En ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 22:44 schreef prupke het volgende:
ow en 3 voudig wereld kampioen mma (mixed martial art) sebastiaan rutten ook
Ik sta er nog niet in, en moonmovies ook nog niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef joers1 het volgende:
Startpost is aangepastMet enkele wijzigingen, want enkele kroegen bestaan niet meer
Wie ben jij ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet in, en moonmovies ook nog niet.
Ik ben een vriend van moonmovies, tevens oudklasgenoot.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie ben jij ?
Moonmovies is een goede inderdaad.
Ahh okquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben een vriend van moonmovies, tevens oudklasgenoot.
Mozy is ook niet heel actief geweest vorige keer....;) Vandaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet in, en moonmovies ook nog niet.
Ik was er niet, maar heb sowieso geen carnavals gevoel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef joers1 het volgende:
Zo...vandaag een ijskoude optocht gehad, maar wel lol gehad. Opkomst was slecht, maar logisch met dit weer.
Ik weet het Joers! Maar dan toch........ voor mij hoeft het allemaal niet. (en ik ben nog nooit bij Geenhoven geweest trouwens...)quote:Op maandag 15 februari 2010 21:54 schreef joers1 het volgende:
Wij vieren MET de kids gewoon carnaval...mét volwassenen (gewoon in het centrum en niet bij Geenhoven)Erg leuk hoor
Morgen doen ze lekker mee in de kinderoptocht, iedereen tevreden
Onze vereniging bestaat uit leden uit heel wat verschillende corso-buurtschappen overigens: Dommeldal, Graafschap, Leenderweg, Reisvenne, Kompas
Wij zijn jarenlang naar De Hijskraan geweest, eigenlijk omdat we daar vroeger altijd zelf vrijwilliger waren en omdat het dichtbij is voor ons. De kinderen vonden het altijd super, maar ze zijn het inmiddels een beetje ontgroeid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:47 schreef joers1 het volgende:
Dat is voor iedereen anders inderdaad, gelukkig maar ook.
Ach....vandaag nog een dagje kinderoptocht, kroegentocht en vanavond de officiele sluiting, morgen wat haringen happen en dan is het weer voorbij. Mooi geweest voor dit jaar..
Geenhoven noemde ik overigens, omdat men in Valkenswaard kindercarnaval nogal vaak aan Geenhoven linkt![]()
je kan nu naar aalst?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:03 schreef joers1 het volgende:
stevige middelbrandJammer...zal nu wel geblust zijn.anders hak mn camera gepakt:)
Ik heb gehoord wat, maar nog niet gezien dus ik ben benieuwd wat we gaan makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:29 schreef joers1 het volgende:
Ons ontwerp (Dommeldal) is werkelijk schitterend en....totaal NIET-Dommeldal. Maar dat was vorig jaar ook al niet. Komend jaar hebben we een topper in huis, als alles ook zo gebouwd gaat worden als de plannen zijn
En dit jaar kan er niemand zeuren over...."dat past niet bij het thema" (zoals sommige azijnzeikers vorig jaar deden)Bij dit thema past nl. alles haha
Nee over wat wij gaan makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:27 schreef joers1 het volgende:
Heb je het over wat WIJ gaan maken?
Dat hebben ook alleen de leden nog gezien (en wellicht ontwerpers van andere buurtschappen). Blijft ook nog even geheimOp onze site doen we alleen aan sneak previews
Ik zat te surfen en zag het, denk ik meld het even aangezien het natuurlijk wel een belangrijk deel isquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef moonmovies het volgende:
Zeg, ik vond zo die header wel mooi, maar een beetje ouderwets, dus ik had uit verveling een nieuwe gemaakt. Willen jullie hem zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |