
Leuk gezongen alleen krijg ik er een beetje een raar gevoel bij. Weet niet of dat op een goede manier is..quote:
Ohjeequote:Op woensdag 10 februari 2010 16:54 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Leuk gezongen alleen krijg ik er een beetje een raar gevoel bij. Weet niet of dat op een goede manier is..
Geweldige performance!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks!Tof dat mensen zo reageren
quote:
Ik vind jouw begin jammer. Daar doe jij me weinig en word ik steeds afgeleid naar het origineel. En dat is zonde, want later ga je wat harder en mooier enquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
prettyyyy![]()
klinkt heel erg goed
![]()
Thanks voor je opmerkingquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind jouw begin jammer. Daar doe jij me weinig en word ik steeds afgeleid naar het origineel. En dat is zonde, want later ga je wat harder en mooier en.
Nu ja, wie het dan ook maar moge zingenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Thanks voor je opmerking. Dat terwijl je het origineel niet eens hoort :p
Dat ben ik zelfquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, wie het dan ook maar moge zingen.
Gewaagd...quote:
Niet okayquote:
Ik bedoelde het niet boos mevrouw Harajukuquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet okay. Ik bedoel dat jij wat zacht begint en ik dan afgeleid wordt door de andere stem, wat jij blijkt te zijn maar dat boeit niet, en dat is zonde
want later hoor je jou wel goed en wat je kan.
Zij ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet boos mevrouw Harajuku![]()
![]()
2e + 3e stem.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Rauzer het volgende:
Maar waarom heb je jezelf als achtergrond dan?
I knowquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zij ook niet.Ze wilde alleen maar een tippen dat je niet moet wegvallen in de achtergrondmuziek, wanneer je een live-opname van je stem wilt registreren.
Die moet dan goed en duidelijk de boventoon voeren.
Ja, zo had het ook gekund inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zij ook niet.Ze wilde alleen maar een tippen dat je niet moet wegvallen in de achtergrondmuziek, wanneer je een live-opname van je stem wilt registreren.
Die moet dan goed en duidelijk de boventoon voeren.
Maar ondanks dat, pik ik de kwaliteit er wel uit hoor... loepzuiver gezongen. Je zingt niet zomaar wat, maar doet het met nuance en gevoel. Af en toe bespeur ik een mooie vibrato bij een lange noot, dat moet je maar kunnen!quote:
Daarom juist zo zondequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar ondanks dat, pik ik de kwaliteit er wel uit hoor... loepzuiver gezongen. Je zingt niet zomaar wat, maar doet het met nuance en gevoel. Af en toe bespeur ik een mooie vibrato bij een lange noot, dat moet je maar kunnen!![]()
Hahaha ik zal er iig zeker wat mee doen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom juist zo zondeEn nu zal ik erover ophouden
Klinkt net als het ESF qua afwisseling.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Pluis_Konijn is ookal zo goed! En o.us inzending vond ik grappig
.
Jouw filmpje is overigens echt baas :p Ik moest lachen ^_^quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Klinkt net als het ESF qua afwisseling.
Iets op de melody van keyboardcat!quote:
Jij kan ook goed zingen hoor, mijn complimenten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Jouw filmpje is overigens echt baas :p Ik moest lachen ^_^
Je hebt nog anderhalve maand, dus je kunt nog wat langer doorgaan tot je WEL tevreden bent?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:28 schreef laforest het volgende:
Hmm ben niet tevreden met wat ik heb
Ohhh okquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt nog anderhalve maand, dus je kunt nog wat langer doorgaan tot je WEL tevreden bent?
Een duet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:41 schreef RTGER89 het volgende:
Ik doe mee samen met m'n supertalent Denise!
Zorg voor de juiste instellingen bij je audio-opname/afspeelapparaten-panel (windows, in je taakbalk, naast je klokje, rechtsklikken op het volume-icoontje). Gratis programma's zijn te vinden op http://www.freewarefiles.com/category_6_229.html en www.filehippo.comquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand mij helpen?
ik zoek een programmatje, downloadbaar, waarmee ik muziek kan opnemen. De gewone geluidsrecorder pakt mijn usb aangesloten microfoon nieten ik wil testen of hij het in een ander programma wel doet
heb wat gevonden, Audacity..
enige vervelende is, dat mijn geluid het niet doet zodra de mic is ingepluggedmoet dus elke keer ontpluggen om terug te luisteren
oh, en karaoke wordt ook lastig
Komt door mijn stemverneukerijquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik voel trouwens enige afkeur bij Rauzer of is het toevallig dat dat pluizige konijntje als enige géen positieve PI heeft?!
Tros-complot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |