Vind je die oude niet erg onrustig en onduidelijk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:51 schreef Tezz het volgende:
Hmmm. Moonmovies, met alle respect voor het maken, ik vind hem net zo oudbollig (zo niet erger) dan degene die we al hadden! Sorry! En ik vind dat het bloemencorso en het Dommelsch logo prominent aanwezig moeten zin in de banner.....
Sorry sorry sorry
Nu je het zegt is dat inderdaad ook wel een beetje zo. In ieder geval onrustig. En de jouwe is daar veel beter in. Maar op het gebied van oudbolligheid win jij, hihi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:06 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Vind je die oude niet erg onrustig en onduidelijk?
nou het zou mij benieuwen wat ze gaan doen...........quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:55 schreef DaMook het volgende:
De voorlopige zetelverdeling is als volgt:
VBDBP: 6 zetels (was 8 zetels)
CDA: 6 zetels (was 5 zetels)
PvdA: 4 zetels (was 5 zetels)
VVD: 1 zetel (was 3 zetels)
H&G: 5 zetels (was 1 zetel)
D66: 1 zetel (was 0 zetels)
Nie Fok!ken met mijn header he......quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef moonmovies het volgende:
Zeg, ik vond zo die header wel mooi, maar een beetje ouderwets, dus ik had uit verveling een nieuwe gemaakt. Willen jullie hem zien?
Ook gehad, was alleen op het werk en heb er dus niet naar uit kunnen kijken. Sowieso een redelijke vage omschrijving vond ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef joers1 het volgende:
Ik kreeg de sms ook ja.....nog altijd vermist kennelijk, anders hak wel een vervolg-sms gehad
Ik in de garage onder mijn appartement, maar voor buitenstaanders wel moeilijker geworden, vind het eigenlijk wel jammer, er is veel parkeergelegenheid verdwenen en niets voor terug gekomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:20 schreef joers1 het volgende:
Ja, ik kreeg 'm ook al
En parkeren? waar doen we dat? Op de Corridor?
Dat bedoel ik ook te zeggen....waar gaan we die tientallen auto's nu neerzetten? Die gaan dus onherroepelijk volle parkeerplaatsen (en dus frustraties) opleveren, waardoor veel mensen wellicht liever naar Veldhoven rijden, om dáár te winkelen....en zo goed draait het Valkenswaardse centrum al niet dacht ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik in de garage onder mijn appartement, maar voor buitenstaanders wel moeilijker geworden, vind het eigenlijk wel jammer, er is veel parkeergelegenheid verdwenen en niets voor terug gekomen.
Het gaat goed bij Dommelkant. Een paar verse mensen erbij en dat ik combi met een paar 'oude rotten' werkt als een trein.... Binnen de mogelijkheden van Dommelkant dan natuurlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:01 schreef joers1 het volgende:
Het is een feit dat als je een parkeerplaats voor 100 plekken weghaalt en er niets voor terugbrengt....dat je dan dus vraagt om parkeerproblemen. Gewoon een domme zet van de gemeente....hoe mooi die nieuwe Markt ook is.
Kunnen we wel heel mooi de moreelridders gaan uithangen, maar dat is de omgekeerde wereld. Probleem is dat er nu gewoonweg 100 parkeerplekken te weinig zijn en dat de bewoners van straten in het centrum daar de gevolgen van gaan merken (en al volop merken ook)
Los daarvan: iedereen uit Valkenswaard kan idd makkelijk de fiets pakken, maar dát is niet het issue nu
Ps. Hoe staat het met de bouw van Dommelkant?
Ik heb niets gehoord of gezien. Wel erg kut dat weer eens een keertje niet goed kan gaan. Ben blij dat ik niet in de buurt was, maar ik vind het wel schokkend....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:56 schreef prupke het volgende:
schietpartij ?
iemand?
geen reacties of ventilaties?
...leek een voltreffer....dit ontwerp wat in februari bekend werd....:)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:29 schreef joers1 het volgende:
Ons ontwerp (Dommeldal) is werkelijk schitterend en....totaal NIET-Dommeldal. Maar dat was vorig jaar ook al niet. Komend jaar hebben we een topper in huis, als alles ook zo gebouwd gaat worden als de plannen zijn
En dit jaar kan er niemand zeuren over...."dat past niet bij het thema" (zoals sommige azijnzeikers vorig jaar deden)Bij dit thema past nl. alles haha
Jij bent dommelkant toch ? Dan heb ik je iig niet gezien, of wel maar niet bewustquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Tezz het volgende:
Proficiat Dommeldal! Prachtige wagen!
(zijn jullie mij tegengekomen gisteren en was ik wel een beetje aardig?? Sorry, mist in mijn hoofd....)
Ik ben alleen maar in De Sleutel geweest en even bij de wagens op het plein. Verder ben ik volgens mij niet geweest (maar ik kan me vergissen, ik ben wel meer stukken kwijt van afgelopen maandag, haha)quote:Op woensdag 15 september 2010 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent dommelkant toch ? Dan heb ik je iig niet gezien, of wel maar niet bewust. Ik deelde dit jaar iig die glowstick dingen/armbandjes uit
.
Haha ga je me nu vertellen, dat jij gewoon doodleuk Mark bent?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:07 schreef DaMook het volgende:
Gefeliciteerd joers. En leuk je een keer tegen te zijn gekomen, ook al was het even en in beschonken toestand
.
Ik ben niet tevreden met onze 12e plaats, maar toch was het feest er gisteren niet minder om. Op naar het volgende jaar
.
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Tezz het volgende:
Proficiat Dommeldal! Prachtige wagen!
(zijn jullie mij tegengekomen gisteren en was ik wel een beetje aardig?? Sorry, mist in mijn hoofd....)
Ik heb trouwens behoorlijk heftig tshirts geruild. Ik ben Kompas geweest, Kerkakkers en Oud Dommelen ook nog even, dus........... Overigens had ik toen ik thuis kwam wel weer gewoon mijn Dommelkantshirt aan, haha..... (kan me van de laatste ruil niet heel veel meer herinneren, woehaha)quote:Op woensdag 15 september 2010 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent dommelkant toch ? Dan heb ik je iig niet gezien, of wel maar niet bewust. Ik deelde dit jaar iig die glowstick dingen/armbandjes uit
.
Wij veel in de sisters, de laatste 2 uur ofzo ook in de sleutel gezetenquote:Op woensdag 15 september 2010 07:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar in De Sleutel geweest en even bij de wagens op het plein. Verder ben ik volgens mij niet geweest (maar ik kan me vergissen, ik ben wel meer stukken kwijt van afgelopen maandag, haha)
Het was gezellig bij Dommelkant. Er zit een hoop energie en enthousiasme in ons nieuwe clubje. Het stelt nog steeds geen drol voor, maar de drive is er!
.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Haha ga je me nu vertellen, dat jij gewoon doodleuk Mark bent?
Ik was inderdaad behoorlijk beschonken (mn eerste keer na mijn maagverkleining, dat ik teveel heb gedronken haha)
Shirts ruilen heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 15 september 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens behoorlijk heftig tshirts geruild. Ik ben Kompas geweest, Kerkakkers en Oud Dommelen ook nog even, dus........... Overigens had ik toen ik thuis kwam wel weer gewoon mijn Dommelkantshirt aan, haha..... (kan me van de laatste ruil niet heel veel meer herinneren, woehaha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |