Maar Valkenswaard is ook Zundert niet. Qua bouwersaantallen alleen al is het niet redelijk om te vergelijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef barocci het volgende:
[..]
Haha, hier ook![]()
Maar daar zijn ze ook al op tijd mee. Overigens is het wel goed voor de pr, of het goed is voor het niveau daar twijfel ik toch aan.
Ik was actief, als aleX-factor maar ik had toch niks zinnigs te meldenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar Valkenswaard is ook Zundert niet. Qua bouwersaantallen alleen al is het niet redelijk om te vergelijken.
Edit; Je bent ook actief op het corsoforum denk ik? Als?
Ach tja.. Wie wel?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik was actief, als aleX-factor maar ik had toch niks zinnigs te melden
Jot, volgens mij heb ik jou vorig jaar nog gesproken toen je bij ons in de tent kwam kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef robkuh1990 het volgende:
Lorhaoi... doe dunboot en belske maar de groeten
Daar was ik ook bij, met opententendag tenminste..quote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef barocci het volgende:
[..]
Jot, volgens mij heb ik jou vorig jaar nog gesproken toen je bij ons in de tent kwam kijken
Oh dat heb ik gemist dan maar ik weet niet of dat bij de opententendag was, het kan ook een andere keer zijn geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij, met opententendag tenminste..
Je kunt schoppen wat je wilt, maar dit topic komt niet echt van de grond en loopt geen storm....quote:
Ja raar is dat he! Ik heb in ieder geval de afgelopen maand mijn halve maandsalaris opgedronken in Valkenswaard... Koninginnedag, stappen, Hemelvaart....quote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat is wel waar.. Ondanks dat er in Valkenswaard genoeg te beleven valt is het hier uitgestorven.
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens hoor... Ik ga niet een middag 'op stap' met twintig euro in mijn beurs. En aangezien wij met z'n drietjes zijn loopt een middag/avond in het centrum al snel op qua prijs...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef robkuh1990 het volgende:
je maakt het zelf zo duur als je het zelf wilt toch?
Ja. En dat maal drie.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef robkuh1990 het volgende:
Statie, 30 euro, voila (met hemelvaart)
Ja precies, dat doe ik ook! Als ik het niet uit ga geven dan ga ik gewoon niet...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef robkuh1990 het volgende:
Dat is een kwestie van jezelf kennen, grenzen stellen en die dingen. Lukt mij aardig al met al..
Onze dochter had 's middags meegezongen. Tegen de tijd dat het avondprogramma begon hadden we het wel zo'n beetje gehad. Dus alleen het eerste uurtje gezien. Klonk inderdaad goed! Volgend jaar regel ik oppas voor kind en gaan we 's avonds gewoon terug!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef Kimberliedje het volgende:
AMeeZing was erg druk! Muziek klonk wel erg goed en was heerlijk om mee te blèren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |