En ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 22:44 schreef prupke het volgende:
ow en 3 voudig wereld kampioen mma (mixed martial art) sebastiaan rutten ook
Ik sta er nog niet in, en moonmovies ook nog niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef joers1 het volgende:
Startpost is aangepastMet enkele wijzigingen, want enkele kroegen bestaan niet meer
Wie ben jij ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet in, en moonmovies ook nog niet.
Ik ben een vriend van moonmovies, tevens oudklasgenoot.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie ben jij ?
Moonmovies is een goede inderdaad.
Ahh okquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben een vriend van moonmovies, tevens oudklasgenoot.
Mozy is ook niet heel actief geweest vorige keer....;) Vandaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet in, en moonmovies ook nog niet.
Ik was er niet, maar heb sowieso geen carnavals gevoel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef joers1 het volgende:
Zo...vandaag een ijskoude optocht gehad, maar wel lol gehad. Opkomst was slecht, maar logisch met dit weer.
Ik weet het Joers! Maar dan toch........ voor mij hoeft het allemaal niet. (en ik ben nog nooit bij Geenhoven geweest trouwens...)quote:Op maandag 15 februari 2010 21:54 schreef joers1 het volgende:
Wij vieren MET de kids gewoon carnaval...mét volwassenen (gewoon in het centrum en niet bij Geenhoven)Erg leuk hoor
Morgen doen ze lekker mee in de kinderoptocht, iedereen tevreden
Onze vereniging bestaat uit leden uit heel wat verschillende corso-buurtschappen overigens: Dommeldal, Graafschap, Leenderweg, Reisvenne, Kompas
Wij zijn jarenlang naar De Hijskraan geweest, eigenlijk omdat we daar vroeger altijd zelf vrijwilliger waren en omdat het dichtbij is voor ons. De kinderen vonden het altijd super, maar ze zijn het inmiddels een beetje ontgroeid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:47 schreef joers1 het volgende:
Dat is voor iedereen anders inderdaad, gelukkig maar ook.
Ach....vandaag nog een dagje kinderoptocht, kroegentocht en vanavond de officiele sluiting, morgen wat haringen happen en dan is het weer voorbij. Mooi geweest voor dit jaar..
Geenhoven noemde ik overigens, omdat men in Valkenswaard kindercarnaval nogal vaak aan Geenhoven linkt![]()
je kan nu naar aalst?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:03 schreef joers1 het volgende:
stevige middelbrandJammer...zal nu wel geblust zijn.anders hak mn camera gepakt:)
Ik heb gehoord wat, maar nog niet gezien dus ik ben benieuwd wat we gaan makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:29 schreef joers1 het volgende:
Ons ontwerp (Dommeldal) is werkelijk schitterend en....totaal NIET-Dommeldal. Maar dat was vorig jaar ook al niet. Komend jaar hebben we een topper in huis, als alles ook zo gebouwd gaat worden als de plannen zijn
En dit jaar kan er niemand zeuren over...."dat past niet bij het thema" (zoals sommige azijnzeikers vorig jaar deden)Bij dit thema past nl. alles haha
Nee over wat wij gaan makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:27 schreef joers1 het volgende:
Heb je het over wat WIJ gaan maken?
Dat hebben ook alleen de leden nog gezien (en wellicht ontwerpers van andere buurtschappen). Blijft ook nog even geheimOp onze site doen we alleen aan sneak previews
Ik zat te surfen en zag het, denk ik meld het even aangezien het natuurlijk wel een belangrijk deel isquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef moonmovies het volgende:
Zeg, ik vond zo die header wel mooi, maar een beetje ouderwets, dus ik had uit verveling een nieuwe gemaakt. Willen jullie hem zien?
Vind je die oude niet erg onrustig en onduidelijk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:51 schreef Tezz het volgende:
Hmmm. Moonmovies, met alle respect voor het maken, ik vind hem net zo oudbollig (zo niet erger) dan degene die we al hadden! Sorry! En ik vind dat het bloemencorso en het Dommelsch logo prominent aanwezig moeten zin in de banner.....
Sorry sorry sorry
Nu je het zegt is dat inderdaad ook wel een beetje zo. In ieder geval onrustig. En de jouwe is daar veel beter in. Maar op het gebied van oudbolligheid win jij, hihi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:06 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Vind je die oude niet erg onrustig en onduidelijk?
nou het zou mij benieuwen wat ze gaan doen...........quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:55 schreef DaMook het volgende:
De voorlopige zetelverdeling is als volgt:
VBDBP: 6 zetels (was 8 zetels)
CDA: 6 zetels (was 5 zetels)
PvdA: 4 zetels (was 5 zetels)
VVD: 1 zetel (was 3 zetels)
H&G: 5 zetels (was 1 zetel)
D66: 1 zetel (was 0 zetels)
Nie Fok!ken met mijn header he......quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef moonmovies het volgende:
Zeg, ik vond zo die header wel mooi, maar een beetje ouderwets, dus ik had uit verveling een nieuwe gemaakt. Willen jullie hem zien?
Ook gehad, was alleen op het werk en heb er dus niet naar uit kunnen kijken. Sowieso een redelijke vage omschrijving vond ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef joers1 het volgende:
Ik kreeg de sms ook ja.....nog altijd vermist kennelijk, anders hak wel een vervolg-sms gehad
Ik in de garage onder mijn appartement, maar voor buitenstaanders wel moeilijker geworden, vind het eigenlijk wel jammer, er is veel parkeergelegenheid verdwenen en niets voor terug gekomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:20 schreef joers1 het volgende:
Ja, ik kreeg 'm ook al
En parkeren? waar doen we dat? Op de Corridor?
Dat bedoel ik ook te zeggen....waar gaan we die tientallen auto's nu neerzetten? Die gaan dus onherroepelijk volle parkeerplaatsen (en dus frustraties) opleveren, waardoor veel mensen wellicht liever naar Veldhoven rijden, om dáár te winkelen....en zo goed draait het Valkenswaardse centrum al niet dacht ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik in de garage onder mijn appartement, maar voor buitenstaanders wel moeilijker geworden, vind het eigenlijk wel jammer, er is veel parkeergelegenheid verdwenen en niets voor terug gekomen.
Het gaat goed bij Dommelkant. Een paar verse mensen erbij en dat ik combi met een paar 'oude rotten' werkt als een trein.... Binnen de mogelijkheden van Dommelkant dan natuurlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:01 schreef joers1 het volgende:
Het is een feit dat als je een parkeerplaats voor 100 plekken weghaalt en er niets voor terugbrengt....dat je dan dus vraagt om parkeerproblemen. Gewoon een domme zet van de gemeente....hoe mooi die nieuwe Markt ook is.
Kunnen we wel heel mooi de moreelridders gaan uithangen, maar dat is de omgekeerde wereld. Probleem is dat er nu gewoonweg 100 parkeerplekken te weinig zijn en dat de bewoners van straten in het centrum daar de gevolgen van gaan merken (en al volop merken ook)
Los daarvan: iedereen uit Valkenswaard kan idd makkelijk de fiets pakken, maar dát is niet het issue nu
Ps. Hoe staat het met de bouw van Dommelkant?
Ik heb niets gehoord of gezien. Wel erg kut dat weer eens een keertje niet goed kan gaan. Ben blij dat ik niet in de buurt was, maar ik vind het wel schokkend....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:56 schreef prupke het volgende:
schietpartij ?
iemand?
geen reacties of ventilaties?
...leek een voltreffer....dit ontwerp wat in februari bekend werd....:)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:29 schreef joers1 het volgende:
Ons ontwerp (Dommeldal) is werkelijk schitterend en....totaal NIET-Dommeldal. Maar dat was vorig jaar ook al niet. Komend jaar hebben we een topper in huis, als alles ook zo gebouwd gaat worden als de plannen zijn
En dit jaar kan er niemand zeuren over...."dat past niet bij het thema" (zoals sommige azijnzeikers vorig jaar deden)Bij dit thema past nl. alles haha
Jij bent dommelkant toch ? Dan heb ik je iig niet gezien, of wel maar niet bewustquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Tezz het volgende:
Proficiat Dommeldal! Prachtige wagen!
(zijn jullie mij tegengekomen gisteren en was ik wel een beetje aardig?? Sorry, mist in mijn hoofd....)
Ik ben alleen maar in De Sleutel geweest en even bij de wagens op het plein. Verder ben ik volgens mij niet geweest (maar ik kan me vergissen, ik ben wel meer stukken kwijt van afgelopen maandag, haha)quote:Op woensdag 15 september 2010 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent dommelkant toch ? Dan heb ik je iig niet gezien, of wel maar niet bewust. Ik deelde dit jaar iig die glowstick dingen/armbandjes uit
.
Haha ga je me nu vertellen, dat jij gewoon doodleuk Mark bent?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:07 schreef DaMook het volgende:
Gefeliciteerd joers. En leuk je een keer tegen te zijn gekomen, ook al was het even en in beschonken toestand
.
Ik ben niet tevreden met onze 12e plaats, maar toch was het feest er gisteren niet minder om. Op naar het volgende jaar
.
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Tezz het volgende:
Proficiat Dommeldal! Prachtige wagen!
(zijn jullie mij tegengekomen gisteren en was ik wel een beetje aardig?? Sorry, mist in mijn hoofd....)
Ik heb trouwens behoorlijk heftig tshirts geruild. Ik ben Kompas geweest, Kerkakkers en Oud Dommelen ook nog even, dus........... Overigens had ik toen ik thuis kwam wel weer gewoon mijn Dommelkantshirt aan, haha..... (kan me van de laatste ruil niet heel veel meer herinneren, woehaha)quote:Op woensdag 15 september 2010 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent dommelkant toch ? Dan heb ik je iig niet gezien, of wel maar niet bewust. Ik deelde dit jaar iig die glowstick dingen/armbandjes uit
.
Wij veel in de sisters, de laatste 2 uur ofzo ook in de sleutel gezetenquote:Op woensdag 15 september 2010 07:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar in De Sleutel geweest en even bij de wagens op het plein. Verder ben ik volgens mij niet geweest (maar ik kan me vergissen, ik ben wel meer stukken kwijt van afgelopen maandag, haha)
Het was gezellig bij Dommelkant. Er zit een hoop energie en enthousiasme in ons nieuwe clubje. Het stelt nog steeds geen drol voor, maar de drive is er!
.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Haha ga je me nu vertellen, dat jij gewoon doodleuk Mark bent?
Ik was inderdaad behoorlijk beschonken (mn eerste keer na mijn maagverkleining, dat ik teveel heb gedronken haha)
Shirts ruilen heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 15 september 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens behoorlijk heftig tshirts geruild. Ik ben Kompas geweest, Kerkakkers en Oud Dommelen ook nog even, dus........... Overigens had ik toen ik thuis kwam wel weer gewoon mijn Dommelkantshirt aan, haha..... (kan me van de laatste ruil niet heel veel meer herinneren, woehaha)
Haha, tsja kan gebeuren, dan zullen ze hem vast ook nog wel een keer goed uitzenden. Of als ze slim zijn zetten ze hem gewoon op youtube, als ze weten hoe dat moet iigquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef joers1 het volgende:
hij deed het om 20 en om 21 uur niet...geluid liep verkeerd en bij de laatste wagen de grote winnaars dus haha) werd het beeld ineens afgekapt, zonder dattie ook maar een seconde in beeld is geweest, beeld op zwart en ineens weer text-tv. Om 21 uur werd het zaakje al na 1 minuut afgestopt. Ik he ze gebeld...ze hebben problemen en ze weten zelf niet waar het aan ligt
Ik had nog een mail gekregen, n.a.v. mijn klacht. Ze waren behoorlijk gepikeerd dat er zoveel mensen geklaagd hadden. want ze hadden zo hun best gedaan met al hun vrijwilligers! Pff lachwekkend, dat ze zelf niet snappen, dat ze een zeer knullige indruk achterlaten zo.quote:Op zondag 19 september 2010 09:46 schreef Tezz het volgende:
Nou, de VOS-film was in ieder geval een groot drama!
Ik ga eigenlijk nooit meer op vrijdag in Valkenswaard uit, zaterdag is het in Eindhoven veel leukerquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:12 schreef gewoondennis het volgende:
Heerlijk uit gaan op vrijdag! Zaterdags vind ik er geen kut aan haha
Ja en er brand ook al niets af momenteelquote:
Nu nog ? Ik heb ondertussen ook alweer een personeelsfeest achter de rugquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Man, ik ben nog aan het bijkomen van corsomaandag ...
Wanneer ? Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:22 schreef prupke het volgende:
wel een ongeluk... op de markt...
2 kinderen aangereden.....
Hahaha het was een geintje. Heb inmiddels ook al weer enkele feestjes achter de rug. Dit weekend even lekker rustig aan (wel wat verjaardagen maar die zijn rustig genoeg haha)...........quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu nog ? Ik heb ondertussen ook alweer een personeelsfeest achter de rug.
Dan heb je je wel HEEL erg misdragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Man, ik ben nog aan het bijkomen van corsomaandag ...
Hahaha. Ik mag me eenmaal per jaar misdragen en dat is toch echt op corsomaandag.quote:
Groente ? Wat is dat ? Kun je dat eten ?quote:Op maandag 22 november 2010 23:33 schreef prupke het volgende:
en we hebben weer een nieuwe groentenboer
zou deze wel iets langer dan een paar maanden blijven?
waar zit die dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:10 schreef joers1 het volgende:
...er zit ook een nieuwe electronicazaak....á la Ma's Service...hoe lang gaat die het volhouden?.
Ik ook niet.quote:
Hoe heet die zaak ? Was dat die waar laatst een folder van tussen de andere reclame zooi zat ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:10 schreef joers1 het volgende:
...er zit ook een nieuwe electronicazaak....á la Ma's Service...hoe lang gaat die het volhouden?.
Ja precies, tv. Wij kijken nog steeds niet digitaal en de kwaliteit van de glasvezel is echt zeer slecht. In juni heb ik digi aangevraagd. Ach, het is nu november dus waar praten we over???quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:18 schreef joers1 het volgende:
Ik heb ze nog nooit hoeven aanspreken... en nooit problemen gehad. Dus mij bevalt het prima.
Al is de snelheid de laatste tijd regelmatig slecht.
Service was bij UPC vroeger helemaaaaal waardeloos. En service kan ik pas beoordelen als ik ze nodig heb...en dat is nog nooit nodig geweest in 3 jaar tijd. Is dus best goed
Al neem ik alleen internet en telefonie van ze af...tv gelukkig niet (daar zijn de meeste problemen mee ook)
Wij hebben alles van OBN en werkt primaquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja precies, tv. Wij kijken nog steeds niet digitaal en de kwaliteit van de glasvezel is echt zeer slecht. In juni heb ik digi aangevraagd. Ach, het is nu november dus waar praten we over???
Maar dat is het ook: het werkt prima, maar áls je dan iets moet regelen met de klantenservice ben je máánden bezig!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Wij hebben alles van OBN en werkt prima
Maar misschien ook omdat wij zowat als laatste zijn aangesloten en al veel beginners problemen waren opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was zelf niet bij de presentatie, maar vind het een erg mooi en leuk ontwerp.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Je was gisteren toch geweest ? Ik als niet carnavaller ben zaterdag goed geweest (verjaardag en daarna dorp, vrij voor genomen) en ga misschien vanavond en anders morgen nog wel evenquote:Op maandag 7 maart 2011 07:29 schreef joers1 het volgende:
Zo...als zeer actief lid van een carnavalsvereniging...dit jaar, voor t eerst in 25 jaar denk ik, geen carnaval gevierd en vandaag (carnavalsmaandag) op vakantie
We hebben dit jaar een carnavals-sabbatical genomen
Zijn er hier overigens mensen die wielrennen/fietsen bij TWC Valkenswaard??
Daar zou ik na zo'n 18 jaar ook wel weer eens heen willenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef Tezz het volgende:
Ik ben carnaval dit jaar ook ontvlucht. We zijn een paar dagen in Disneyland geweest! Was leuk!
Wij zijn in 1995 geweest (een paar jaar na de opening) met vrienden. Ik heb destijds gezegd: als ik een kindje heb kom ik hier terug..... In 2009 waren we er en nu dus weer! Vier dagen lang ubercommerciele marketing trucjes doorstaan, maar oh-zo-heerlijk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zou ik na zo'n 18 jaar ook wel weer eens heen willen. Damn is dat al zolang geleden dat ik er geweest ben
.
Ik was er voor het laatst in 92 geloof ik, toen het net open was, maar ik wil er al jaren weer eens heenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij zijn in 1995 geweest (een paar jaar na de opening) met vrienden. Ik heb destijds gezegd: als ik een kindje heb kom ik hier terug..... In 2009 waren we er en nu dus weer! Vier dagen lang ubercommerciele marketing trucjes doorstaan, maar oh-zo-heerlijk!
Ik verbaas me iedere keer weer over het feit dat werkelijk iedereen daar met tassen vol merchandise naar huis gaat. Wat een steengoede formule dat Disneyland (ik zou willen dat ik het zelf bedacht had....)quote:Op zondag 13 maart 2011 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was er voor het laatst in 92 geloof ik, toen het net open was, maar ik wil er al jaren weer eens heen. Leuk is het sowieso, hoe commercieel het ook mag zijn
.
Volgens mij hoorde ik mijn man straks zeggen dat het is ontstaan door een gaslek?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef prupke het volgende:
brand kempische baan...
http://www.jbfilm.nl/mainwebv2/mv0001.aspx?id=181
(nu heb ik vernomen dat er ws een hennepkwekerij in zat, of het waar is weet ik niet maar ik weet wel dat het gruwelijk stonk...)
indien het hennep was kunnen we valkenswaard beter omdopen tot Valkenswiet
(al die kwekerijen die hier zitten)
gefeliciteerd met je nieuwe hutquote:Op zaterdag 2 juli 2011 06:44 schreef joers1 het volgende:
Topic is weer deaud
Laat ik ff nieuwtje droppen: we hebben een huis gekocht......in Dommelen, hier 2 straten vandaan.
Niets te zien, kan best ernstig zijn, maar er is niets te zien. Net even wezen kijken omdat mijn oma in een daaraan gekoppelde flat woont.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef prupke het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)in+Valkenswaard.aspx
ik dacht wat hoor ik toch allemaal...
Ja had ik niet echt verwacht, een dode en 35 appartementen onbewoonbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef joers1 het volgende:
Bleek toch redelijk dramatisch allemaal...pfff
was inderdaad heftige corsomaandag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:48 schreef Tezz het volgende:
Au.................... mijn hoofd. Poehee, heftige corsomaandag was dit! Dommelkant een vierde plek: die hadden we niet aan zien komen!
Ja is echt wel nieuw! Volgens hun website vorige week geintroduceerd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef joers1 het volgende:
Haha...is dat nieuw? Is toch al langer?
Ik gebruik het niet...ik heb alle (nieuwe) films die ik wil binnen handbereik
Hoiquote:Op zondag 8 januari 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Valkenswaardse (Dommelen) meld zich!
Een goede nacht allen (;
Heee...een corsogenootquote:
En mij mn fijnfisjenie wuppie!quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Het was idd super gezellig, helaas heeft het me wel m'n Wario petje gekost.
Hehe ik ben net met meer thuisgekomen dan waarmee ik gegaan ben :p . Heb 2 extra Dommelsch medailles gescoordquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:15 schreef joers1 het volgende:
Dingen kwijtraken hoort bij carnaval....:)
Ik ken mensen die zijn hun relatie kwijt geraakt...;) Dan heb je iets meer reden om treurig te zijn (alhoewel..;))
Jij ook al?;)quote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Met t tent zetten dan
Oei, dan moet ik iets lekkers meenemen...
Wij hebben interesse! Ons buurtschap heeft een gmail adres (ik wil niet het hele emailadres hier op het forum plempen).quote:Op donderdag 5 april 2012 09:29 schreef joers1 het volgende:
Hard aan het werk met de nieuwe nieuwsbrief van Buurtschap Dommeldal. Begnt er gruwelijk goed uit te zien, al zeg ik het zelf.
Eind april gaat ie naar al onze sponsoren, leden en geinteresseerde buurtschappen.Tevens komt ie, in papieren versie, in wachtkamers van huisartsen, tandartsen etc. in ons gebied (Dommelen, Agnetendal etc)
Alleen maar corsobouwers volgens mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:55 schreef barocci het volgende:
Zijn er hier nog corsobouwers te vinden?
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal gemaakt gaat worden bij jullie. Hier in Zundert is al de helft bekend.
Daar reed ik net voorbij toen het gebeurde....was inderdaad heftig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:40 schreef joers1 het volgende:
Carnaval in aantocht...voorbereidingen corso...weet i k veel....
Idealistisch toch? Het lijkt me echt verschrikkelijk om hierbij iets te verzinnen. Maar goed, ik heb dan ook liever een themaloos corsoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Een echt makkelijk subthema heeft Dommelkant ook niet geloot volgensmij..
Binnenkort zullen nog enkele ontwerpen naar buiten komen en de rest blijft een verrassing tot Hemelvaart
Zoiets is het inderdaad meen ik. Al heeft iedereen bij zijn/haar subthema wel 3 personen toegewezen gekregen waar je er een van moet uitkiezen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:26 schreef barocci het volgende:
[..]
Idealistisch toch? Het lijkt me echt verschrikkelijk om hierbij iets te verzinnen. Maar goed, ik heb dan ook liever een themaloos corso
Amai nog ingewikkelder. Is voor volgend jaar het thema themaloos een goed idee?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zoiets is het inderdaad meen ik. Al heeft iedereen bij zijn/haar subthema wel 3 personen toegewezen gekregen waar je er een van moet uitkiezen.
Ik gok dat zelfs het thema voor over 5 jaar al bedacht is..quote:Op zondag 3 februari 2013 14:51 schreef barocci het volgende:
[..]
Amai nog ingewikkelder. Is voor volgend jaar het thema themaloos een goed idee?
Haha, hier ookquote:Op zondag 3 februari 2013 15:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik gok dat zelfs het thema voor over 5 jaar al bedacht is..
Maar Valkenswaard is ook Zundert niet. Qua bouwersaantallen alleen al is het niet redelijk om te vergelijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef barocci het volgende:
[..]
Haha, hier ook![]()
Maar daar zijn ze ook al op tijd mee. Overigens is het wel goed voor de pr, of het goed is voor het niveau daar twijfel ik toch aan.
Ik was actief, als aleX-factor maar ik had toch niks zinnigs te meldenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar Valkenswaard is ook Zundert niet. Qua bouwersaantallen alleen al is het niet redelijk om te vergelijken.
Edit; Je bent ook actief op het corsoforum denk ik? Als?
Ach tja.. Wie wel?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik was actief, als aleX-factor maar ik had toch niks zinnigs te melden
Jot, volgens mij heb ik jou vorig jaar nog gesproken toen je bij ons in de tent kwam kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef robkuh1990 het volgende:
Lorhaoi... doe dunboot en belske maar de groeten
Daar was ik ook bij, met opententendag tenminste..quote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef barocci het volgende:
[..]
Jot, volgens mij heb ik jou vorig jaar nog gesproken toen je bij ons in de tent kwam kijken
Oh dat heb ik gemist dan maar ik weet niet of dat bij de opententendag was, het kan ook een andere keer zijn geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij, met opententendag tenminste..
Je kunt schoppen wat je wilt, maar dit topic komt niet echt van de grond en loopt geen storm....quote:
Ja raar is dat he! Ik heb in ieder geval de afgelopen maand mijn halve maandsalaris opgedronken in Valkenswaard... Koninginnedag, stappen, Hemelvaart....quote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat is wel waar.. Ondanks dat er in Valkenswaard genoeg te beleven valt is het hier uitgestorven.
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens hoor... Ik ga niet een middag 'op stap' met twintig euro in mijn beurs. En aangezien wij met z'n drietjes zijn loopt een middag/avond in het centrum al snel op qua prijs...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef robkuh1990 het volgende:
je maakt het zelf zo duur als je het zelf wilt toch?
Ja. En dat maal drie.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef robkuh1990 het volgende:
Statie, 30 euro, voila (met hemelvaart)
Ja precies, dat doe ik ook! Als ik het niet uit ga geven dan ga ik gewoon niet...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef robkuh1990 het volgende:
Dat is een kwestie van jezelf kennen, grenzen stellen en die dingen. Lukt mij aardig al met al..
Onze dochter had 's middags meegezongen. Tegen de tijd dat het avondprogramma begon hadden we het wel zo'n beetje gehad. Dus alleen het eerste uurtje gezien. Klonk inderdaad goed! Volgend jaar regel ik oppas voor kind en gaan we 's avonds gewoon terug!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef Kimberliedje het volgende:
AMeeZing was erg druk! Muziek klonk wel erg goed en was heerlijk om mee te blèren!
Oom agent die het niet zo nauw neemt met de regeltjes..... EN door rood, EN richting aangeven waar hij NIET naartoe gaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef joers1 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=397418690366853
Ze mogen zonder zwaailicht en sirene de verkeersregels negeren (uiteraard wel veilig, vrijstelling wegenverkeerswetgeving) als ze op een melding afgaan. Lijkt misschien associaal als ze dat doen, maar wij weten de melding niet. Bijvoorbeeld bij een overval gaan ze zonder toeters en bellen het laatste stuk, zo zijn er meer gevallen waarbij ze dat doen. Dat filmpje van die motor heb ik ook gezien, lijkt links te willen (wacht ook netjes), maar op het moment dat hij aanrijd denk ik dat hij een melding heeft gekregen van het een of ander (vechtpartij misschien, of is dit niet op een zaterdag) en daarom toch rechtsaf te gaan, ikzelf zou het ook beter vinden alles aan te zetten, maar ze hoeven dat dus niet altijd.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef joers1 het volgende:
[..]
Oom agent die het niet zo nauw neemt met de regeltjes..... EN door rood, EN richting aangeven waar hij NIET naartoe gaat.
Voorbeeldfunctie???
Vanmiddag zelf ook een politie-auto voor me, die op de kruising Tienendreef/Waalreseweg eerst over het fietspad kwam, en vervolgens door rood....OP de kruising rustig ging oversteken, terwijl het doorgaande (groen-hebbende) verkeerd maar moest wijken.
Haast hadden ze niet, geen sirenes en zwaailichten.
Ik ben er vandeweek heel even geweestquote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef joers1 het volgende:
Beetje leven in de brouwerij mensen.....de ijsbaan staat r weer
Zeker doen, de sfeer is er goedquote:Op donderdag 26 december 2013 11:35 schreef Tezz het volgende:
Mijn dochter gaat inmiddels alleen, die hoort bij het interieur op de ijsbaan. Ikzelf ben er nog niet geweest. Zaterdag maar even een pilsje gaan pakken!
Morgen herkansing!quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker doen, de sfeer is er goed, ik wilde vanavond even gaan, maar ze belde of ik wilde werken, dus heb ik dat maar gedaan voor 4 uurtjes
.
Dan moet ik sowieso al werkenquote:
Hetzelfde! Dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen!quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:16 schreef DaMook het volgende:
De beste wensen aan jullie allemaal ! Maak er een mooi en gelukkig jaar van in ons mooie Valkenswaard.
Heb er afgelopen 2 weken de nodige avondjes doorgebracht...en middagen ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker doen, de sfeer is er goed, ik wilde vanavond even gaan, maar ze belde of ik wilde werken, dus heb ik dat maar gedaan voor 4 uurtjes
.
Ze waren 2 dagen na de brand zelfs verder dan ervoor wat ik begrepen heb.quote:Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef joers1 het volgende:
Zuur was het...maar de wagen heeft er uiteindelijk niets van geleden....
Mooi zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef joers1 het volgende:
Inmiddels weer tijd verder...en weer "volop" in corso-modus 😃
Aangesloten bij een buurtschap en dus weer "back in business"
Waar ging je altijd heen ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:23 schreef CatchTheRainbow het volgende:
Ben vroeger vaak naar Valkenswaard gegaan, samen met mijn ouders. Nu, zo vele jaren later, krijg ik een nostalgisch gevoel als ik erover hoor.
Toevallig vrijdag in wat tenten gaan kijken. reisvenne, graafschap, kerkakkers, kompas, hazestraat, leenderweg, stadsebergen en crescendo. Bij een aantal tenten waren zelfs mensen van oruva mee aan het helpen ::D . Ben benieuwd naar zondag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:35 schreef joers1 het volgende:
Het corso komt eraann....hoe staat het her en der?
Ik ben idd al in enkele tenten geweest en heb ook ondervonden dat al enkele oruvanen ergens anders mee aan het helpen zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 15:47 schreef joers1 het volgende:
Sluit je lekker bij ons aan
Je bent al bij ons geweest ... en prikkers zijn welkom
Ergens verrassende wagens/bouwwerken gezien?:)
Jup, ik vond er weer helemaal niets van kloppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef joers1 het volgende:
Waren er meer mensen verrast door sommige delen van de uitslag van het corso?
Ben er nog niet helemaal over uit, maar dit is het lijstje dat ik (na de uitreiking) zelf opgesteld heb.quote:
Jij bent toch 4e geworden ?quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:18 schreef joers1 het volgende:
Ik vond Hazestraat ook geen winnende wagen. Was uiteraard, zoals altijd, tot in de puntjes verzorgd geheel, maar de wagen an-sich vond ik niet de nummer 1.
Onszelf had ik ook wat hoegr dan 11e
Woensdag zat het er vol. Wat dat betreft lijkt het er op dat ze in ieder geval de kans krijgen om zich te bewijzen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:53 schreef joers1 het volgende:
Onsz?
Volgens mij ook weer gedoemd te mislukken....ik hoor er de eerste klachten ook al over.
Dat zou kunnen...haha hoop ellende gehad de laatste weken. Iemand van de steiger gevallen, weer een andere bouwer enkel gebroken...kortom...hard gewerkt en uiteindelijk klaar gekregenquote:Op donderdag 1 september 2016 00:26 schreef DaMook het volgende:
Ik post regelmatig updates vanuit oruva op de website/facebook/twitter.
Vanmiddag ook een paar tenten langs geweest, maar leenderweg was gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |