Geweldige performance!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks!Tof dat mensen zo reageren
quote:
Ik vind jouw begin jammer. Daar doe jij me weinig en word ik steeds afgeleid naar het origineel. En dat is zonde, want later ga je wat harder en mooier enquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
prettyyyy![]()
klinkt heel erg goed
![]()
Thanks voor je opmerkingquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind jouw begin jammer. Daar doe jij me weinig en word ik steeds afgeleid naar het origineel. En dat is zonde, want later ga je wat harder en mooier en.
Nu ja, wie het dan ook maar moge zingenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Thanks voor je opmerking. Dat terwijl je het origineel niet eens hoort :p
Dat ben ik zelfquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, wie het dan ook maar moge zingen.
Gewaagd...quote:
Niet okayquote:
Ik bedoelde het niet boos mevrouw Harajukuquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet okay. Ik bedoel dat jij wat zacht begint en ik dan afgeleid wordt door de andere stem, wat jij blijkt te zijn maar dat boeit niet, en dat is zonde
want later hoor je jou wel goed en wat je kan.
Zij ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet boos mevrouw Harajuku![]()
![]()
2e + 3e stem.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Rauzer het volgende:
Maar waarom heb je jezelf als achtergrond dan?
I knowquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zij ook niet.Ze wilde alleen maar een tippen dat je niet moet wegvallen in de achtergrondmuziek, wanneer je een live-opname van je stem wilt registreren.
Die moet dan goed en duidelijk de boventoon voeren.
Ja, zo had het ook gekund inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zij ook niet.Ze wilde alleen maar een tippen dat je niet moet wegvallen in de achtergrondmuziek, wanneer je een live-opname van je stem wilt registreren.
Die moet dan goed en duidelijk de boventoon voeren.
Maar ondanks dat, pik ik de kwaliteit er wel uit hoor... loepzuiver gezongen. Je zingt niet zomaar wat, maar doet het met nuance en gevoel. Af en toe bespeur ik een mooie vibrato bij een lange noot, dat moet je maar kunnen!quote:
Daarom juist zo zondequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar ondanks dat, pik ik de kwaliteit er wel uit hoor... loepzuiver gezongen. Je zingt niet zomaar wat, maar doet het met nuance en gevoel. Af en toe bespeur ik een mooie vibrato bij een lange noot, dat moet je maar kunnen!![]()
Hahaha ik zal er iig zeker wat mee doen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom juist zo zondeEn nu zal ik erover ophouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |