Aardig van jequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen last van, jij bent een van de goeie..Jij hebt een reële kans om te winnen... Ik heb de twijfels bij mijn kans, maar dan om niet laatste te worden.
quote:
Denk wel iets hoger...quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Aardig van jeMaar als ik het zo hoor denk ik dat mijn kans 0.0
Sure thing, try http://www.avs4you.com/quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een lumineus idee waarmee ik mijn .mov bestand in windows moviemaker kan bewerken? AKA, weet iemand een goede (gratis) converter om het in een passend bestand voor WMM te toveren?
Quicktime Proquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een lumineus idee waarmee ik mijn .mov bestand in windows moviemaker kan bewerken? AKA, weet iemand een goede (gratis) converter om het in een passend bestand voor WMM te toveren?
Handbrake!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
omg jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik wil verkering met diegene op dat filmpje
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al een eeuwigheid pogingen aan het doen om mijn bestand te converteren, eigenlijk alleen om een stukje begin en eind er af te knippen
... Misschien maar gewoon helemaal ongeknipt uploaden.
Ik kan hem wel even voor je verknippen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al een eeuwigheid pogingen aan het doen om mijn bestand te converteren, eigenlijk alleen om een stukje begin en eind er af te knippen
... Misschien maar gewoon helemaal ongeknipt uploaden.
Aha. I see what you did there.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik kan hem wel even voor je verknippen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speel niet zo met me en laat het horen.
Nee, ik laat het wel, het gaat serieus alleen maar om de onintelligente blik uit mijn ogen als ik de camera aan/uit zetquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik kan hem wel even voor je verknippen.
Oké, staat ie er al op?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik laat het wel, het gaat serieus alleen maar om de onintelligente blik uit mijn ogen als ik de camera aan/uit zet.
Waaaaarom doe ik mee!!!
We have ID-confirmation.quote:
Daarom deed ik ook niet voor de prijs mee, alleen om te kijken hoe waterdicht deze wedstrijd isquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We have ID-confirmation.
http://www.youtube.com/user/TheWonkyBoys
From the UK. 28-year-old WonkyBoy.
Vink deze beter...
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
Daarom deed ik ook niet voor de prijs mee, alleen om te kijken hoe waterdicht deze wedstrijd is
Omg, jij held. Ik kon niets vinden en ik heb heel Youtube afgezocht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We have ID-confirmation.
Vink deze beter...
Bekijk deze YouTube-video
Ik was benieuwd of je je zomaar kon opgeven en kon weglopen met de toch wel dure prijs, en gelukkig kan dat niet . Ik had in mijn inzending per PM vermeld dat ik alleen voor de fun mee wilde doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]Het is dat ik je langer ken dan vandaag.
Maar je redde het toch tot de kandidatenlijst. Waar ik niet voor insta.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg, jij held. Ik kon niets vinden en ik heb heel Youtube afgezocht.
Ja, dat deed ik ook. Ik heb 50 walgelijke versies gehoord van dit nummer, bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
gewoon de titel van het liedje
?
Youtube upload niet goed. Of althans, het balkje is volgelopen, maar hij lijkt nu "vast" te zittenquote:
Kinda sad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
Daarom deed ik ook niet voor de prijs mee, alleen om te kijken hoe waterdicht deze wedstrijd is
Via YouTube kreeg ik het dan ook niet zo snel voor elkaar, had ik een andere bron voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
gewoon de titel van het liedje
?
En nu ga je de echte stalkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook. Ik heb 50 walgelijke versies gehoord van dit nummer, bedankt nog daarvoor
Denk dat dit het origineel is maar dat ie er een leuker filmpje bij wilde en zichzelf maar ging playbacken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
En hoe zit het nou met die echte gozer die dat zou zingen op dat filmpje, want op 4.50 gaat ie behoorlijk de mist in met playback namelijk
Filmpjes die ik via pm binnenkrijg post ik direct in het topic, het nakijken gebeurt later, en zoals je ziet met veel succesquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of je je zomaar kon opgeven en kon weglopen met de toch wel dure prijs, en gelukkig kan dat niet . Ik had in mijn inzending per PM vermeld dat ik alleen voor de fun mee wilde doen
Al gelukt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Youtube upload niet goed. Of althans, het balkje is volgelopen, maar hij lijkt nu "vast" te zitten!
Shiz! Waarom kan jij dat vinden en niemand anders!?
Juist, hij had de prijs dus sowieso niet gewonnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:07 schreef GuidooH het volgende:
Maar ook al hadden we het niet door gehad, dan had je nog een probleem bij het tweede nummer...
Nee, want hij was sowieso niet de beste...quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist, hij had de prijs dus sowieso niet gewonnen
Daar ging het hem ook niet om.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist, hij had de prijs dus sowieso niet gewonnen
Ja, dat is makkelijk praten achterafquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daar ging het hem ook niet om.
Ik ben nu aan de wodka!quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk praten achteraf
Ik wil als boetedoening nu een van jezelf. Ben benieuwd wat het verschil is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef Lonker het volgende:
Nou, sorry jongens, en niet boos zijn heDan ga ik nu naar bedje, en kom ik gezellig terug wanneer de stem ronde is, toedelssss
Doe maar, ik kan 't ook voor geen meter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:17 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hmm, kan t voor geen meter.
Maarja, ik neem wel wat voor de lol op.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:![]()
XD Lonker.. -1 xD
Je stond zo hoog op mn want-to-have-lijst
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Erik heeft Sjalalie ingezonden?
* shiNinG_staR boekt ticket naar Engelandquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We have ID-confirmation.
Vink deze beter...
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Heb er wel een karaokeversie van gevonden, maar ik kan niet aan het origineel tippen en dat vind ik dan zonde van het nummer...
Waarom doe jij niet meequote:
Omdat we ons gehoor willen behouden?quote:
tsk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat we ons gehoor willen behouden?
Pas op hè, jij bent degene die zo zingend op FOK staatquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat we ons gehoor willen behouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |