Nee, ik wist het nietquote:Op maandag 8 februari 2010 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een zweep wel, maar sporen is voor het verfijnen van je hulpen, niet om het paard vooruit te prikken.
Bovendien mag je eerst een nette zit hebben wil je sporen gebruiken.
Daar komt ook het gezegde vandaan: je moet je sporen verdienen![]()
Of ga ik er nu te serieus op in?
Ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wheheh, zeg ik echt de hele tijg manage
bacardi, die heb je niet gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 02:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke was dat dan? Of was die ook niet vna de manege?
Wegrennen!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet.
Maarrrrr ik heb ook nog nooit iemand sporen zien gebruiken eigenlijk, ik heb ze sowieso niet natuurlijk. Ik durf/weet nog geen eens wat ik moet doen als dat paard ineens eng gaat doen
.
Nouja, nu welquote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet.
Maarrrrr ik heb ook nog nooit iemand sporen zien gebruiken eigenlijk, ik heb ze sowieso niet natuurlijk. Ik durf/weet nog geen eens wat ik moet doen als dat paard ineens eng gaat doen
.
't Is al goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hihihi, maar ik bedoel manege, sorry.
Ik gebruik ook geen sporen, omdat het paard wat ik rijd toch al voorwaarts genoeg is en niet echt een dressuurgeval.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet.
.
Ahh oke. Die naam heb je wel genoemd.quote:
Ja omdat het echt een mongolen naam isquote:Op maandag 8 februari 2010 02:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh oke. Die naam heb je wel genoemd.
Ja, maar dat hebben er wel meerdere.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja omdat het echt een mongolen naam is.
Nee, dat is het laatste wat ik erover gezegt heb.quote:
Ik wil ook een eigenquote:Op maandag 8 februari 2010 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen sporen, omdat het paard wat ik rijd toch al voorwaarts genoeg is en niet echt een dressuurgeval.
Ik niet, het is toch een hele verantwoordelijkheid en je moet er elke dag naar toe.quote:
Tja, dat is wel shit. Maar één keer in de week een uurtje rijden vind ik ook niksquote:Op maandag 8 februari 2010 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, het is toch een hele verantwoordelijkheid en je moet er elke dag naar toe.
Ook met de vakanties ben je nogal gebonden.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de kosten
Je had toch dat ene?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja, dat is wel shit. Maar één keer in de week een uurtje rijden vind ik ook niks.
En iedereen maar driftig F5-enquote:Op maandag 8 februari 2010 02:45 schreef Maisnon het volgende:
Sorry, ik zag niet dat ik de laatste post had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |