Haha, tsja kan gebeuren, dan zullen ze hem vast ook nog wel een keer goed uitzenden. Of als ze slim zijn zetten ze hem gewoon op youtube, als ze weten hoe dat moet iigquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef joers1 het volgende:
hij deed het om 20 en om 21 uur niet...geluid liep verkeerd en bij de laatste wagen de grote winnaars dus haha) werd het beeld ineens afgekapt, zonder dattie ook maar een seconde in beeld is geweest, beeld op zwart en ineens weer text-tv. Om 21 uur werd het zaakje al na 1 minuut afgestopt. Ik he ze gebeld...ze hebben problemen en ze weten zelf niet waar het aan ligt
Ik had nog een mail gekregen, n.a.v. mijn klacht. Ze waren behoorlijk gepikeerd dat er zoveel mensen geklaagd hadden. want ze hadden zo hun best gedaan met al hun vrijwilligers! Pff lachwekkend, dat ze zelf niet snappen, dat ze een zeer knullige indruk achterlaten zo.quote:Op zondag 19 september 2010 09:46 schreef Tezz het volgende:
Nou, de VOS-film was in ieder geval een groot drama!
Ik ga eigenlijk nooit meer op vrijdag in Valkenswaard uit, zaterdag is het in Eindhoven veel leukerquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:12 schreef gewoondennis het volgende:
Heerlijk uit gaan op vrijdag! Zaterdags vind ik er geen kut aan haha
Ja en er brand ook al niets af momenteelquote:
Nu nog ? Ik heb ondertussen ook alweer een personeelsfeest achter de rugquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Man, ik ben nog aan het bijkomen van corsomaandag ...
Wanneer ? Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:22 schreef prupke het volgende:
wel een ongeluk... op de markt...
2 kinderen aangereden.....
Hahaha het was een geintje. Heb inmiddels ook al weer enkele feestjes achter de rug. Dit weekend even lekker rustig aan (wel wat verjaardagen maar die zijn rustig genoeg haha)...........quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu nog ? Ik heb ondertussen ook alweer een personeelsfeest achter de rug.
Dan heb je je wel HEEL erg misdragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Man, ik ben nog aan het bijkomen van corsomaandag ...
Hahaha. Ik mag me eenmaal per jaar misdragen en dat is toch echt op corsomaandag.quote:
Groente ? Wat is dat ? Kun je dat eten ?quote:Op maandag 22 november 2010 23:33 schreef prupke het volgende:
en we hebben weer een nieuwe groentenboer
zou deze wel iets langer dan een paar maanden blijven?
waar zit die dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:10 schreef joers1 het volgende:
...er zit ook een nieuwe electronicazaak....á la Ma's Service...hoe lang gaat die het volhouden?.
Ik ook niet.quote:
Hoe heet die zaak ? Was dat die waar laatst een folder van tussen de andere reclame zooi zat ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:10 schreef joers1 het volgende:
...er zit ook een nieuwe electronicazaak....á la Ma's Service...hoe lang gaat die het volhouden?.
Ja precies, tv. Wij kijken nog steeds niet digitaal en de kwaliteit van de glasvezel is echt zeer slecht. In juni heb ik digi aangevraagd. Ach, het is nu november dus waar praten we over???quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:18 schreef joers1 het volgende:
Ik heb ze nog nooit hoeven aanspreken... en nooit problemen gehad. Dus mij bevalt het prima.
Al is de snelheid de laatste tijd regelmatig slecht.
Service was bij UPC vroeger helemaaaaal waardeloos. En service kan ik pas beoordelen als ik ze nodig heb...en dat is nog nooit nodig geweest in 3 jaar tijd. Is dus best goed
Al neem ik alleen internet en telefonie van ze af...tv gelukkig niet (daar zijn de meeste problemen mee ook)
Wij hebben alles van OBN en werkt primaquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja precies, tv. Wij kijken nog steeds niet digitaal en de kwaliteit van de glasvezel is echt zeer slecht. In juni heb ik digi aangevraagd. Ach, het is nu november dus waar praten we over???
Maar dat is het ook: het werkt prima, maar áls je dan iets moet regelen met de klantenservice ben je máánden bezig!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Wij hebben alles van OBN en werkt prima
Maar misschien ook omdat wij zowat als laatste zijn aangesloten en al veel beginners problemen waren opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was zelf niet bij de presentatie, maar vind het een erg mooi en leuk ontwerp.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Je was gisteren toch geweest ? Ik als niet carnavaller ben zaterdag goed geweest (verjaardag en daarna dorp, vrij voor genomen) en ga misschien vanavond en anders morgen nog wel evenquote:Op maandag 7 maart 2011 07:29 schreef joers1 het volgende:
Zo...als zeer actief lid van een carnavalsvereniging...dit jaar, voor t eerst in 25 jaar denk ik, geen carnaval gevierd en vandaag (carnavalsmaandag) op vakantie
We hebben dit jaar een carnavals-sabbatical genomen
Zijn er hier overigens mensen die wielrennen/fietsen bij TWC Valkenswaard??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |