Oom agent die het niet zo nauw neemt met de regeltjes..... EN door rood, EN richting aangeven waar hij NIET naartoe gaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef joers1 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=397418690366853
Ze mogen zonder zwaailicht en sirene de verkeersregels negeren (uiteraard wel veilig, vrijstelling wegenverkeerswetgeving) als ze op een melding afgaan. Lijkt misschien associaal als ze dat doen, maar wij weten de melding niet. Bijvoorbeeld bij een overval gaan ze zonder toeters en bellen het laatste stuk, zo zijn er meer gevallen waarbij ze dat doen. Dat filmpje van die motor heb ik ook gezien, lijkt links te willen (wacht ook netjes), maar op het moment dat hij aanrijd denk ik dat hij een melding heeft gekregen van het een of ander (vechtpartij misschien, of is dit niet op een zaterdag) en daarom toch rechtsaf te gaan, ikzelf zou het ook beter vinden alles aan te zetten, maar ze hoeven dat dus niet altijd.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef joers1 het volgende:
[..]
Oom agent die het niet zo nauw neemt met de regeltjes..... EN door rood, EN richting aangeven waar hij NIET naartoe gaat.
Voorbeeldfunctie???
Vanmiddag zelf ook een politie-auto voor me, die op de kruising Tienendreef/Waalreseweg eerst over het fietspad kwam, en vervolgens door rood....OP de kruising rustig ging oversteken, terwijl het doorgaande (groen-hebbende) verkeerd maar moest wijken.
Haast hadden ze niet, geen sirenes en zwaailichten.
Ik ben er vandeweek heel even geweestquote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef joers1 het volgende:
Beetje leven in de brouwerij mensen.....de ijsbaan staat r weer
Zeker doen, de sfeer is er goedquote:Op donderdag 26 december 2013 11:35 schreef Tezz het volgende:
Mijn dochter gaat inmiddels alleen, die hoort bij het interieur op de ijsbaan. Ikzelf ben er nog niet geweest. Zaterdag maar even een pilsje gaan pakken!
Morgen herkansing!quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker doen, de sfeer is er goed, ik wilde vanavond even gaan, maar ze belde of ik wilde werken, dus heb ik dat maar gedaan voor 4 uurtjes
.
Dan moet ik sowieso al werkenquote:
Hetzelfde! Dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen!quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:16 schreef DaMook het volgende:
De beste wensen aan jullie allemaal ! Maak er een mooi en gelukkig jaar van in ons mooie Valkenswaard.
Heb er afgelopen 2 weken de nodige avondjes doorgebracht...en middagen ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker doen, de sfeer is er goed, ik wilde vanavond even gaan, maar ze belde of ik wilde werken, dus heb ik dat maar gedaan voor 4 uurtjes
.
Ze waren 2 dagen na de brand zelfs verder dan ervoor wat ik begrepen heb.quote:Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef joers1 het volgende:
Zuur was het...maar de wagen heeft er uiteindelijk niets van geleden....
Mooi zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef joers1 het volgende:
Inmiddels weer tijd verder...en weer "volop" in corso-modus 😃
Aangesloten bij een buurtschap en dus weer "back in business"
Waar ging je altijd heen ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:23 schreef CatchTheRainbow het volgende:
Ben vroeger vaak naar Valkenswaard gegaan, samen met mijn ouders. Nu, zo vele jaren later, krijg ik een nostalgisch gevoel als ik erover hoor.
Toevallig vrijdag in wat tenten gaan kijken. reisvenne, graafschap, kerkakkers, kompas, hazestraat, leenderweg, stadsebergen en crescendo. Bij een aantal tenten waren zelfs mensen van oruva mee aan het helpen ::D . Ben benieuwd naar zondag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:35 schreef joers1 het volgende:
Het corso komt eraann....hoe staat het her en der?
Ik ben idd al in enkele tenten geweest en heb ook ondervonden dat al enkele oruvanen ergens anders mee aan het helpen zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 15:47 schreef joers1 het volgende:
Sluit je lekker bij ons aan
Je bent al bij ons geweest ... en prikkers zijn welkom
Ergens verrassende wagens/bouwwerken gezien?:)
Jup, ik vond er weer helemaal niets van kloppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef joers1 het volgende:
Waren er meer mensen verrast door sommige delen van de uitslag van het corso?
Ben er nog niet helemaal over uit, maar dit is het lijstje dat ik (na de uitreiking) zelf opgesteld heb.quote:
Jij bent toch 4e geworden ?quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:18 schreef joers1 het volgende:
Ik vond Hazestraat ook geen winnende wagen. Was uiteraard, zoals altijd, tot in de puntjes verzorgd geheel, maar de wagen an-sich vond ik niet de nummer 1.
Onszelf had ik ook wat hoegr dan 11e
Woensdag zat het er vol. Wat dat betreft lijkt het er op dat ze in ieder geval de kans krijgen om zich te bewijzen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:53 schreef joers1 het volgende:
Onsz?
Volgens mij ook weer gedoemd te mislukken....ik hoor er de eerste klachten ook al over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |