NEIN! Je gaat namelijk winnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ok dan trek ik mijn inzending wel in!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:52 schreef Rauzer het volgende:
Jawel, je moet meedoen! Vond je twee jaar terug al goed, en vorig jaar deed je ook al niet mee
!
Nou ik zou er m'n geld niet op zettenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
NEIN! Je gaat namelijk winnen:p
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet joh!
Misschien...is volgende week de hele week weg, dus ik kan naar hartenlust zingen in huis, dat wel... ik zal er nog eens over nadenken
Tuurlijk kan dat ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Musicalnummers. Dat kan natuurlijk ook.
Gelukkig hoef je niet te kunnen lezen om te kunnen zingen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef GuidooH het volgende:
Tot wanneer kan je meedoen?
En je kop hoeft er niet op toch?
Ik had hem al ge-edit, bedacht opeens dat dat wel in de OP zou staan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te kunnen lezen om te kunnen zingen.
Allebei ja.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik had hem al ge-edit, bedacht opeens dat dat wel in de OP zou staan.
Jep, ik ga m'n best doen om wat te prutsen op de gitaar voor die tijd..quote:
Met zo'n veelbelovende nickname moet je dat gewoon doen joh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even over nadenken of ik mn inzending van vorig jaar dit jaar wel durf in te sturen
Wanneer kunnen we jouw inzending verwachtenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Met zo'n veelbelovende nickname moet je dat gewoon doen joh!![]()
Ik wilde dit jaar eigenlijk inderdaad wel een serieuze inzending doen. Maar, opnamekwaliteit is echt bagger en opnemen kan alleen 's ochtends heel vroeg, omdat mijn stem dan nog laag en rauw is. Maar als ik nu alvast de prijs krijg, dan is de opnamekwaliteit natuurlijk geen issue meer en belet niets me om mee te doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jouw inzending verwachten
Ik stel dit lied voor, met uiteraard een remake van de clipquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even over nadenken of ik mn inzending van vorig jaar dit jaar wel durf in te sturen
Dan luistert niemand natuurlijk meer naar mijn engelenstemquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik stel dit lied voor, met uiteraard een remake van de clip
Doe jij ook weer mee?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Met zo'n veelbelovende nickname moet je dat gewoon doen joh!![]()
En dat! Wil ik horen en zien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Ja, doe eens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 07:40 schreef Ellatjuh het volgende:
misschien moet ik ook maar eens meedoen
Moet ze dan zelf even insturen, zie OP.quote:
ZE?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet ze dan zelf even insturen, zie OP.
En zo origineel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:08 schreef Rauzer het volgende:
Wat ongelooflijk irritant die groetjes steeds juicyhill
Ja dag, meedoen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Yikes, ik haat mijn stem. In mijn hoofd klonk ik mooier. Ik neem mijn deelname weer in heroverweging
.
Jajajaa maar ik stel het inzenden nog uit hoorquote:
Neequote:Op zondag 14 februari 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
Je doet toch wel een Songfestivalnummer he?
Erik, douze points!
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Oh
Wheeeere are you nohohowwwwwwwwwwww.
Of Charlotte. En Hara en ik dan in het filmpje op de achtergrond in een Bollywood outfit gaan hupsen
Sorry. Ik draaf door.
Paultjuhhh had dat gedaanquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Oeh ik maak nu al geen kans meer hoor ik.Vooral Pluis_Konijn zingt erg mooi zeg! Whoo.
Aangepast plus nieuwe inzendingquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik voel trouwens enige afkeur bij Rauzer of is het toevallig dat dat pluizige konijntje als enige géen positieve PI heeft?!
Tros-complot
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]waow, bedankt
^_^. Wel inzenden hoor!
Tof nummer!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:42 schreef Lindytje het volgende:
Nummer gekozen!
Sober- P!nk it 'll be!
Gewoon doen johquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
GoedverdoemmeDie inzendingen zijn echt goed. Ik dacht voor de fun met iets mee te doen (ik kan dus echt niet zingen), maar dat kan ik beter achterwege laten zo denk ik
Ik zal er eens over denkenquote:
Had ik ook bedacht, maar ik vind het inderdaad ook niet zo grappig meer naast deze inzendingenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zal er eens over denkenGewoon als couterweight ten opzichte van die anderen die wel kunnen zingen zullen we maar zeggen
Anderen mensen moeten vooral inzenden no matter what... en dan zelf...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had ik ook bedacht, maar ik vind het inderdaad ook niet zo grappig meer naast deze inzendingen
Ach pssh, ik deed vorig jaar mee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Anderen mensen moeten vooral inzenden no matter what... en dan zelf...![]()
You did? Linkje in de doubeliedoo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach pssh, ik deed vorig jaar mee.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
You did? Linkje in de doubeliedoo?
[..]![]()
Dat heb ik natuurlijk allang van Youtube gehaald weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
You did? Linkje in de doubeliedoo?
[..]![]()
Ik ken dat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk allang van Youtube gehaald weer
Dat jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
What the flying fuck, ben jij dat echt Lonker?
Niet alleen dat, ik wil verkering met diegene op dat filmpjequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat ja
Het klinkt hartstikke nice man!![]()
Ik kan wel inpakken
![]()
hahahah ^^quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik wil verkering met diegene op dat filmpje
Nice!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Zooo, ik heb mijn inzending zonet verstuurd! Dus hij zal er vast snel bij staan.
Aha, ik dacht al. Er gaat iets fout! Hahaha.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:23 schreef Rauzer het volgende:
Alleen nog even wachten op een FA die de HTML aanvinkt.
Dankje!quote:
QFTquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef GuidooH het volgende:
Damn, waarom zijn jullie inzendingen zo goed....
Maar ja, er moet ook iemand laatste worden he.
Jij hebt daar geen last van, jij bent een van de goeie..quote:
Dank jequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef shiznuts het volgende:
Deze editie heeft echt verrassend veel talent/kwaliteit.![]()
Aardig van jequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen last van, jij bent een van de goeie..Jij hebt een reële kans om te winnen... Ik heb de twijfels bij mijn kans, maar dan om niet laatste te worden.
quote:
Denk wel iets hoger...quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Aardig van jeMaar als ik het zo hoor denk ik dat mijn kans 0.0
Sure thing, try http://www.avs4you.com/quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een lumineus idee waarmee ik mijn .mov bestand in windows moviemaker kan bewerken? AKA, weet iemand een goede (gratis) converter om het in een passend bestand voor WMM te toveren?
Quicktime Proquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een lumineus idee waarmee ik mijn .mov bestand in windows moviemaker kan bewerken? AKA, weet iemand een goede (gratis) converter om het in een passend bestand voor WMM te toveren?
Handbrake!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
omg jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik wil verkering met diegene op dat filmpje
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al een eeuwigheid pogingen aan het doen om mijn bestand te converteren, eigenlijk alleen om een stukje begin en eind er af te knippen
... Misschien maar gewoon helemaal ongeknipt uploaden.
Ik kan hem wel even voor je verknippen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al een eeuwigheid pogingen aan het doen om mijn bestand te converteren, eigenlijk alleen om een stukje begin en eind er af te knippen
... Misschien maar gewoon helemaal ongeknipt uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |