Wij hebben interesse! Ons buurtschap heeft een gmail adres (ik wil niet het hele emailadres hier op het forum plempen).quote:Op donderdag 5 april 2012 09:29 schreef joers1 het volgende:
Hard aan het werk met de nieuwe nieuwsbrief van Buurtschap Dommeldal. Begnt er gruwelijk goed uit te zien, al zeg ik het zelf.
Eind april gaat ie naar al onze sponsoren, leden en geinteresseerde buurtschappen.Tevens komt ie, in papieren versie, in wachtkamers van huisartsen, tandartsen etc. in ons gebied (Dommelen, Agnetendal etc)
Alleen maar corsobouwers volgens mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:55 schreef barocci het volgende:
Zijn er hier nog corsobouwers te vinden?
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal gemaakt gaat worden bij jullie. Hier in Zundert is al de helft bekend.
Daar reed ik net voorbij toen het gebeurde....was inderdaad heftig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:40 schreef joers1 het volgende:
Carnaval in aantocht...voorbereidingen corso...weet i k veel....
Idealistisch toch? Het lijkt me echt verschrikkelijk om hierbij iets te verzinnen. Maar goed, ik heb dan ook liever een themaloos corsoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Een echt makkelijk subthema heeft Dommelkant ook niet geloot volgensmij..
Binnenkort zullen nog enkele ontwerpen naar buiten komen en de rest blijft een verrassing tot Hemelvaart
Zoiets is het inderdaad meen ik. Al heeft iedereen bij zijn/haar subthema wel 3 personen toegewezen gekregen waar je er een van moet uitkiezen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:26 schreef barocci het volgende:
[..]
Idealistisch toch? Het lijkt me echt verschrikkelijk om hierbij iets te verzinnen. Maar goed, ik heb dan ook liever een themaloos corso
Amai nog ingewikkelder. Is voor volgend jaar het thema themaloos een goed idee?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zoiets is het inderdaad meen ik. Al heeft iedereen bij zijn/haar subthema wel 3 personen toegewezen gekregen waar je er een van moet uitkiezen.
Ik gok dat zelfs het thema voor over 5 jaar al bedacht is..quote:Op zondag 3 februari 2013 14:51 schreef barocci het volgende:
[..]
Amai nog ingewikkelder. Is voor volgend jaar het thema themaloos een goed idee?
Haha, hier ookquote:Op zondag 3 februari 2013 15:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik gok dat zelfs het thema voor over 5 jaar al bedacht is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |