Daar zou ik na zo'n 18 jaar ook wel weer eens heen willenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef Tezz het volgende:
Ik ben carnaval dit jaar ook ontvlucht. We zijn een paar dagen in Disneyland geweest! Was leuk!
Wij zijn in 1995 geweest (een paar jaar na de opening) met vrienden. Ik heb destijds gezegd: als ik een kindje heb kom ik hier terug..... In 2009 waren we er en nu dus weer! Vier dagen lang ubercommerciele marketing trucjes doorstaan, maar oh-zo-heerlijk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zou ik na zo'n 18 jaar ook wel weer eens heen willen. Damn is dat al zolang geleden dat ik er geweest ben
.
Ik was er voor het laatst in 92 geloof ik, toen het net open was, maar ik wil er al jaren weer eens heenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij zijn in 1995 geweest (een paar jaar na de opening) met vrienden. Ik heb destijds gezegd: als ik een kindje heb kom ik hier terug..... In 2009 waren we er en nu dus weer! Vier dagen lang ubercommerciele marketing trucjes doorstaan, maar oh-zo-heerlijk!
Ik verbaas me iedere keer weer over het feit dat werkelijk iedereen daar met tassen vol merchandise naar huis gaat. Wat een steengoede formule dat Disneyland (ik zou willen dat ik het zelf bedacht had....)quote:Op zondag 13 maart 2011 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was er voor het laatst in 92 geloof ik, toen het net open was, maar ik wil er al jaren weer eens heen. Leuk is het sowieso, hoe commercieel het ook mag zijn
.
Volgens mij hoorde ik mijn man straks zeggen dat het is ontstaan door een gaslek?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef prupke het volgende:
brand kempische baan...
http://www.jbfilm.nl/mainwebv2/mv0001.aspx?id=181
(nu heb ik vernomen dat er ws een hennepkwekerij in zat, of het waar is weet ik niet maar ik weet wel dat het gruwelijk stonk...)
indien het hennep was kunnen we valkenswaard beter omdopen tot Valkenswiet
(al die kwekerijen die hier zitten)
gefeliciteerd met je nieuwe hutquote:Op zaterdag 2 juli 2011 06:44 schreef joers1 het volgende:
Topic is weer deaud
Laat ik ff nieuwtje droppen: we hebben een huis gekocht......in Dommelen, hier 2 straten vandaan.
Niets te zien, kan best ernstig zijn, maar er is niets te zien. Net even wezen kijken omdat mijn oma in een daaraan gekoppelde flat woont.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef prupke het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)in+Valkenswaard.aspx
ik dacht wat hoor ik toch allemaal...
Ja had ik niet echt verwacht, een dode en 35 appartementen onbewoonbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef joers1 het volgende:
Bleek toch redelijk dramatisch allemaal...pfff
was inderdaad heftige corsomaandag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:48 schreef Tezz het volgende:
Au.................... mijn hoofd. Poehee, heftige corsomaandag was dit! Dommelkant een vierde plek: die hadden we niet aan zien komen!
Ja is echt wel nieuw! Volgens hun website vorige week geintroduceerd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef joers1 het volgende:
Haha...is dat nieuw? Is toch al langer?
Ik gebruik het niet...ik heb alle (nieuwe) films die ik wil binnen handbereik
Hoiquote:Op zondag 8 januari 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Valkenswaardse (Dommelen) meld zich!
Een goede nacht allen (;
Heee...een corsogenootquote:
En mij mn fijnfisjenie wuppie!quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Het was idd super gezellig, helaas heeft het me wel m'n Wario petje gekost.
Hehe ik ben net met meer thuisgekomen dan waarmee ik gegaan ben :p . Heb 2 extra Dommelsch medailles gescoordquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:15 schreef joers1 het volgende:
Dingen kwijtraken hoort bij carnaval....:)
Ik ken mensen die zijn hun relatie kwijt geraakt...;) Dan heb je iets meer reden om treurig te zijn (alhoewel..;))
Jij ook al?;)quote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Met t tent zetten dan
Oei, dan moet ik iets lekkers meenemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |