Ja, de vriend van de buurman, van de kennis van de vriend van je overgrootoma?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hallo, ik ken echt iemand die dat voor z'n verjaardag wenste, dus daar moet je geen grapjes over maken, oké.
Ik ga F1 doen denk ik, whehehequote:Op maandag 8 februari 2010 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder, gaat paardrijden bijzonder lastig.
Wat wil je nou allemaal doen? Die pony nog steeds? En piano?quote:
Herkenbaar. Half 6 moet ik opstaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:02 schreef Broekpaling het volgende:
Kut, dit gaat weer een slapeloze nacht worden, dat voel ik om de een of andere manier.
Herkenbaar gevoel.
Net als de nacht van de laatse dag van de vakantie, lg je de hele nacht in bed met de gedachte dat je moet slapen.
Meestal lukt dat ook wel...zo vlak voor de wekker.
Geen bixie ?quote:
Ik moet om 4 uur 's middags opstaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Half 6 moet ik opstaan.
Watquote:Op maandag 8 februari 2010 02:00 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, het is gewoon raar om MIVer normaal te zien posten, die show over hoe hij zich eerst voordeed.
F1 is wedstrijdjequote:Op maandag 8 februari 2010 02:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat wil je nou allemaal doen? Die pony nog steeds? En piano?
Daar ging je dag.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur 's middags opstaan.
Al met al hebben we toch wel de meest bizarre SC van heel FOK!.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:00 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, het is gewoon raar om MIVer normaal te zien posten, die show over hoe hij zich eerst voordeed.
Ja sowieso, schoolquote:
Haha, so true.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Al met al hebben we toch wel de meest bizarre SC van heel FOK!.
Ga maar na: Emimich, Krentenbol., Lamon., MiVer...
Lamon en MiVer kwamen toch van ONZ?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Al met al hebben we toch wel de meest bizarre SC van heel FOK!.
Ga maar na: Emimich, Krentenbol., Lamon., MiVer...
Ja, maar ze hingen/hangen wel een hele tijd hier rond.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lamon en MiVer kwamen toch van ONZ?
Ik ben dan 18 ennnn iedereen die paard rijdt doet niet aan bixies. En zo ver ik weet rij ik ook echt paardquote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lamon en MiVer kwamen toch van ONZ?
Het verbaast me iedere keer weer, hoeveel ik van dit onzinnige forum onthoud.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ze hingen/hangen wel een hele tijd hier rond.
Het was maar unnn grapje, want voor zover ik weet zijn bixie wedstrijdjes voornamelijk voor kindjes op shetlandertjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dan 18 ennnn iedereen die paard rijdt doet niet aan bixies. En zo ver ik weet rij ik ook echt paard.
Nee stage. Mag je met je 5 mnuten wakkere harses die koude auto in en aansluiten in de file.quote:
Nee, dat bedoelt ze niet.quote:
Dressuur?quote:
quote:
Ja, springen niet hequote:Op maandag 8 februari 2010 02:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelt ze niet.
[..]
Dressuur?
Jij hebt tenminste een autoquote:Op maandag 8 februari 2010 02:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee stage. Mag je met je 5 mnuten wakkere harses die koude auto in en aansluiten in de file.
Godverdomme.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelt ze niet.
[..]
Dressuur?
Geen idee, op de manage waar ik rijd hebben ze sowieso maar 1 shetlander. En shetlanders vind ik echt lelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar unnn grapje, want voor zover ik weet zijn bixie wedstrijdjes voornamelijk voor kindjes op shetlandertjes.
Of beledig ik nu weer een hele rits mensen?
1tje maar?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een auto
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, op de manage waar ik rijd hebben ze sowieso maar 1 shetlander. En shetlanders vind ik echt lelijk.
Ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik zou nog best op een shetlander passen.
Dat lukte dat ene meisje toen niet.quote:
Daar heb ik een rondleiding gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, op de manage waar ik rijd hebben ze sowieso maar 1 shetlander. En shetlanders vind ik echt lelijk.
quote:
Maar dan raak jij de grond niet eens als je zit.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik niet, ze luisteren nooit als ze naar bed moeten, en je moet vorlezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik niet, ze luisteren nooit als ze naar bed moeten, en je moet vorlezen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Bragi het volgende:
Paarden.Mislukte krokodillen, dat zijn het.
Jesus. Ik kan niet meer zonder.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Over drie jaar ook maar eens kijken voor een auto
Als het een dikke is, niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar dan raak jij de grond niet eens als je zit.
Tf.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
"onze" shetlander.
Ik wil later een haflingerrrrrr
Wordt zo'n beest nou veel gepest door andere paarden?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
"onze" shetlander.
Toen jij over huisdieren begon, wist ik dat jij het was.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Bragi het volgende:
Paarden.Mislukte krokodillen, dat zijn het.
Is dat bij dat weiland waar jullie ook mogen rijden?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
"onze" shetlander.
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het een dikke is, niet.
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen jij over huisdieren begon, wist ik dat jij het was.
Ja, hoort nog gewoon bij de managequote:Op maandag 8 februari 2010 02:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat bij dat weiland waar jullie ook mogen rijden?
Consequent zijn is de sleutel tot succes.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik niet, ze luisteren nooit als ze naar bed moeten, en je moet vorlezen.
Neuh, maar ze kunnen zich wel geintimideerd voelen enzoquote:Op maandag 8 februari 2010 02:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wordt zo'n beest nou veel gepest door andere paarden?
Manage is een plaats en gemeente in de provincie Henegouwen, België. De gemeente telt ruim 22.000 inwoners. Manage ligt net ten noordoosten van de stad La Louvière, en is zo goed als vergroeid met deze stedelijk agglomeratie.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hoort nog gewoon bij de manage.
Maar dat is aan de overkant toch. Hoe groot is dat bos dat daarachter zit dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hoort nog gewoon bij de manage.
En terecht. Ik heb laatst een kip een minderwaardigheidscomplex aangepraat.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, maar ze kunnen zich wel geintimideerd voelen enzo.
Ja, dat is reuze grappig?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]. Ik moet altijd lachen om doorgezakte paarden.
Wat?quote:
Frikandellen van draaien.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Consequent zijn is de sleutel tot succes.
Jovi?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
OF IK WIL EEN KEI GROOT PAARD!![]()
![]()
Huh, nee? ;oquote:Op maandag 8 februari 2010 02:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is aan de overkant toch. Hoe groot is dat bos dat daarachter zit dan?
Volgens Freud zuig je dan graag aan grote negerpiemels!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Geen idee, nog nooit gehadquote:Op maandag 8 februari 2010 02:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens Freud zuig je dan graag aan grote negerpiemels!
Kroketten!quote:
Aan het kleurtje t zien is ie gaar. Ik zeg tasttoe.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
O, ik dacht dat dat aan de overkant ook van de manege was.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, nee? ;o
En groot, zomerrrrrrr.
Wie was dan die grote?quote:
Ik zie:quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gemenerik!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aan het kleurtje t zien is ie gaar. Ik zeg tasttoe.
Owkeejquote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Ziet er echt hilarisch uit.
Ik zie een knol in de zandbak.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie:
- Stang en trens
- Sporen
- Zweep
Geen grote negerpiemel nee, met nadruk op neger.quote:
Ja?quote:
Bij sommige paarden heb je toch een zweep nodig? Ennnn mn instructrice zegt dat soms sporen ook echtttt nodig zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie:
- Stang en trens
- Sporen
- Zweep
WAT?!quote:
Waar heb je het nou over.. waar ik toen die zondag op reed = klein paardquote:Op maandag 8 februari 2010 02:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dat aan de overkant ook van de manege was.
[..]
Wie was dan die grote?
Je hebt ook die aap die die geit wil verkrachten.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:20 schreef Bragi het volgende:
http://www.funlol.com/12926/Donkey_sucks_his_own.html
Dit vat toch wel prima het totale falen van het dierenrijk samen.
JIJ hebt 'm gekocht.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kutiphone. Onding is stronttraag.
Ja, een zweep wel, maar sporen is voor het verfijnen van je hulpen, niet om het paard vooruit te prikken.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij sommige paarden heb je toch een zweep nodig? Ennnn mn instructrice zegt dat soms sporen ook echtttt nodig zijn.
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt ook die aap die die geit wil verkrachten.
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over.. waar ik toen die zondag op reed = klein paard
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie een knol in de zandbak.
Ohh, dát paard was niet van de manage. Maarrr zo'n groot paard had ik afgelopen week ookquote:Op maandag 8 februari 2010 02:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar je had zo'n groot paard die alleen aan het rijden was, in die andere bak.
NEE! Eerst zeggen wat je precies vond tegenvallen van mij.quote:
MANEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dát paard was niet van de manage. Maarrr zo'n groot paard had ik afgelopen week ook!
O die ken ik ook ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Beste blijft nog de aap die een kikker aan z'n pik laat zuigen.
Welke was dat dan? Of was die ook niet vna de manege?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dát paard was niet van de manage. Maarrr zo'n groot paard had ik afgelopen week ook!
Nee, ik wist het nietquote:Op maandag 8 februari 2010 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een zweep wel, maar sporen is voor het verfijnen van je hulpen, niet om het paard vooruit te prikken.
Bovendien mag je eerst een nette zit hebben wil je sporen gebruiken.
Daar komt ook het gezegde vandaan: je moet je sporen verdienen![]()
Of ga ik er nu te serieus op in?
Ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wheheh, zeg ik echt de hele tijg manage
bacardi, die heb je niet gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 02:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke was dat dan? Of was die ook niet vna de manege?
Wegrennen!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet.
Maarrrrr ik heb ook nog nooit iemand sporen zien gebruiken eigenlijk, ik heb ze sowieso niet natuurlijk. Ik durf/weet nog geen eens wat ik moet doen als dat paard ineens eng gaat doen
.
Nouja, nu welquote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet.
Maarrrrr ik heb ook nog nooit iemand sporen zien gebruiken eigenlijk, ik heb ze sowieso niet natuurlijk. Ik durf/weet nog geen eens wat ik moet doen als dat paard ineens eng gaat doen
.
't Is al goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hihihi, maar ik bedoel manege, sorry.
Ik gebruik ook geen sporen, omdat het paard wat ik rijd toch al voorwaarts genoeg is en niet echt een dressuurgeval.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet.
.
Ahh oke. Die naam heb je wel genoemd.quote:
Ja omdat het echt een mongolen naam isquote:Op maandag 8 februari 2010 02:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh oke. Die naam heb je wel genoemd.
Ja, maar dat hebben er wel meerdere.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja omdat het echt een mongolen naam is.
Nee, dat is het laatste wat ik erover gezegt heb.quote:
Ik wil ook een eigenquote:Op maandag 8 februari 2010 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen sporen, omdat het paard wat ik rijd toch al voorwaarts genoeg is en niet echt een dressuurgeval.
Ik niet, het is toch een hele verantwoordelijkheid en je moet er elke dag naar toe.quote:
Tja, dat is wel shit. Maar één keer in de week een uurtje rijden vind ik ook niksquote:Op maandag 8 februari 2010 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, het is toch een hele verantwoordelijkheid en je moet er elke dag naar toe.
Ook met de vakanties ben je nogal gebonden.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de kosten
Je had toch dat ene?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja, dat is wel shit. Maar één keer in de week een uurtje rijden vind ik ook niks.
En iedereen maar driftig F5-enquote:Op maandag 8 februari 2010 02:45 schreef Maisnon het volgende:
Sorry, ik zag niet dat ik de laatste post had
ga koffie halen en kopiëren, ellendige stagiairquote:Op maandag 8 februari 2010 08:08 schreef Broekpaling het volgende:
Eigenlijk.
Is het veel te vroeg voor een stagiar.
In mijn "carrière" als stagiair heb ik dat nog nooit gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ga koffie halen en kopiëren, ellendige stagiair
ik trapte daar ook nooit in, maar het was altijd lachen als iemand dat wel deedquote:Op maandag 8 februari 2010 08:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In mijn "carrière" als stagiair heb ik dat nog nooit gedaan.Ik ben ook iets te redelijk volgevreten van mezelf om het zover te laten komen.
Bij mij doen de vaste werknemers het voor me. In het begin was dat wel eventjes vreemd. Maar het wende al heel snel na 2 minuten.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik trapte daar ook nooit in, maar het was altijd lachen als iemand dat wel deed
leuk inderdaad, of een metertje waterlijn of batterijen voor de peddelsquote:Op maandag 8 februari 2010 08:20 schreef Broekpaling het volgende:
Of de aloude kantoorhumor. "Kan jij even de plintenladder en een doosje bougievonkjes uit het magazijn meenemen."
![]()
HI-LA-RISCH.
hou op zeg, wat een kut liedquote:Op maandag 8 februari 2010 08:22 schreef Broekpaling het volgende:
Shalala-lie shalala-la.
IT humor hier is altijd of we een zakje systeembronnen wilde halen.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:20 schreef Broekpaling het volgende:
Of de aloude kantoorhumor. "Kan jij even de plintenladder en een doosje bougievonkjes uit het magazijn meenemen."
![]()
HI-LA-RISCH.
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:00 schreef BobbyB het volgende:
Moggel.![]()
[..]
IT humor hier is altijd of we een zakje systeembronnen wilde halen.
Tering.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:00 schreef BobbyB het volgende:
Moggel.![]()
[..]
IT humor hier is altijd of we een zakje systeembronnen wilde halen.
Mijn kutwekker ging.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik vrij was lag ik nog in bed
wat is dat voor gay reglement?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
1) PRAAT GEWOON NEDERLANDS! Als je zo nodig allerlei hip bedoelde woorden en mislukte Breezah-typografie wil bezigen, ga je maar rondhangen in PUB of verkas je naar Sugababes.nl
[ afbeelding ]
2) Post zo nu en dan een fraaie foto van een even fraai meisje met weinig kleren, mooie borstjes en een appetijtelijk gezichtje. Wij blij, jij dus ook blij en dat meisje zal ook vast blij zijn dat haar foto op een Nederlands forum wordt gepost.
[ afbeelding ]
3) Wil je helemaal hip, stoer en verwelkomd overkomen, gebruik dan PI's. Check dit heerschende topic als je nog niet goed weet hoe je ze moet gebruiken. Maar gebruik ze.
[ afbeelding ]
4) Bezig geen stoere taal als zulk gedrag volslagen onterecht is. Bewijs je eerst maar eens, voordat je stoer komt doen. De stoere mensen alhier gedragen zich niet zomaar stoer, die hebben zich in de loop der tijd bewezen. Het zij door goede smaak qua vrouwen (Sackboy), het zij door flauwe grapjes (Broekpaling), het zij door heersende lapo's (jordeeeh) of het zij door het gehele totaalpakket (ondergetekende).
[ afbeelding ]
5) Stel geen n00b-vragen, want dan heeft iedereen meteen door dat jij 'zo'n irritante kutnewbie' bent. Observeer, Leer en... Masturbeer. (Niet te verwarren met het beproefde en eveneens aan mijn brein ontsproten RAM-principe.)
[ afbeelding ]
6) Welkom en join the club.
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_HowTo
Vindt!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb je gemist.
Hier een liedje wat jij leuk vind:
I don't know.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
What made you come back man? Onze spelling?
Nee. D'r zit niet zozeer een reden achter, geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:34 schreef Broekpaling het volgende:
Begon als Bupatih, toen IQM, nu Bragi, dan heeft hij zo weer 40k aan posts en dan maakt hij weer een nieuw account aan.![]()
Ik zeg zodat hij niet tong80 passeert.
Woohoo!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vindt!
En ik ga er nu naar luisteren.
[..]
I don't know.
[..]
Nee. D'r zit niet zozeer een reden achter, geloof ik.
Waar/wie is Piovan dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:42 schreef Broekpaling het volgende:
Haha. Ik vind het wel grappig.![]()
Niemand stopt met fok!, hoevaak ze het ook zeggen. Of het nou door en spelfout, een foto in de draaimolen, jezelf voordoen als iemand die je niet bent, ze komen allemaal terug.
Fok! is een abces zeg ik je.
Duh.quote:
De SC is een serie?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:43 schreef Bragi het volgende:
Ik ben vooral blijven hangen omdat ik wilde blijven reageren op de series die ik volg.
Geen idee, maar ze zullen heus nog wel posten.quote:
We zagen je af en toe nog als Barney. What up?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:43 schreef Bragi het volgende:
Ik ben vooral blijven hangen omdat ik wilde blijven reageren op de series die ik volg.
Ja, dat is epsiode 2189.quote:
Ik mis Jerry Springer op tvquote:Op maandag 8 februari 2010 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
een soort GTST. Ik ben de moeder van de zuster van je pa.
Ofzo
We hebben How the World Turns overtroffen. Niet dat dat nou zo moeilijk is.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We hebben How the World Turns overtroffen. Niet dat dat nou zo moeilijk is.
quote:
As the World Turns.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We hebben How the World Turns overtroffen. Niet dat dat nou zo moeilijk is.
Sort of.quote:
Dat ben ik heul niet, man.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zagen je af en toe nog als Barney. What up?
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sort of.
[..]
Dat ben ik heul niet, man.
Echt. Sommige mensen...quote:
Die werd weer op een geheel andere manier verwekt.quote:
Ik mis die overzichtstopicsquote:Op maandag 8 februari 2010 09:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Wtf, dat had ik helemaal gemist.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
In je eentje 1,37% van alle posts op het forum en 7,70% van alle posts in KLB in een maand geplaatst hebben..
Ze moeten nodig stoppen met die dagcijfers. stel geilnichten dat daar inzit.quote:
Briggy, vanwege Valentijnquote:Op maandag 8 februari 2010 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
wie heeft die hartjes in je uigemaakt adelante?
Eensch. Ik klaag normaal nooit zo over het weer maar ben de kou en sneeuw nu wel zat.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand die goede man daarboven zeggen, dat het nu wel mooi geweest is met de kou
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand die goede man daarboven zeggen, dat het nu wel mooi geweest is met de kou
kheb er ook wel zo'n beetje genoeg vanquote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
wtf heb jij dan voor een kut UI.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lief
en vanwege valentijn nam ik al aan
ik weet dat ook en toch krijgt ie iets van mijquote:Op maandag 8 februari 2010 10:00 schreef Bragi het volgende:
Valentijn.
M'n vriendin hoeft lekker niks te verwachten en dat weet ze.
Inderdaad. Wij doen er ook echt niet aan. Spontaan is veul leuker dan per se op Falentijn wat te "moeten" doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:00 schreef Bragi het volgende:
Valentijn.
M'n vriendin hoeft lekker niks te verwachten en dat weet ze.
Toch is het branden van een hand zeer makkelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
MILJAAR, brand ik even moeilijk mn hand aan de kachel
spontaan doe ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij doen er ook echt niet aan. Spontaan is veul leuker dan per se op Falentijn wat te "moeten" doen.
Faalentijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij doen er ook echt niet aan. Spontaan is veul leuker dan per se op Falentijn wat te "moeten" doen.
Waarom heet ie dan kut2.jpg?quote:
ikweetzellufquote:Op maandag 8 februari 2010 10:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch is het branden van een hand zeer makkelijk.
Nee, de 14e, jwz.quote:
M'n grapje.quote:
het is een kutbloemquote:
Precies.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kachel? Zijn er nog mensen die dat hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
MILJAAR, brand ik even moeilijk mn hand aan de kachel
Burgerlijkheid wordt onderschatquote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Precies.
Valentijn vat eigenlijk alles wel samen wat er mis is met de maatschappij.
Commercie, geforceerdheid, gebrek aan originaliteit, kuddegedrag en burgerlijkheid.
BobbyB is eigenlijk BoneyM?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
bobbyb doet volgende week zijn roze string aan en danst de horlepiep
bij mijn schrale bijbaantje hierquote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kachel? Zijn er nog mensen die dat hebben
Net als dit een fucking tree is?quote:
En toch doen we er allen aan mee.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Precies.
Valentijn vat eigenlijk alles wel samen wat er mis is met de maatschappij.
Commercie, geforceerdheid, gebrek aan originaliteit, kuddegedrag en burgerlijkheid.
OH DADDY COOL!quote:
Ah, gelukkig vreten die geen stroomquote:Op maandag 8 februari 2010 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
bij mijn schrale bijbaantje hierZo'n elektrieke olieradiator
Oja, en Jitzzze, dit soort dingen hoef je echt niet op FOK te verkondigen hoor. Dat soort dingen doe ik voor JOUW plezier.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
bobbyb doet volgende week zijn roze string aan en danst de horlepiep
Nee, de kut is echt en de bloem is nep, bij die boom is de boom echt en het fucken nepquote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net als dit een fucking tree is?
[ afbeelding ]
dat weet ik, en ze helpen voor geen meter.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, gelukkig vreten die geen stroom
Ik niet. Ik haat Valentijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch doen we er allen aan mee.
Waarom post je trouwens niet gewoon onder je IQM acc? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, en Jitzzze, dit soort dingen hoef je echt niet op FOK te verkondigen hoor. Dat soort dingen doe ik voor JOUW plezier.
Nou, van mij mag je weer met IQM posten hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik haat Valentijn.
Omdat ik daar FOK! mee zou verlaten. That's why.Iemand moet me eerst off the hook letten, voordat ik ermee kan posten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat ik daar FOK! mee zou verlaten. That's why.Iemand moet me eerst off the hook letten, voordat ik ermee kan posten.
Mooi he, dat de oude garde steeds wederkeert. De SC kent gewoon seizoenen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Adelante het volgende:
Het is best weer een aardige SC geworden. Missen we nog iemand ofzo?
D_Bquote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Adelante het volgende:
Ja, maar als je zn naam roept, komt iequote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Adelante het volgende:
Ja, Emimich en Noorsbloed.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Adelante het volgende:
De aloude klassiekers.quote:
Die is ook weer vrij.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Broekpaling het volgende:
Of Bupatih anders, of is die op slot?
Een of andere user had 'm ontmaskerd als een lelijke schaaknerd.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De aloude klassiekers.
Kan iemand me verstellen wat er met Emi gebeurd is? Kut dat ik dat gemist heb.
en waarom is ie dan weg?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een of andere user had 'm ontmaskerd als een lelijke schaaknerd.
Ik gok lamp-on of phmp-style-idiotquote:Op maandag 8 februari 2010 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je zn naam roept, komt ie
Tis net Beetlegeuse of die vent wiens naam je in de spiegel moest zeggen
Heb ik dat toch even finaal gemist zeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een of andere user had 'm ontmaskerd als een lelijke schaaknerd.
Schaken en Kaste gingen niet echt samen.quote:
U gaat door de koelkast?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik gok lamp-on of phmp-style-idiot
They can't live with him, can't live without him.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ze die ooit weer vrij hebben gelaten....
Omdat ie zichzelf niet meer durft te vertonen denk ik? Maar z'n account is nu ook door de shredder geloof ik.quote:
Hij besefte dat al zijn stoere praat nu geen solide fundament meer had en koos het hazenpad.quote:
Post je er nog mee?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
They can't live with him, can't live without him.
Ja. Nee. Ja. Vier keer gedaan in m'n oude slowchat-reeks. Maar die reeks is toch zo dood als wat.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ja. Vier keer gedaan in m'n oude slowchat-reeks. Maar die reeks is toch zo dood als wat.
Best risico neem je nu.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef BobbyB het volgende:
Wil jij ook gave filmpjes van een FOK!user op je mobiel? SMS dan nu LAM ON naar 2424.
Alsof dat m'n enige accounts zijn...quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg kom hier posten met ook IQM en Bupatih. Weer een beetje leven in dit hok.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik gok lamp-on of phmp-style-idiot
Je Krentenbol. account mag je links laten liggen hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alsof dat m'n enige accounts zijn...
Zo'n idee had ik. Maar van degene die redelijk bekend onder ons zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alsof dat m'n enige accounts zijn...
Je mag hier niet adverteren?quote:
Die gata nu verder als BT toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je Krentenbol. account mag je links laten liggen hoor.
Nee, man. Dan moet je wel een echte nolifer zijn als je je zo lang als iemand anders voordoet.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik. Maar van degene die redelijk bekend onder ons zijn.
Nog steeds denk ik dat je Lamon/Php bent.
die zijn er dusquote:Op maandag 8 februari 2010 10:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, man. Dan moet je wel een echte nolifer zijn als je je zo lang als iemand anders voordoet.
Jaja, dek je maar in.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, man. Dan moet je wel een echte nolifer zijn als je je zo lang als iemand anders voordoet.
http://winter.buienradar.(...)art-Schierke-403.jpgquote:Op maandag 8 februari 2010 10:18 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik zaterdag naar toe.
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb je gemist.
Hier een liedje wat jij leuk vind:
quote:
Supahtoll betaal je aan de grens.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://winter.buienradar.(...)art-Schierke-403.jpg
Ziet er toll aus!
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:23 schreef Bragi het volgende:
Maar IQM moet ook wel een kloon zijn.Op foto's ziet hij er gewoon té perfect uit, hij praat geweldig Nederlands en maakt geniale grapjes.
Zit vast een groep vrienden achter dat account of zo.
isdatzo is wel okee hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 10:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Supahtoll betaal je aan de grens.
Inderdaad, ik ga er met een vriend( op fok moonmovies) en zijn broer (op fokIsdatzo
) naar toe.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:23 schreef Bragi het volgende:
Maar IQM moet ook wel een kloon zijn.Op foto's ziet hij er gewoon té perfect uit, hij praat geweldig Nederlands en maakt geniale grapjes.
Zit vast een groep vrienden achter dat account of zo.
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |