Daar ging het hem ook niet om.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist, hij had de prijs dus sowieso niet gewonnen
Ja, dat is makkelijk praten achterafquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daar ging het hem ook niet om.
Ik ben nu aan de wodka!quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk praten achteraf
Ik wil als boetedoening nu een van jezelf. Ben benieuwd wat het verschil is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef Lonker het volgende:
Nou, sorry jongens, en niet boos zijn heDan ga ik nu naar bedje, en kom ik gezellig terug wanneer de stem ronde is, toedelssss
Doe maar, ik kan 't ook voor geen meter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:17 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hmm, kan t voor geen meter.
Maarja, ik neem wel wat voor de lol op.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:![]()
XD Lonker.. -1 xD
Je stond zo hoog op mn want-to-have-lijst
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Erik heeft Sjalalie ingezonden?
* shiNinG_staR boekt ticket naar Engelandquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We have ID-confirmation.
http://www.youtube.com/user/TheWonkyBoys
From the UK. 28-year-old WonkyBoy.
Vink deze beter...
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Heb er wel een karaokeversie van gevonden, maar ik kan niet aan het origineel tippen en dat vind ik dan zonde van het nummer...
Waarom doe jij niet meequote:
Omdat we ons gehoor willen behouden?quote:
tsk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat we ons gehoor willen behouden?
Pas op hè, jij bent degene die zo zingend op FOK staatquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And boy are you right!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! We missen alleen nog iemand die zwanger blijkt te zijn en een moderator die diegene dan uit gaat schelden waardoor we een filmpje krijgen te zien van de zwangere persoon, keihard huilend voor de camera met een speech dat ze heeeeeeeeeel graag een carrieré op internet wil als zangeres..quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:14 schreef RTGER89 het volgende:
Haha, dat playbacken viel mij gister ook al op.![]()
Maargoed, wat is nou een wedstrijd zonder schandaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |